Lezersvraag: Emirates Economy 777 versus 380

Beste lezers,

Emirates Economy 777 versus 380. Wie heeft er ervaring met beide vliegtuigen van Emirates? Zit er een groot verschil in qua comfort?

Groet,

Mike

No votes yet.

16 gedachten over “Lezersvraag: Emirates Economy 777 versus 380

  1. De airbus 380 is veel groter en heeft betere stoelen. Een fantastisch vliegtuig die in mijn ogen het beste ter wereld is! Ik houd echt van de Emirates.

  2. Met 380 zit je ruimer dan met de 777 economie is mijn ervaring en ik vlieg regelmatig met emirates

  3. Wij vinden de A380 fijner vliegen, rustiger.
    Grotere TV en ruimere stoelen.
    Dus meer comfort.

  4. er zit weinig verschil qua service hebben met beide type`s gevlogen naar Bangkok vanaf Dusseldorf, laatste 5 jaar vliegen we 380 wat super is als je voorin boekt achter de piloten wij boeken elk jaar dezelfde stoelen namelijk rij 51D en 51E achter ons zit niemand is een looppad en beenruimte van 34 inch

  5. Ja, de 380 stoel is iets ruimer, de screens zijn beter, en de 380 is gewoon moderner.

  6. Ik zou geen moment twijfelen en voor de A380 kiezen, veeeeeel comfortabeler als de 777, veel meer ruimte en zowiezo een belevenis om hiermee te vliegen. Ik wist het wel.

  7. Ja, ik vlieg beide en de 777 zijn wat verouderde kisten, beter met de A380

  8. Je kan alle info vinden op SeatGuru.com. Hieruit blijkt dat de stoelen in de 380 1 inch breder zijn dan in de 777.

  9. Als je inderdaad de keus hebt tussen een Emirates A 380 of een 777, zou ik zonder aarzelen voor de A 380 kiezen. Aanzienlijk stiller, en net iets ruimer dan de 777.

  10. De 777 is qua zit/beenruimte minder comfortabel in vergelijk met de A380. Vlieg regelmatig met Emirates en de A380 is qua zitten heel goed te doen. Zeker op lange afstanden. Op seatguru kun je de zitplaatsen zien. Erg handig.

  11. Ik zelf gan met de nieuwe A350-900 vliegen met Thai Airways, in Juni 2020. Voordien heb ik altijd met de 777- 300 gevlogen, en 1 keer met de boeing 747-700 van Cjina airways.

    De nieuwe A350-900 heeft een betere beenruimte.

    Veel succes bij uw keuze!!

  12. Ik heb idd de keuze voor de A380 ipv de 777
    Alleen de meerprijs is €200 pp (2 personen)

    Helaas gaat het om de dure December maand
    Normaal vlieg ik altijd met de A380 maar in december…..
    Vandaar de vraag over de 777

  13. Vind ik toch wel persoonlijk, vorig jaar zowel met de A380 als 777 gevlogen. Hoewel de ruimte in de 380 beter is, zaten de stoelen in de 777 voor mij prettiger. Kreeg in de 380 last van mijn rug. De service in de 380 w as rampzalig.. Vol trots werd er omgeroepen dat de crew bestond uit 23 nationaliteiten, de miscommunicatie hierdoor was vreselijk. Koffie krijgen voordat de maaltijd uberhaupt was geserveerd, dit was zowel op de heen als terugreis. Er werd continue onderling overleg gevoerd, men leek elkaar onvoldoende te begrijpen. In de 777 hier geen last van gehad, maar voor mij geen Emirates meer.

  14. De A380 is altijd beter dan de 777 meer confort en geruisloos. Zowel business als economie zijn veel beter en goedkoper dan Thai airways.

    • De 777 is een van de minst comfortable toestellen waar ik ooit in gevlogen heb, en je moet mij een keertje uitleggen wat er “beter” is aan emirates dan Thai Airways, goedkoper kunnen ze zijn maar ik betaal graag een beetje meer voor een rechtstreekse vlucht en de stoelen in de A350 zijn even comfortabel als in de A380. In de A380 is de service slechter doordat zij in verhouding minder personeel inzetten en je op alles langer moet wachten ( brengen en afruimen van eten o.a) en dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat jij bij aankomst veel langer op je bagage moet wachten.Nee dan betaal ik dus inderdaad graag ietsje meer.Ik heb in de A380 van Emirates gevlogen omdat ik ook eens een keertje in dat megading wou vliegen, het hoeft voor mij echt niet meer.

  15. Beide zijn prima om me te reizen, maar de 380 heeft meer beenruimte dan de 777. Check anders ook even seatguru voor de beste stoelen. De 380 heeft meer kans op lege stoelen omdat het toestel groter is.

Reacties zijn gesloten.