ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רוב וי.: כמעט הייתי חושב שכמעט לכל הסופרים המערביים שכותבים רומן עם תאילנד כתפאורה לכולם יש את אותה עלילה
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
- ג'וני BG: המתורגמן מתבסס על מספר מקורות, אבל יש בזה כמובן הרבה יותר. בעיסאן מלפני 50-60 שנה ר
- לשדוד: בממוצע אני שוהה בתאילנד 6 עד 8 חודשים בשנה ונהנה מהאוכל שם כל יום. לעולם, לעולם לא יגידו לי
- אריק קייפרס: רוברט, אתה יודע כמה גדול האיסאאן? אמור NL שלוש פעמים, אז זה הגיוני אם אתה נותן קצת כיוון כמו המקצוען
- רוני לטיה: כן, אני אומר שקנצ'נבורי הוא רק דוגמה ושאתה יכול לשנות את זה. אתה יכול גם לעשות זאת בדף האינטרנט עצמו ואז לראות
- ויליאם-קוראט: בתקופה היבשה הקו נמצא בתחתית בנגקוק ומתחת ומזרחה ממנה עד ממש מעל הפארק הלאומי קאו יאי בדרך כלל
- אריק קייפרס: אם תשנה את שורת הפקודה, כגון https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, תקבל עיר או אזור אחר. אבל אתה
- קורנליס: ובכן, GeertP, אני ממש לא 'תומך נבטי בריסל' או מכור למותג האדום, אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את המטבח התאילנדי.
- רודולף: זה תלוי מה אתה מחפש בתאילנד, אבל למען האמת אין לך הרבה ברירה אני לא חושב. הערים הגדולות מתפרקות
- רוני לטיה: תסתכל גם על זה. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi גם גללו קצת למטה והם גם יתנו לכם קצת הסבר
- פיטר (עורך): אני גם נהנה מהאוכל התאילנדי וכן, המחיר מאוד אטרקטיבי. אבל זו רק עובדה שחקלאים תאילנדים הם לא ייאמן
- שקע: עדיף ללכת בתקופה נובמבר עד פברואר. מישהו עם אסטמה לא צריך לבוא לכאן ממרץ עד מאי
- GeertP: רונלד היקר, אני מסכים לחלוטין עם הסיפור שלך, אני גם נהנה מהמטבח התאילנדי כל יום ואפילו אחרי 45 שנים של תאייל
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » חדשות מתאילנד » עונש מוות בתאילנד שוב לאחר 9 שנים
עונש מוות בתאילנד שוב לאחר 9 שנים
לאחר תשע שנים, תאילנד ביצעה שוב את עונש המוות. בכך תם חייו של תרסק לונגג'י בן ה-26. זה נעשה באמצעות זריקה קטלנית שהחליפה את כיתת היורים ב-2003. זו הפעם השביעית שעונש המוות בתאילנד מתבצע בזריקה.
הוא דקר למוות ילד בן 2012 בטראנג ביולי 17. האיש דקר את קורבנו 24 פעמים ולאחר מכן נמלט עם הטלפון הנייד וכספו. לאחר שהסתיימו כל הליכי הערעור, גזר הדין עומד בעינו.
מדהים שתאילנד מבצעת שוב את עונש המוות. השנה זכתה המדינה לשבחים מאמנסטי אינטרנשיונל על כך שלא ביצעה את עונש המוות במשך תשע שנים.
מקור: בנגקוק פוסט
אם האשמה מבוססת ללא עוררין, אני גם בעד עונש מוות, אבל בטכניקות הנוכחיות, חפות מוכחת לעתים קרובות מדי (אחר כך).
האם גם אתם בעד עונש מוות אם ילדכם ביצע פשע חמור?
לצערי, אין לי את העונג ללדת ילד משלי, אבל יש לי בת חורגת מתוקה מאוד שלמרבה המזל לא באה במגע עם החוק.
אבל אני חושב שאם זה היה קורה, גם אני הייתי בעד עונש מוות, אפילו עבור בני משפחתי אחרים, אם האשמה הוכחה באופן בלתי הפיך ויוכח שנפסלה כל טעות.
למעשה, אם אי פעם משהו השתבש בחדרי בקומה העליונה ואני אבצע פשע מוות כזה, עדיין הייתי בעד עונש מוות.
האם גם אתה נגד עונש מוות אם ילדך נהרג עם 24 פצעי דקירה עבור הטלפון הסלולרי שלו?
כן. עונש מוות הוא לא עונש, זה רק נקמה. אם אתה כל כך בעד עונש מוות, למה לא להכניס מיד את חוק השריעה? זה עונש. אבן נשים נואפות וכל זה. זה גורם לאדם להרגיש טוב יותר.
המעורבים הם שופטים גרועים.
אני חושב שאם זה הילד שלך, בהגדרה היית רוצה לראות עונש קל יותר, יהיה העונש הזה אשר יהיה.
דבר טוב! לקחת חיים של בן 17 (שוחט) תמורת כמה סנטים וטלפון סלולרי ולהשאיר את קרובי הקורבן עם צלקת רצינית לשארית חייהם, אתה לא הולך להוציא הרבה כסף כדי לשמור אותו בכלא להרבה זמן, אתה? אז אין מחמאות מאמנסטי אינטרנשיונל!
כמובן שצריך להיות בטוח במאה אחוז שזהו העבריין, אבל אסור לו לברוח מזה כי נעשו טעויות בעניין זה בעבר.
נו,
אם מה שהוא עשה הוא נכון, לא מגיע לו לחיות בעולם הזה.
אם תאילנדי היה צריך לבחור בין עונש מוות או מאסר עולם, כל תאילנדי היה בוחר בעונש מוות, מוזר אבל נכון!
לא רק 'התאילנדי'. יש המון חוויות עם אנשים שנידונו למאסר עולם שמתחננים לעונש מוות. עשרות שנים בתא, גם אם אתה יכול לנשום ולראות טלוויזיה, זה לא כיף. מוות הוא מוצא קל וקליל יותר מאשר להשאיר מישהו כלוא עד שהוא מת מוות טבעי.
אני אישית נגד עונש מוות. לאף אחד אין זכות לקחת חיים של אחר. לא ניתן לבטל אותו אם מתברר שנעשתה טעות לאחר מכן. בפועל, די ב'מעבר לספק סביר' ולכן אין בכך וודאות של 100%. וחיים בכלא זה עונש חמור יותר, החלאות האמיתיות, אם אתה באמת רוצה להעניש אותם, תנעל אותם לכל החיים.
מוות הוא אפוא (לפעמים? לעתים קרובות?...?) רצוי על פני כל החיים בכלא. מאסר עולם הוא עונש חמור ויקר יותר.
גוגל מאכזבת אותי לזמן מה, אבל כל מה שמצאתי זה:
"במהלך 10 השנים האחרונות, יותר אסירים הנידונים למוות העדיפו הוצאה להורג על פני שנים כביכול אינסופיות של ערעורים". וכן "הדו"ח, שאיחד את תוצאותיהם של 14 מחקרים אחרים ובחן יותר מקרים מניתוחים קודמים, הגיע למסקנה כי רוצחים שנידונו למוות יעלו בסופו של דבר למשלם המסים פי שלושה לאורך התיק מאשר אם היו נשפטים למאסר עולם ללא שחרור על תנאי. ."
בסיכומו של דבר, לא טוב שעונש המוות בוצע לפתע שוב, בעוד המדינה עמדה להפוך, לפי הגדרות בינלאומיות, למדינה שבה עונש המוות קיים על הנייר אך אינו קיים יותר בפועל. .
- https://abcnews.go.com/US/story?id=90935&page=1
- https://www.theguardian.com/world/2011/dec/21/capital-punishment-too-expensive-in-the-us
רועי,
האם זה נראה לך רעיון מושך - בהנחה שהעבירה הפלילית היא מעבר לכל ספק - להישאר בכלא תאילנדי מגיל 26 ועד מותך? זה שונה לגמרי מכלא הולנדי שבו ספורט, טלוויזיה בחדר ושאר מותרות נפוצים.
הייתי יודע במצב כזה.
לכן אני חושב שמאסר עולם הוא עונש הולם יותר (יותר גמול) מעונש מוות.
זה כמובן - שוב - הוכח כעובדה. יש לכך יתרון נוסף, שאם יוכח אחר כך בטכניקות חדשות שמישהו יתברר שהוא לא העבריין - הוא עדיין יכול להשתחרר בפיצויים.
אני עדיין יכול להבין ו"לקבל" שגנבים טלפון נייד, אבל צריך לרצוח מישהו על זה, ובמקרה הזה נדקר 24 פעמים, אז אני תוהה האם אדם כזה עדיין שייך לחברה הזו?!
אותם אנשים שמתבטאים כאן בעד עונש מוות אינם ראויים להיות אזרחים של מדינת האיחוד האירופי, שכן הצטרפות לאיחוד האירופי אינה מותרת למדינות שמבצעות את עונש המוות.
אז אני ממליץ לאותם אנשים להגר לתאילנד, שם הם יכולים ליהנות ממערכת המשפט התאילנדית, אבל אני מקווה שלעולם לא לפגוש אותם שם.
לכן אני גר בתאילנד, אבל קרא קודם את התגובה הקודמת שלי.
נותרה השאלה למה אתה מקווה שלעולם לא תפגוש אותי שם, כי כל המשפחה והמכרים שלי די מחבבים אותי 🙂
המשפחה והמכרים האלה כנראה יחשבו כמוך לגבי עונש המוות.
אני מוצא את עונש המוות מאוד מעורר התנגדות, ובכל זאת אני בכלל לא בעד הגישה הרכה...
לכן חבל שתאילנד בחרה לבצע שוב את עונש המוות לאחר כל כך הרבה שנים!
אם לשוד יש עונש מוות (למרות שאולי כדאי לקרוא לזה שוד, כי הכוונה לא הייתה להרוג אותו בגלל הטלפון הסלולרי שלו, כנראה שהוא הסתבך עם התוקף שלו), הם עדיין יכולים להזמין איזה רעל נוסף.
אגב, מימוש עונש מוות בגז הליום יהיה רחמן יותר.
15 שניות כדי להיות מחוסר הכרה, ומת תוך דקה.
האם שני הבנים הבורמזים האלה מקו טאו יכולים להיות הבאים ברשימה?
אני נגד עונש מוות, הוא בלתי חוזר, נעשו טעויות בעבר והחברה עצמה לא טובה ממנו. זה גם לא מפחית את נתוני הפשיעה.
אם יקבע ב-100% שהוא העבריין שביצע את הפשע הזה, אני חושב שזה עונש מוצדק. אין לנו עונש מוות, אבל במקרים רבים זה יהיה פתרון טוב מאוד גם בהולנד, אחרת זה יעלה הרבה כסף. זה יכול להיות מנוצל טוב יותר
האם גם אתם בעד עונש מוות אם ילדכם ביצע פשע חמור?
האם אני בעד עונש מוות אם הילד שלי היה מבצע פשע כה חמור?
התשובה שלי היא כן כי הוא מסוכן ביותר לחברה.
תראה את אן פייבר, היא גם לא הייתה הקורבן הראשון שלו.
זה נראה קצת כמו שאלה שאם אתה לא רוצה להיות תורם, אתה לא צריך לקבל איבר
אבל זו נראית לי שאלה מיותרת, כמובן שאתה לא רוצה את זה, כי לאנשים יש דעה אחרת על החיים.
כן.
אתה צריך לדעת שעונש מוות לא מוטל סתם כך. לעתים קרובות עונש המוות אושר מחדש בערעור ולאחר מכן שוב בערעור. עונש המוות הוא כמובן בלתי חוזר ואנשים מודעים לכך.
עונש מוות אינו בלתי הפיך. המלך יכול לתת חנינה וגם להפחית עונשים אחרים. בקשה זו מוגשת תמיד ובדרך כלל מתקבלת. מאז 2009 ניתנו מאות חנינות על ידי המלך.
טינו היקר, התגובה שלך שעונש המוות אינו בלתי הפיך היא אבסורדית. אתה לא מבין שכשאנשים אומרים שעונש המוות הוא בלתי הפיך, זה נוגע למצב שלאחר ביצוע גזר הדין ולא למצב הממתין לעונש הזה?
סליחה, אתה צודק. לא הערכתי את הערעור והערעור הזה, וחשבתי שבגלל זה אתה חושב שהוא בלתי חוזר.
אכן, עונש מוות אינו מוטל סתם כך וזה חל במיוחד על עשירים, פוליטיקאים, עובדי מדינה ומשטרה שלעולם לא יקבלו עונש כזה, לא משנה מה יעשו.
שכחתי לציין קטגוריה מאוד חשובה, כלומר חיילים שבמיוחד בדרום אשמים ברצח, עינויים והיעלמויות, שאף אחד לא מתעקם עליהם.
איזו שיטת הוצאה להורג אתם מעדיפים: עריפת ראשים, טביעה, כיתת יורים, כיסא חשמלי, הזרקה או יתד? הו, שכחתי את הצליבה. עריפת ראשים היא הזולה ביותר.
אל תשכח סקילה. האם המדינה עדיין יכולה להרוויח מזה קצת כסף?
אנחנו צריכים להחזיר את עונש המוות בהולנד, אם אקרא את ההערות האלה. מה עם הגרדום? טוב וזול. ללא דם. או סקילה?
להרוויח כסף מסקילה? דרך מס צופים או מס על מכירת אבנים?
https://www.youtube.com/watch?v=bDe9msExUK8
אדווין היקר, אתה מתכוון לומר שצריך להרוג מישהו כי זה יותר זול?
זו לא נראית לי הסיבה הכי טובה.
אז נוכל לשלשל שוב את האסירים האחרים לקיר, ממש כמו בימי הביניים.
זה גם יותר זול.
אז לא נצטרך כל כך הרבה שומרים.
מחקר בתגובה שלי במקום אחר ביצירה זו יראה למעשה שההוצאה להורג יקרה יותר ממאסר עולם. אבל זה כמובן יכול להיות שונה ממדינה למדינה ומידת הצנע או ה'מותרות' שבה חיים האסירים.
מותר לי לשאול כמה עולה לעצור או להוציא להורג מישהו, כמו שמותר לי לחשב כמה עולה עולה, קשיש או אזרח ממוצע. אם לאחר מכן תנקוט בפעולות מסוימות זה כמובן עניין אחר...
הזכיר לי את המערכון של "להרוג את העניים":
https://www.youtube.com/watch?v=owI7DOeO_yg
ת: אדוני, הרצנו כל מודל בר-קיימא דרך המחשב, ונראה שפשוט אין פתרונות קלים למיתון הזה. (…)
בוס: האם ניסית להרוג את כל העניים?
עוזר: אדוני, בכבוד וניהלנו את השיחה הזו בעבר.
ב: אני רק אומר, אם ניסית את זה?
ת: לא, כמובן, לא ניסינו את זה. אנחנו לא מתכוונים לנסות את זה.
ב: אני לא אומר לעשות את זה, אני רק אומר להפעיל את זה דרך המחשב ולראות אם זה יעבוד.
ת: האם זה יעבוד זה לא הבעיה.
ב: אז אתה חושב שזה עשוי לעבוד, זה די מבשיל.
(..)
ב: לא הייתי צריך לבקש ממך להעביר את זה, מסתבר שאם זה היה יוצא חיובי, היית מתחיל לעבוד עד עכשיו. הנה אני כחול-שמים וחושב בין חברים, ולא הבנתי, יש איזו פרגמטיזם קר לב שמונע ממך להזרים גז ללידל.
חשבתי שהנושא הרציני הזה יכול להשתמש בטיול קטן ואולי זה יגרום לקוראים לחשוב.
עדיין יש יותר מ-500 נידונים למוות בבתי הכלא התאילנדים, כמעט מחציתם בגין פשעי סמים, והאחרים בגין רצח.
בשתי ההוצאות להורג האחרונות ב-2009 היו מעורבים שני סוחרי סמים.
קרא את הסיפור הבא של סוחר סמים שנידון למוות:
https://www.thailandblog.nl/achtergrond/laatste-biecht-executiekamer-autobiografie-drugshandelaar/
אני חושב שרצח הוא הרבה יותר גרוע מסחר בסמים. רוב הסבל נגרם מסמים חוקיים. וויסקי זורם בחופשיות בתאילנד. אינספור אנשים מסתבכים עם זה. משפחות נהרסות, הבריאות נפגעת, תוקפנות והרוגי תנועה הם משהו שאנחנו שמחים לקחת בחשבון, אבל לסאנג סום מותר לקדם את הסמים שלו ולפרסם אותם בעסקה. מה ההבדל בסופו של דבר בין חקלאי אופיום או חוואי ויסקי הוא תעלומה עבורי.
אין דבר יותר צבוע ממדיניות סמים.
@פרד. אין הבדל, החוק נעשה על ידי האדם, אבל גם נאכף על ידי האדם, אז מאוד חד צדדי, מניחים ש-90% מהאוכלוסייה שותים מדי פעם משקה, 40% לפעמים מעשנים ג'וינט, מה שאומר ש-10% מהאוכלוסייה. האוכלוסייה נגד אלכוהול, ו-60% נגד סמים, רק אנשים מחליטים כאן, אני מקווה שזה פתר את החידה שלך.
לא מן הנמנע, אולי אפילו סביר, שהרוצח היה תחת השפעת סמים.
24 פצעי דקירה לא נשמעים סבירים למי שחושב בצורה רציונלית.
יש כעס בלתי נשלט.
איך זה ישתלב בהשוואה שלך בין רצח לסחר בסמים?
אילו העבריין לא היה משתמש בסמים (זה מה שאני מניח) אז כנראה שהעבריין לא היה מבצע את הרצח.
הכפר כאן שורץ סמים, ואני רואה איך בני הנוער נמשכים אליו.
קל מדי לומר שזו אשמתם.
הפיתויים גדולים לבני הנוער, ואין להם כסף.
העונש לקטינים כאשר נשפטו בפעם הראשונה עד 8 טבליות הוא חודש אחד במעצר נוער.
(עד 8 טאבלטים נחשבים לשימוש אישי.)
הייתי שם פעם, ולמען האמת, חוץ מחוסר החופש שלהם, יש להם את זה יותר טוב מאשר בבית.
האוכל מצוין והצוות מקצועי, קפדן, אך גם ידידותי.
הבנות מתקשות יותר, כי מעט בנות יושבות בכלא ולכן יש להן מעט חברות לדבר איתן.
כמובן, אני לא יודע איך זה במוסדות אחרים.
אם העובדות חמורות מאוד והוכחו מעל לכל ספק, אז אין לי התנגדות.
ככל שהעובדות בתיק זה ידועות ונכונות, הדבר נראה לי מוצדק.
עונש מוות מתאים כאן, גם הנפגע קיבל גזר דין מוות למרות שלא ביצע שום פסול, והקרובים שנותרו בחיים יקבלו מאסר עולם.
יש להוכיח את האשמה ב-1000%.
עדיף אם האנשים האלה יורחקו מהחברה, אני רוצה לעזור לדוטרו הוריון פורנירט ודומיו בהנאה לעולם האחר
הטיעון שאם אתה בעד עונש מוות, לך ותגור בתאילנד באמת לא הגיוני.
אני לא יכול להתחמק מהרושם שיש כאן גם שרירותיות.
אני חושב שבשנה שעברה חייל נואף רצח את חברתו הנואפת גם היא. סביר להניח שהוא ביצע את המעשה הנתעב הזה משום שביקשה להחזיר את הכסף שנלווה ממנה. אם שוב יוכנס עונש מוות, כפי שזה נראה כעת, מדוע אני תוהה מדוע מבוצע עונש מוות לגנב הסלולרי הזה, שנאלץ לשלם על מעשהו הנורא בעונש מוות. כשאני חושב על רצח פארק שידאמר ועל פרשת פוטן, אני לא חושב שזו התקדמות ליישם את עונש המוות בחזרה.
כמובן שזה אקראי. מאות מקרי רצח מזוויעים בכוונה תחילה מבוצעים בתאילנד מדי שנה.
המשפחה לא התבשרה על ההוצאה להורג הממשמשת ובאה ולא יכלה להיפרד. קרא גם את הסיפור הזה:
http://www.khaosodenglish.com/featured/2018/06/19/family-not-notified-of-mans-execution/
אני לא חושב שזה תלוי בנו אם יש לבצע עונש מוות או לא.
עם זאת, אם אתה קורא פריטים רבים בבלוג של תאילנד, לעתים קרובות מדברים שאנחנו צריכים לקבל דברים במדינה. כעת לגבי עונש המוות, מדווחים יתרונות וחסרונות.
אם אתה במדינה עם תרבות קצת אחרת, אתה צריך לקבל את זה.
אשאיר פתוחה את המידה שבה עונש המוות מקובל, כפי שיקבע בית המשפט.
ותחילה צורך לבלות מספר שנים בכלא ולהמתין להחלטה על גזר דין מוות זה מאוד מדכא.
האסירים שקיבלו באופן עקרוני עונש מוות לרוב כבר נמצאים בכלא ללא תקווה.
אסירים רבים ישמחו מעונש המוות. במיוחד אם הם יודעים שדיונים רבים כבר התקיימו לפני עובדה זו.
אם הם ביצעו את הפשע, זה יהיה גם סיפוק עבורם לקבל עונש מוות במקום לבלות 30 שנה או יותר בכלא בתאילנד.
לאמנסטי אינטרנשיונל יש עובדה שזה לא אנושי. הפוך את זה, אם הם רצחו, משפחתו של הנרצח תקבל מאסר עולם. ואז להראות סובלנות?
הקבלה שאסיר נידון למוות תאכזב רבים. עם זאת, למי שקשור למי שנרצח, התשובה הזו אכן תהיה ברורה.
השופטים שהיו צריכים לקבל את ההחלטה הזו בהחלט לא קיבלו את זה בן לילה.
האם זה הולך להיות הטרנד החדש בתאילנד?
אני נגד עונש מוות באופן עקרוני. אני מאמין שלאף אחד, אפילו לא לממשלה, אין זכות לקחת חיים של אדם אחר.
זאת בנוסף לעובדה שניתן לטעות בראיות, מפעילים לחץ על חשודים להודות ברצח, רוצחים יכולים להיות חולי (נפש), יכולות להיות נסיבות מקלות והבדלים בין מדינות של פשעים שבגינם המקסימום גזר הדין הוא עונש מוות.
עונש מוות כגורם מרתיע לא עובד. אם היה לזה השפעה מרתיעה, לא היה צריך להטיל עונש מוות. ואני לא שולל שבתאילנד יש את אותה צורה של צדק שרירותי כמו באמריקה, שבה בעלי הפחות נוטים לקבל עונש מוות מאשר לעשירים. עונש מוות הוא אפוא מפלה. כמו אמנסטי, אני בתוקף נגד עונש מוות מהסיבות שציינתי לעיל. בנוסף, יש הסבורים שהשופטים אינם פועלים בין לילה. גם לא השופטים בהולנד שהרשיעו את לוסיה דה ברק, או השופטים בתיק הרצח של פוטן. יש כאן שאומרים שהאסירים מרוצים מעונש המוות. אם אתה כלוא בכלא אידיוטי בתנאים לא אנושיים כמו ה-Bang Khwang, הגיע הזמן להחלפת משטר. עדיין לא ראיתי את האסיר הראשון שאומר שהוא שמח שנידון למוות. כך עולה בין היתר מה-Bangkok Post מ-20 ביוני: נכון למרץ 2018 ממתינים להוצאה להורג 510 איש. מתוכם, 193 אנשים מיצו את אפשרויות הערעור שלהם, וכל השאר ערערו. אני מניח שזה לא ביטוי של שמחה על הטלת עונש מוות.
אין לי מילה טובה להגיד על התגובות הרבות, אנחנו חוזרים לתקופות פרהיסטוריות, עין תחת עין ושן תחת שן, לא הצלחנו להגיע לקצת התפתחות בכל המאות הללו, נזק ל
טוב להטיף על עונש מוות, מי אנחנו שנחווה דעה על זה,
פשוט נורא התגובות
אני חושב שעונש מוות הוא נושא מורכב ביותר שעדיין לא פתרתי. אני כן חושב שיש מקרים שלכולם, כולל העבריין עצמו, עדיף 'תרגיל סיום'. אני לא באמת יכול לדמיין למה אנשים יהיו בהגדרה בעד או נגד ואני לא ממש קורא את הטיעונים החזקים ביותר בתגובות של תומכים ומתנגדים. ברצוני לשאול את המתנגדים: מה נותן למי שלקח במודע ובכוונה את חייהם של אחרים בצורה אכזרית את הזכות לחיות? ברצוני לשאול את המצדדים: מהי בעיניך המטרה החשובה ביותר של עונש? תגמול/נקמה? תְשׁוּבָה? צדק כלפי הקורבן? בטיחות החברה? שילוב מחדש? ואיך עונש מוות בהשוואה לעונש מאסר ביחס לאותן נקודות?
כיריב גדול, אנסה לתת כמה טיעונים, מקווה שהם מספיק חזקים בשבילך.
קודם כל זה:
1) הטיעון שלעבריין אין זכות ליטול חיים של מישהו במכוון ובמודע בצורה אכזרית היא בעיטת דלת פתוחה ולכן ברורה מאוד. זו אף פעם לא יכולה להיות סיבה להציג או לשמור על עונש מוות. טיעון גרוע!
2) הטיעון שאם הקורבן הוא אדם יקר ממשפחתך, ושתדבר אחרת, הוא גם דלת פתוחה לבעוט פנימה, אבל הוא שוב טיעון רע להחלת עונש מוות. כמובן שכל ניצול ימצא את זה כרצוי, אבל זה לא קשור לשלטון החוק והוא הכל מלבד אובייקטיבי.
אני נגד עונש מוות כי:
1) אני מאמין שכמדינה דמוקרטית ומתורבתת תחת שלטון החוק, אין לך את הזכות להוריד את עצמך לאותה רמה של התוקף.
2) עדיף שיהיו 100 עבריינים חופשיים מאשר אדם אחד חף מפשע שיקבל עונש מוות, וזה כבר קרה.
3) עונש מוות אינו מסייע בהפחתת הפשיעה, ברור שהוא אינו פועל כגורם מרתיע. תסתכל על מדינות שבהן זה קיים, בראש ובראשונה אמריקה.
4) אני חושב שעונש המוות הוא לא מוסרי וראוי לגינוי במיוחד, למרות שזה בהחלט לא טיעון חזק.
היו לי כמה טיעוני נגד, אבל הם בורחים ממני עכשיו.
5) כל האנשים שקוראים לעצמם נוצרים, מוסלמים, הינדיים, בודהיסטים (ואני חושד שכל תנועות דתיות אחרות) צריכים להיות נגד עונש מוות בהתבסס על הרשעה הדתית שלהם - אתה לא תרצח.
אז אתה מתעלם מכתבי האסלאם, רק תחשוב על השריעה!!!
זה אכן מספק הרשאה כלשהי להרוג אנשים במסווה של אמונה.
לא, אין לי דעה גבוהה על התרבות הדתית הזו...
כל הדתות האחרות עשו את מרחצאות הציוויליזציה שלהן בינתיים...
אני לא מומחה לדת, אבל רק הסתכלתי באינטרנט כדי לראות מה הקשר בין האיסלאם והשריעה. מה שקראתי הוא שחוקי השריעה הם השתקפות חברתית של הקווים המנחים האסלאמיים ליחסים בין האדם לאלוהיו, היקום ואנשים אחרים בחברה.
אז בהתבסס על ההנחיות שנתן מוחמד, אחרים יצרו מאוחר יותר את החקיקה שנקראת שריעה.
אני מקווה שזה עשה אותך קצת יותר חכם.
תחשוב שזה דבר מוזר. רוב התאילנדים הם בודהיסטים, כולל אשתי, והיא כועסת כשאני מנסה להרוג זבוב או ג'וק. זה אסור לפי אמונתה.
האם אלו שאומרים את ההצהרה הזו נוצרים או מוסלמים?