Wie gewend is zijn telefoonkaarten van 1-2-Call en andere AIS diensten te kopen bij 7-Eleven heeft pech. De supermarkt reus is gestopt met het aanbieden van diensten van AIS in het hele land.

Beide partijen verbraken hun zakelijke overeenkomst na een geschil over kosten en vergoedingen. Als reactie daarop heeft de CP Group besloten om te stoppen met het aanbieden van AIS producten in de &-Eleven winkels.

AIS diensten blijven wel beschikbaar bij andere retail bedrijven zoals Tops, Big C, Tesco Lotus en Family Mart.

Sors: Khaosod English

3 reacties op “7-Eleven stopt samenwerking met AIS”

  1. tiegħek jgħid up

    Ik heb ook een simkaart van AIS.
    ik heb een bankrekening bij Krungsri.

    Met de Krungsri app kan ik makkelijk beltegoed op mijn phone zetten, wereldwijd.

    m.vr.gr.

  2. Keith 2 jgħid up

    …en het personeel kon vorige week – toen ik beltegoed wilde kopen – amper uitleggen wat er aan de hand was. “Kan niet, probeer het bij een andere 7-11”. Pas bij de derde 7-11 (waar opnieuw gezegd werd dat het niet kon, maar niet waarom) kon iemand duidelijk maken dat ik bij Tesco Lotus terecht kon. Family Mart werd niet genoemd.

  3. harry jgħid up

    je kan ook gewoon beter DTRAC nemen volgens mij. goedkoop en nooit geen gezanik ermee. zowel voor mobile als internet…..


Ħalli kumment

Thailandblog.nl juża cookies

Il-websajt tagħna taħdem l-aħjar grazzi għall-cookies. B'dan il-mod nistgħu niftakru s-settings tiegħek, nagħmluk offerta personali u tgħinna ntejbu l-kwalità tal-websajt. Aqra iktar

Iva, irrid websajt tajba