ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רוב וי.: מסכים כמעט לחלוטין גרינגו, זה לא יכול להיות כל כך קשה להתנהג בצורה נורמלית כלפי אלה ששונים. שיחה
- דרייקס: אני מסכים עם שתי התגובות, אבל חייבים להיות מספיק משאבים ומימון הוא נושא רציני בתאילנד ו
- כריס: עבור בית נוח רגיל, אתה צריך לצפות לשלם 13.000 עד 16.000 באט למ"ר. (הכל, ציורים,
- הרמן: גם אם הבעירה בתאילנד הייתה מבוקרת, זה לא יפתור את הבעיה כל עוד המדינות השכנות לא מצייתות.
- הרמן: וויליאם -קוראט, צ'יאנג מאי בהחלט לא ב-3 המובילים בעולם, זה נאמר כאן לעתים קרובות, אבל צ'אנג מאי היא
- וילם: גרינגו היקר, סיפור ממש סופר ברור, אני מזהה ממנו הרבה, שלבנות מגיע כבוד, לא כל פארנג
- יאן: כמעט לא עובר חודש מבלי שתאילנד מכנה את עצמה "המרכז" עבור סוג של..."מרכז" לרפואה
- קרלה: לך לאיים, אנחנו עושים את זה כבר שנים. טיפ: אם אתם רוצים שקט ושלווה ואווירה נינוחה להפליא, לכו לקו פאיאם!
- קורנליס: חח שיאק, בשביל ALOHA אתה צריך לנסוע להוואי. כעת הם מכניסים את כל הקיצורים האחרים לבתי הספר. ב-Th
- Cuylits Jan: סליחה, מצאתי את האוכל בתאילנד משעמם אחרי 3 שבועות ותמיד הטעם אותו דבר. אוכל רחוב יעיל היה טוב יותר מרוב המסעדות
- רוב וי.: טוב, זה לא כל כך נורא, נכון? לעתים קרובות אתה רואה דגל קשת שמראה את המיניות, המגדר והנטייה הזו
- האנס: בנינו בונגלו של 20 מ"ר 140 ק"מ מקנתאראלאק (Sisaket). התחלנו את זה ב-2 וזה היה מוכן ב-2016. אומד
- מתיאס: טוב רנה, אני מסכים איתך ב-100% בעניין הזה. לכל מקום שאתה הולך, או בכל מדיה באינטרנט, זה דוחף לנו בגרון
- ג'ק ס: LGJOAJDLFJLAKFLAKAJALJ נישואים…. גבר אוי גבר... אני מתחיל להיות מיושן... היה לי את זה עם הקיצורים האידיוטיים האלה
- סיב: היי, אתה יכול לקבל מגוון של דגמים או סוגי בתים, הרבה אפשרויות אבל אתה יכול גם להזמין אדריכל
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » חדשות מתאילנד » בדלנים איסלאמיים הורגים 15 מתנדבים במחסום ביאלה
בדלנים איסלאמיים הורגים 15 מתנדבים במחסום ביאלה
XNUMX מתנדבים (תושבי המקום ופקידים) נורו למוות במחסום במחוז יאלה בדרום. הפיגוע בטמבון לאם פאיה שבמחוז מואנג הוא כנראה פרי עבודתם של בדלנים איסלאמיים. נשקם של הקורבנות נגנב.
טרם נלקחה אחריות לפיגוע המתנדבים.
הרשויות טוענות שהיו לפחות 10 תוקפים. המורדים התקדמו ברגל דרך מטע גומי כדי לתקוף את המחסום בכפר מו 5 בסביבות השעה 23.20:XNUMX ביום שלישי בערב.
קרבות נמשכים כבר שנים בשלושת המחוזות הדרומיים של יאלה, פטאני ונראתיוואט. רוב האוכלוסייה מוסלמית. המורדים רוצים להפריד בין תאילנד ולהקים מדינה עצמאית. בעבר שלושת המחוזות האיסלאמיים היו חלק מסולטנות מוסלמית עצמאית. בשנת 1909 סופח האזור על ידי תאילנד הבודהיסטית בעיקרה.
לפי הערכות, 2004 בני אדם נהרגו בסכסוך מאז 7000.
מקור: בנגקוק פוסט
האיסלאם צריך ללמוד לחיות יחד עם אנשים שחושבים אחרת במקום להתנתק, להכניס את השריעה ולירות בכל הלא-מוסלמים.
זוהי ונשארה "דת" חסרת סובלנות.
תמיכה
1 כל הדתות אינן סובלניות במידה רבה או פחותה, אני חושב שהאיסלאם הוא בדרך כלל הכי לא סובלני
2 באיסלאם, כמו לנצרות, יש הרבה כתות. חלקם אלימים, חלקם לא. הסופים, למשל, הם שלווים וידידותיים לנשים (באופן יחסי)
3 הבודהיזם היה והוא די אלים בבורמה נגד המוסלמים ובסרילנקה נגד ההינדים
4 אני מאמין שלסכסוך בדרום העמוק יש רק מעט קשר לאסלאם.
הבעיה עם הדתות חלה בעיקר באותן מדינות שבהן יש דת מדינה. המדינה חייבת להיות נפרדת מהדת.
על דרך הניואנס, אני רוצה לציין שרוב הדתות מקדמות סובלנות כלפי בני אדם. וכמובן תמיד יש מיעוטים קטנים הרואים בפרשנות שלהם חשובה יותר ויודעים לכופף אנשים למטרה שלהם. רק למילה 'כתות' יש טעם לוואי רע. אבל מי מחליט מהי 'כת'? אני חושב שרק השכל הישר והשתקפות עצמית יכולים לקבוע זאת. וזה בדיוק מה שמקל על אנשים להילקח לסיבוב, חוסר הרצון לעשות את ההבחנה בין טוב לרע בעצמם, אבל מעדיפים שיראה להם את הדרך על ידי מנהיג שמטיף לשנאה.
בכל מקרה, בשורת האהבה של ישו לזולת לא מותיר מקום לשום פרשנות אחרת. כמו גם 10 מצוות הנצרות. אם כל אדם חי כך, הוא או היא לא יוצר קארמה, פשוט, נכון?
וכאשר קבוצות של אנשים מתנהגות בצורה לא נכונה או מנסות לצבור כוח, הן לא צריכות להיות מופתעות אם הן יתוקנו על ידי הרשויות המקומיות. זה שונה מדתות שמתנגשות זו בזו.
דת שואפת לרווחה רוחנית. לא ניתן לתאר כל תנועה השואפת לכוח עולמי כדת, אלא כאידיאולוגיה. גם העובדה שלרוב זה מלווה באלימות מעידה על כך שאין דת. עם זאת, דתות משתוות יותר ויותר לאידיאולוגיות אלימות. אי הבנה גדולה, הניזונה משפה לא נכונה ופשעים שבוצעו בשם דת.
אתה צודק בהחלט פוצ'אי. לעתים קרובות המדינה היא שמנצלת את הדת ('בשם הדת') כדי לשלוט ולדכא.
פוצ'אי קוראט: "אם כל אדם חי כך, הוא או היא לא יוצר קארמה, פשוט, נכון?"
קארמה לא אומר שאתה בהכרח אדם טוב או רע.
קארמה פירושה פעולה. אז המעשים (טובים או רעים) שנעשו במהלך חייך.
עכשיו תתהו מי מחליט אם בניתם קארמה טובה או רעה.
צ'יטרה גופטה מחליטה זאת. האלוהות הזו עושה ללא הרף הדפס צילומי של כל הפעולות שלך (כל יצור חי) על פני כדור הארץ.
צ'יטרה גופטה היא יד ימין (מנהל/רואה חשבון) של האל המוות (ים ראדג').
יחד הם קובעים מוות טבעי של יצור חי. אז כמה זמן היצור הזה יכול לחיות על פני כדור הארץ.
כאשר הגיע זמנו של אדם, הוא/היא נקרא בחזרה, או ליתר דיוק מוחזר על ידי החניכים של ים ראדג'.
מי שמת מוות לא טבעי (תאונה, רצח או התאבדות) לא מוצאים מיד. הרוח תנהל קיום נודד עד שיגיע זמנו.
רוב התאילנדים יודעים מי זה ים ראדג', אבל רק מדענים בודהיסטים יודעים על צ'יטרה גופטה. ולצערי אין כל כך הרבה.
גם נזיר תאילנדי ברחוב לא יודע מי זאת צ'יטרה גופטה.
לסיכום:
צ'יטרה גופטה וים ראדג' קובעים יחד על בסיס הקארמה איך ייראו חייו הבאים של אדם.
עם קארמה בנויה היטב, הוא/היא יכול להשיג מעמד גבוה יותר בחיים הבאים עם הרבה פחות מצוקה.
אם קארמה לא תיבנה כראוי, האדם הזה ילך לעזאזל.
צ'נדר
זה עשוי להיות שימושי, צ'נדר, אם אתה גם מזכיר שזהו מרכיב באמונה ההינדית.
הבודהיזם אינו מאמין באלים בדרך זו. לא האלים הם שקובעים עד כמה הקארמה שלכם טובה או רעה, אבל ההנחה היא שזהו חוק טבע, קשר סיבה-תוצאה. אף אלוהים לא יכול לשנות את זה.
לכן, נזירים בודהיסטים יידעו מעט על צ'טרה גופטה וים ראדג'.
הוכחה כלשהי? אנחנו הולכים שוב, קבוצה מקומית מכריזה על משהו ואז זה "נכון". כך חושבים אנשים בכל דת, תנועה או כת: הם "יודעים" איך זה. המשיכו לצפור לרוח העץ בתאילנד כי היא לא קיימת במקומות אחרים.
לפני שבע שנים כתבתי סיפור על הבעיות בדרום העמוק והוא נקרא 'הקונפליקט הנשכח, המרד בדרום'. ה'שכחה' הזו נגמרה עכשיו.
https://www.thailandblog.nl/achtergrond/conflict-opstand-het-zuiden/
אני מקווה שהמגיבים יבינו שזוועות והפרות זכויות אדם מבוצעות בשני הצדדים. ההתקפה הזו היא מאוד פלילית ומגעילה. הקורבנות הם, כמו לעתים קרובות, גם מוסלמים.
לאפשר לאזור הזה מידה מסוימת של ממשל עצמי יכול אולי לפתור את הבעיה, אבל אני חושש שזה לא אפשרי. חסר תקווה, זה מה שאני מרגיש וחושב.
אני מאמין שמדובר בשמירה על אזור בעייתי. ממוקם בנוחות לביצוע פעילויות פליליות כגון סחר לא חוקי בנפט, סחר בבני אדם וסחר בסמים.
בנוסף, מקום מסתור אידיאלי לקיצונים מוסלמים.
פשוט נסו לנצח במלחמה כזו בצורה נורמלית וחוץ מזה, אנשים חפים מפשע הם תמיד הקורבנות הכי גדולים באזור כזה.
כן, גם לגורמים הפליליים שציינת יש תפקיד משמעותי בדרום העמוק. לפעמים אנשים מציעים שהצבא אוהב לשחק תפקיד מרכזי בדרום. טוב לתדמית ולהכנסה שלהם.
הסיכונים הביטחוניים לתאילנד עדיין חלים. שלושה מחוזות דרומיים קוד אדום, לא לנסוע. עם הודעות מסוג זה, שהן כמובן נוראיות עבור המעורבים ישירות, העצה יכולה להתפרש רק בדרך אחת. תתרחקי משם. קבוצות של פנאטים עדיין פעילות שם וניתן לצפות בהתקפות באופן קבוע. קנאים דתיים הם מאוד מסוכנים והם מעבר להיגיון. אתה יכול למצוא אותם בכל העולם, אבל אני מקווה שלא בדרכך. עדיין חשוב לנקוט בצעדים נוקשים נגד זה, כי דמויות מסוג זה אינן שייכות לחברה שרוצה לחיות בהרמוניה.
איפה הצבא האדיר עם כל הגנרלים הרבים שלו בפרייט?
האם לא מתפקידו של הצבא להבטיח את שלומם של תושבי המקום?
ואל תשים שם כמה כפריים ללילה ללא הכשרה מספקת.
יאן ביוטה.
הבדלנים האיסלאמיים בהחלט רוצים להקים מדינה אסלאמית עצמאית, אין שום מוטיבציה אחרת. הייתי ביאלה ובמדינות דרום אחרות מספר פעמים ודיברתי עם מוסמים מקומיים שגם ציינו זאת. גם סונגקלה וסאטון נמצאים ברשימת המשאלות שלהם.
בכמה הזדמנויות, מבצעי פיגועים הגיעו מחוץ לתאילנד.
שלטון עצמי לא פותר כלום, לא נותן סיפוק, ויש המון מוסלמים בדרום שהיו רוצים להישאר חלק מתאילנד. מתגורר כיום באזור זה. למרות הכל, הבחירה הטובה ביותר היא לתת לצבא לשלוט שם בהיעדר אפשרויות אחרות, ולמנוע פיגועים עד כמה שניתן.
איסלאם זה שלום, נכון?
אתמול קראתי מאמר על אימאן בליל (צרפת). קרא לנאמניו להתאזר בסבלנות בטרם ינקוט בנשק כדי להשתלט על השלטון בצרפת. היה נחמד ואדיב לאנשים, צור את מסך הערפל שלך ובקרוב אנחנו נהיה אחראים!
התגובות כאן מראות עד כמה רובכם תמימים. זה חייב להיות ידוע בהדרגה לכולם שהאסלאם אינו דת אלא אידיאולוגיה. יותר מ-1400 שנים של מלחמה ואלימות ויותר מ-100 מיליון הרוגים.
טינו קויס, אתה יודע כמה מקרי מוות גרם האסלאם בבורמה? הנה מקור לא חשוד באמנסטי. https://www.bbc.com/news/world-asia-44206372
אני עצמי חייתי וחייתי בין הגברים המוסלמים במינדנאו במשך זמן מה (באמצעות נישואיי). אני אפילו לא טורח לספר לך איך הם חושבים ומדברים עלינו. תיקיה, שמעת על זה פעם? ללא יוצא מן הכלל, כולם טובים בזה. קרא את המאמרים באינטרנט של הערביסט שנפטר למרבה הצער, הנס יאנסן
'טינו קויס, אתה יודע כמה מקרי מוות גרם האסלאם בבורמה?'
כן, אני יודע שגם קבוצות מוסלמיות ביצעו פיגועים בבורמה, אבל איפה לא?
לכל הדתות יש מוות על המצפון, לא הייתי יודע איזה יותר או איזה פחות. זה משתנה לפי מדינה ועידן. כך גם לגבי אידיאולוגיות אחרות כמו פשיזם וקומוניזם.
עכשיו אני מלמד הולנדית לשלושה מבקשי מקלט מאיראן ושניים מפקיסטן. הם ברחו כי הם נוצרים ונרדפים. אני יודע טוב מאוד איך הדברים עובדים במדינות האלה, אני לא צריך את הנס יאנסן בשביל זה.
זה לא משהו חדש. בשנת 1978, יחד עם אשתי התאילנדית, עשיתי ויזת פננג בהפעלת רכבת. בלילה הוצבו תריסי פלדה על החלונות ומאבטחים חמושים ישנו על הרצפה במעברים בין הקרונות. פתחתי קצת את הצוהר בכלוב שלי כדי להסתכל החוצה וידעתי את זה. קיבלתי את מעשה ההתפרעות ואת השאלה אם השתגעתי, סגרתי את הצוהר.
אני גר בלב נארתיוואט בסיפוק מלא וללא חשש כבר יותר משלוש שנים וכעת ביקרתי בכל המחוזות באזור. בדיוק כמונו, גברים ונשים רגילים פשוט רוצים לחיות חיים מהנים ופרודוקטיביים ואין להם בעיה עם קיצוניות מכל סוג שהוא. זה נוגע לאחוז זעיר מהאוכלוסייה שיש לו אהדה בדלנית ורוצה לתמוך בהם בכוח.
אני חושב שהטיעון שלך חל על כל קבוצות האוכלוסייה על פני כדור הארץ, רק לאחוז זעיר יש רעיונות קיצוניים. בין אם זה בתחום הדת או הספורט או כל דבר אחר, חלק קטן הורס את השאר
ראש הממשלה הכללי פריוט העניק לעצמו את הסמכות להטיל עוצר בדרום העמוק בשנה הקרובה. הכל יהיה בסדר הודות למנהיג המרשים האמיץ, העוצמתי והנבחר בכנות.
http://www.khaosodenglish.com/politics/2019/11/08/prayuth-grants-himself-power-to-impose-curfew-on-deep-south/
אני שם לב שקאו סוד הוא לעתים קרובות המקור לתרומות שלך.
האם מקור זה אמין וכיצד אתה יכול לראות אותו אמין אם אתה נמצא בנוף הפולדר ההולנדי?
כנראה שחסרים לי הרבה דברים למרות העבודה היומיומית שלי בבנגקוק וזה מדאיג אותי.
ג'וני היקר, אני מחשיב את קאוסוד אמין מאוד. היא כותבת יותר פרטים על נושאים רגישים מאשר, למשל, בנגקוק פוסט עושה/מעז. פראוויט, העורך הראשי, מגיע מהאומה. זה גם עיתון ידוע. הוא נאלץ לעזוב כשהחונטה לא כל כך שמחה על היצירות שלו.
על ידי מעקב אחר חדשות מ-Khaosod, Thai PBS, Prachatai, Bangkok Post, Coconuts, the Nation ומקורות מקוונים שונים (מנדלה חדש, אסירים פוליטיים תאילנדים, אנדרו מקגרגור וכו'), בנוסף לשוחח עם תאילנדים מדי יום, אני יכול להישאר מעודכן באופן סביר לגבי תאילנד מהולנד הקרה.
התאילנדית שלי עדיין גרועה מכדי לקרוא עיתונים תאילנדים, אבל החברים שלי לפעמים זורקים עליי טקסטים תאילנדיים וגוגל טרנסלייט מרחיק אותי. לא, לא תהיה לי אשליה של באמת לדעת או להיות מסוגל להבין הכל על אקטואליה תאילנדית (או הולנדית). אבל בסך הכל, אני לא חושב שאני מצליח יותר מדי מבחינת מתן מידע. 🙂
אבל קרא כמה כלי תקשורת שונים ואז תשפוט בעצמך.
Zie OOK:
https://www.thailandblog.nl/leven-thailand/engelstalige-nieuwsbronnen-in-thailand/
מהימנות התקשורת אינה תלויה במי שרושם את זה וכמה הוא/היא רושם, אלא האם מה שנכתב תואם את האמת. למרבה הצער, האמת לא קיימת (למעט העיתון הישן של המפלגה הקומוניסטית הולנד).
השמרנים מוצאים את האמת שלהם ב-De Telegraaf, פרוגרסיבים ב-De Volkskrant. איזה עיתון אמין יותר תלוי לרוב בדעת הקורא, ולא באמת ה'אמיתית'. זה תקף גם לתאילנד. אם אתה מקבל את המידע שלך בעיקר מ-Khaosod, Thaipolitical Prisoners ומקגרגור, זה אומר יותר על הכותב מאשר על התקשורת, מבחינתי. ציון עובדות אינו אמנות. לא לרשום עובדות או לרשום אותן למחצה זה חלק מזה. זה לגבי הפרשנות, הרקע של מה שקורה.
למרבה הצער, תאילנד אינה מדינה המאופיינת בהבעת דעה חופשית. זה אומר שרבים לא יודעים את הרקע, לא רוצים לדעת ולא שואלים על כך. יש גם הרבה שקרים, מצד כל הצדדים, בלי השלכות. זה מוביל לספקולציות רבות שהן מספוא לתקשורת ולקוראיה המוטים.
הקריאה לכל החדשות בתאילנד להתבסס במקורות היא אפוא שטות. המקורות הטובים ביותר הם המקורות הלא כתובים. וכמובן שהם לא מאמינים מצד זה או אחר. וכך אנחנו מתבלבלים.
ציטוט:
'זה אומר שרבים לא יודעים את הרקע, לא רוצים לדעת ולא שואלים על זה'.
בסדר, כריס. האם אתה מכיר את הרקעים האלה? אתה רוצה להכיר אותם? אתה שואל על זה? אם התשובה לשלוש השאלות הללו חיובית, ואתה מציע שתכיר אותן כי אחרת לא היית אומר את זה, אז אני מזמין אותך לדבר עליהן כאן. אם אתה לא רוצה, לא רוצה או לא יכול לעשות את זה, אז אין טעם להאשים אחרים בכך שהם יודעים מעט מדי. או שאתה פתוח לגמרי בעצמך ואז אתה לא יכול לקרוא לאחרים אמינים, או שאתה מסתיר דברים בעצמך ואז אתה לא צריך להאשים אחרים.
@ טינו קויס
אתה מוציא משפט מהטקסט כולו ורואה בו את האמת שלך כמו גם תוכחה אפשרית.
בדיוק כמו שכריס אומר באותה יצירה שבגלל היעדר חופש הביטוי, ההקשר חשוב יותר מכתיבה קרה ואתה צריך לדעת את זה הכי טוב עם שיעורי השפה שלך למבקשי מקלט, נכון?
אני משוכנע שאני יודע לא מעט רקע למה שקורה. אני גם רוצה להכיר אותם ולשאול עליהם, אבל לא למקגרגור שחסם אותי כי שאלתי כמה שאלות רלוונטיות על הספר שלו, שחלקו מכיל אי-דיוקים ואי-אמת. הוא האשים אותי בכך שאני מאמין למקורות כתובים... עכשיו זה נחמד. אנשים צריכים להאמין לו כי הוא רושם את זה. הנה לך: המאמינים באים מזווית מסוימת, וביקורת עליו משווה כנראה לתמיכה בשלטון הצבאי והסמכותי. חשיבה ביקורתית בשני צדדים אינה מקובלת עוד.
אני לא מאשים אף אחד. אני מזהיר רק מלהסתכל לכיוון אחד וזה הכיוון שהוא נגד כל מה שאנשים חזקים עושים במדינה הזאת. זו לא המציאות וכשאני שואל שאלות אין תשובה. (למשל מדוע היו כל כך מעט מקרים חדשים של עלילת מלכות מאז נכנס ראש המדינה החדש לתפקידו? לא בגלל שאין ביקורת, אלא, היא גדלה).
יש לי יתרון שאם אני רומז על המידע שלי (שמתקבל דרך שירותים חשאיים שלא רושמים אותו), אף אחד לא מאמין לי. וכך כולם נופלים בפח של האולטרה-לאומיים.
מסכים לחלוטין.
בכל העולם נראה פעם אחר פעם שהדברים אינם כפי שהם נראים, אז אתם עשויים לתהות מה הערך של חדשות יותר.
כאדם יש לך 0,0000001 או אפילו פחות אמירה בפוליטיקה, אבל איכשהו יש אשליה שהקול שלך נשמע.
אולי אדישות זה לא טוב, אבל זה משחרר.
נתקלתי בקטע הזה במקרה https://www.trouw.nl/nieuws/wees-liever-onverschillig-dan-empathisch~bdd60170/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
אוכל יומי בתאילנד ולמעשה מחוצה לה, אבל הרבה אנשים לא רוצים לראות את זה.
אני מופתע שמוזכר כאן שתאילנד (סיאם ב-1909) סיפחה את המחוזות האלה.
תאילנד/סיאם קיבלו אותם בהסכם תמורת ...., וקיבלו כסף בצורת הלוואה רכה לבניית מסלול מהגבול הזה לבנגקוק. לכן תאילנד/סיאם עברו לטווח צר. להלן חלק מהטקסט שיש לי על זה.
האמנה האנגלו-סיאמית, לונדון, 1909. סיאם נוטשת את האזורים קלנטן, פרליס וטרנגאו בימינו מלזיה ומשיגה שליטה על האזורים הנשלטים על ידי המוסלמים Pattani, Narathiwat, Songkhla, Satun ויאלה.
תאילנד מקבלת הלוואה ממלזיה של 4.63 מיליון ליש"ט (ריבית 4%; מקורות אחרים אומרים 4 מיליון ליש"ט) לבניית מסילת הרכבת מבנגקוק לגבול מלזיה בתנאי שאף מדינה אחרת לא תוכל לממן את זה ואת זה רק סיאמיים ובריטים מהנדסים בונים את מסילת הברזל.
התנאי המוזר לבנייתה של אותה רכבת נובע מהסלידה ההדדית בין הצרפתים והבריטים שלא יכלו לשמוע או לראות זה את זה ושסיאם הייתה חיץ עבורה. הצרפתים היו בקוצ'ין סין, קמבודיה ולאוס, הבריטים במלזיה וסינגפור של היום ובהודו הבריטית.