ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רוב וי.: כמעט הייתי חושב שכמעט לכל הסופרים המערביים שכותבים רומן עם תאילנד כתפאורה לכולם יש את אותה עלילה
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
- ג'וני BG: המתורגמן מתבסס על מספר מקורות, אבל יש בזה כמובן הרבה יותר. בעיסאן מלפני 50-60 שנה ר
- לשדוד: בממוצע אני שוהה בתאילנד 6 עד 8 חודשים בשנה ונהנה מהאוכל שם כל יום. לעולם, לעולם לא יגידו לי
- אריק קייפרס: רוברט, אתה יודע כמה גדול האיסאאן? אמור NL שלוש פעמים, אז זה הגיוני אם אתה נותן קצת כיוון כמו המקצוען
- רוני לטיה: כן, אני אומר שקנצ'נבורי הוא רק דוגמה ושאתה יכול לשנות את זה. אתה יכול גם לעשות זאת בדף האינטרנט עצמו ואז לראות
- ויליאם-קוראט: בתקופה היבשה הקו נמצא בתחתית בנגקוק ומתחת ומזרחה ממנה עד ממש מעל הפארק הלאומי קאו יאי בדרך כלל
- אריק קייפרס: אם תשנה את שורת הפקודה, כגון https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, תקבל עיר או אזור אחר. אבל אתה
- קורנליס: ובכן, GeertP, אני ממש לא 'תומך נבטי בריסל' או מכור למותג האדום, אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את המטבח התאילנדי.
- רודולף: זה תלוי מה אתה מחפש בתאילנד, אבל למען האמת אין לך הרבה ברירה אני לא חושב. הערים הגדולות מתפרקות
- רוני לטיה: תסתכל גם על זה. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi גם גללו קצת למטה והם גם יתנו לכם קצת הסבר
- פיטר (עורך): אני גם נהנה מהאוכל התאילנדי וכן, המחיר מאוד אטרקטיבי. אבל זו רק עובדה שחקלאים תאילנדים הם לא ייאמן
- שקע: עדיף ללכת בתקופה נובמבר עד פברואר. מישהו עם אסטמה לא צריך לבוא לכאן ממרץ עד מאי
- GeertP: רונלד היקר, אני מסכים לחלוטין עם הסיפור שלך, אני גם נהנה מהמטבח התאילנדי כל יום ואפילו אחרי 45 שנים של תאייל
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » חדשות מתאילנד » שינוי הליך חתימת לגליזציה דוח רווח והפסד (2)
שינוי הליך חתימת לגליזציה דוח רווח והפסד (2)
פורסם ב גולים וגמלאים, הצהרת הכנסה, שגרירות הולנד, חדשות מתאילנד
תגיות: שירות קונסולרי, הצהרת הכנסה, מסמכי לגליזציה
ישנן שאלות רבות לגבי הנוהל החדש של שגרירות הולנד החל מה-1 בינואר, להגשת בקשה ללגליזציה בחתימה על הצהרת הכנסה.
גרינגו ביקש הסבר נוסף וקיבלנו הודעה ממר. J. Haenen (ראש לענייני פנים וקונסולריות):
"לקחנו לתשומת לבנו את השאלות של קוראי תאילנדבלוג בתגובה לכתבה שפורסמה לאחרונה על השינוי בהליך הגשת הבקשה ללגליזציה חתימה על דו"ח הכנסה.
שינוי זה בוצע בהוראת משרד החוץ בהאג.
אנו עובדים כעת על מידע נוסף בנושא, שיפורסם בהקדם האפשרי לאחר תיאום עם המשרד בהאג".
לכן אנו מבקשים מהקוראים שלנו להתאזר עוד קצת בסבלנות, כדי שיגבשו תשובות לשאלות הרבות הקיימות. ברגע שייוודע יותר, נפרסם זאת ב- Thailandblog.
שוחח הבוקר עם הקונסול האוסטרי, שום דבר לא השתנה איתו בקשר לקבוצת הגברים הנשואה לאישה תאילנדית, הוא כבר לא יכול לעזור להם, הם צריכים ללכת לשגרירות בבנגקוק, זו הייתה התשובה שלו לשאלתי אם היה גם אצלו שינוי יתרחש
חייבת להיות אפשרות להגביל הופעה אישית לפעם אחת בלבד (למשל לצורך בקשת דרכון או הצהרת הכנסה כזו).
השגרירות גם מכשירה חתימות של, למשל, משרד החוץ התאילנדי. אותם פקידים תאילנדים לא תמיד מופיעים באופן אישי, אבל החתימות מוכרזות מראש.
ובכן, אם הכל מתרחש בעצת משרד החוץ, אז מעניין אותי למה צריך לקחת איתך את שומת הארנונה, חשבון ג'ירו שלא קיים שנים (הפך ל-ING), הוכחה להתנדבות קופת חולים וקופת חולים שכבר כמעט ואינה קיימת כבר 11 שנים (פג 1-1-2006), עדות ל-AWBZ שלא קיימת כמעט שנתיים (פג 1-1-2015), ועוד.
התנאים כמו באתר השגרירות נחפרו מארכיון איפשהו ומגיעים מרשימת תנאים שלגמרי לא רלוונטיים כאן.
אני גם רוצה לדעת מה כוונת השגרירות ב'ראיה תיעודית מקורית', כי מבחינתי 'מקורי' זה מה שאני שולף מהמדפסת שלי מה-SVB ומקרן הפנסיה, אומרים בדוחות השנתיים. זה חל גם על הוכחת תשלומים או קבלות בבנק. עבור חלקים רבים יש רק הכביש המהיר הדיגיטלי.
פניתי לשגרירות בדוא"ל ומקווה שזה ייעשה גם על ידי אנשים עם דרכון הולנדי אך פרשו ממדינה אחרת, ועל ידי אנשים עם דרכון שאינו NL אך פרשו מהולנד, כמו אלפים שהוציאו כל החיים עם פיליפס או DSM עבדו.
אריק,
כתבתי גם מכתב ובו שאלתי, בין היתר, מה לעשות עם מי שמקבל קצבה או הכנסה ממדינה שאינה הולנד. גם שאלה לגבי לוגיסטיקה. יכולות להיות רשימות המתנה.
גם שומת המס של השנה החולפת יפה. עדיין אין לי את זה לשנת 2015 ואם אקבל את זה, זה לא יגיד כלום על ההכנסה שלי בזמן החידוש. ההגירה לא תסכים עם אמירה מלפני שנה או יותר חשבתי.
הדבר המעצבן הוא שאנשים שצריכים להאריך את הויזה שלהם בינואר/פברואר 2017 ויכולים להפקיד 800.000 באט לחשבון התאילנדי שלהם, לא יכולים להחזיק אותה בבנק במשך 3 החודשים הנדרשים.
מה קורה למידע שנמסר,
האם זה מכוסה מספיק, או שרשויות המס
צופה.
קרלוס היקר.
יש לך דיגייד? אם כן, תסתכל http://www.mijnoverheid.nl. עבור אל הפרטים האישיים שלך ולאחר מכן הסתכל תחת ההכנסה הרשומה שלי. ה-SVB וקרן הפנסיה מעבירות את הסכומים למינהל המס והמכס.
זה לא מועיל לך. זה חייב להיות חוקי
יסופק על ידי השגרירות.
רובן
לצערי אין דיגי, זה מה שחשבתי בעצמי, אז אני לא יכול
צפו אלא אם יש שיטות אחרות
RobN עכשיו אתה יכול להגיש בקשה ל-digiD גם בשגרירות, אתה צריך ללכת שוב ל-BKK, הם עדיין לא עושים דיגיטציה, כמו לארגן משהו במייל.
וילם היקר,
שאלתי את קרלוס אם יש לו DigId. אני בעצמי הבעלים של DigID במשך שנים.
זו גם אפשרות נוספת להוכיח את ההכנסה שלך. אתה יכול לבקש הצהרה על "הכנסתך הרשומה" מרשויות המס בטלפון, תרגום זה על ידי מתרגם מושבע אמור להספיק לדעתי לשירות ההגירה כהוכחת הכנסה.
עם זאת, אני מבין בין השורות שעבור אנשים מסוימים הבעיה היא שהם יכולים להוכיח הכנסה "לא מספקת" כדי לעמוד בדרישת ההגירה התאילנדית. (זה בטח בגלל שהבאט התאילנדי הפך להיות הרבה יותר יקר). אני לא חושב שאתה יכול לצפות מממשלת הולנד לעזור לאנשים האלה לשטות בממשלת תאילנד, גם אם זה יוביל לחזרה כפויה להולנד בגלל תקנות ההגירה המחמירות ובאט תאילנדי יקר יותר. אפילו אולי עזיבה אישה וילדים מאחור.
כמובן, אף אחד מלבד האדם עצמו אינו אחראי לכך. (הוא/היא לא לקח בחשבון שער חליפין שלילי יותר בעתיד כאשר התקבלה ההחלטה להגר לתאילנד על בסיס פנסיה ממלכתית (לעתים קרובות חלקית).
עם זאת, אני מאמין שממשלת הולנד צריכה לעזור לאנשים האלה, חזרה להולנד תהיה הרבה פחות מועילה למדינה ההולנדית מאשר "למלא" אותם כאן כדי שיוכלו לעמוד בדרישות ההכנסה של שירות ההגירה התאילנדי. בהולנד אנשים אלו יבקשו: גמלת דיור, סיוע נוסף וכו'. עם כמות קטנה יותר ניתן למנוע את בעיית ההחזרה הכפויה. אם, מסיבות הומניטריות, נשים וילדים היו יכולים לבוא איתם להולנד, זה כמובן היה מועיל הרבה יותר עבור ממשלת הולנד.
זה עדיין עצוב שמישהו ב-bz בלי שום ידיעה על המצב לתקנות החדשות האלה
הַחְלָטָה. פנסיונרים רבים שעזבו לתאילנד לפני כ-15 שנה והצליחו להסתדר,
בשל המדיניות ההולנדית הרת אסון על קשישים, הם אינם יכולים עוד לעמוד בדרישות ההכנסה של התאילנדים
שירות ההגירה, כי השגרירות מעולם לא ציינה זאת בדוח רווח והפסד
נתוני ההכנסה היו נכונים אבל רק ביקשו לעזור למשרד ההגירה התאילנדי
כשמוציאים ויזה, לא מובן לי למה החיים של ההולנדים פחותים
בני ארצם עשירים הופכים לבלתי אפשריים על ידי ממשלת הולנד
ובכן, עם כל הכבוד, אני חושב שזה קצת קצר רואי.
למעשה, אתה לא צריך להוציא הצהרה לא נכונה ואם תאילנד הייתה מגדילה את הדרישות, אנשים עם (אז) הכנסה נמוכה מדי וללא אפשרות להשאיר כסף בבנק יעברו למקום אחר. ואז קמבודיה עולה לעין, כבר קראתי.
אם תאילנד תהפוך ל'וואסנאר של המזרח', רבים יצטרכו ללכת. אבל האם תאילנד תתקן אז את העוני שנותר? אני מקווה שלעולם לא נצטרך ללמוד את זה.
זה אפילו יותר עצוב. עכשיו הם אמנם בודקים (אם מצליחים), אבל גם אז ממשיכים לציין שהשגרירות לא לוקחת אחריות על תוכן דוח רווח והפסד.
בהולנדית טובה: נשיכה חלשה! אם אתה בודק הכנסה, עליך לציין זאת בבירור.
חושבים על סידור מוזר מאוד בחדר אחורי, אבל מאיימים / לוקחים אחריות? וואו!!!
לאחר תגובה ראשונית קצת רגשית להחלטה המוזרה משהו בהאג לשנות את הליך הצהרת הכנסה, בדקתי את זה משפטית. הרי אני עורך דין במקצועי.
ראשית כמה עובדות ברציפות:
1. גם לאחר 1-1-2017, ימשיכו השגרירות לציין במפורש בהצהרת הכנסה כי יאפשרו רק את חתימת המבקש ו.
2. לא לשאת באחריות לתוכן המסמך הנדון (הצהרת הכנסה Ic)
3. אנו מניחים שמסמך זה ישמש את המבקש בהגירה להארכת הויזה השנתית.
4. נדרשת הכנסה שנתית של 800.000 TBH (= E 20.500 p/y) להארכת הויזה השנתית. הערה: אני משתמש בסכום זה ב-TBH ובתעריף של TBH 39/E1,-
5. אז השגרירות אומרת לא להכשיר חתימה אם אי אפשר להוכיח שיש לאדם הכנסה שנתית של לפחות E 20.500.
המשמעות היא שלגליזציה מבוקשת של חתימה לא תתבצע לאנשים שהכנסתם השנתית נמוכה מ-E 20.500.
זה נראה לי סוג של אפליה ולכן הוא לא בר קיימא/אכיפה מבחינה משפטית.
בקרוב (השגרירות) - אם האמור לעיל יישאר בתוקף - תוכל לקבוע דרישת הכנסה מינימלית גם בעת חידוש דרכון, למשל (אנשים עם הכנסה שנתית מתחת ל-E 20.500 אינם זכאים לדרכון חדש.
מסקנה: אם מקיימים את התוכנית המטורפת הזו בהאג, אז יש משהו שאפשר לעשות בנידון מבחינה חוקית.
השגרירות כלל לא בודקת אם יש לך מספיק כסף כדי להגיש בקשה להארכה.
אף שגרירות לא מוסמכת לעשות את זה, הם לא עושים זאת והם לעולם לא יעשו זאת.
רק ההגירה יכולה להחליט אם סכום מספיק או לא.
מה שהם כנראה הולכים לבדוק עכשיו זה האם אתה יכול להוכיח את הסכום שאתה מצהיר בהצהרת הרווחים שלך. זה יכול להיות כל סכום, כל עוד אתה יכול להוכיח זאת.
אם כולם צריכים להגיע לבנגקוק בשביל זה זה עניין אחר. ואכן, זה לא נראה מעשי עבור רבים.
שגרירות בלגיה סידרה שתוכל להגיש בקשה לכך בדואר, אם אתה רשום בשגרירות בלגיה. לכן אתה מוכר מבחינה מנהלית.
מי שאינו רשום חייב להגיע לשגרירות באופן אישי.
נראה לי סידור מקובל מאוד.
רוני, שאלה בהקשר הזה.
אם בלגי מגיע לשגרירות בלגיה בבנגקוק לדוח הכנסה עם הצהרת פנסיה שנתית הולנדית, נניח מ-Philips Eindhoven או מ-DSM בלימבורג ההולנדית (כי יש הרבה בלגים שבילו את חיי העבודה שלהם בהולנד ופרשו שם עבור שמור), האם הם מקבלים דוח הכנסה על פיסת הנייר בשגרירות בלגיה?
אני סקרן.
אריק היקר,
גם השגרירות הבלגית משתמשת בתצהיר, כלומר הצהרת כבוד.
רק החתימה שלך תהיה חוקית, לא תוכן ההצהרה.
האם הם מוסרים תצהיר עבור הולנדים? לא יודע.
עדיף לשאול את השאלה הזו לשגרירות בלגיה.
אני חושב שזה גם לא משנה מאיפה מגיעות ההכנסה, כי זה כרוך רק בלגליזציה של חתימה.
אבל על דברים כאלה השגרירות יכולה לענות טוב יותר.
נמצא בהסבר
רוני היקר, אני מבין ששגרירות ב' לא סובלת, או עדיין לא, מהמצב הצפוף הזה. זהירות, חברים בלגים.
רוני,
הם עשויים לשאול/לבדוק אם אתה יכול להוכיח את הסכום הנקוב. אבל אם הם (השגרירות) בודקים אז הם חייבים להיות גם ביצים לעמוד מאחורי עבודת השליטה שלהם. למרות זאת? ולכן הם צריכים גם להשמיט את המשפט האחרון בתחתית ולא להגיד חרא שהם לא אחראים על עבודת הביקורת שלהם.
כן אני מסכים.
אני לא טוען בשום מקום שאני תומך בשיטת העבודה הזו, או לפחות אני לא מגן על שיטת העבודה הזו.
זה גם יעשה הכל הרבה יותר ברור.
אתה מספק את המסמכים התומכים ועל בסיס זה השגרירות מצהירה מה ההכנסה שלך.
אם אינך יכול לספק הוכחה, אז אין הצהרה מהשגרירות. מוכן לכולם.
היי רוני,
זה לא כל כך פשוט, יש לך הכנסה שלא צריך לשלם עליה מס הכנסה.
כמו הכנסה ממניות והשכרת חדרים/בית, הפטורים ממס.
והכנסה שכבר חויבה במס בחו"ל. יש גם 3 בתיבה 0
סכומים ידועים, אך אינם מחויבים במס ולכן אינם נראים בשומה.
איך עושים את זה סביר בשגרירות???
מי שיודע יכול להגיד.
שלום ניקו מלק-סי
ניקו,
אני רק רוצה לומר שזה יהיה פשוט יותר אם רק היו מגבילים את עצמם למה שהמבקש רוצה להוכיח כהכנסה.
האם זה מחויב במס ואיפה זה לא חשוב, כל עוד אתה מספק הוכחה להכנסה הזו.
הגירה מבקשת להוכיח מקסימום 12 x 65000 באט לחודש (בדימוס)
בשום מקום ההגירה לא מבקשת את כל ההכנסה החייבת שלך, וגם לא אם אתה משלם מסים או לא איפה אתה משלם אותם.
כמובן, אתה תמיד יכול להוכיח יותר מ-12 x 65 באט, אבל זה לא יוביל אותך לשום מקום. לכל מה שמוכח כהכנסה מעל 000 x 12 באט אין חשיבות להגירה.
אפשר גם פחות, כמובן, אבל אז ייתכן שיהיה צורך להשלים עם חשבון בנק במקרה של "בדימוס". אבל זה עניין בין המבקש לבין ההגירה.
בשום מקום ההגירה לא מבקשת ממך להוכיח את כל הכנסתך.
אני עצמי מבקש חילוץ מהפנסיה שלי משירות הפנסיה בבלגיה כדי לעמוד בדרישות ההגירה.
הוא מציין את הסכום השנתי של הפנסיה שלי וכמה אני מקבל בכל חודש.
זה מספיק כדי לעמוד בדרישות ההגירה.
שאר הכנסתי החייבת, או גובה ההכנסה הכוללת שלי, לא מדאיג אף אחד, ההגירה לא מחייבת זאת כלל.
הם רק רוצים לראות שיש לך הכנסה של לפחות 12 על 65 באט. (בדימוס) או 000 x 12 באט (נשוי)
אם זה פחות מ-65 באט, תצטרך לספק הוכחה פיננסית נוספת (בנקאית) כ"פרש. אבל זה משהו בין מועמד להגירה.
לכן על שגרירות להגביל את עצמה לסכום שהמבקש מוכן ומסוגל להוכיח. לא יותר, לא פחות. גם עם השאר אין להם עסק.
אם המבקש רק רוצה להוכיח 500 אירו כהכנסה, והוא יכול להוכיח זאת, זה אמור להיות אפשרי ללא כל בעיה.שאר הסכום הוא משהו בין המבקש להגירה.
הם הופכים את הכל להרבה יותר מסובך ממה שהוא אמור להיות.
אפשרי גם שילוב של הכנסה וכסף בחשבון,
אכן, ג'וש
לכן זה נוגע רק לסכום שאתה מכניס באותו דוח רווח והפסד.
האם סכום זה מספיק או לא כדי לקבל הארכה אינו רלוונטי.
ההגירה תכריע את זה.
מישהו יכול אז אולי להשלים את סכום ההכנסה הזה עם סכום בנקאי עד לסכום של 800 באט.
הערה - שילוב אינו אפשרי כאשר אתה מבקש הארכה על סמך "נישואים תאילנדים".
שם המינימום הוא הכנסה של 40 באט לחודש או 000 באט בחשבון בנק
אני קורא ורואה (שינוי בנוהל לגליזציה של הצהרת הכנסה בחתימה (1+2)) שכתוב רק על 800000 באט, אבל אם אתה נשוי חייב להיות לך 400000 באט, אז 10800 יורו, נגיד עם התעריף של היום? ?
קבלו ויזת חתונה אנשים אם אתם לפחות נשואים כאן ואני חושב שרבים נשואים אני מעריך 50% - 50%
אבל זה לטיפשים ההחלטה הזו עבור הולנדים רבים אם זה יימשך.
בהצלחה לכולם
Mzzl
פקאסו
היי רוני,
אם מה שאתה אומר נכון, איך יתכן שמשנים 2007 עד 2009 הצלחתי לקבל (לשלם עבור) הצהרה בנושא: הצהרת הכנסה לצורך הארכת ויזה. על נייר מכתבים רשמי של השגרירות חתום על ידי ראש העניינים הקונסולריים,
הארכת שהותכם היא מטרת הצהרה זו, ומכאן שמה. זה לא אומר שהשגרירות בודקת גם אם אתה עומד בדרישות. כלומר, כפי שגם רוני כותב, לשירות ההגירה התאילנדי.
עד היום השגרירות קיבלה כל הצהרה, עכשיו יש תוכנית שהשגרירות תבדוק אם ההצהרה נכונה, זה ההבדל.
אכן, בדיוק כפי שכתבתי לשגרירות על תעודת מגורים שהגשתי לאחרונה: לצורך הארכת רישיון נהיגה תאילנדי. גם רישיון הנהיגה אינו מונפק על ידי השגרירות.
אני חושד כי זה היה 2007/2009 וזה נקרא "הצהרת הכנסה לצורך הארכת ויזה". אני לא יודע.
השגרירות הצהירה אז שיש לך הכנסה מסוימת.
כנראה היה להם טופס סטנדרטי במיוחד למטרה זו.
הם כבר יבדקו את זה.
עם זאת, הם לעולם לא יכריזו שיש לך מספיק הכנסה כדי לקבל הארכה.
זה רק בידי ההגירה להחליט אם זה מספיק או לא. .
כעת זוהי דוח הכנסה שמכשיר את החתימה שלך.
השגרירות לא אומרת יותר.
כעת מישהו (המבקש) מצהיר על כבודו מה הכנסתו. זה לא חייב להיות 800 באט.
באופן רשמי, אותו אדם חייב להצהיר שיש לו לפחות הכנסה של 12 על 65000 באט.
יכול להיות שיש לו גם פחות. בהמשך, אם לא יספיק לקבל את ההארכה, יהיה צורך לבצע התאמה בחשבון בנק
סליחה רוני אבל לצערי אני לא מסכים איתך. "הצהרת הכנסה לצורך הארכת ויזה" מספיק ברורה עבורי.
הרי בתרגום נכתב: הצהרת הכנסה לצורך הארכת ויזה. העובדה שהשגרירות כבר לא רוצה לעשות את זה לא גורעת מהעובדה שהשגרירות נהגה לעשות את זה. זה לא היה טופס סטנדרטי, אלא איגרת מודפסת בקפידה (כנראה מסמך וורד) שבה צוין כל המידע הרלוונטי.
ותמיד נאמר: "ההכנסה הזו חייבת במס בהולנד" גם אם לא.
הכותרת אז פשוט אמרה למה המסמך הוצא.
זה ציין מה ההכנסה שלך, אבל לא אומר שום דבר אם זה מספיק או לא כדי לקבל הארכה.
לא אפשרי כי לשגרירות אין מה להגיד על זה.
זו רק ההגירה שמחליטה את זה.
התוכן למעשה עדיין זהה להיום.
לסיכום – אדם…. בעל הכנסה חודשית או שנתית של... יוֹרוֹ.
עם זאת, לאחר מכן הוא יושלם ויחתום על ידי גורם מוסמך בשגרירות במקום המבקש.
היום יש למלא אותו ולחתום על ידי המבקש עצמו.
לאחר מכן, החתימה עוברת לגליזציה, אך מה שהוכרז עדיין זהה לחלוטין.
אולי היו צריכים לעשות לך טובה ולשנות את הכותרת ל.
"הצהרת רווחים לצורך בקשת הארכה".
ויזה טעתה גם במסמך הישן. לא ניתן להאריך ויזה, אלא רק את תקופת השהות המתקבלת עם ויזה.
לעובדה שמסמך זה כבר לא קיים לפני 7 שנים והוא הוחלף במסמך הנוכחי חייבת להיות גם סיבה.
אולי הם טעו ולא הורשו לצאת בהצהרות כאלה בעצמם, ולכן נאלצו להסיר אותה ולהחליף אותה בתצהיר. מי יודע ?
אגב, זה שמשהו בא לידי ביטוי בצורה מסודרת לא אומר שהוא לא צורה סטנדרטית.
שמעת פעם על תבנית?
אתה לא חייב להסכים בכלל, אבל אני אשאיר את זה בזה.
הרי אלו פרות ישנות. זה לא יעזור לך בשנים 2016-2017.
בשנות ה-60, 70, 80 וכו' היו כנראה מסמכים נוספים שאסור היה להשתמש בהם מאוחר יותר..
מודפס בצורה מסודרת, אבל גם עם טקסטים סטנדרטיים.
איזה פקיד לענייני חוץ בהולנד הגה את זה
נא לציין את שם הפקיד
זה בטח בחור צעיר אחר שעלה על זה ורוצה להוכיח את עצמו בפני הבוס
הוא טיפש ביותר ומעולם לא חשב על הבעיות שההסדר הזה יגרום לאנשים שחיים כאן בתאילנד
אז משרד החוץ בהולנד חייב להסביר להולנדים שחיים כאן בתאילנד בדיוק מי הגה את זה ולמה ומה היתרונות לאנשים כאן אבל חסרונות.
יש לי רק חסרונות בגלל זה
אני מחכה
בכנות
תיאו
רק לפני שבוע חתמו על דוח רווח והפסד בשגרירות.
הטופס שישמש בשנה הבאה להצהרה זו (ראה נוהל שינוי לגליזציה של דוח רווח והפסד 1) זהה לטופס שכבר נמצא בשימוש לבקשת ההצהרה בכתב. זו לא רק הצהרה על ההכנסה שלך, אלא גם הצהרה על מגורים. עוד נכתב כי השגרירות אינה לוקחת אחריות על תוכן המסמך. (עמלות: 1020 Th Bht)
אולי נוכחות אישית קשורה למערכת ה"מקוונת" שהוכנסה לאחרונה לתורים. הייתי מהראשונים שחוו את זה. מערכת תורים זו הוכנסה גם באופן מרכזי מהאג לכל שגרירויות הולנד (האירוניה הייתה שבנגקוק לא יכלה לקבוע תור לעשות שלושה דברים שונים בו זמנית. זה יתוקן)
בדלפק שאלתי אם אני צריך לצרף את הדוחות השנתיים והתשובה הייתה: לא, לא חייבים, הטופס לבדו מספיק. זה יהיה שונה מהשנה הבאה.
מר האנן היקר,
אני שמח להתאזר בסבלנות בזמן שאתה ועמיתיך מנסים להבהיר עניין זה.
יש לי שלושה היבטים שארצה שתתייחס אליהם בהסבר שלך:
1. עמידה בדרישת ההכנסה של שירות ההגירה התאילנדי נראה לי כעניין שבין ממשלת תאילנד (שירות ההגירה) לבין מבקש 'הארכת הויזה'. אני לא מבין למה ממשלת הולנד והמשלחת שלה צריכות להתערב בזה. על אחת כמה וכמה שאתה רק עושה את החתימה חוקית ואינו מבטיח את נכונות ההצהרה.
האם שינוי הנוהל הזה הוא תוצאה של בקשה של ממשלת תאילנד? אם כך, מדוע נראה שרק שגרירות הולנד רוצה להנהיג את הכלל החדש הזה בחיפזון?
- מדוע ממשלת הולנד (שגרירות) מתחזה לגוף מפקח ללא תשלום של ממשלת תאילנד?
- איך ייתכן שתעדיפו את זה בזמן שאתם צריכים לקצץ עוד יותר בשירותים להולנדים?
2. האם תוכל להסביר כיצד הולנדים (קשישים מאוד) המרותקים למיטה או מרותקים לביתם בשל בריאותם יכולים ליישם את הכללים החדשים שלך. האם אתה דורש כעת שיעבירו אותם באמבולנס למחלקה הקונסולרית או שאתה מבקר את האנשים האלה בבית? אם כן, נראה לי שאתה צריך להרחיב את כוח האדם שלך.
3. מדוע הצעד הזה מונהג בחופזה? אחרי הכל, אין זמן לעקוב אחר נוהל 800,000 באט בחשבון הבנק לפני שהצעד החדש ייכנס לתוקף, שכן הכסף הזה חייב להיות שם לפחות 3 חודשים.
אני מאחל לך ולעמיתיך בהצלחה ביישום הצעד המוצע ומחכה בקוצר רוח לתגובתך.
האם ייתכן שבאמצעות הבלוג של תאילנד יתחיל קמפיין אימייל כלשהו עם השגרירות כדי לציין שיש לכך השלכות קשות מאוד עבור אנשים רבים! למזלי אין לי את הבעיה הזו.
אבל עדיין נצטרך להפגין סולידריות עם האנשים שלא יכולים לנסוע או בעצם בגלל היורו החלש. להעיף מהמדינה. ואז לגמור ברחוב בהולנד
אולי כולנו צריכים לחזור ולפנות למערכת החברתית בהולנד. אני חושב שהם נשמעים אחרת בהאג, ואני לא מתכוון רק לגימלאים בתאילנד, אלא לכל העולם.
קמבודיה צריכה לסכם הסכם עם הולנד במסגרת ה-WEU ולשמור על הכללים הפשוטים לשהייה ארוכה. קח את הדרכון שלך פעם אחת לסוכנות נסיעות לקבלת אשרת פרישה (שהוצגה לאחרונה) בסך $1-$280 וסיימת. אני נהנה לחיות בקמבודיה ואני מוכן לקחת את ההנחה של 290% על הפנסיה הממלכתית שלי בשביל זה.
זה יהיה נחמד, אבל רק ב-2014 סיכמה קמבודיה את הסכם כפל מס ראשון. להולנד אין עדיין DTA עם קמבודיה והניסיון מלמד שאמנה חברתית נכרת רק אם כבר קיימת אמנת מס עם אותה מדינה. אז חכו עד לסנט ג'וטמיס המילולי.
אנשים יקרים,
איזו פאניקה על מה שנקרא אמצעים/התערבות של הנד. ממשלה עם הזקנים החיים בתאילנד. אל תפחד בכל זאת. בכל מקרה קשה למצוא את המודיעין מאחורי ההודעה הזו ותעודת חדלות פירעון מהממשלה שלנו, שבתקווה שעכשיו חלה גם על נד. נציג, במקרה הזה הוד מעלתו השגריר יחדור, לאור תגובות הפאניקה הרבות ב- ThaiBlog. כפי שצוין קודם לכן, למעשה אין שום דבר חדש תחת השמש התאילנדית. הכנסה של 800.000 באט (שילוב של פנסיה וחשבון בנק) נדרשת להארכת מסמך המגורים.
ה"חדש" היחיד הוא שיש להופיע בשגרירות באופן אישי כדי להעריך את הנתונים על דיוקם. סכום וחתימה. השאר תלוי בהגירה תאילנדית.
זו כנראה הייתה בקשה מההגירה התאילנדית לב.ז, כי יש להם את נתוני הפנסיה, לפעמים
מ-3-6 לא מסוגלים לקרוא, שלא לדבר על לבדוק.
שמור על קשר. תיאו התאילנדי
תיאו,
אני מתערב שגם אנשים בשגרירות לא יכולים לבדוק/לקרוא את המידע הפנסיוני הזה.
ואם זה מגיע מהרשויות בתאילנד, למה אנחנו לא שומעים הודעות דומות מחברינו הבלגים?
בנוסף, במערכת חדשה, עדיין לא נלקחת אחריות על הסכום המוצהר שנבדק כך. אז מה התועלת של ממשלת תאילנד? הרי הם עדיין לא יכולים לבדוק אם השגרירות אכן בדקה.
שוב הנקודה היא שזו בעיה עבור אנשים מבוגרים רבים לנסוע.
וזו הסיבה שאנחנו צריכים לנסות לשכנע את השגרירות להפוך את הכלל הזה.