ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- ג'וני BG: "בדרך כלל אני נותן טיפ הגון בסוף כדי לפצות." זה מה שזה קשור, נכון? תאילנדים רבים קמצנים
- ניקי: הדרך הקלה ביותר היא באמצעות אנגלית. בשימוש בהולנדית אתה בדרך כלל מקבל כאוס מוחלט,
- GeertP: פרנס היקר האם אתה רוצה להתחתן בשביל החוק או בשביל בודהה? לאלו האחרון אין השלכות על התועלת שלך בתנאי שאתה לא באותו הזמן
- פרדים: שלום, מעולם לא השלמתי את החזר המס שלי מתוך כוונה שרשויות המס לא יראו אותו... מעולם לא קיבלתי שאלה בכל השנים הללו, AI
- ג'וני BG: האם יכול להיות שזה גם קשור לעובדה ש-90 יום זה די ארוך? בקשת שהייה של שבועיים הופכת הכל להרבה יותר קל
- סקרי: תרגומי מכונה כמעט אף פעם לא עובדים היטב עבור שפות טונאליות ייחודיות כמו תאילנדית או סינית. גם לתאילנדים יש מתחם
- וולטר: עדיין יש לי חשש שאנשים רבים פשוט מתעסקים (סליחה על הביטוי בו נעשה שימוש) ואז הולכים נגד הפתגם
- הנק: לדוגמה, מחקר גדול בכתב העת הרפואי המוביל The Lancet מראה שבעולם יותר מ
- ורנר: אכן מוזר. פעמוני אזעקה נשמעים בכל מקום ואתה לא מבחין בהבדל מקודם. לאשתי התאילנדית כבר יש אותי
- אריק קייפרס: וולטר, הבן שלך יצטרך קודם כל לקבל אישור עבודה והמעסיק יבקש זאת. האם זה הולך ביחד עם המילה '
- אריק קייפרס: פרנס, בהנחה שיש לך עכשיו את הפנסיה והפנסיה של המדינה, דברים בהחלט ישתנו עם הנישואין. קצבת AOW שלך
- אלי: לכל דבר יש השלכות. עיין באתר SVB או בצע חיפוש באתר זה. כשאתה מתחתן ואתה
- יוהנס: אני לא חושב שמותר לאנשים עם ילדים (קטנים) לעלות על מושבי היציאה. הכוונה היא שהאנשים האלה
- אד: אפריל תמיד חם מאוד בתאילנד, לא? לא שמים לב להבדל משנים קודמות ושאנשים מתים בגלל
- כריס: יש גם דבר כזה כמו ניהול כושל. שכרתי דירת 2 חדרים בבנגקוק תמורת 4.000 באט לחודש (לא כולל מים וחשמל).
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » חדשות מתאילנד » 231 מתים בתאילנד לאחר חיסון ל-Covid-19
231 מתים בתאילנד לאחר חיסון ל-Covid-19
מורה בת 39 שקיבלה שילוב של חיסוני Sinovac ו-AstraZeneca מתה מנפיחות במוח. ד"ר Chawetsan Namwat, מנהל סיכון בריאותי חירום ובקרת מחלות, אומר שהרופאים עדיין לא אבחנו אם יש לזה קשר לזריקות המעורבות.
האישה במחוז Prachuap Khiri Khan חוסנה תחילה בחיסון Sinovac ולאחר מכן קיבלה חיסון AstraZeneca כחיזוק. היא מתה ביום שלישי, יום לאחר הירייה השנייה. על פי דוח ראשוני של נתיחה, מוחה נפוח. דם במוח לחץ על גזע המוח, מה שהתברר כגורם המוות.
מומחים ילמדו את דו"ח הנתיחה יחד עם ראיות אחרות, כולל מצבים בסיסיים, לפני שיגיעו למסקנה אם למוות יש קשר לחיסוני קוביד-19.
ביום ראשון, 14,29 מיליון מנות Covid-19 ניתנו בתאילנד, לאחר חיסון מתו 231 אנשים, המייצגים 1,6 מקרי מוות לכל 100.000 מנות שניתנו. חובשים טוענים ש-122 מקרי מוות לא היו קשורים לחיסונים, בעוד שב-13 מקרים אחרים יש ספק.
משרד הבריאות המליץ לאחרונה על שילוב של חיסוני Sinovac ו-AstraZeneca, מכיוון שהם יספקו חסינות טובה יותר נגד וריאנט הדלתא.
מקור: בנגקוק פוסט
זה לא כדי לגרום לאף אחד לחרדות.
מכר שלי ב-Doi Saket (Changmai) קיבל את החיסון AZ ב-07_07 2021.
ב-08_07 הוא היה בגינה שלו.
לפתע הוא לקה בשבץ מוחי, מת זמן קצר לאחר מכן.
לאחר מכן הוא פונה לבית החולים על ידי אמבולנס.
חוץ מזה אני לא יודע כלום.
אפילו לא בעיתון.
אז אל תעלה השערות.
הנס ואן מוריק..
מה הטעם בזה, הנס? עצם העובדה שאתה מפרסם את זה מעידה על כך שאתה רואה קשר, כשאין לך מידע על זה.
קורנליס היקר, אנחנו אכן יודעים מעט מאוד. כמובן שאני לא מעז להגיד ש-231 מקרי מוות זה יותר ממה שאפשר לצפות סטטיסטית, יש לנו הרבה יותר מדי נתונים בשביל זה. אבל אם הכל קשור למחזור, אז אני חושב ש-231 הוא על הצד הגבוה. "אם", כי גם המידע הזה על מחזור הדם חסר.
המסר של הנס ואן מוריק רלוונטי כי אם הידע שלו אכן לא נכלל בנתונים, אז אתה יכול לצפות שהמספר של 231 יהיה הרבה יותר גבוה במציאות. וזה צפוי כי בני המשפחה צריכים להפעיל אזעקה, אחרת לא יינקטו פעולה (בדיוק כמו במדינות אחרות). בקיצור, אנחנו עדיין יודעים מעט מאוד על הסיכונים. עם זאת ברור כי מקרי מוות מיד לאחר החיסון הם למרבה המזל עדיין חריג גדול. אבל זה חל גם על COVID, לפחות עבור אנשים בריאים.
קורנליוס היקר,
הנס לא מציע כלום. בכל העולם אנשים נופלים מתים לאחר הזרקת הרעל.
מוות לאחר חיסון אינו זהה למוות עקב חיסון.
אתמול 119 מקרי מוות מהדבקה בקורונה.
זה שוב כל כך אופייני לדיכוטומיה שנוצרה ומתוחזקת על ידי הממשלה.
"מוות לאחר חיסון אינו זהה למוות עקב חיסון." אתה אומר.
ובכן, אני מסכים לגמרי.
אבל 119 מקרי מוות נובעים מקוביד, לא מקוביד.
אני מניח שזה תלוי לאיזה מחנה אתה שייך...
להישאר בטוח…
צרפתי
מספיק אנשים מתים עם COVID. ואז אלה נרשמים כמתו מ-COVID. כמה? זה לא ברור.
לרוע המזל עושים עלינו מניפולציות. לדוגמה, בארה"ב משתמשים בקריטריונים שונים לקביעת נגיף הקורונה באנשים שחוסנו מאשר באנשים שלא חוסנו. זו הסיבה שהם מוצאים פחות מקרי COVID בקרב המחוסנים. או שיש לזה הרבה השפעה? גם אני לא יודע את זה, אני יודע שגם אנחנו לא יכולים לסמוך על הממשלה. לצערי.
אבל אני מסכים איתך: הישארו בטוחים, ואני חושב במיוחד להימנע מסיכונים גדולים.
כמובן שאפשר למות מחיסון. החיסון נבדק רק על אנשים בריאים שנבחרו מראש. לא אצל אנשים לא בריאים. לא בכדי מספר מדינות באירופה אסרו את יאנסן ואסטרזניקה, לאחר מספר מדאיג של הרוגים. שאלת המפתח היא האם התרופה גרועה מהמחלה? כל עוד מתים יותר אנשים מקוביד-19 מאשר מהחיסון, האיזון טוב לממשלה ולחברות התרופות. הם באמת לא מאבדים שינה בגלל כמה מקרי מוות בגלל חיסון. ולעיתים קרובות האנשים האלה כבר היו בריאות לקויה, אז אתה יכול בקלות לשים את זה על זה. כולם הרגיעו…..
מת לאחר הידבקות בקוביד-19 לא אומר שזו גם סיבת המוות. ה-CDC בארה"ב הודיע כי מתוך "מקרי המוות מהקורונה" רק 6% מתו בפועל מנגיף הקורונה ו-94% מסיבות אחרות כמו אי ספיקת לב, השמנת יתר, דלקת ריאות, סרטן...
https://twitter.com/i/status/1417880721692233733
זה די מוזר לראות שכעת נראה כי מקרי המוות מהחיסון מתים ממחלות בסיסיות, אך במהלך "התפרצות הנגיף" מקרי המוות עקב כל מיני מחלות אחרות כמו גורם מוות מס' 1 סרטן, ובעיות לב מס' 2 כמעט ולא התרחשו. שונה נכון?
בנוסף להערה שלי.
אז אל תעלה השערות.
כי אני לא יודע מה הרג אותו.
בשנת 2018 עברתי גם אירוע מוחי, ולא התחסנתי.
https://www.thailandblog.nl/lezers-inzending/lezersinzending-nut-goede-ziektekostenverzekering/
אז זה בכלל לא חייב לקרות בגלל החיסון.
כל אחד מחליט בעצמו אם הוא רוצה להתחסן או לא, ועם איזה.
הנס ואן מוריק
סך של כמעט 20 מיליון חיסונים הוכנסו בהולנד, בתאילנד כמעט 14,5 חתיכות. מסודר נכון? לפי Lareb, ניתן לדווח על 448 מקרי מוות לאחר חיסון בהולנד. 231 הרוגים בתאילנד. באופן יחסי, בתאילנד אמורים להיות 324 מקרי מוות. בקיצור: תאילנד לא עושה את זה לא בסדר!
זה עשוי להיות מעניין עבור אנשים לדעת מהן העלויות הכוללות. מכאן מהולנד.
https://www.thailandblog.nl/lezers-inzending/lezersinzending-nut-goede-ziektekostenverzekering/
זה כולל.
אמבולנס, 4 לילות באשפוז, סריקה, עירוי תרופות, 6 חודשי טיפול תרופתי, בדיקת פיזיותרפיה, לאחר בדיקה, 3 שבועות לאחר מכן.
אירו 3850.
יכול לבדוק עד וכולל 2018, ב-VGZ שלי עם DigiD.
נ.ב. לא כתבתי בתגובה שלי אם זה בגלל החיסון או בגלל הקוביד.
אבל על זה עוסק ערך הקוראים הזה.
לכן אנשים לא צריכים לפחד.
הנס ואן מוריק
האנס היקר,
אתה מדבר עכשיו על עלויות על הקוביד? למה לא על העלויות של כל האנשים שנמצאים בפיגור עם ניתוחים חשובים שונים בלב וכו', שקפאו בגלל כל בתי החולים הצפופים, ואז אני אפילו לא מדבר על האנשים עם אבחנות אחרות שהתגלו מאוחר מדי כתוצאה מכך, לכן אני חושב שזה לגמרי לא מתאים לדבר על עלויות עכשיו, אנחנו פשוט במצב מוזר שעדיין לא נגמר הדלתא שעדיין לא הסתיים.
אני רק מקווה בשביל כולם שהם יעברו את זה טוב מבלי לדאוג גם לעלויות אם אם אם... ..
אם זה היה כל כך גרוע, הם היו צריכים לרדת בהמוניהם גם בהולנד. אין דבר פחות נכון. אם תקראו היטב את הכתבה, גם בשום מקום לא הוכח ש-231 אנשים מתו מהחיסון. כולנו יודעים איך המצב בתאילנד. תשומת לב רבה, כמעט מוגזמת לתופעות לוואי אפשריות. לאחר שעברתי את החיסונים, נשאלתי מספר פעמים ביום על ידי מכרים שונים בתאילנד מה שלומי. לא שאלה אחת מהמשפחה והחברים שלי בהולנד. נורמלי מאוד, אין צורך לדאוג. שום חדשות הן חדשות טובות. ככה זה בהולנד.
בבלגיה, 8 מיליון אנשים קיבלו כעת זריקה ולמעלה מ-5 מיליון קיבלו שתי זריקות. למרות ההקלות, מספר ההרוגים ירד מעשרות רבות ביום ל-1/2 ליום.
זה קצת מזכיר לי את הבחור בנהר הררי גועש שאומר, "מממ, הגשר הזה בטוח רק ב-99 אחוז. אני רק הולך לשחות.
בארה"ב, על כל 10.000 מקרי מוות, 9950 אינם מחוסנים כעת. האנטי-וואקסרים ממש הולכים למות אם זה ימשיך.
אנשים רבים חשים מחלה קשה למשך זמן קצר ביום לאחר החיסון. אם כבר יש לך מצב בריאותי קריטי, החיסון עדיין עלול לגרום למוות שלך.
באמת מסר כזה שאי אפשר לקשור לחבל! נניח שעם יותר מ-14 מיליון חיסונים יש כעשרה מיליון מחוסנים (זאת בגלל החיסון הכפול). בדרך כלל, מתוך 10 מיליון אנשים, בהנחה שתוחלת חיים ממוצעת של 80 שנה, מתים כ-125.000 אנשים בשנה. זה בערך 10.000 לחודש. בשל כל מיני סיבות: זקנה, תאונות, מחלות ומוות פתאומי כתוצאה מאי ספיקת לב, שטפי דם מוחיים וכו'. אם נניח שיהיה חיסון מוצק למשך כ-3 חודשים, אז בדרך כלל 30.000 איש נפטרו לאחר החיסון. פשוט כי אנשים מתים מהסיבות הנ"ל. מה אומר המסר ש(רק!) כמה מאות מחוסנים מתו? אחרי הכל, סטטיסטית זה חייב להיות בערך 30.000 ... או האם החיסון הזה עוזר נגד פשוט מוות? אז תמונה שמחה תתאים יותר לכתבה מאשר תמונת המצב המפוחדת הזו.
יאן היקר, אתה מגיע ל-30.000 במקום 231. אז יש הרבה דברים שגויים בנימוק שלך. כמו שלושת החודשים האלה. והאם נספרו קורבנות הטוסטוס? האם חיסנו אנשים שמתים? וכן הלאה, וכן הלאה….
אכן ג'ון, כתבתי אותו דבר. ה-Bangkok Post מזכיר גם תקופה של אותם 231 מקרי מוות. זה סיפור שטות טיפוסי של בנגקוק פוסט.
. ... גם לא מזכיר תקופה של 231 מקרי המוות האלה...
תוכל בבקשה לקחת רגע? 231 מקרי מוות לאחר חיסון (לא בהכרח BY) הם 0,0015%, מה שמרמז על אין בעיות ב-99,9985%. אותם נתונים בהולנד. אחוז נמוך אפילו יותר ברחבי העולם. אלו עובדות, השאר דעות. כהמחשה על רוב עלוני התרופות, 1:10.000 עדיין נחשב לסיכון מקובל לתופעת הלוואי שהוזכרה, החל מקל לחמור.
מדהים כמה אנשים מדברים אחד עם השני כאן.
המציאות היא שהתקשורת מנסה לכסות על האנשים הרבים שמתים לאחר חיסון. באמריקה, יותר מ-15000 אנשים מתו כעת מתופעות הלוואי. ואם לא מתים מתופעות הלוואי, עדיין אפשר למות לאחר חיסון.
אבל הכבשים כמו וילם ביג'בן מכחישים שמשהו לא בסדר עם החיסונים. העובדה ששום דבר לא בסדר עכשיו לא אומרת שתופעות הלוואי לא יכולות להיות מאוד חמורות בטווח הארוך.
אני עדיין מאמין שאם אתה בריא, בעל מערכת חיסונית טובה, אתה לא צריך זריקה נגד שפעת.
למעשה, הסיכוי שתמות לאחר חיסון הוא 100%
אני רוצה לעשות אפילו יותר: הסיכוי שתמות לאחר בגרות, מחוסן או לא, הוא בהחלט 100%.
הגורם היחיד שאינו בטוח הוא שעת המוות שלך.
והגורם הזה (הזמן) עשוי בהחלט להיות מושפע מהאם קיבלת חיסון או לא. או אם נדבקת או לא נדבקת בסוג כלשהו של וירוס, חיידק, פטרייה או כל אורגניזם או מוצר מזיק או רעיל אחר. אבל גם בשל אינספור גורמים אחרים.
תן לנו פשוט לקבל את המציאות המובנית (מוות אם תרצה) של הלידה שלנו, כל אחד בדרכו שלו. ומעל הכל לכבד או לפחות לקבל את אופן הקבלה של זה.
Cor
ואם אתה בריא, אין זריקות נגד: דיפתריה, שעלת, טטנוס ופוליו (DKTP), מחלת Hib, הפטיטיס B ומחלת פנאומוקוק, חזרת, חצבת ואדמת, HPV. וכו
זהו לוח החיסונים הרגיל בהולנד. זה מגן עלינו במשך שנים רבות מפני מחלות מסוכנות מאוד והשלכותיהן.
אז אל תגידו לי שגוף בריא לא צריך חיסון. אז אתה באמת לא מבין.
המשוואה שלך שגויה. אתה צריך להשוות את זה לשפעת. רק החלשים מחוסנים. בצדק כמובן.
באילו שנים היו לנו כל כך הרבה מקרי שפעת בקיץ? אז בהחלט לא כדאי להשוות את זה לשפעת. שמתי לב במשפחה הקרובה ובמעגל החברים שלי שזה שונה משפעת.
ואתה עדיין חושב שקונה דומה לשפעת? לכו ספרו את זה למשפחותיהם של אלפים רבים של אזרחים חזקים בריאים מאוד, שסבלו מאוד, היו בטיפול נמרץ, לעיתים קרובות החלימו זמן רב או מתו. לא, שפעת היא אחרת.
דווקא מערכת החיסון החזקה היא שלעתים קרובות משתוללת במהלך קוביד וגורמת לסיבוכים.
תגובה חיסונית חלשה אינה הגורם לאי ספיקת ריאות מסוכנת בזיהומים חמורים של Covid-19. נראה שזיהומים כאלה, להיפך, נגרמים מתגובת יתר של מערכת החיסון. זו המסקנה של צוות מחקר מ- Ruhr-Universität Bochum (RUB) ובית החולים האוניברסיטאי של Duisburg-Essen בראשות פרופסור נינה בבל, ראש המרכז לרפואה מתרגמת במרפאת RUB Marien Hospital Herne.
אוניברסיטת רוהר בוכום. "COVID-19 חמור למרות או אפילו בגלל החסינות החזקה." ScienceDaily. ScienceDaily, 1 בספטמבר, 2020.
אני חושב שאתה לא מבין שרבים לא רוצים להתחסן כי תופעות הלוואי ארוכות הטווח אינן ידועות, הם חיסונים ניסיוניים שמתעסקים עם המערכת החיסונית שלך. כל ההזרקות שציינת נעשו עם חיסונים שנוסו במשך שנים על בעלי חיים, על נבדקים לפני שהותרו לשימוש ואשר תופעות הלוואי שלהם היו ידועות, ושאנשים בהחלט לא צריכים לקחת אותם בגלל מחלות אחרות.
אנחנו עוסקים כאן בנגיף שיוצר בכוונה על ידי סין/ארה"ב (מעבדת WUHAN מומנה על ידי ארה"ב עבור ניסויים שבהם הופעלו וירוסים תמימים כדי להעביר זיהומים לבני אדם (מה שנקרא "רווח תפקוד)), אז מי שחושב שהחיסונים לא יכולים להראות תופעות לוואי מגעילות, הוא תמים לדעתי. אני מתכוון לומר, למה לא היה צריך לעשות מניפולציות על החיסונים האלה.
יתר על כן, זה כמובן מוזר שביל גייטס (שאמר פעם שהוא רוצה לחזור לאוכלוסיית עולם של 500 מיליון) מברך בחום על החיסונים.
גורל יקר,
עדיף לא להציג תיאוריות לא מוכחות כעובדות. כל תרופה היא ניסיונית בשלב מסוים עד שהיא מאושרת לאחר בדיקה. וזה קרה גם עם חיסוני הקורונה השונים, רק בקצב מואץ. חיסונים אלו פשוט עברו את ההליך הנכון ואושרו בין היתר על ידי המדענים של ה-EMA באירופה. בלי רעש, בלי קונספירציה, בלי קונספירציה. זה עדיין מדהים שיש עדיין אנשים כל כך חשדניים וחוששים שהם מאוד משוכנעים בכך.
יתר על כן, לא הוכח כי הנגיף יוצר בכוונה ומקורו במעבדת ווהאן. למעשה, בהתחשב באופי הנגיף, מדענים רבים רואים בכך מאוד לא סביר.
ולגבי אותה אמירה של ביל גייטס, יש גם סתירה בהנחה שלך. אם הוא רוצה לחזור ל-500 מיליון איש, הוא לא צריך להיות בעד חיסונים? או שאתה חושב שהחיסונים האלה מתוכננים בצורה כזו שכל המחוסנים ימותו בעוד כמה שנים?
ובכן, הוא לא היחיד שמאמין שלכדור הארץ יהיה טוב יותר עם אוכלוסיית עולמית קטנה יותר. את כל הבעיות בעולם (שינויי אקלים, רעב וכו') אפשר לייחס במישרין או בעקיפין לאוכלוסיות יתר. אז אין תיאוריה מיוחדת.
החיסון אינו מאושר 'בדרך כלל', אלא מאושר רק למקרי חירום, כתוב אפילו על הבקבוקונים של החיסון. בכך, חברות התרופות כבר מגנות על עצמן לעתיד. כמו כן, ידוע שהאיחוד האירופי והממשלות נאלצו לחתום על הצהרה לפיה חברות התרופות אינן אחראיות לכל תופעות לוואי עתידיות ותביעות כספיות. אם ממשלה לא רצתה לחתום על הצהרה זו, לא בוצעה מסירה. למה שזה יהיה אתה חושב?
גורל, איזו מילה אמיתית מצידך! אתה כותב את זה: 'אני עדיין מאמין שאם אתה בריא, בעל מערכת חיסונית טובה, אתה לא צריך זריקה נגד שפעת'. ובכן, גורל, אתה בהחלט צודק.
אבל הבריאות לא לגמרי בידיים שלך, גורל! גם תינוקות חולים נולדים והם יכולים להיות בובה חלשה לכל החיים; יש לי גיסה עם טרשת נפוצה ומחלות מעיים והיא שייכת לקבוצות הסיכון. יש אנשים שחלו במהלך חייהם ולא ממש לא מאלכוהול, סמים והשמנה, אלא גם 'בטעות' והם הקבוצה שנמצאת בסיכון.
אני שותף לדעה שאתה לא מעז להביע: טוב שיש חיסון! נגד מחלות ילדות, נגד פוליו, נגד שפעת ועוד.
אריק היקר, אין לי שום דבר נגד חיסונים שנבדקו היטב, עם מחקר טוב על תופעות לוואי, שלא ניתן לומר כאן.
ומי שחושב שעדיף לו חיסון מאשר בלי חיסון יתחסן. מה שחשוב לי הוא שכולם יהיו מודעים היטב ליתרונות/חסרונות, ושכחברה אנחנו מעריכים אחד את השני, ושלא צריכה להיות דיכוטומיה בין הוואקסרים/אנטי-וואקסרים.
ב-NL יש הרבה אנשים שלא מחסנים את ילדיהם. מעולם לא הייתה לנו בעיה עם זה, נכון?
אני גם מקווה שגיסתך תחיה חיים יפים וארוכים.
מסכים לחלוטין. למרבה הצער, באמריקה, על פי מלשיין ב-CDC, 50000 כבר מתו לאחר "חיסון" והחלה פסיקה נגד המדינה.
יתר על כן, זה מאוד מוזר שבעבר הוסרה תרופה מהשוק לאחר 10 מקרי מוות ועכשיו אנשים ממשיכים להזריק אותה בשמחה. גם יצרני הרכב משחזרים את המכוניות שלהם במיליונים אם, למשל, נורה אדומה תישאר דולקת!! הם אמנם לוקחים אחריות, אבל הפארמה והממשלות הגדולות פטרו את עצמן מכל אחריות. אתה לוקח את זה על אחריותך בלבד. אנחנו מתמודדים עם השפעת הזו כבר 18 חודשים ותאילנד (בדיוק כמו אוסטרליה) עדיין שוקלת סגר ומקווה לתוצאה אחרת! מסכות פנים הוכיחו שהן אינן מגנות על הלובש:
ראיות, יותר מ-10000 מקרים חדשים מדי יום. אני מדבר על מקרים ולא על זיהומים, אלו בדיקות חיוביות, לא יותר ולא פחות. זה לא אומר כלום בכלל
צריך להסתכל על Dr. דיוויד מרטין, פטנט עם רצח עם, יותר מ-4000 פטנטים על קורונה ופייזר כבר הגישו בקשה לפטנט על חיסון נגד קורונה בתחילת שנות ה-2000 ועוד הרבה דברים שמצביעים על איך הדברים הולכים.
שיעור תמותה בתאילנד 8 ל-1000 בשנה.
14.000.000 חיסונים, כנראה 5 מיליון בקשישים. כ-40.000 מתוכם מתים בשנה, וזה 3.300 בחודש.
לכן 231 מתו לאחר חיסון הם מעט מאוד. ה"בנגקוק פוסט" אומר:
הוא אמר כי נכון ליום ראשון ניתנו במדינה 14.29 מיליון מנות Covid-19 ו-231 נמענים מתו לאחר מכן, המהווים 1.6 מקרי מוות לכל 100,000 מנות שניתנו.
אבל כמה זמן זה 'אחר כך'?
טינו היקר, אנשים צעירים ובריאים מתים מהחיסונים האלה (בהנחה שזה נכון). 231 מקרי המוות האלה באמת לא כוללים אנשים שמתו מסרטן, למשל, אולי רק אנשים שמתו ממחלות שנמצאות ברשימת תופעות הלוואי האפשריות. הנקודה היא שהסיכון עבור אנשים צעירים ובריאים הוא כנראה פחות למות מ-COVID מאשר מחיסון. באיטליה הולכים לאסור על ילדים בני 12 להיכנס למסעדה או לבריכת שחייה אם הם לא מחוסנים. שִׁגָעוֹן. ויש עוד דוגמאות רבות לצעדים ממש מטורפים שנקטו ממשלות. זה באמת עצוב מאוד.
נכבדי. יש הרבה ספקולציות כבר שנה וחצי. לכל גוף יש דרך משלו להגיב לחומרים שהוא מוזרק. כלומר עם סמים, כלומר עם אלכוהול וזה גם עם חיסונים. הרבה יותר אנשים מתים עם סרטן הערמונית מאשר אנשים מתים מסרטן הערמונית, רק כדי לתת דוגמה אחת.
אני חולה לב עם פרפור פרוזדורים חמור. לאחר שלוש שנים, התרופות שנרשמו כבר לא עוזרות. ביום שלישי המומחים עומדים להחזיר את הלב שלי בהתאם ל-Electrical Cardioversion. בחודשים האחרונים התחסנתי פעמיים בחיסון פיזר ולא היו לי בעיות. האבל שלי בריא לחלוטין, קיבלה את החיסון השני שלה בחיסון המודרניה בשבת. היא התלוננה על כאבים כל השבוע. זה רק איך כל גוף מגיב.
במילים אחרות, הפסיקו את הספקולציות והיצמדו לעובדות.
מזל טוב פרנס, יש לי הפרעה בקצב הלב. עברה הסבה 6 פעמים. אבל אחרי כמה ימים היה לי את זה שוב.
אחר כך נשלחתי לבית חולים בברדה כדי לבדוק אם אני זכאי לחממה. (אני כבר לא זוכרת את השם של זה) אבל על זה ויתרתי בהתייעצות עם הרופא. לכל השאר הייתי בריא, כי כל ניתוח הוא סיכון. יש לי את זה כבר 10 שנים לקחת רק תרופות. עכשיו אני בן 71.
מסתבר שיש הרבה מתמטיקאים טובים כשאני מסתכל על כל המספרים האלה. אני אישית לוקח מספרים עם גרגר מלח. מה שעודף אותי הוא שמקרי מוות מקוביד או עם קוביד מניחים ללא עוררין וכשמדובר בנפגעי חיסונים, כל זה צריך להיחקר בצורה מדויקת. בשנת 2020, הרופא המשפטי הגרמני ד"ר קלאוס פושל קבע בכמעט 300 נתיחות שלאחר המוות כי כל מקרי המוות מתו למעשה ממחלות בסיסיות, ללא קשר להתנגדות שנתקל בה כדי לאפשר לו לבצע את המחקר שלו. אנשים דווקא רצו לשרוף את הגופות מיד, מחשש לזיהום (?!). בדיקת PCR גם אינה נחשבת לאמינה מאוד על ידי מדענים רפואיים רבים. לכן ערכתי בעצמי בדיקה סרולוגית, בדיקת דם, מהימנה ב-100% והצביעה בשבוע שעבר על כך שאין לי עדיין קוביד. כמטייל רגיל, זה יהיה כמעט בלתי אפשרי עבורי להימנע מחיסון בעתיד. אני באמת תוהה איזה מהם הכי מתאים. לחיסוני ה-RNMA האלה נראה לי שיש יותר מדי תופעות לוואי, במיוחד קרישי דם שיכולים להגיע לכל מקום בגוף. הדבר מאושר, למשל, מהמקרה שהוזכר. ד"ר. מרטן הזכיר לי מספר חיסונים שעשויים על בסיס קלאסי. אבל אולי לא תוכל להיכנס עם זה לכל מקום באירופה. ישנם גם חיסונים בפיתוח (Novavax). יש לי עוד כ-4 חודשים ומקווה שהרבה יתברר לגבי תופעות הלוואי. ולמעשה אני נאלץ לבחור בחיסון. השיקול היחיד צריך למעשה להיות האם הסיכון למחלה קטן מהסיכון לתופעות לוואי. בכל מקרה, אני מכיר באופן אישי מספר אנשים שחלו כל כך מהזריקה הראשונה, שחלקם שוקלים לדלג על השניה. קָשֶׁה.
תשמח אם תוכל לבחור איזה חיסון לקחת או לא. לרבים אין את הבחירה הזו, אבל יכולים לשמוח מאוד אם יש חיסון, כי זה בהחלט לא מובן מאליו בתאילנד. אם אתה לא רוצה חיסון, אז חיסון אומר יותר עבור מישהו אחר ששמח שהוא יכול לקבל חיסון. אז תודה מכולם.
תוצאות נתיחה של אישה שמתה לאחר ערבוב חיסונים
https://thethaiger.com/coronavirus/autopsy-results-for-woman-who-died-after-mixing-vaccines
(הערה תורגם על ידי גוגל) כאשר נתנה AstraZeneca כזריקה שנייה, התרחש מקרה טרגי של אישה שקיבלה בדיוק את זה ומתה במיטתה למחרת בבית. כעת בוצעה נתיחה של האישה שקיבלה חיסונים מעורבים והרופאים קבעו כי מותה נבע מנפיחות מוחית מקריש.
לכן גם הריב"מ הפסיק זאת זמנית לכמה חודשים.
ולאחרונה השמידו 100000 מנות של AZ.
חברה שלי אמרה לי את העיתונים או החדשות בטלוויזיה. לעולם לא יספר סדר אמיתי.
אנחנו בעצמנו לוקחים את הפייזר או המודרניה, אנחנו רשומים בבית החולים צ'אנגמאי ראם אצל הרופא שלי.
67 ו-79 שנים
לשתי הבנות שלי היו ה-AZ 2 ו-50 שנים לפני כמה חודשים, ללא בעיות.
ילדים קטנים הפייזר החודש
הנס ואן מוריק
הנס היקר, איזו הצעה מוזרה אתה מעלה בטקסט הזה:
…"הרופאים קבעו כי מותה נבע מנפיחות מוחית מקריש. לכן גם הריב"מ הפסיק זאת זמנית לכמה חודשים. ולאחרונה השמידו 100000 מנות של AZ"
לא הוכח בשום מקום שמצבה נגרם מהחיסון. והסיבה היחידה שממשלת NL החליטה להפסיק את AstraZeneca היא משום שחיסונים אחרים מציעים הגנה מעט טובה יותר, כלומר פייזר ומודרנה. לבסוף, 100.000 המנות הללו של AZ הושמדו מכיוון שהן כבר לא היו בנות קיימא, אז למרבה הצער לא ניתן עוד לתרום אותן לתוכנית COVAX.
https://www.nu.nl/coronavirus/6126663/astrazeneca-bijwerking-of-sterven-aan-corona-voor-jonge-vrouw-is-risico-haast-gelijk.html
אלו העובדות…
רק בעוד כמה שנים נוכל לעשות חשבון נפש ולקבוע בוודאות מדעית מסוימת אם אסטרה זנקה באמת מסוכנת יותר מהחיסונים האחרים... עלינו להתחיל ממה שבאמת ידוע כעת.
התחסנתי בפייזר.ולא שמתי לב לזה בכלל.למען האמת, אני סובלת יותר מעקיצת יתוש מאשר מהחיסון...
הגב שלנו נגד הקיר ואנחנו לא יכולים לעשות שום דבר אחר!אם כולם היו אומרים שהם לא רוצים להתחסן אז באמת היה קורה אסון בסדר גודל בלתי נתפס... היו עוד ועוד גרסאות שהן יותר ויותר מסוכנות. הביא למיליוני מקרי מוות.
עלינו ללמוד לחיות עם אי הוודאות מהסוג הזה ולהעז לקחת את הסיכון בבחירות כאלה, גם אם אתה מרגיש התנגדות וחושב שאתה בריא. אתה יכול להעביר את זה לאדם השני, גם אם זה לא מפריע לך אבל השני מת, אתה אחראי לכך בחלקו.
אנו חייבים את מה שאנו חווים כעת לאורח החיים שלנו ולעובדה שעולם החי והעולם האנושי התערבבו יחד ואנחנו הורסים את הטבע בקנה מידה גדול. יש סיכוי טוב שניאלץ להתמודד עם וירוסים גרועים יותר. והם עלולים להתעורר ביערות ברזיל שבהם כריתת יערות מבטיחה שאי אפשר להפריד עוד את עולם החי ועולם האדם. יש שבטים שחיים שם ומעולם לא ראו בן אדם, אבל עכשיו מביטים בפליאה בקצה היער הכרות.
למה שקורה. ההודים הללו ימותו אם היו נכנסים לעולם התרבותי כביכול.הם היו מתים מכל מיני מחלות וזה כבר קרה בזמן שהספרדים/פורטוגלים (בטח גם ההולנדים) נאלצו לנכס לעצמם את האדמה אם נחוץ.
בשנים האחרונות התמודדתי ברגעים קרובים של אסונות טבע. לפני יותר מ-10 שנים בצ'כיה. לפני 2,5 שנים על נהר הירח... ועכשיו בלגיה, גרמניה וגם הולנד..
אבל אני לא פסימי ואני גם מאמין בכוחו של המוח האנושי ובאפשרויות שהוא מציע לארגן את חיינו בצורה אחרת לגמרי.. הולך להיות שינוי קיצוני גדול...
זה חייב להיות בגלל שאם לא כן, המין האנושי ייכחד תוך 100 שנה... עד כדי הקלה של הטבע...
אלא אם כן אנחנו בעצמנו רוצים להפוך שוב לחלק מהטבע עצמו ולחיות כמשרתים יוצרים ולא כשליטים הרסניים.
.
מעולם לא רשם שהאנשים מתו מהחיסון.
מה שכן שמתי לב הוא שהאנשים שחוסנו ב-AZ סובלים מאוד, ומגיעים לבית החולים, עם קריש דם במוח.
לכן זה כבר לא בשימוש על ידי RIVM ומדינות רבות באירופה.
זה כתוב בעיתונים רבים.
זו גם הסיבה שאני גם לא רוצה חיסון AZ.
אבל כל אחד מחליט בעצמו.
הנס ואן מוריק
אני בן 79