ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
- ג'וני BG: המתורגמן מתבסס על מספר מקורות, אבל יש בזה כמובן הרבה יותר. בעיסאן מלפני 50-60 שנה ר
- לשדוד: בממוצע אני שוהה בתאילנד 6 עד 8 חודשים בשנה ונהנה מהאוכל שם כל יום. לעולם, לעולם לא יגידו לי
- אריק קייפרס: רוברט, אתה יודע כמה גדול האיסאאן? אמור NL שלוש פעמים, אז זה הגיוני אם אתה נותן קצת כיוון כמו המקצוען
- רוני לטיה: כן, אני אומר שקנצ'נבורי הוא רק דוגמה ושאתה יכול לשנות את זה. אתה יכול גם לעשות זאת בדף האינטרנט עצמו ואז לראות
- ויליאם-קוראט: בתקופה היבשה הקו נמצא בתחתית בנגקוק ומתחת ומזרחה ממנה עד ממש מעל הפארק הלאומי קאו יאי בדרך כלל
- אריק קייפרס: אם תשנה את שורת הפקודה, כגון https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, תקבל עיר או אזור אחר. אבל אתה
- קורנליס: ובכן, GeertP, אני ממש לא 'תומך נבטי בריסל' או מכור למותג האדום, אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את המטבח התאילנדי.
- רודולף: זה תלוי מה אתה מחפש בתאילנד, אבל למען האמת אין לך הרבה ברירה אני לא חושב. הערים הגדולות מתפרקות
- רוני לטיה: תסתכל גם על זה. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi גם גללו קצת למטה והם גם יתנו לכם קצת הסבר
- פיטר (עורך): אני גם נהנה מהאוכל התאילנדי וכן, המחיר מאוד אטרקטיבי. אבל זו רק עובדה שחקלאים תאילנדים הם לא ייאמן
- שקע: עדיף ללכת בתקופה נובמבר עד פברואר. מישהו עם אסטמה לא צריך לבוא לכאן ממרץ עד מאי
- GeertP: רונלד היקר, אני מסכים לחלוטין עם הסיפור שלך, אני גם נהנה מהמטבח התאילנדי כל יום ואפילו אחרי 45 שנים של תאייל
- אריק קייפרס: ווילמה, אוויר רע לא בכל תאילנד. תאילנד היא יותר מפי 12 מהולנד! אלו הערים הגדולות (תנועה) וחלקן
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » ראוי לציון » נשים תאילנדיות וגאנה: הכי לא נאמנות בעולם
נשים תאילנדיות וגאנה: הכי לא נאמנות בעולם
נשים תאילנדיות וגאנה הן מהגבוהות בעולם בכל הנוגע לבגידה בבן זוג, לפי סקר של יצרנית הקונדומים דורקס.
על פי הסקר שנערך בקרב 29.000 נשים ב-36 מדינות, הרמאים המובילים בעולם הם:
- נשים גאנה (62%)
- נשים תאילנדיות (52%)
- נשים מלזיה (39%)
לרמות
במחקר, נשים נשאלו אם הן בגדו אי פעם בבן זוגן. יותר ממחצית מהנשים התאילנדיות ענו על השאלה הזו ב'כן!' מהדהד.
גם נשים רוסיות וסינגפוריות אינן בדיוק מונוגמיות. הם סיימו במקום הרביעי והחמישי בהתאמה.
כשאנחנו מסתכלים על זוגות שבוגדים זה בזה, זה ניכר תאילנד אלוף עולם. אפשר כמעט לומר שהרמאות הומצאה בתאילנד.
ובכן, עכשיו אני הולך לשבת קצת כי יהיו לזה כמה תגובות! ב-Thaivisa.com כבר צוחקים נשרים שואגים!
מחקר אחר מצא ש-48% מהנשים התאילנדיות משקרות כשנשאלות על נאמנות במערכות יחסים 😉
מחקר נוסף מראה כי 45% מהנשים התאילנדיות משקרות לגבי שקר בסקר של נאמנות במערכות יחסים. 😉
יש לך עוד אחד: 1% מכל הנתונים הסטטיסטיים מורכבים 😉
האם דורקס ביצע את המחקר הזה באנגלית? אתה אוהב סקס עם הרבה גברים? כן קה, לא כמו גברת סקס, אמרו אז הגברות התאילנדיות.
מעניין אם הם הבינו נכון את השאלות או באילו נסיבות נשאלו השאלות הללו.
בנגקוק מפוצצת במלונות אהבה, רואים אותם בכל מקום, אז כנראה קורה משהו בפנים שלא יכול לשאת את אור היום.
אני מעז להכניס את ידי לאש שהמחקר נערך בשפה המקומית. זה קורה כל הזמן בעולם המחקר.
בנגקוק פוסט מציינת 59 אחוז מהנשים התאילנדיות שאומרות שלא היו נאמנות.
שום דבר לא משקרים כל כך בסקרים כמו על מין, שימוש בסמים, הונאות מס, מחלות מאיימות וכו'.
ובכן רמאות ותאילנד נותרה נושא שחוזר על עצמו….
אני כל הזמן קוראת כאן בבלוג שאומרים שגברים תאילנדים בוגדים כל כך הרבה, ולכן הנשים מחפשות פרנג. אבל הנשים שאני מדבר איתן חושבות שרוב פארנג בוגדות. שאלתי אותם למה והם אומרים שזה פשוט, לגברים התאילנדים בדרך כלל אין כסף למיה נוי או ללכת לזמן קצר ולגברים פרנג יש.
מנחה: אתה מזפת את כל הנשים התאילנדיות עם אותו מסרק. הכללות כאלה אינן מותרות.
מחקר זה אינו שלם. חוקר דורקס היה צריך לשאול גם על הסיבה לבגידה. בשביל הכסף או התשוקה.
לכל דבר יש את הסיבות שלו. אם אתה לא סומך על זה, תישאר בבית.
אני יכול להצביע על בלוקי דירות שלמים בבנגקוק שאוכלים כמעט אך ורק על ידי 'מיה רעש'. לעתים קרובות יש להם 'הופעה'. לפחות זה מחזיק את הכלכלה בארץ החיוכים.
('מיה נוי' היא סוג של אישה שנייה שיש להרבה גברים תאילנדים. הם מתחזקים אותה ורואים אותה לפחות פעם בשבוע. יש אחריות כלכלית מסוימת כלפיה. 'הופעה' היא סוג של 'חבר'ה זין'. , יכול להכות גבר ואישה כאחד, רק בשביל סקס וללא התחייבויות נוספות. עם זאת, רבים של mia noi מתעלים חלקית את תרומתו של הגבר המבוגר ל"הופעה" הצעירה שלהם)
על המחקר עצמו: למרות שהוא מכסה 36 מדינות, יש כ-200 מדינות. במילים אחרות, פחות מ-20% מכל המדינות הן חלק מהסקר! יתרה מזאת, יהיו הבדלים לא מעטים במידת התשובות לשאלות בכנות. כפי שדיק אמר, מעט משקרים לגבי יותר מאשר רמאות; אבל זה לא אומר שכולם (או כל אומה) משקרים לגבי זה באותה מידה (אני חושב שהתאילנדים פתוחים יחסית לגבי זה).
באופן אישי, אני חושב שתאילנד משוחררת למדי בכל הנוגע לבגידות. נשים בוגדות כאן בדיוק כמו גברים. יש כאן גם ברים שבהם כמה נשים עשירות מבוגרות באות לאסוף נערים צעירים תמורת תשלום קטן. וצ'אמוק צודק: את המקומות היקרים באמת שבהם אנשים בוגדים מבקרים בעיקר תאילנדים; כזר קשה להיכנס לזה. אבל אני כן חושב שזה באמת משנה עם איזה תאילנדי יש לך עסק. יש תאילנדים מודרניים אבל גם מאוד שמרניים.
אגב, לאחרונה קראתי מאמר באתר הולנדי שמתאר שמתוך שלושת מיליון האנשים הרשומים באתר היכרויות בהולנד, כ-30% כבר נמצאים בזוגיות. אז זה נוגע לאנשים ששומרים על מערכת יחסים אבל מחפשים באופן פעיל מישהו אחר בינתיים. אז בהחלט יכול להיות, לדעתי, שהרבה מערכות יחסים רדומות כאלה מתקיימות בתאילנד, ויחסית לכן יש גם הרבה בגידות.
באופן אישי, אני חושב שלרמאות אין שום קשר לשאלה אם מישהו מודרני או שמרן.
ובכן, אני מניח שזה תלוי למה אתה מתכוון במילה מודרנית ושמרנית בהקשר הזה. בשמרנות התכוונתי ל"היאחזות בתנאים הקיימים" וב"השתייכות לעידן החדש" (מה זה אומר לפי הוונדאל). ואם אתה מאמין לרוב החוקרים, הבגידות גוברת. אז בהקשר הזה, מי שבוגד הוא בהגדרה מישהו שפחות תורם ל"היצמדות לתנאים קיימים" ויכול להיות מסווג יותר כ"שייך לעידן החדש יותר".
יש לך פרשנות מעניינת מאוד לחוקי ההיגיון. רמאות היא עתיקה כמו הדרך לרומא. אם נאמר שזה נפוץ יותר בימינו, זה לא הופך מי שבוגד למודרני במיוחד, כמובן, למרות ונדיל השמן.
אני לא מבין למה זה טיעון כל כך לא הגיוני שמונוגמיה מייצגת יותר ערך מסורתי שאנשים שמרנים יותר מעריכים בדרך כלל יותר מאנשים פחות שמרנים. נראה לי הגיוני לחלוטין…
הדרך לרומא, ויה אפיה אתה מתכוון, אני חושב, לא כל כך עתיקה בכלל, 2000+ שנים. אני חושב שרמאות היא עתיקה כמו המוסכמות המונוגמיות הרגילות. זה הרבה קלאנג. לפני כן רק מקום נעים בו זכר האלפא היה אחראי. אחים חלשים לא הגיעו לעבודה כביכול וזה שמר על מאגר הגנים טוב.
מעניין איפה הברים האלה. אתה יכול למנות כמה?
לא, אני לא יודע איפה הם, מעולם לא הייתי שם בעצמי. אבל קראתי על זה מאמר בבנקוק פוסט. לא מוצא את זה יותר אבל למטה משהו דומה.
http://www.sukhumvit-psycho.com/2010/07/go-go-bars-and-male-escorts-for-women-in-bangkok/
פעם מכר בעולם ההוא לקח אותי לאן שהתחלתי להרגיש כמו סוג של אורח כבוד.
אחרי תיפוף מסוים על דלת לגמרי לא בולטת ברחוב צדדי ליד פאט פונג בגובה 150 ס"מ, סוג של גורילה פתחה את הדלת שבה בדרך כלל אסור לנו להיכנס והרשו לי לבוא דרך מערכת היחסים שלי.
פעם אחת, לאחר שהשארנו מאחוריי מספר מדרגות, הגענו למעין תיאטרון עם במה גדולה שבה כ-30 גברים ממוספרים העמידו פנים שהם עוסקים בתחרות של penus erectus.
עשרות נשים התעלמו ממני ונופפו עם אלפים לזו עם מספר התחרות הרצוי על זרוען.
מצד שני, שוב הציעו לי משקאות מהמשתתפים על הבמה.
בסך הכל, אחד מהדברים המיוחדים הרבים שתוכלו לחוות כשיש לכם חברים תאילנדים.
לצערי שוב הייתי לבד באותו לילה אחרי שראיתי את זה.
ובכן שום דבר לא משקר לגבי יותר מזה, וכסף כמובן...
חקירה חסרת ערך לא אמינה, לפיכך, שבוצעה על ידי בעל עניין מוטה.
החדשות הטובות היחידות בנושא זה הן עבור דורקס, כי ככל שבגד יותר, כך התחלופה גבוהה יותר (לדורקס אין הרבה עניין בנישואים מונוגמיים) 🙂
יאן, אני מסכים איתך לחלוטין, אני חושב שזה לא יותר מסיפור שיווקי של דורקס. וכפי שגם ציין Thaitanic, רק מספר מצומצם של מדינות מעורבות במחקר. אלו ללא ספק המדינות שמאוד מעניינות את יצרן הגומי. שימו לב גם; בהשוואה להולנד, למשל, רואים הרבה יותר קונדומים על המדפים בתאילנד, במגוון הרבה יותר גדול של חנויות. אתה פשוט לא יכול לקנות אותם בשוק בתאילנד, למרות שאני אפילו לא מעז לומר זאת בוודאות.
שלום בייקוס,
ובכן, אנחנו בשווקים וכאלה הרבה, אבל עדיין לא ראיתי אותם חחח.
ובכן, גם ההולנדים קצת מתביישים, הם זורקים בסתר את הדברים האלה עם שאר המצרכים, ואז בוהים בתקרה, איך הם הגיעו לשם? 🙂
מנחה: אסור להעיר הערות הכללות כאלה, לפי חוקי הבית שלנו.
מחקר זה נדון כאן בעבר. זה גם הראה שגברים תאילנדים נמצאים בפסגה מבחינת בגידה. אם זה היה נכון, גם נשים תאילנדיות צריכות לקבל ציון גבוה בתחום הזה. אחרי הכל, זה לוקח 2 …………………
ומכיוון שגברים תאילנדים לא בהכרח בוגדים עם נשות פלאנג, הם חייבים לקיים עמדת לילה של 1-2 לילות עם נשים תאילנדיות (חוץ מאשתו שלהם, כמובן).
לסיום: זה נראה מגניב אם אתה יכול להגיד כמה חברות / חברים (ב"קייקס") תאילנדית יש לך. לפחות, כל עוד בן זוגך אינו בקהל שלך, כמובן.
בקיצור: סגור את ה"מחקר" חסר הערך הזה מבחינתי.
אני גברת שגרה בתאילנד יום אחד פגשתי ילד תאילנדי שפטפטנו קצת (באותה תקופה עדיין הייתי די תמימה ורק רציתי לתרגל את התאילנדית שלי) סיפרתי לו על החבר התאילנדי שלי וכו' וכו'. בסוף בשיחה הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ואם אני רוצה להיות החברה שלו. אמרתי: הרגע סיפרתי לך על החבר שלי. שאלת ההמשך שלו הייתה: אז אני יכול להיות ה-Gik שלך? הדברים האלה כל כך נורמליים כאן ושואלים אותך בלי בושה.
להרבה חברות תאילנדיות (לומדות באוניברסיטה אז אני אפילו לא מדברת כאן על בנות בר) יש מערכות יחסים שאתה לא מבין. לפעמים אני תוהה אם הם מבינים את זה בעצמם, אז זה נגמר וכעבור שבוע הם שוב ביחד. כמה שבועות לאחר מכן, נמאס להם מהחבר שלהם והם עסוקים בגברים אחרים. ואז יש לו עוד מערכת יחסים סודית. כדי לשגע אותך. לדעתי התאילנדים פשוט צופים יותר מדי בלקורנס. בנוסף, ההיסטוריה גם משחקת תפקיד שכן זה היה נורמלי שלגבר היו כמה נשים. אני לא חושב שזה אי פעם יצא לגמרי למרות שמלך מספר שש ביטל את זה. ועם הדור החדש של הנשים שגם עומדות קצת יותר על זכויותיהן, שחושבות: "מה שהגברים האלה יכולים לעשות, גם אנחנו יכולים לעשות את זה". הכל עניין של לשחק משחקים ולא לאבד פנים. "אם אאבד פנים, אתה תסבול אפילו יותר".
אני גם סקרן לגבי תוצאות הבדיקה המלאות. האם NL גם בין המדינות שנבדקו?
רק תיקון קטן לפוסט הקודם אני מתכוון למלך מספר 6 ולא למספר חמש. העובדות חייבות להיות נכונות כמובן 😉
מנחה: ערוך.
זה יהיה גם די מעניין לחקור את הבגידה של גברים מערביים שיש להם מערכת יחסים עם אישה אסייתית או תאילנדית.
אני חושב שזה ייתן לך אחוז גבוה בהרבה של בגידה.
מתוך 1000 הגברים, לפחות 998 בוגדים, רק אתה ואני לעולם לא נעשה את זה.
מנחה: הערות פוגעניות הוסרו.
אם הייתם מוכנים ויכולים לחקור את זה, כמובן שזו לא צריכה להיות חקירה חד-צדדית. אז הייתי משנה את השאלה ל"כמה גברים בוגדים עם מישהו מהמדינה שלהם, כמה עם מישהו ממדינה אחרת והאם יש להם מערכת יחסים עם בן ארץ או זר?" ו"כמה נשים בוגדות עם מישהו מהמדינה שלהן, כמה עם מישהו ממדינה אחרת והאם יש להן מערכת יחסים עם אזרח או זר?"
נשאלת השאלה מה דבר כזה היה מראה, אם מחקר כזה היה בכלל אמין... אם הרבה גברים ו/או נשים בוגדים הרבה עם בן זוג ממדינה אחרת, האם זה אומר משהו על היחסים הבינלאומיים? (אני לא חושב כך) או על כמה אמין האדם הממוצע (מ/ר) שיש לו מערכת יחסים עם מישהו ממדינה אחרת? זה גם נראה לי מאוד קצר רואי...
אז מה יוצא לנו מזה? מעטים, כמו המחקר הזה, שכנראה אפילו לא נותן תמונה אמיתית של רמאות של נשים/אנשים.
אני מניח שהמשפט האחרון (998 מתוך 1000 גברים בוגדים) הוא בדיחה... אני לא חושב שזו הערה נחמדה או מנומסת. החליפו את המילה גברים בנשים והבובות רוקדות. יש הרבה דברים עצובים בעולם הזה, אבל כמעט כולם מקיימים סקס ובוגדים? מזל שלא.
רוב וי היקר
אני מתכוון דווקא לגברים שיש להם בן זוג מאסיה (תאילנד, פיליפינים וכו') או שמגיעים לשם הרבה.
עבור הגברים האלה, הפיתוי לבגוד גדול מאוד.
בתאילנד ובפיליפינים הרבה בנות עובדות בברים ובברים שמחפשים זר, במיוחד בבנגקוק ופטאיה, לגברים זה דיג בבריכת קרפיונים מעובדת, וזה באנג'לס סיטי ובמנילה ב בפיליפינים אותו דבר.
רוב תסתכל סביבך ואם אתה מבקר או מתגורר בקביעות במקומות האלה אתה יודע הכי טוב איך מתנהלת נאמנות לבן זוג או לבן זוג.
למרבה המזל, לא כמעט כולם פותרים את זה סקסט ומרמות
אני מסכים איתך שמחקר כנראה לא נותן אפילו תמונה אמיתית של אנשים בוגדים.
אה, עכשיו הבנתי. תודה על ההסבר.
על סמך הרגשה בלבד, הייתי אומר שהסיכון של "המבקר בבר" ו"הברמנית" גבוה יותר מאשר עבור אנשים מרקע שונה. אני חושב שזה נוגע לאנשים שלא באמת הייתה להם כוונה מראש להפוך את זה לקשר אמיתי ורציני, אלא יותר לתועלת (כסף, מין וכו'). אם גם לברמנית וגם לפטרון הבר יש כוונות כנות, אז הסיכון לא נראה לי גדול יותר מאשר בין זוגות אחרים.
מה הקשר בין מי שבאמת רוצה זוגיות אמיתית לבין אלו שמתפתים לכסף, למין או למשהו אחר? אין לי מושג... אני אפילו לא יכול להרים אצבע כדי לאמוד את זה כי הייתי בפאטייה רק פעם אחת, שלא לדבר על להכיר אנשים (ח/ו) שיש להם מערכת יחסים מהמעגלים האלה.
לפני שמישהו ירגיש מותקף, אני מקווה שזה ברור שאין לי שום דבר נגד ברמנים, ברמניות וכו'. וגם לא נגד אלה שמתחילים מערכת יחסים, במיוחד אם שניהם כנים ויש להם את האומץ לעשות את הבחירה הזו. אם אתם מתמידים למרות הביקורת מהסביבה שלכם ופשוט נהנים אחד מהשני ביחד: מחווה. לך אחרי הלב שלך!
רוב היקר, אתה לא אוהב את התגובה האחרונה, אתה אומר שאולי 998 מתוך 1000 הם "רמאות". אני אפילו אעז לומר שאם כולם באמת יתנו תשובה כנה לשאלה הזו, המספר יהיה נורא גבוה. אני מכירה הרבה בתאילנד שמתנהגים כמו בעל הגון, אבל לא סולדת מ"מסאז'". האם אני מגנה את זה? לא! זה יכול להיות גם המתח לעשות את זה פעם אחת או כי חבר מתעקש לנסות את זה... חחח. שזה לא שייך לחלק זה כבר סיפור אחר ויש לכבד כמובן.
רק ניסיתי לדון במאמר הזה (בגידה) ובתגובות שלך אליו (כמו גברים עם מספר נשים) עם אשתי התאילנדית.
זו התבררה כאחת השיחות הקצרות ביותר שלנו, אני חייב לומר.
אמרתי לה שמכיוון שאנחנו גרים בתאילנד כבר זמן מה, אני עדיין צריך להשתלב באופן מלא ולכן רוצה לאמץ את מנהגי המדינה כמה שאפשר וזה בכל תחום.
היא במטבח, עסוקה באוכל (זו בעיטה בדלת פתוחה, כמובן), ויש לה סכין שף ביד.
התנועה שהיא עושה עם זה, לגבי מה יקרה לצעיר שלי אם אקח לראש שלי לאמץ את ה"מנהג" התאילנדי הזה, בהחלט ברורה.
אם היא באמת תשים את הכסף שלה איפה שהפה שלה אני לא יודע... ואני לא מתכוון לנסות.
אולי יש לי מזל והם חלק מהמיעוט הזה של 48%... אבל למרבה המזל אני לא מרגיש את הצורך הזה (אפילו לא לשיחה שלנו) ואני אשאיר את ה"מנהג" התאילנדי הזה למה שהוא.
רוני תיזהר, לא היית ראשון בלי ג'נטלמן צעיר.
אבל היה שווה לנסות.