Tåretrekkende reklamer i Thailand

Av redaksjonell
Skrevet i Bemerkelsesverdig
Tags: ,
4 september 2015

Reklame faller generelt inn i stereotype kategorier, ølannonser er morsomme, bilannonser er glatte, menn i husholdningsartikler er dumme, og kvinner i elektronikkannonser er haier.

Thailand heeft zich ontwikkeld tot een wereldleider in een speciale categorie: de smartlappen. Het genre is zo populair in Thailand dat bedrijven speciale, lange versies van tranentrekkende commercials laten maken, die wel 5 of zelfs meer dan 10 minuten kunnen duren. Ze worden dan vooral op YouTube en Facebook geplaatst.

Het bedrijf Vizer, dat bewakingscamera’s verkoopt, heeft op 27 augustus zo’n smartlap – “er gebeurt meer om u heen dan u zelf kunt zien” – geplaatst en is sindsdien al bekeken door 5,4 miljoen mensen op Facebook en meer dan 3 miljoen op YouTube.

Hieronder deze reclamefilm en als u nog meer “tearjerkers” wilt zien, ga naar: involves-the-murder-of-a-homeless-man/

Bron: website Quartz, www.qz.com

[youtube]https://youtu.be/S-fvxEq_3DA[/youtube]

1 reactie op “Tranentrekkende commercials in Thailand”

  1. Franske Nico sier opp

    Het is inderdaad een tranentrekkende commercial, al laat de kwaliteit van het regisseurschap te wensen over. Het doel is echter geslaagd, al werkt enkel het ophangen van een “bewakingscamera” niet preventief, net als de doodstraf een moordenaar niet tegenhoudt.


Legg igjen en kommentar

Thailandblog.nl bruker informasjonskapsler

Vår nettside fungerer best takket være informasjonskapsler. På denne måten kan vi huske innstillingene dine, gi deg et personlig tilbud og du hjelper oss med å forbedre kvaliteten på nettstedet. Les mer

Ja, jeg vil ha en god nettside