ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
- ג'וני BG: המתורגמן מתבסס על מספר מקורות, אבל יש בזה כמובן הרבה יותר. בעיסאן מלפני 50-60 שנה ר
- לשדוד: בממוצע אני שוהה בתאילנד 6 עד 8 חודשים בשנה ונהנה מהאוכל שם כל יום. לעולם, לעולם לא יגידו לי
- אריק קייפרס: רוברט, אתה יודע כמה גדול האיסאאן? אמור NL שלוש פעמים, אז זה הגיוני אם אתה נותן קצת כיוון כמו המקצוען
- רוני לטיה: כן, אני אומר שקנצ'נבורי הוא רק דוגמה ושאתה יכול לשנות את זה. אתה יכול גם לעשות זאת בדף האינטרנט עצמו ואז לראות
- ויליאם-קוראט: בתקופה היבשה הקו נמצא בתחתית בנגקוק ומתחת ומזרחה ממנה עד ממש מעל הפארק הלאומי קאו יאי בדרך כלל
- אריק קייפרס: אם תשנה את שורת הפקודה, כגון https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, תקבל עיר או אזור אחר. אבל אתה
- קורנליס: ובכן, GeertP, אני ממש לא 'תומך נבטי בריסל' או מכור למותג האדום, אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את המטבח התאילנדי.
- רודולף: זה תלוי מה אתה מחפש בתאילנד, אבל למען האמת אין לך הרבה ברירה אני לא חושב. הערים הגדולות מתפרקות
- רוני לטיה: תסתכל גם על זה. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi גם גללו קצת למטה והם גם יתנו לכם קצת הסבר
- פיטר (עורך): אני גם נהנה מהאוכל התאילנדי וכן, המחיר מאוד אטרקטיבי. אבל זו רק עובדה שחקלאים תאילנדים הם לא ייאמן
- שקע: עדיף ללכת בתקופה נובמבר עד פברואר. מישהו עם אסטמה לא צריך לבוא לכאן ממרץ עד מאי
- GeertP: רונלד היקר, אני מסכים לחלוטין עם הסיפור שלך, אני גם נהנה מהמטבח התאילנדי כל יום ואפילו אחרי 45 שנים של תאייל
- אריק קייפרס: ווילמה, אוויר רע לא בכל תאילנד. תאילנד היא יותר מפי 12 מהולנד! אלו הערים הגדולות (תנועה) וחלקן
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » ראוי לציון » חציית מעבר זברה בתאילנד היא מסוכנת (וידאו)
חציית מעבר זברה בתאילנד היא מסוכנת (וידאו)
חציית מעבר זברה בתאילנד שווה בערך להתאבדות. במיוחד אם אתה מניח שהתנועה המתקרבת תיעצר עבורך. בסרטון למטה תראו הרבה דוגמאות אינטנסיביות לכך.
למרות שהחוק בתאילנד ברור שנהגים ואופנועים חייבים לעצור כאשר הולך רגל משתמש במעבר חצייה, זה לא קורה בפועל. זה יהיה שילוב של ידע לקוי של חוקי התנועה וכוח משטרה שלא מצטיין באכיפה.
סטודנטים מאוניברסיטת קסטסארט פיתחו את מסע הפרסום "עצור אחר צעד" בסרטון בן דקה המראה מה קורה כאשר הולכי רגל מנסים לחצות בבטחה בתאילנד. התמונות מזעזעות, אך למרבה הצער לא יוצאות דופן.
מטרת הקמפיין היא לגרום לנהגים להיות מודעים למעברים להולכי רגל ולהיזהר. הקמפיין הוא חלק מאתגר קמפוס טויוטה 2015 שמטרתו לצמצם את מספר תאונות הדרכים באמצעות מידע. זה נחוץ נואשות מכיוון שתאילנד היא המדינה השנייה הכי לא בטוחה בעולם בכל הנוגע לתנועה. דו"ח אחרון של ארגון הבריאות העולמי מראה כי 39 בני אדם מתים בתאונות דרכים מדי יום בתאילנד. לצורך השוואה; בהולנד זה 1,5 אנשים ביום (מקור: SWOV).
סרטון: עצור אחר שלב
צפו בסרטון כאן;
[youtube]https://youtu.be/ztuyTNqbOWI[/youtube]
פףףף, איזה סרטון מזעזע. למרות שבדרך כלל אני לא מסכים עם כל ההתבכיינות וההתבכיינות כאן בבלוג הזה על כל מה שקשור לתאילנד, התאילנדים והמנהגים שלהם. רוב האנשים עדיין שוכחים שכדאי ללמוד את השפה, הכללים, המנהגים וכו' במדינה שבה אתה גר ולא להתלונן על האנגלית הגרועה שלהם, למשל.
זה משהו שאני כן מסכים איתו, תמיד היה לי רעיון כשהיינו שם שאנשים משתמשים במעברי הזברה אך ורק כקישוט לכביש ובטח לא למה שהוא היה/צריך בשבילו. אם לא היה תאילנדי שומר מצוות כל כך, גם אני הייתי מת.
לא פעם סיפרתי לאנשים שמעברי זברה בתאילנד הם רק קישוט חחחח
כתבתי בדיוק על זה לפני זמן מה בסיפור שלי Traffic In Thailand. הפסקה הראשונה היא בדיוק על זה. מעברי זברה; מסכן חיים. ומספר אנשים כתבו בתגובה שהם מוצאים שהתנועה בתאילנד טובה ובטוחה הרבה יותר מהתנועה ההולנדית. פשוט הקאתי אחרי שראיתי את התמונות האלה.
הנוהג בתעבורה בתאילנד היה ואינו כזה שמבוסס על עמידה על זכויותיך ועמידה בהתחייבויותיך.
לכן אין טעם לבנות מעברי זברה בתאילנד.
אגב, אני אפילו לא רוצה לחשוב שתאילנדים יהיו מודעים לזכויותיהם וחובותיהם בתנועה ויתנהגו בהתאם, כי אז כבר לא תוכל לעבור בבטחה לשום מקום ללא מעבר זברה כשהוא עמוס.
זה באמת נורא איך התאילנדים מתנהגים בפקק כאן. אין כבוד לכללים, אם יש כאלה? לפעמים אני חושב שאין להם כבוד לחיים בכלל. ילדים שעדיין לא הגיעו לגיל רוכבים ללא רישיון נהיגה, ללא ביטוח, ללא קסדה, לפעמים עם 3 ומעלה על אופניים! לכל היותר הם יקבלו קנס של 200 באט! מי אז הופכים לכיסם של הקצינים המושחתים ונעלמים! לפוליטיקאים צריך להיות אומץ להוציא קנסות כבדים במקרה של הפרה וגם להגביל את סמ"ק הטוסטוסים ל-50 סמ"ק לקטינים. אבל בינתיים מדובר בהובלת מים לים......קנסות מחמירים והחרמת ה- הרכב בהחלט ישפר את ההתנהגות לאחר פרק זמן מסוים. לא בכדי מתרחשים כ-40.000 מקרי מוות בשנה בתנועה בתאילנד. יש יותר סיכוי שתמות ברחוב כאן מאשר במיטה שלך!!!בברכה
כל מה שנאמר למעלה הוא 100% נכון, אבל אני גם רוצה להסב את תשומת לבכם
על ההתנהגות ה"טיפשית" למדי של הקורבנות.
אף אחד מהם לא באמת מסתכל ימינה ושמאלה כדי לראות אם ניתן לחצות אותו בבטחה!
שימו לב היטב ואל תיישמו את השיטות ההולנדיות. אז לא להיות עקשן ולהאמין בנהגים עם רכבי הפח שלהם הם השיטה הטובה ביותר לשרוד בג'ונגל התנועה התאילנדי. קחו את הגשרים להולכי רגל והמשיכו לצפות במה שאתם עושים. מניסיוני, פארנגים נופלים לעתים קרובות במורד המדרגות.
לכל מדינה יש קודים כתובים ולא כתובים משלה לתעבורה. העמדה בעינה היא שאלו חייבים להתאים לקודים של מדינת המוצא שלך. אז יש סיכוי שבמוקדם או במאוחר תהיו אשמים בהתנהגות מטומטמת. רק בגלל שאתה מניח שאתה יודע הכי טוב איך אנשים צריכים להתנהג בתנועה.
הסרטון מציג אוסף של רגעים שבהם דברים השתבשו. קמפיין "עצור אחר שלב" הוא כמובן אף פעם לא מיותר. בטח לא במדינה שבה אני גר ובה אינטגרציה אמיתית היא לא בראש סדר העדיפויות.
תאילנד היא מדינה עם הרבה קודים לא כתובים בתנועה.
בשבילי זו תמיד הרפתקה לגלות איך אלה עובדים. השתתפות בתנועה בטייס אוטומטי היא בהחלט לא אופציה בתאילנד.
במיוחד אם אתה מתכנן לנסוע נגד התנועה. כן, זה אפשרי גם בתאילנד. רק תוודא שאתה עושה את זה כשאין משטרה בסביבה.
אם אתם מכירים את לוח הזמנים של שוטרי אכיפת התנועה המקומיים, תוכלו לקחת זאת בחשבון.
נהיגה ללא קסדה אפשרית גם מחוץ לשעות העבודה. 🙂
חציית תנועה עמוסה אך איטית צריכה להיעשות ללא כל היסוס.
בכך שאני לא מטיל ספק, אני לא מתכוון סתם לזרוק את עצמך מול התנועה המתקרבת בבוז למוות.
המתנה של "ציפייה" היא הכרחית בתנועה התאילנדית. אולי למדנו זאת במדינה המווסתת מדי, וחושבים שאנחנו יכולים להתגאות ביכולת שלנו לבצע ריבוי משימות.
אז תעבורת Taise מציעה הזדמנות מצוינת לבדוק זאת.
אם תקראו את רוב התגובות למעלה, תקראו בין השורות את ההגנה המתמדת על מצב התנועה בתאילנד, שפשוט לא שונה. מצב שמגיע מדי שנה למקום 2 מבחינת מספר מקרי המוות פשוט לא יכול להיות טוב ויש לשפר אותו בדחיפות, במיוחד במצב הנוכחי כל מי שאוהב את חייו או בריאותו מחויב להגיב אחרת כשהוא נמצא בפנים רגיל מדינת המולדת. אבל השטות הקבועה שאנחנו באים ממדינה מווסתת יתר על המידה, ושרק הולך הרגל הוא טיפש כי הוא לא יכול ליישם כאן את השיטות ההולנדיות וכו', היא בעצם אבסורדית, כל עוד מנסים תמיד ללמד אחרים משהו מזה- נקרא ניסיון עשיר, בעוד אחד מצד שני, הוא למעשה מקבל כמעט כל דבר שאין לו שום קשר לחוקי תנועה בינלאומיים. אפילו המדינה היפה בעולם לא יכולה לתפקד בלי חוקים ותקנות, שאינם נחוצים רק לתנועה.
אני מסכים עם גרינגו, אף אחד מהולכי הרגל לא שם לב לתנועה. אדם שנפגע מהאופנוע מימין הסתכל שמאלה. זה לא כרטיס חופשי לנהגים ממונעים... הם צריכים להאט במעבר זברה וגם להסתכל...
אבל אני לא מסכים עם תיאו הוא הין..., הוא מוציא את דעתם של אנשים שחושבים ש"בטוח יותר לנהוג" כאן מהקשרו. אני גם מאלה שלמרות כל הסכנות מעדיפים לנהוג כאן מאשר בהולנד.
כאן יש לכם רגעי סכנה, מהם תוכלו להימנע רק על ידי תגובה נכונה: בלימה חדה, האצה, עקיפה משמאל במקום ימין, נסיעה נגד תנועה... הכל תלוי במצב. אתה צריך לשים לב היטב כאן.
גם בהולנד צריך לשים לב היטב, אבל בגלל ששם יש לך יותר מה לעשות עם אנשים שרוצים ליישם את הכללים ב-100% כל הזמן. וגם החקיקה בהולנד, המשטרה – אם תרצו – משתמשת בסוג של שלטון טרור עם קנסות כדי להבטיח שאנשים יעמדו בכללים האלה. תמיד יש לי הכי הרבה פחד מהמשטרה בהולנד. ואז אני מתחיל לפקפק בעצמי אם אני עושה הכל נכון. האם האורות במכונית שלי תקינים? האם אני עושה הכל כפי שלמדתי? האם אני לא נוסע בצד שמאל של הכביש יותר מדי זמן... האם אני לא נוסע 1 ק"מ מהר מדי?
בכל פעם שאני עוצר ליד תמרור עצור ומסובב את ראשי בבירור שמאלה וימין ובחזרה שמאלה (או להיפך?)...
נהיגה בהולנד פירושה: לא לקבל החלטות משלך, חוקים ועוד אלף כללים שאתה צריך לדבוק בהם.
נהיגה בתאילנד פירושה להסתכל כל הזמן החוצה, לכל הכיוונים ולצפות להכל. לעולם אל תניח שהאחרים יצליחו. זה הולך טוב כמה פעמים, אבל באופן בלתי צפוי משתבש.
וגם: אל תנהג כמו בהולנד... הסתגל לנסיבות...
סליחה, אבל אני מוצא את ההיגיון שלך מעוות למדי; כי לפי הרעיון שלך זה לא נורמלי ש: המכונית שלך מסודרת לגבי תאורה, למשל, שאתה, כמו אדם רגיל, שומרת על המהירות, עוצרת/בולמת בצומת כדי לבדוק אם מכונית מגיעה מימין וכו' וכו' וכו' בהולנד. אגב, לעולם לא תקבל קנס על מהירות מופרזת של 1 ק"מ, צריך להיות לפחות 5. ואיזה "שלטון אימה" יש?אבל לפי ההיגיון שלך זה נורמלי לנסוע הרבה יותר מדי מהר, ללכת נגד התנועה, לא לעצור בצמתים... אז גם לך תמצא שזה נורמלי שלא עוצרים במעבר זברה... עדיין. אני מקווה, ואני באמת מתכוון לזה, שאף אחד מהאהובים שלך לעולם לא נהרג מהתנהגות התנועה המוזרה של משתמשי הדרך בתאילנד... אני חושד שההגנה שלך על התנהגות הנהיגה הזו היא 100% ושהיא בהולנד . זה לא כל כך נורא כמו שאתה עושה את זה.
אני לא רוצה לשוחח, אבל...
אפשר להשוות? בהולנד בדרך הביתה נאלצתי לעבור מעבר זברה... מתוך 10 מכוניות שתיים עצרו. בהולנד! אז זו המנטליות שלנו?
כמובן שאני מסכים שצריך להפסיק את זה, גם כאן בתאילנד. ושאנשים כאן ידעו קצת יותר על חוקי התנועה.
אבל אכן: אני חושב שכללי התנועה שלנו מוגזמים. בכביש שאין בו כמעט תנועה, כביש רחב ושאין בו בתים, נסעתי 80 קמ"ש. אבל בגלל שהכביש היה רשמית בשטח בנוי, אפשרו לך רק 50. אפילו לא שמתי לב ועצרה אותי המשטרה. קנס של 250 אירו. ואם הייתי נוהג קצת יותר מהר, גם רישיון הנהיגה שלי היה מוחרם.
אני לא אומר שאנשים בתאילנד נוהגים טוב. לעומת זאת. אבל אם אתה רוצה לשרוד, אתה צריך להסתגל ולנהוג עם כמה שיותר ראיית הנולד, או יותר נכון, ציפייה. אתמול נסעתי בכביש פטקאסם להואה הין מפרנבורי. כ-20 ק"מ בכביש הארוך ביותר בתאילנד. עד לאחרונה זה היה רק שני נתיבים. הדרך הורחב כעת במקומות שונים. עם זאת: אני רוכב על הונדה PCX, אז זה קטנוע חלק. המהירות שלי היא 80 קמ"ש כל עוד יש לי מקום. ואז כעשר מכוניות נוסעות על הכביש מולי. מספר אחד נוסע כ-75 קמ"ש, לפחות מעט פחות ממני. תשע המכוניות האחרות נוסעות בין פגוש לפגוש באותה מהירות כמו המכונית הראשונה. מה עושים במקרה כזה? האם אני ממשיך לנסוע מאחור תוך סיכון שאם רק אדם אחד טועה, מיד תהיה הצטברות איתי שם, או שאני מאיץ וחולף על פני כל השורה. ימין? תשכח מזה... יותר מדי תנועה. שמאל זו האפשרות היחידה. לנסוע לאט יותר? ואז יש לך מכוניות וכלי רכב אחרים מאחוריך, שיש לי יושבים על הגלגל האחורי שלי.
אם הייתי עושה את אותו הדבר בהולנד, אני בטוח שהייתי מקבל קנס.
עוצרים בצומת, אבל איפה שאתה מכיר את הכביש אתה יודע למה לצפות. אבל... בתמרור עצור אתה חייב לעצור את הגלגלים שלך. אם לא תעשה את זה, אתה יכול לצפות לקנס. למרות שהדרך ברורה.
שוב: אני לא טוען שנוהגים טוב יותר בתאילנד. לא מרחוק. אבל אני תמיד מתקשה לנהוג בהולנד. לעמוד בכל מגבלות המהירות שהוטלו. לפעמים כביש עמוס יותר ואי אפשר לנסוע מהר יותר, פעמים אחרות אותו כביש פחות עמוס ואפשר לנסוע מהר יותר. אבל בגלל שיש שלט אסור לך לעשות את זה ובמיוחד באותם מקומות שבהם יש מעט תנועה אתה יכול לצפות להיבדק ותקבל קנס. כי יכול להיות שמישהו נהג לפניך, נסע לכביש או כל סיבה שהיא, או פשוט: החוק הוא החוק. באותו רגע, בדיוק כמו בקנס שלי למעלה, יכולתי לנהוג ב-80 בלי לסכן אף אחד.
כאן בתאילנד אני מסתגל לנסיבות, אבל תמיד משתדל להתרחק כמה שיותר ממשתמשי דרך אחרים. אלה המשתתפים המסוכנים ואני לא רוצה אותם בקרבתי.
לגבי עצירה בזברה: זה יהיה נחמד אם הם יעשו את זה, אבל הם כמעט לא עושים את זה בתאילנד. אני גם חושב שזה נורא שאנשים לא עושים את זה. רמזור עדיין יכול לעזור. אבל כהולך רגל אתה גם צריך להיות כל כך ערני לחיים שלך שאתה מצפה לזה. אז היזהר בעת המעבר. אל תחצה רק בעיוורון, כמו שעשו האנשים האלה. אני רואה את זה בקביעות בהואה הין, ב-Market Village... במיוחד תיירים שהולכים על הכביש בלי לשים לב ומסכנים את עצמם. רק בגלל שיש מעבר זברה. אז אני תוהה אם האנשים האלה יצאו מדעתם. כל עוד אין מודעות לכך בתאילנד, אתה צריך להיות זהיר שבעתיים.
קוד הכביש המהיר של תאילנד טוב בדיוק כמו שלנו, הבעיה נעוצה בהתנהגות חסרת אחריות של התאילנדים שאו שלא יודעים את הקוד או מתעלמים ממנו. שבילי בראד ים הם אכן ציורי רחוב חסרי תועלת. פארנגים לא צריכים להתנהג כאילו הם נמצאים באירופה, פשוט תשמור על עצמך זה המוטו כאן!