ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- תיאו: עם הטכנולוגיה הפשוטה בשדות האורז, עכשיו התייקר מאוד לגדל אורז. סט 10 ראי. היה לנו אחרון
- וויליאם קוראט: רק מבט חטוף הרמן, אתה צודק, חלקית, בסך הכל היום במקום השישי מקומי באחד, תוצאה מרושלת
- רוב וי.: מסכים כמעט לחלוטין גרינגו, זה לא יכול להיות כל כך קשה להתנהג בצורה נורמלית כלפי אלה ששונים. שיחה
- דרייקס: אני מסכים עם שתי התגובות, אבל חייבים להיות מספיק משאבים ומימון הוא נושא רציני בתאילנד ו
- כריס: עבור בית נוח רגיל, אתה צריך לצפות לשלם 13.000 עד 16.000 באט למ"ר. (הכל, ציורים,
- הרמן: גם אם הבעירה בתאילנד הייתה מבוקרת, זה לא יפתור את הבעיה כל עוד המדינות השכנות לא מצייתות.
- הרמן: וויליאם -קוראט, צ'יאנג מאי בהחלט לא ב-3 המובילים בעולם, זה נאמר כאן לעתים קרובות, אבל צ'אנג מאי היא
- וילם: גרינגו היקר, סיפור ממש סופר ברור, אני מזהה ממנו הרבה, שלבנות מגיע כבוד, לא כל פארנג
- יאן: כמעט לא עובר חודש מבלי שתאילנד מכנה את עצמה "המרכז" עבור סוג של..."מרכז" לרפואה
- קרלה: לך לאיים, אנחנו עושים את זה כבר שנים. טיפ: אם אתם רוצים שקט ושלווה ואווירה נינוחה להפליא, לכו לקו פאיאם!
- קורנליס: חח שיאק, בשביל ALOHA אתה צריך לנסוע להוואי. כעת הם מכניסים את כל הקיצורים האחרים לבתי הספר. ב-Th
- Cuylits Jan: סליחה, מצאתי את האוכל בתאילנד משעמם אחרי 3 שבועות ותמיד הטעם אותו דבר. אוכל רחוב יעיל היה טוב יותר מרוב המסעדות
- רוב וי.: טוב, זה לא כל כך נורא, נכון? לעתים קרובות אתה רואה דגל קשת שמראה את המיניות, המגדר והנטייה הזו
- האנס: בנינו בונגלו של 20 מ"ר 140 ק"מ מקנתאראלאק (Sisaket). התחלנו את זה ב-2 וזה היה מוכן ב-2016. אומד
- מתיאס: טוב רנה, אני מסכים איתך ב-100% בעניין הזה. לכל מקום שאתה הולך, או בכל מדיה באינטרנט, זה דוחף לנו בגרון
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » חדשות מתאילנד » תאילנד נפתחת כעת שוב לתיירים מכל העולם
תאילנד נפתחת כעת שוב לתיירים מכל העולם
תיירים מכל המדינות מוזמנים שוב בתאילנד, ללא קשר למצב קוביד-19 בארצם. הרפיה זו של תנאי הכניסה אמורה להבטיח שיוגשו יותר ויזות תיירים מיוחדות (STV) עבור שהיות ארוכות.
עם זאת, כל הנוסעים עדיין חייבים לציית להסגר החובה של תאילנד למשך XNUMX יום, אמרה סגנית דוברת הממשלה, רצ'דה דהנאדירק. המדיניות הליברלית יותר היא פניית פרסה מצד הממשלה ונועדה לסייע לענף התיירות החולה.
בעבר, STVs היו זמינים רק לתיירים ממדינות בסיכון נמוך, אך תנאי קפדני זה גרם לכך שרק 825 נוסעים ניצלו את התוכנית, אמרה גב' ראצ'דה.
כמו כן, הקבינט החליט להאריך את תקופת השהייה לבעלי STV שעוגנים בנמל תאילנד ב-30 ימים נוספים או בסך הכל ב-60 יום.
מקור: בנגקוק פוסט
מה מותר או נדרש לעשות במהלך השבועיים האלה, האם מותר לצאת מהמלון לטיול או ארוחת צהריים, האם יש רשימה של מלונות שתוכלו לבחור? כל מידע יתקבל בברכה, למשל תודה.
במאמרים האחרונים שלי בנושא זה תמצאו מידע:
https://www.thailandblog.nl/reizen/inreisvoorwaarden-covid-19/alternative-state-quarantine-asq-waar/
https://www.thailandblog.nl/coronacrisis/we-zijn-er-bijna-maar-nog-niet-helemaal/
https://www.thailandblog.nl/coronacrisis/de-laatste-loodjes/
אני נוסע לתאילנד במשך שנים רבות, ותמיד נמצא שם 4 או 5 חודשים במהלך החורף. אני מתקשה לקבל מידע טוב, בין היתר בגלל המאמר שלך הוא הרבה יותר ברור. ההסגר הקפדני של 15 יום לא מאפשר לנסוע לתאילנד, להסתגר בחדר ב-30 מעלות זה בלתי אפשרי. תודה קורנליס על תרומתך.
מוזר וטיפשי שאנשים שפויים רגילים נאסרים וגורמים לכל כך הרבה נזק כלכלי.
יש גם חדרים ממוזגים.
ציטוט: זה מוזר וטיפשי שאנשים בריאים נורמליים נאסרים וגורמים לכל כך הרבה נזק כלכלי.
הקרבת הכלכלה למען הקורונה מתרחשת בכל העולם, נכון?
תאילנד אינה שונה משאר העולם בהקשר זה.
והאם אתה בריא צריך קודם כל לבדוק, כי יכול להיות שהרגע נדבקת בדרך לשדה התעופה ואז נבחנת שלילית לקורונה לפני היציאה.
הנזק לכלכלה כנראה יהיה גדול עוד יותר אם נותנים למחלה להתנהל ללא מעצורים.
הסגר הוא, בהגדרה, בידוד. אז שום דבר אסור ללכת מחוץ למלון שלך. במלונות מסוימים לאחר השבוע הראשון (ומבחן Covid) אתה יכול לאוורר שעה ביום על הגג, או להסתובב בבריכת השחייה. אבל למהדרין זה כבר שובר את ההסגר... 1 ימים של כליאה בחדר יהיו אכיפה קפדנית של עצת קוביד.
אני לא חושב שהרבה תיירים זרים רוצים לבלות 15 לילות במלון בהסגר, כששבוע 1 רק בחדר ובשבוע השני רק לקבל קצת אוויר צח. יש רשימה (אתר?) של אילו בתי מלון משתתפים בתוכנית ההסגר. לאחר שבועיים של בידוד, נותרו עוד כשבוע עד שבועיים לתייר המערבי הממוצע לצאת לחופשה. תייר סיני ממוצע לא נשאר כל כך הרבה זמן... (ומכאן הקריאה להפסקת ההסגר ממגזר התיירות).
אני עדיין תוהה לגבי התוכנית המוצעת, נסוגה ושוב מוצעת של המשרד (של... שכחו) לגרום לאנשים לשים (GPS?) רצועת מעקב אחרי תקופת ההסגר... אז אתה יכול לעשות משהו שנשכח לחלוטין לגבי ההחלמה של תיירות.
אני לא רואה התאוששות בתיירות הרגילה בחודשים הקרובים. או שזה יהיה מקרה המוות לחברות במגזר, אין תיירים שנה ויותר, אני חושש שההתאוששות תהיה קשה מאוד וחברות רבות במגזר לא יחזיקו מעמד, נראה. תאילנד המסכנה.
לִשְׁדוֹד. מעניין מה החוויה שלך בהסגר. גם במדינות אחרות, השימוש בגינה או בשטח חיצוני סגור או במרפסת מותר במיוחד. הולנד תיארה זאת כך:
אתה יכול לשבת בחוץ אם יש לך גינה או מרפסת.
במילים אחרות, אתה גם צריך לצאת מהחדר שלך כדי ללכת לגן. הם גם מכנים את הבידוד שלך בהסגר או בבידוד. למרבה המזל, אנחנו לא ב-EBI.
גזל זה לא כל כך חשוב מה הניסיון של מישהו בהסגר. הדבר היחיד שחשוב הוא מה זה אומר. אז השם לא חשוב. זה נקרא quanataine על ידי ממשלת תאילנד, אז נראה חכם להשתמש במילה הזו כשאנחנו מדברים על הסגר בתאילנד. אבל אכן, ההסגר התאילנדי הוא בידוד בחדר מלון לפי בחירתך, בתשלום על ידי עצמך. באופן עקרוני, אסור לך לצאת לאותם ארבעה עשר (לעיתים בעצם 15) ימים. אבל כמה מלונות מאפשרים לך חופש מוגבל מאוד לאחר מבחן קוביד הראשון. ואתה רק צריך להסתפק בזה.
אני יכול להודיע לך על זה. אני בשלב הסופי של האישור להיכנס לתאילנד. באחד העיתונים אתה מצהיר שאתה מסכים עם …. להלן סיכום של מספר דברים שיש לצפות. אבל גם שאתה מוכן להוריד מעקב מעקב לטלפון שלך.!!
אז כן, זה לא צמיד הקרסול, אלא גשש מעקב בטלפון שלך.!!
אותו 'גשש מעקב' - זה כרגע לא המקרה בפועל.
שלום יופ, כרגע אנחנו בהסגר בבנגקוק. לכל מלונות ASQ יש הבדלים קטנים. אתה בוחר מה שהכי מתאים לך, כמובן.
אלכוהול אסור בכל מקום, ואסור לצאת מהמלון. חלק מהמלונות מאפשרים לך ללכת בשטח המלון במשך שעה או שעה וחצי לאחר הבדיקה השלילית הראשונה של קוביד, במקום ייעודי.
אצלנו זה היה ביום 4. וברוך הבא!
ניתן למצוא את המלונות גם באתר השגרירות. והם נמצאים באתר של thaiest.com עם ביקורות.
https://thaiest.com/blog/list-of-alternative-state-quarantine-asq-hotels-thailand
זוגות עשויים לחלוק חדרים מסוימים, אבל כאדם שני אתה תמיד משלם תוספת. גם זה שונה למלון.
ארוחות ומי שתייה כלולים במחיר.
סוג של הכל כלול....
מקווה שהמידע יועיל לך, בהצלחה.
לצערי, זה לא מועיל לי כי אני לא אעשה זאת, אבל תודה רבה על ההסבר הברור.
שלום יופ
"...האם מותר לך לצאת מהמלון לטיול או לארוחת צהריים,...".
"הסגר הוא ***בידוד*** של אנשים ובעלי חיים למשך זמן מסוים, למשל לפני שהם נכנסים לארץ. מטרת ההסגר היא להפחית את הסיכון של אנשים או בעלי חיים אלה להדביק אחרים.
זה בהסגר, אז אסור לך לצאת לטייל או "לצאת מהמלון לארוחת צהריים". הבסיס להסגר הוא שבעצם יש לך קשר "0" עם אנשים. למעט 2 בדיקות קורונה שבגינן תוכל לצאת מחדר המלון שלך בפיקוח. לאחר מכן תוחזרו מיד לחדרכם.
כדי להבהיר עוד יותר: כשמגיע שעת ארוחת הערב נשמעת דפיקה בדלת ולפני שפתחתם את הדלת האדם כבר הגיע. האוכל יהיה על שולחן במסדרון, ממש ליד דלת החדר שלכם. אתה יכול לפתוח את הדלת כדי לקבל את האוכל ולסגור את הדלת שוב. וזה 14 (לא, 15 ימים באורך, יום 1 הוא היום הראשון לאחר הלילה הראשון של השהות).
אז זה משהו שונה מלצאת מהמלון לארוחת צהריים.. 😉
מה עוד צריך לעשות בשבועיים האלה? הקפידו על הכללים אז הישארו בחדר המלון שלכם. אתה צריך לבדר את עצמך (טלוויזיה, אינטרנט, קריאה, שינה). ובכל יום (פעמיים או פעמיים) מדדו את החום שלכם והעבירו לאחות דרך אפליקציית LINE (צלמו סלפי עם המדחום ביד כדי שיראו את טמפרטורת הגוף שלכם).
תשהו במלון 16 לילות בסך הכל. האם אתה מבחין חיובי במהלך הבדיקה הראשונה או השנייה? לאחר מכן ניגשים ישירות לבית החולים המזוהה עם מלון ASQ הרלוונטי. אם יש לך תסמינים או לא זה לא רלוונטי, אין לך ברירה.
אין לי דעה אם מישהו צריך לעשות את זה לעצמו או לא. אני אומר רק מה שאני יודע. אבל אם אתה רוצה לדעת: באופן אישי לא הייתי עושה את זה עכשיו, לגבי העתיד: לעולם אל תגיד לעולם לא.
מנחה: אנא ספק מקור לטענתך!
האם ידוע כבר אם חובת ההסגר תימשך גם אם תחסנו נגד קוביד 19? (תחילת השנה הבאה)
אני חושב שגם בתאילנד יודעים שמי שחוסן עדיין יכול להידבק ולכן יכול להעביר את זה הלאה. החיסון הוא שם כדי לא לחלות, אבל זה לא אומר שאתה לא נגוע. לא המצאתי את הטיעון הזה, אבל זו עובדה מוכחת.
חדשות טובות עבורי. האתר של שגרירות תאילנד בבריסל עדיין לא מדווח על STV זה. אבל זה עשוי להשתנות בקרוב.
בינתיים כבר קבעתי תור בשגרירות לקבלת ויזת תייר לכניסה יחידה. יש שמועות שסוג זה של ויזה יכול להתארך בקרוב ב-45 יום במקום ב-30 יום. אם כן, ייתכן שלא אזדקק שוב ל-STV כי אני צריך לחזור בסוף אפריל כדי לכסח את הדשא שלי.
אבל אני מסכים עם רונילטיה שצריך להיזהר מאוד משמועות, או אולי להתעלם מהן. הנה מקור השמועה שלי: https://m.youtube.com/watch?v=0-U5iabk570
קוראים יקרים,
שיפסיקו בבקשה לתת תקווה בתאילנד שנהרסת כליל אחרי כמה ימים.
825 אנשים ברחבי העולם השתמשו באשרות STV. !!!
ואז כממשלה אתה צריך לראות או להבין שזה לא עובד. !!
היה גם מה שנקרא קיצור ל-10 ימי הסגר, למחרת במקרר.
אני מתחיל לתהות אם לממשלת תאילנד יש אג'נדה "סודית".
אני חושש שעם הכללים החדשים הנוכחיים שוב לא הרבה תיירים יקחו את הפיתיון, בעוד הכלכלה ממשיכה לשקוע וגם אנשים שתלויים בתיירות יצטרכו להדק את החגורה.
אז סליחה לכולם.
תוהה אם אנחנו מוזמנים בלי חוקים והסגר אחרי שחוסנו.
אני מקווה שיהיה קצת אור בקצה המנהרה הזו.
ברכות
עכשיו, כשהעולם המערבי עומד לעבור לחיסון נגד קוביד 19, אני תוהה אם אם אני מחוסן, אני עדיין צריך להיות בהסגר אם אני רוצה לנפוש בתאילנד
ואיך אתה הולך להוכיח שיש לך חיסון נגד קוביד 19.
עדיין יש לי חוברת חיסונים צהובה ישנה. בפעמים הראשונות שביקרתי בדרום מזרח אסיה, אכן התחסנתי נגד כולרה וכו'. לאחרונה השתמשתי גם בחיסון נגד טטנוס כאשר עברתי תאונה עם האופניים שלי. אני גם רוצה להכניס את החיסון שלי לקוביד 19 בחוברת הזו.
כן, כפי שאומר שמי רוב ו'. הסגר הוא בידוד בהגדרה. היו לי עכשיו 9 מתוך 15 לילות וזה די נסבל. אבל כן, אני לא תייר, בעוד 6 לילות אראה שוב את אשתי היקרה, כמובן שאתה מוכן לשלם על זה לא מעט.
במלון ההסגר שלי חלים הדברים הבאים: עד בדיקת קוביד הראשונה (יום חמישי) בחדר, אם הבדיקה שלילית אתה יכול לצאת מהחדר לשעה ביום (יש להזמין יום מראש, כי ייבחרו למעלה ונלקח חזרה לחדר שלך). יתר על כן, דווח על החום שלך פעמיים בכל יום ל'אחות' וגם באמצעות אפליקציה (Coste). בעוד כמה ימים מבחן הקוביד השני שלי (בעצם שלישי אם סופרים אותו בהולנד) ואז אחרי הלילה ה-5 אכנס למדינה כמעט נטולת קוביד.
מלון ASQ שלי די טוב (42.000 באט כולל הכל), האוכל טוב, יש לי חדר מרווח עם מטבחון (45 מ"ר) וגם מרפסת מרווחת והצוות סופר נחמד. בעצם די רגוע.
עבור האנשים שמוצאים שבועיים בחדר יותר מדי, עכשיו אתה יכול גם להפחית את שבועיים של ההסגר שלך באירוח גולף. עולה הרבה יותר לדעתי. https://thethaiger.com/news/national/foreign-tourists-can-now-spend-the-14-day-quarantine-at-a-golf-course
רוב אפשר לשאול באיזה מלון אתה מתארח, תודה מראש
אני מתארח ב-The Silver Palm
רוב היקר, אם זה אותו דקל כסף שבו ישבתי, מה שאתה אומר נכון, אבל האוכל בדרך כלל קר כשזה מגיע לחדר. זה היה תחילת נובמבר, אולי זה השתנה, אבל במקרה דיברתי עם מישהו שעדיין שם עד יום שלישי ושאמר שהם בדרך כלל עוזבים את זה בשקט. הם תאילנדי ופרנג וכשהתאילנדי אומר את זה אני חושב שזה הפך לקצת פחות מאשר כשהייתי שם.
nl th היקר,
המטבח מצויד בכיריים כך שאין בעיה. פשוט שמים על הצלחת או בקערת המרק ופשוט מחממים. אז אני יכול פשוט לאכול ארוחת בוקר, צהריים או ערב (כמה מפואר זה נשמע כאן!) ברגע שמתאים לי. קל מאוד.
אני מרחם על האנשים שעובדים כאן. עבודה בביגוד מגן ביותר מ-30 מעלות, כולל חדרניות, חם מאוד. כל כך לא טבעי לראות את העובדים מסתובבים בחליפות אסטרונאוטים. והם נשארים ידידותיים.
עוד 5 לילות. סופרת לאחור עכשיו.
רוב יקר,
כפי שאמרתי, מה שאתה אומר נכון, אבל כשנגמרו השבועיים שלי, האוכל היה פחות טעים, חשבנו שזה בגלל שהוא נעשה עמוס יותר.
אני יודע על הכיריים כי גם השתמשתי בו.
האנשים שאיתם דיברתי במקרה אמרו שהיא בדרך כלל הזמינה אותו, מכיוון שהוא לא אכיל רק על ידי חימום מחדש. זה אולי עניין של טעם.
השאר תואם בדיוק את החוויה שלי שם.
היי רוב,
אתה משחק גולף בחוץ, אז זה נראה לי כמו גולף. גם לא הפתרון הנכון.
או שאתה מתכוון שאתה יכול לצפות בשחקני הגולף מהחלון, וזה במשך שבועיים.
לדעתי זה אפילו יותר גרוע
שלום קרלה,
האם אתה שחקן גולף נלהב? הסגר הגל כבר אושר על ידי ממשלת תאילנד, כמובן עם כל ההתרחקות החברתית ואמצעי קוביד אחרים. אם זה באמת הפתרון הנכון, ובכן, מי יודע? מידע נוסף: שר הבריאות הוא בעל אתר נופש גולף ;o). זה כנראה יעלה קצת יותר מ-42000 באט שאני משלם עבור 15 לילות.
https://www.tatnews.org/2020/12/thailand-approves-golf-quarantine-for-foreign-golfers/
ואז אני שמח שאני נשאר באיזאן, ראיתי נאום מהמנהיג הגדול שלנו בחדשות הולנד צופה בטלוויזיה דרך האינטרנט מה-NOS, חייב לומר שזה לא נראה מבטיח שם בהולנד.
הוא דיבר על יותר מ-10000 מקרי מוות הקשורים להתפרצות הקורונה, אז שום דבר כאן, אלא חובת מסכות פנים במרכזי קניות גדולים.
כן ועם התיירים האלה כאן כן אני חייב לומר שאין כאן, אני צריך חופשת חוף עם אשתי הזמנו למלון ערב השנה החדשה בפטאיה במחיר מציאה עם מלון 4 כוכבים.
זה באמת הכל זול לטוס לכאן ולהזמין מלונות בואו נשאיר את זה ככה לזמן מה, חושב שזה הכי טוב כאן בתאילנד.
ולמי שעדיין ב-Qurantaine צריך מה זה 14 יום בשהות ארוכה ב-Amazing THAILAND.
מסכים לגמרי קספר.
אני גם מאוד רגוע באיסאאן (כמעט) ללא קוביד. אז אנחנו גם מסכימים בלב שלם עם טיפול זהיר ומדויק בכל. תיירים ואחרים שרוצים להגיע בדרך זו. קריאת העיתונים מ-NL פשוט לא מציירת את התמונה שאנשים מקפידים על ההנחיות.
אנחנו גם חושבים לחגוג את חג המולד ופטאיה החדשה בנוכחותנו. עם זאת, כשאני מסתכל באינטרנט, המחירים עדיין כמעט זהים; כנראה שאני מסתכל על המלונות הלא נכונים או באתר הלא נכון. 🙂
האם תוכל בבקשה לחלוק כמה פרטים על המלון, המחיר והאתר שבו אתה מזמין?
תודה מראש
הזמן עם AGODA עד 80% הנחה על מלונות בפטאיה נצל את זה !!!
חבל שאתה חושב ככה
בטח לא התאילנדי במגזר התיירות,
גם לא תיירים או אחרים שרוצים/חייבים לבקר בתאילנד.
האם אתם מוכנים לחופשה? ואחרים לא?
משלמים את מחיר המציאה למגזר שמדמם למוות ועדיין גאה בו?
ו-14 יום זה התקף, זה להישאר בכלא נוח בלי לעשות שום דבר רע, בדיקה לפני טיסה אמורה להספיק.
אני שמח שסוף סוף תהיה פתיחה, בתקווה שהיא תהיה רגועה.
אבל לקספר ולמגיבים, אני חושב שאתה כבר בתאילנד, בעיני אתה: אנוכי
ג'יאני, אני מסכים איתך לחלוטין, אותם אורחים כבר נמצאים בתאילנד וכנראה מרגישים עליונים על הנופשים הרגילים, אבל אוי ואבוי אם האנשים האלה היו באותה סירה כמו האנשים שהיו רוצים לחזור לתאילנד בלי הנגיף, אז זה יהיה חבל. אי אפשר להתעלם, אז השערות על הגב של האנשים האלה יקומו, איכס
למה אני צריך להרגיש נעלה על הנופשים. לא, למרות שאני שמח שפשוט נשארתי בתאילנד במרץ. ולפעמים אני מרגיש קצת מתמוגג כשאותם אנשים שאז הודיעו בשמחה רבה שהם יכולים לעזוב את תאילנד ולשבת בקורונה בהולנד, עכשיו פתאום מתלוננים על הנהלים. 🙂
ולמה זה יהיה אנוכי אם ארצה עבודה זהירה ומדויקת על קבלת תיירים. (אגב, כל התאילנדים חושבים אותו דבר כאן, גם אלה שחזרו מפטאיה או בנגקוק, אז אני לא לבד בזה)
בטלגרף קראתי שלשום:
"פחות ופחות אנשים עובדים בבית, יש לנו יותר מדי קשרים חברתיים ואנחנו הולכים לחנויות לא חיוניות בהמוניהם בימים עמוסים.
אבל זה לא הכל, מדווח דה טלגרף. לאחר נסיעה ממדינה בסיכון גבוה, מומלץ בדחיפות להסגר עצמי בבית למשך 10 ימים. הרוב המכריע (70,5 אחוזים) לא מקפידים על כך. גם עם תלונות שעלולות להצביע על קורונה, כמו שיעול והרחה, הרוב (68,2 אחוזים) עדיין הולכים לעבודה או לסופר. לאחר דיווח מה-GGD כי היה קשר הדוק עם מישהו שאובחן כחולה קורונה, רק 41,4 אחוז מהאנשים נשארים בבית. אפילו אלו שאובחנו בעצמם עם נגיף הקורונה, 17,8 אחוז מהאנשים עדיין מתערבבים עם אחרים.
אז האם תאילנד צריכה לשמוח כל כך לקבל אנשים כאלה? בנוסף, רבים חושבים שהגל השני נובע במידה רבה מהתנהגות החגים של אנשים בתקופת החגים החולפת, אתה רואה אינספור הודעות באינטרנט המראות שכל כך הרבה אנשים לא רוצים לעמוד בדרישת מסיכת הפנים (פשוט הלכתי למאקרו היו, 2% לובשים מסיכת פנים), רבים מתנגדים לחיסון וכו' וכו'. זה מלא בקולות שליליים.
ותאילנד צריכה לקבל את כל האנשים האלה בזרועות פתוחות וללא הסגר? טוב אם זה לא תלוי בי.
ואם אתה קורא לזה אנוכי אז שיהיה.
אני קורא לזה חכם.
כמובן שאני מקווה שכולם יוכלו לחזור לתאילנד בשלום בקרוב. אבל עד אז, הם יצטרכו להישאר זהירים.
הסגר הוא בית סוהר שאתה צריך לשלם עבור עצמך.
כן הנס זה מה שהם מרוויחים עכשיו ממלונות ההסגר, הם לא חוזרים ל-10 ימים בקרוב, הם לא עוזרים לי, זה מזומן לבתי המלון.
זה מועיל להם יותר מאשר עדר התיירים השוהים רק יום אחד או יומיים במלונות שלהם בבנגקוק, ואז נוסעים לחופשת החוף פטאיה או הואה הין או לצפון צ'ינג מאי.
מה זה 15 ימי הסגר, אתה יושב על שקית ציפורניים 55555.
נכון הנס. אי אפשר לקבל סיכה בין לבין. זה "מושג" מוזר מאוד.
אבל עבור האנשים שבאמת רוצים לנסוע לתאילנד מכל סיבה שהיא (אני לא יכול לקבוע את "הצורך" במישהו אחר) זו הכניסה היחידה. זה טרחה, זה עולה הרבה כסף ו-15 ימים מהחיים שלך, אבל אתה בתאילנד שם עדיף לחיות לדעתי מאשר באירופה כרגע. ואתה יכול להישאר שם חודשים.
באופן אישי, ASQ אינו (עדיין) אופציה. אף פעם אל תגיד אף פעם.
מנחה: נא לשאול שאלות כאלה בתגובה כמו שכולם עושים.
אבן הנגף הגדולה נותרה הסגר חובה בתשלום עצמי בבית מלון, במקום בדירה שלך, בתוספת הניירת הבירוקרטית. למרבה הצער, זה יישאר "קר" לזמן מה, למרות שאנו מתכננים כעת גם לעזוב את תאילנד, בגלל הממשלה הלא גמישה והתפתחויות לא רצויות אחרות בעשר השנים האחרונות. אז זמן טוב לשקול מחדש. לאחר מכן אנו שוכרים את הדירה שלנו דרך מתווך ידידותי ומוכרים אותה כאשר שוק הנדל"ן סוף סוף חוזר לאיזון (זה ייקח שנים).
קנו את Oculus Quest 2 בהולנד, אוזניות VR עצמאיות, שעבורן יש לכם תוכניות המאפשרות לכם לטייל כמעט בכל העולם. ניתן גם להתקין תוכניות כושר לאיגרוף, סיוף, ריקוד, טניס שולחן ומה לא. התמונה שאתה רואה כל כך טוב שאתה מדמיין את עצמך בעולם אחר למשך שעתיים. במיוחד בחדר מלון שבו אתה סגור לשבועיים, זו דרך טובה מאוד להעביר את הזמן ואפילו לשמור על כושר.
הצעה אחרת. שיחות ועידה בווידאו עם מורה/ת בשפה התאילנדית. כל יום שעתיים ואתה שוב קצת יותר חכם !!
אתה יכול לשלב את זה היטב עם חווית ה-VR שלך!
אני חושב שכולם מסכימים שזו עוד קפיצה מוזרה בכיוון הלא נכון. אתה בהחלט לא יכול להיכנס לתאילנד אם אתה חיובי לפני הטיסה. אם אתה שלילי, אתה פרה מזומן למשך 15 ימים. ככה אני רואה את זה. בדרך כלל אני הולך הביתה. עכשיו הם קודם כל קורעים לי את הרגליים ואז אני יכול ללכת הביתה לזמן מה. והופ חזרה לעבודה. אני יכול גם להסגר בבית. זה לא הכרחי במלון שעולה 3600 באט ליום. בדרך כלל אני אף פעם לא מבקר בלולים יקרים כל כך. אני חושב שמלון שעולה 1500 הוא יקר מספיק בשביל להישאר בגוש בטון כזה. אתר נופש יפה זה סיפור אחר. כן, אז אני קצת כועס שאני לא יכול פשוט ללכת הביתה אחרי העבודה. נבדק שלילי, נכנס למונית, שאומרים לי שגם הנהג שלילי והצוות הגס שעושה לי את הכניסה למלון החובה. הם נועלים אנשים בריאים והחולים הולכים ברחובות. כמה זה יכול להיות כפול. אל תתנו לפסיקים או נקודות סימן. לא שמתי לב לזה כרגע.
בצ'אנג מאי דווח על יותר מ-300 זיהומים בנגיף הווהאן בשבוע שעבר עקב תנועת הגבול עם מיאנמר.
האם זה יישמר בשקט?
זה לא נכון בכלל. אני גר ב-CNX.
הייתה אישה שנדבקה בנגיף והייתה במגע עם כ-300 אנשים. זה שונה מאוד מ-300 זיהומים.
לאחר שכל האנשים הללו אותרו ונבדקו, אף אחד לא התברר כנדבק.
מאיפה אתה מביא את כל השקרים האלה?
אני לא מאמין שמישהו עדיין נותן אגודל לפוסט הזה. שטויות של 'תוציא את הרגליים' ו'חולב פרה לחמישה עשר יום'...
למרות שגם אני תקוע בהולנד ומתקשה להתרגל לקור כאן, אני יכול רק להעריך את המדיניות התאילנדית. במיוחד כשאני מחשיב את הדבר החצי-לב הזה באירופה.
תאילנד כמעט ללא קורונה. המספר הכולל של מקרי המוות בקורונה נמוך ממספר הנפגעים היומי בכבישים. אני אומר 'כל הכבוד!'
כשאוכל לחזור, אני פשוט אקח את ההסגר הזה למציאה. שווה לי לראות שוב את אהוביי.
אל תשכח שמדינות רבות נוספות ברחבי העולם סגרו את גבולותיהן לתיירים. כל דרום מזרח אסיה סגורה. אוסטרליה, ניו זילנד. ועוד הרבה מדינות.
אחרת, לך לקורסאו. נראה שהם שמחים לקחת את היורו שלך. והקוביד שלך איתו.
אם הולנד/אירופה היו מתירות כניסה רק בהסגר, הנתונים גם היו נראים אחרת ממה שהם נראים עכשיו. כל עוד אתה יכול לטוס לסכיפהול מכל מיני נקודות בעייתיות ואז פשוט לעבור שם, זה בלתי נמנע ש'ייבא' גם כמה דברים בנוסף לזיהומים הביתיים.
אני כרגע ביום 11 להסגר שלי. יום 0 הוא יום ההגעה וביום 15 תשוחררו. אז אתה נשאר במלון 15 לילות. אתה תהיה נעול בחדר שלך במשך 7 הימים הראשונים. לא קיבלתי את מפתח החדר שלי וניתן להפעיל את המעלית רק עם המפתח הזה. האדם היחיד שאתה רואה הוא האחות שבאה למדוד את החום שלך פעמיים ביום. האוכל מוצב מול הדלת שלך 3 פעמים ביום.
מהיום השביעי תוכלו לבלות 7 דקות בחוץ באזור המשותף של המלון. התאילנדים לא מאוד נקודתיים עם הזמן, אז אם אתה יושב בחוץ שעתיים לא יגידו על זה כלום.
אני יכול להמליץ לכולם להזמין סוויטה מרווחת. ה-69 מ"ר שיש לי בהחלט שווים את הכסף שלהם. אני לא רוצה לחשוב על לבלות שבועיים בחדר במלון שבו אתה יכול פשוט להסתובב סביב המיטה. ואז זה באמת מרגיש כמו תא כלא.
אתה יכול למצוא את הרשימה העדכנית ביותר של מלונות ב https://hague.thaiembassy.org/th/content/119625-asq-list .
הצוות סופר ידידותי כרגיל בתאילנד. עם זאת, זה לא משנה את העובדה שבקושי יש לך חופש במשך 15 יום. עם זאת, בעוד כמה ימים, אני אתוגמל לאכול בחוץ כל יום וליהנות ערב ראש השנה עם זיקוקים. ולעוף להפליא מסביב ללא קורונה ביתי ויש לי את כל המראות לעצמי..
פריטס, טלפון נייד +66-6-18723010
היי פריטס,
אפשר לשאול באיזה מלון בחרת? מוּמלָץ?
שאלה נוספת, איפה עשית את בדיקת covid19 RT-PCR? הספקים שהתקשרתי אליהם לא מציינים שמדובר בבדיקת RT-PCR, רק ב-PCR (תבינו שהם לא מתקבלים).
ברכות
99% לא ייסעו שוב לתאילנד אם זה לא ייצא כמו פעם.
ל-99% מהתאילנדים לא אכפת.
99% מהתאילנדים שאיבדו את הכנסתם יחשבו אחרת.
אני חושב שהמספר הזה יהיה לכל היותר 50%. רבים מחפשים עבודה אחרת ותיירות הפנים התאילנדי גדלה, כי גם התאילנדי לא יכול לעזוב. אז הם יוצאים לחופשה במדינה שלהם. בסופי השבוע כבר הגיע הזמן לבשל מלונות רבים. בכל מקרה, אשתי ואני כן הולכים למקומות שממילא מגיעים אליהם מעט תיירים זרים. בטח לא מבאי פטאיה.
מעולם לא ראיתי תאילנדי מגיע לאירופה בחופשה!
על כך שהלכו לעבודה כן ובהזמנת חברם.
ולתאילנדים הפשוטים אין כסף לצאת לחופשה, לא קודם ובטח שלא עכשיו.
פשוט לא נשארה עבודה אז הסתכלות לא עוזרת.
כמה מפעלים סגורים בגלל אי יצוא נוסף???
ועוד כל השאר שאין להם עבודה?????
Jm, אירופה היא רק חלק קטן מהעולם. סביר להניח שלא תפגשו את התאילנדים שיכולים להרשות זאת לעצמם. תאילנדים רבים שיוצאים לחופשה בחו"ל טסים להונג קונג, מלזיה, סינגפור... בשנה שעברה רצינו לנסוע לקואלה לומפור עם השירות החדש מהואה הין... שתמיד היה תפוס.
אין לך שום מושג על המציאות, יותר מ-10 מיליון מתוך 38 מיליון המשרות נמצאות בסיכון עם מספר אנשים בהתאם לעבודות אלו. רק היום שמעתי שמתוך 40 הילדים בכיתה של בני נותרו רק 10 ומחציתם עדיין לא שילמו את אגרות בית הספר ורוצים הסדר תשלומים. ואז אני מדבר על קוראט, המקום האחרון התלוי בתיירות. שאלו על מכירות רכב, אחת הנפגעות הראשונות במשבר: כמעט חציו, שאלו לגבי החובות של משקי הבית: עלייה עצומה והיא הגבוהה ביותר באסיה וצפוי משבר חוב, וכן הלאה לדוגמאות מעשיות. הגיע הזמן ש-Sjaak יקרא עיתון או יבדוק את האינטרנט המלא בכתבות כדי שתדע מה קורה בקרב האוכלוסייה ומה מצב הכלכלה התאילנדית.
ציטוט: "יש בסביבות 13 מיליון משרות בסיכון ובאובדן הכנסתן. זה שליש מכוח העבודה", אמר ד"ר Somprawin Manprasert, כלכלן ראשי בבנק אוף איודהיה. ”
אני לא חושב שאני צריך לומר יותר.
ראה את הקישור:
https://news.cgtn.com/news/2020-10-31/Economic-crisis-looms-amid-pandemic-and-protests-in-Thailand-V2hITgmBLq/index.html
אתה צודק. זו הייתה תגובה טיפשית מצידי. בדרך כלל אני מחפש מספרים בגוגל ואז אני מגיע עם עובדה ולא אמירה. מגזר התיירות נפגע קשה בכל מקום.
רק איפה שאני הולך אני רואה התקדמות מתמדת. אם אתם גרים ליד הואה הין, לכו לפאק נאם פראן. לפחות שלושה פרויקטים, שהופסקו לפני קוביד, התחילו שוב שם. מלון שהיה ריק במשך חודשים, עם בריכת שחייה גדולה ויפה, החל בשיפוץ.
בכל פעם שאנחנו עוברים על אופניים, אנחנו מברכים כמה נשים שמציעות שירות עיסוי ועכשיו גם בנו בר קפה (אולי בעזרת נותני חסות).
וכמו שאמרתי, הרבה מקומות שבהם אנחנו הולכים לסוף שבוע כבר תפוסים.
אבל קראתי גם על פוקט, קו סמוי ופטאיה, שתלויות כמעט לחלוטין בתיירות.
וכמובן גם מגזרים שלמים שמפסידים במישרין או בעקיפין הכנסה כספקים בגלל מחסור בתיירות.
כל עוד אתה לא באמת מושפע בעצמך, כמו רוב האנשים שאני מכיר, אתה תלוי במקורות כפי שאתה מציין. כי באופן אישי אני כמעט ולא רואה התדרדרות. להיפך, אני רואה צמיחה איטית. ואם הכל ילך כשורה... אולי לתאילנד בלי תיירות זולה. עם כמה הצהרות כאן, אני שמח מהמדיניות של תאילנד...שם אני גם בצד ימין של הגבול...
כן, בשנה שעברה נסעתי גם לתאילנד לבקר את אשתי, אבל אני חושב שזה יהיה חבל לבלות שבועיים במלון ולשלם כמעט 2 יורו, כביכול, אם הייתי נשאר שם זה היה שונה סיפור. עדיף פשוט להביא את אשתך לכאן. אפשר להם לבוא ולחזור אחרי 1000 חודשים כי עד עכשיו זה היה בחינם במלון אם תבחר בסידור הזה דרך שגרירות תאילנד, זה אומר צפייה בסרט חג המולד בבית לבד וכן רוברט עשרה ברינק אולי פשוט שלח לנו דוא"ל, אנשים נשארים חיוביים, אנשים מסכימים שיהיה בסדר, חג שמח
באילו מבחנים משתמשים? בדיקת מחשב?
RT-PCR
https://www.roche.nl/nl/covid-19/zo-werkt-een-covid-19-test.html
מנחה: שאלות הקוראים חייבות לעבור דרך העורכים.
* משהו על: יד שמאל, לא יודע מה יד ימין עושה?
קראתי את הפוסט הזה, מלבד ב- Thailandblog, במספר אתרים אחרים. אבל האם זה STV כבר 90 יום? או בכל זאת 3*90 ימים? אני לא מצליח להבין את זה.