ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רוב וי.: כמעט הייתי חושב שכמעט לכל הסופרים המערביים שכותבים רומן עם תאילנד כתפאורה לכולם יש את אותה עלילה
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
- ג'וני BG: המתורגמן מתבסס על מספר מקורות, אבל יש בזה כמובן הרבה יותר. בעיסאן מלפני 50-60 שנה ר
- לשדוד: בממוצע אני שוהה בתאילנד 6 עד 8 חודשים בשנה ונהנה מהאוכל שם כל יום. לעולם, לעולם לא יגידו לי
- אריק קייפרס: רוברט, אתה יודע כמה גדול האיסאאן? אמור NL שלוש פעמים, אז זה הגיוני אם אתה נותן קצת כיוון כמו המקצוען
- רוני לטיה: כן, אני אומר שקנצ'נבורי הוא רק דוגמה ושאתה יכול לשנות את זה. אתה יכול גם לעשות זאת בדף האינטרנט עצמו ואז לראות
- ויליאם-קוראט: בתקופה היבשה הקו נמצא בתחתית בנגקוק ומתחת ומזרחה ממנה עד ממש מעל הפארק הלאומי קאו יאי בדרך כלל
- אריק קייפרס: אם תשנה את שורת הפקודה, כגון https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, תקבל עיר או אזור אחר. אבל אתה
- קורנליס: ובכן, GeertP, אני ממש לא 'תומך נבטי בריסל' או מכור למותג האדום, אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את המטבח התאילנדי.
- רודולף: זה תלוי מה אתה מחפש בתאילנד, אבל למען האמת אין לך הרבה ברירה אני לא חושב. הערים הגדולות מתפרקות
- רוני לטיה: תסתכל גם על זה. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi גם גללו קצת למטה והם גם יתנו לכם קצת הסבר
- פיטר (עורך): אני גם נהנה מהאוכל התאילנדי וכן, המחיר מאוד אטרקטיבי. אבל זו רק עובדה שחקלאים תאילנדים הם לא ייאמן
- שקע: עדיף ללכת בתקופה נובמבר עד פברואר. מישהו עם אסטמה לא צריך לבוא לכאן ממרץ עד מאי
- GeertP: רונלד היקר, אני מסכים לחלוטין עם הסיפור שלך, אני גם נהנה מהמטבח התאילנדי כל יום ואפילו אחרי 45 שנים של תאייל
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » חדשות מתאילנד » לשכור אופנוע בקוסמוי? שיעור נהיגה חובה תחילה!
לשכור אופנוע בקוסמוי? שיעור נהיגה חובה תחילה!
לפני שתיירים בקוסמוי יורשו לשכור אופנוע, עליהם לקחת תחילה שיעורי אופנוע ולעקוב אחר שיעור תיאוריה של שעתיים על חוקי התנועה התאילנדיים.
צעד זה נחוץ על פי הרשויות בקוסמוי על מנת לצמצם את מספר התאונות שבהן מעורבים תיירים. יותר מ-3.000 תאונות מתרחשות באי מדי שנה, מתוכן 50 קטלניות. ממספר תאונות הטוסטוס, 30 אחוז הם תיירים.
אחת הסיבות למספר הגבוה של התאונות היא כי די קל לשכור טוסטוס. הם מציגים דרכון, נותנים פיקדון עבור האופנוע ומשלמים 200 באט ליום עבור ההשכרה.
Watchara Promthong, חברת השכרת אופנועים, רוצה לראות מראש אם שוכר פוטנציאלי יכול לרכוב על טוסטוס לפני השכרת טוסטוס. בעל בית אחר אמר שיש הרבה טוסטוסים להשכרה ושאין תקנות ממשלתיות חוקיות בתחום זה.
Worakitti Chaichana, מנהל משרד התחבורה היבשתי בקוסמוי, מאחל שחברות ההשכרה יהיו זהירות יותר עם הלקוחות וגם יספקו להם קסדות. ה-TAT (רשות התיירות של תאילנד) גם מרכיבה עלון בשם "Samui Safety Navigator" עם מידע על איך לרכוב על טוסטוס בבטחה בקוסמוי. יוזמה ראויה לשבח שדווקא צריך לעקוב אחריה ברמה הלאומית.
עדיף לא להשכיר לתיירים שאין להם רישיון אופנוע. בנוסף, אכיפה קפדנית של המשטרה, יש הרבה חוקים אבל כולם מתעלמים מהם.
חון פיטר, אגב, חובה על פי חוק להחזיק ברישיון נהיגה על אופנוע בשביל השטויות האלה. אז איך הם יכולים להשכיר את הדברים האלה למישהו בלי רישיון נהיגה? אני יודע, TIT.
אני מניח שהכללים הללו אינם חלים על בעלי רישיון אופנוע, אשר מצוין בנפרד ברישיון הנהיגה הבינלאומי.
אם לא ניגשים לבחינה לאחר השיעורים המיועדים (ולכן מקבלים רישיון נהיגה תאילנדי), עדיין אינכם מבוטחים, שיכולות להיות השלכות כספיות אדירות מבחינת פצועים קשה, החזרה אפשרית וכו'. ביטוח הנסיעות אינו לשלם.!
אני עדיין צריך לראות אם זה באמת מיושם בפועל. באתרי התיירות התאילנדים (ולכן גם בקוסמוי) הקטנוע מהווה חוליה חשובה בכלכלת התיירות, ותהיה התנגדות גדולה בקרב האוכלוסייה.
אולי תעשה חובה על כל התאילנדים לקחת שיעורים.
אבל להגדיר כללים שאתה לא יכול/לא רוצה לבדוק זה לא מועיל.
תן למשטרה קודם לאכוף את הכללים הנוכחיים.
אולי יש הרבה תאונות עם תיירים כי הם לא סומכים על תאילנדים שיכורים שנוסעים נגד התנועה על הטוסטוסים שלהם בלי אורות, תאילנדים שחוצים את הכביש בלי להסתכל, נהגים תאילנדים שעוקפים אותך ואז פונים שמאלה ממש לפניך בלי לציין כיוון ותאילנדים במכוניות ובקטנועים שללא יוצא מן הכלל נוסעים בחלקו או לגמרי בצד הלא נכון של הכביש בעיקול. יכול להיות פשוט.
האם תקבל תעודה לאחר סיום הקורס כדי שתוכל להוכיח שסיימת את הקורס? כי אחרת אנשים רבים יעשו פניית פרסה כדי להימנע מכך. אנחנו די יצירתיים כשזה מגיע להמצאת טריקים. פשוט תשאיל קטנוע של חבר תאילנדי והרי, אתה נוהג שעתיים קודם לכן מבלי לבקר בספסלי בית הספר. או שהחבר הזה יסתבך שוב עם חברת ביטוח תאילנדית? וכן, אין לי רישיון אופנוע, אז המבטח ההולנדי שלי ורישיון הנהיגה שלי א' ממילא לא מאפשרים לי להופיע בכבישים ציבוריים. עם זאת, מותר לי לנהוג על 2 גלגלי עם הרבה כוחות סוס עם שלי רישיון נהיגה ב.
אני חייב להודות במשהו עכשיו.
פעם אחת - לפני 7 או 8 שנים בערך - נסעתי לקוסמוי לכמה ימים. עם החברה שלי דאז. היא רצתה שנשכור אופנוע ושאני ננהג בו. יש לי רישיון נהיגה לנהוג ברכב. אבל לא היה לי ניסיון עם אופנוע בכלל.
לאחר הסבר קצר רכבתי לשם על אופנוע. היא ישבה מאחורי. תמיד הייתי זהיר. לא היו לנו שום בעיות. אבל גם לי לא לגמרי היה נוח.
אם אפשר, אני חושב שקודם כל הייתי לוקח שם שיעורי נהיגה כדי לשלוט נכון בפעולות החשובות ביותר.
אשמח לרכוב על אופנוע בתאילנד. אבל אני נשאר שם רק חודש אחד בשנה. אז אני חושש שאצטרך להתחיל מ-1 שוב ושוב...
אני לא חושב שהרעיון של שיעור נהיגה חובה הוא רע. עבור רוכבי אופנוע מנוסים, אני חושב שמבחן טוב נראה די והותר. עבור מועמדים חסרי ניסיון - כמוני - זה נראה יותר כמו חובה לעשות.
השגתי רישיון אופנוע תאילנדי - עם ויזת תייר. תקף בתחילה לשנתיים ולאחר הארכה ל-1 שנים.
מכיוון שיש לי כבר רישיון אופנוע 'אמיתי' (קרא: הולנדי) - וגם רישיון נהיגה בינלאומי - הייתי צריך לעבור רק כמה טסטים פשוטים.
כשנרשמתי קיבלתי מסמך שהיה צריך למלא במשרד ההגירה, אני חושב כאישור לכתובת שלי.
אז אולי תשקול לגשת לבחינה המלאה.
כמה זמן עבר מאז שקיבלת רישיון נהיגה תאילנדי עם "ויזת תייר", גם על בסיס רישיון נהיגה בינלאומי? ואולי נדע גם מה זה עלה?
הוכחת מגורים מהגירה אינה מספיקה כיום מכיוון שתיירים עוברים לעתים קרובות מקומות. עד כמה שידוע לי, כדי לקבל רישיון נהיגה תאילנדי, יש להציג מסמך רישום באמפי. זה אפילו צריך להיות מקור, לא עותק. זה יכול להיקרא נורמלי כי במקרה של הפרה הם חייבים לדעת היכן לתת קנס. בעת קבלת הרישום הזה, בעל הבית האפשרי (בדרך כלל תאילנדי כי בתור זר...) חייב אפילו להיות נוכח כדי שיוכלו ליצור איתו קשר במקרה של בעיות.
כמובן, אנחנו יודעים, זה שונה בכל מקום TIT.
זה היה לפני כשבועיים.
זה היה קל באופן בלתי צפוי; הלכתי ל-DLT (בסונגחלה) למידע ויצאתי עם מכתב להגירה.
הבעלים התאילנדי היה צריך ללכת להגירה כדי לחתום שאני אכן גר שם.
בסך הכל הוצאתי פחות מ-1000 באט בעלויות, שאף באט אחד לא היה 'כסף תה'...
כ-400 עבור 2 רישיונות הנהיגה (אופנוע ורכב), 5 באט עבור המכתב, 200 עבור המסמך שיאושר בהגירה וכ-100 עבור ערימה שלמה של עותקים (רישיון נהיגה בינלאומי, דרכון, דף ויזה, כרטיס יציאה ו עותקים של תעודת הזהות של הבעלים התאילנדי והחוברת שלו.)
כן, כן, אני אחד המטומטמים שהתרסק עם האופנוע השכור שלו (125 סמ"ק). רכבתי בעבר על הרבה טוסטוסים (בעיקר מרק), אז יש לי קצת ניסיון. ידעתי על הסיכונים והתחלתי בכל זאת, אבל חור בכביש, בשילוב עם גלגלים קטנים של קטנוע ומסגרת קצת קשיחה, היה יותר מדי בשבילי. כמובן שבעל הבית נתן לי מספיק הזדמנות להתנתק מרגשות האשם, לדעתי זה מודל הכנסה.
לאחר מכן נסענו הרבה בקו סמוי ללא נזק. אני יכול לומר מניסיוני שלי שנהגים תאילנדים לוקחים בחשבון משתמשי דרך אחרים. באמסטרדם אני נאלץ לשים לב יותר.
פשוט אי אפשר להגיע לכל דבר במונית. אם אתה רוצה לחקור, קטנוע הוא פשוט כלי תחבורה טוב מאוד. כמובן, אין שום דבר שאתה יכול לעשות לגבי נהגים שיכורים מלבד אכיפה. בקורס כולם יודעים איך לעשות את זה, אבל גם נסיעה משמאל זה משהו אחר בשבריר שנייה. אתה לומד את זה רק על ידי כך.
זה עתה חזרתי מ-6 שבועות בתאילנד; קורס כללי תנועה תאילנדית? חייבת להיות בדיחה או הזמנה לקורס הקצר ביותר בעולם 🙂
המשטרה קנסה בעיקר זרים ולא תאילנדים ללא קסדה. יתר על כן, התיירים היפנים שוב נדפקו על קו צ'אנג, הם תמיד מקבלים קנס, אפילו עם קסדה, כי הם אף פעם לא מתלוננים ומשלמים כמו שצריך.
המשטרה נותרה מושחתת, אבל כבר ידענו את זה
עומדות שם ומתבוננות, 2 בחורות רוסיות צעירות, שלדעתי אף פעם לא עלו על אופניים לפני כן, התפתלו על אופנוע שנשכר לאחרונה. מהבחינה הזו, אני יכול לדמיין שחברת השכרת אופנועים בקוסמוי, Watchara Promthong, תרצה לדעת מראש אם שוכר פוטנציאלי אכן יכול לנהוג באופנוע. עם זאת, הוא גם היה יודע אם הוא וכל אותן חברות השכרה אחרות יבקשו רישיון (בינלאומי) לאופנוע. הרי גם כששוכרים רכב צריך להראות את זה. אבל כמובן שזה, כמו תמיד, עניין של כסף; מיליארדי דולרים מעורבים בהשכרת אופנועים ואני חושב שרק למעטים מהשוכרים יש רישיון נהיגה בתוקף. כל עוד הממשלה תמשיך לסבול את מצב העניינים הנוכחי בהשכרות, מעט ישתנה ועדיין יהיו קורבנות רבים. אני מסכים עם תגובתו של קיס ש'סגנון הנהיגה' של מספר רב של משתמשי דרך תאילנדים לא בדיוק ראוי לפרס יופי.
אני גר בסאמוי כבר למעלה משמונה שנים וזה אכן יהיה רעיון טוב, אבל אני לא חושב שזה יצליח בפועל. יש כאן בדיקות קבועות כדי לוודא שאתה חובש קסדה, וזה תמיד כיף להסתכל. מי שלא חובש קסדה יקבל קנס, זרים אבל גם כל התאילנדים. לא רק הנהג אלא גם הנוסע. תאילנדים בערך כמו זרים רוכבים בלי קסדה, כשהתאילנדים לא חובשים קסדה. לזרים יש בדרך כלל קסדה איתם אבל לא שמים אותה, למה לא. עכשיו אני רק לעתים רחוקות רואה כאן תאילנדי מסתובב בתחבושות מלאות, אבל זרים כמעט כל יום. פשוט סעו לאט והסתכלו החוצה. אגב, הפעמים שכמעט התנגשתי היו תמיד עם זר, יוצא מרחוב צדדי ומנסה לעלות לכביש הראשי ואז מסתכל לכיוון הלא נכון. נוסעים פה רק משמאל ולא מימין. רק לגבי המשטרה בסאמוי, אתה כמעט אף פעם לא רואה אותם. אתה קורא בקביעות על יעדים אחרים שזרים מקבלים קנס על כל מיני דברים. מלבד לבדוק האם אתה חובש קסדה (תמיד באותם מקומות), אתה צריך לעשות כמיטב יכולתך כדי לקבל קנס.
שיעור תיאוריה בן שעתיים על כללי תנועה תאילנדים.
מתורגם כ: דרך נוספת להרוג תיירות. כן, גם אני שכרתי טוסטוס (טוב, קטנוע 125 סמ"ק) בתאילנד.
לא היה לי אז רישיון אופנוע A.
אבל לדעתי זה תלוי במנטליות שלך אם זה יתממש. בשבילי זו הייתה רק דרך לחקור את אזור פטאיה במקום לעשות דברים מגניבים בתנועה תאילנדית.
ואל תיסעו אחרי רדת החשיכה! לא רוצה לעשות עניין גדול.
קראתי כמה פעמים במאמר "טוסטוס"
הם אופנועים, אופנועים ולא טוסטוסים, טוסטוסים של 49,9 סמ"ק לא ניתן למצוא בתאילנד.
יוהאן
יוהאן היקר,
בחרתי בכוונה במונח "טוסטוס" כי הוא נפוץ ביותר לתיירים ולא קונספט טכני של יותר מ-49,9 סמ"ק.
למשל,
לודוויק
שפר את העולם והתחיל עם רוכבי האופנוע שלך.
אם בנוסף ל-30 אחוז מהתיירים שגורמים לתאונות, יש 70 אחוז מהמדינה שלהם, נראה לי מאוד הכרחי לחייב את התאילנדים לקחת שיעורי נהיגה או קורס השתלמות.
אבל אפשר גם לקנס אותם עם משקה על או בלי קסדה.
בעלי נסע ללא קסדה לפני כמה שנים כי הוא אחסן אותה מתחת למשטח האוכף כאמצעי זהירות ולכן שכח לשים אותה,
ציינתי לו זאת, ואז מיד הופיע בעינינו קצין והורה לנו להסתלק.
בעלי נאלץ לשלם מאתיים וחמישים אמבטיות. לרוע המזל הוא בדיוק שילם עבור המשקאות שלנו לפני כן ולא נשאר לו מספיק כסף. אמרתי שאשלם על זה.
לא לא. הוא היה האשם ולכן מגיע לו "עונש". לאחר מכן כעונש הוא נאלץ להמתין חמש עשרה דקות עם הקסדה שלו בקופסת משטרה בפינה, ולאחר מכן החזירו לו את המסמכים והורשו לו להמשיך. כיף תחתונים. למזלי לא קיבלתי כרטיס על הטלת שתן ברחוב.
קצת חבל שלא היה לנו אז אייפון שאיתו יכולתי לצלם ולהראות אותו מיד לילדים ולנכדים ברשתות החברתיות. אבל התגובות לאחר מכן היו מצחיקות.
תיירים כנראה יצטרכו לשלם תוספת עבור אותם שיעורים כביכול.
התאילנדים מצאו שוב פער בשוק. כללים וחוקים חדשים כל הזמן לקחת כסף מזרים / תיירים. קראתי ש-30% מהתאונות בקוסמוי נגרמות על ידי זרים. שאר 70%, רובם המכריע, הם תאילנדים. אולי עדיף להתמודד קודם עם ה-70%, אבל זה בהחלט לא יביא שום דבר.
למה תמיד הכל חייב להיות קשור בהוצאת כסף מכיסם של התיירים? למה זה תמיד חייב להיות קשור לתיירים מציקים?
אתה באמת חושב שתאילנד רק מנסה למשוך פחות תיירים? מעניין למה כל כך הרבה אנשים רוצים להגיע לתאילנד כתיירים ולחזור שוב ושוב?
סוף סוף... סוף סוף. אם 30% מהתאונות קורות על ידי תיירים, זה אומר ש-70% הנותרים מהתאונות קורות על ידי תאילנדים. לבסוף הם מודים בזה.
מכיוון ש-Koh Samui נגיש עבורי בקלות, אני מגיע לשם בערך 4 פעמים בשנה ועושה זאת בערך 10 שנים או יותר. התנועה בקו סמוי השתנתה באופן משמעותי בתקופה זו. יותר ויותר מכוניות על הכביש, נהגים תאילנדים וזרים כאחד. ואסור לנו להמשיך להפנות את האצבע לתאילנדים. אם היית צריך להאכיל את הזרים שנוסעים שיכורים, זה היה עולה לך הרבה כסף.
עדיף להתחיל בהגבלת המהירות הניתנת להשגה של אותם קטנועים להשכרה (שמבחינתי מותרת לכל קטנועים). לזרים רבים שמשכירים אופנוע כזה אין ניסיון כלל ברכיבה על אופנוע. לאחר מכן הם מקבלים דבר 125CC מתחת לתחת שלהם ומרגישים כמו "מלך הדרך". ופשוט להבעיר, במהירות 80-100 קמ"ש ממקום אחד למשנהו עד שמתרחש תקרית בלתי צפויה... ויכולים להיות רבים בתאילנד. ואז הם לא יודעים את התנהגות המנוע, אין להם מושג על תיקונים אפשריים... לא, בלימה מלאה, בדרך כלל בלם לא נכון ו... עם כל ההשלכות הכרוכות בכך.
אני יכול רק לייעץ לתיירים להחזיק לפחות ברישיון נהיגה בינלאומי מתאים. לתושבי קבע יש בדרך כלל רישיון נהיגה תאילנדי, אלא אם הם לא חכמים מדי.
הטקסט המקורי של החדשות אומר "ייתכן שיידרשו תיירים זרים", במילים אחרות: זה רחוק מלהיות בטוח. גם שאר הטקסט החדשותי מציין בבירור שזהו אחד האמצעים הנבחנים.
אז שום דבר לא בטוח, והכותרת כאן בבלוג מוקדמת מאוד.
2 שעות ללמוד את "חוקי התנועה" התאילנדיים - שנתיים לא מספיקות לרוב הפרנג להתרגל לתנועה התאילנדי. במילים אחרות, שטות גמורה ומועילה להציע רק אם תיירים רוצים או מבקשים זאת בעצמם.