ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רוב וי.: מסכים כמעט לחלוטין גרינגו, זה לא יכול להיות כל כך קשה להתנהג בצורה נורמלית כלפי אלה ששונים. שיחה
- דרייקס: אני מסכים עם שתי התגובות, אבל חייבים להיות מספיק משאבים ומימון הוא נושא רציני בתאילנד ו
- כריס: עבור בית נוח רגיל, אתה צריך לצפות לשלם 13.000 עד 16.000 באט למ"ר. (הכל, ציורים,
- הרמן: גם אם הבעירה בתאילנד הייתה מבוקרת, זה לא יפתור את הבעיה כל עוד המדינות השכנות לא מצייתות.
- הרמן: וויליאם -קוראט, צ'יאנג מאי בהחלט לא ב-3 המובילים בעולם, זה נאמר כאן לעתים קרובות, אבל צ'אנג מאי היא
- וילם: גרינגו היקר, סיפור ממש סופר ברור, אני מזהה ממנו הרבה, שלבנות מגיע כבוד, לא כל פארנג
- יאן: כמעט לא עובר חודש מבלי שתאילנד מכנה את עצמה "המרכז" עבור סוג של..."מרכז" לרפואה
- קרלה: לך לאיים, אנחנו עושים את זה כבר שנים. טיפ: אם אתם רוצים שקט ושלווה ואווירה נינוחה להפליא, לכו לקו פאיאם!
- קורנליס: חח שיאק, בשביל ALOHA אתה צריך לנסוע להוואי. כעת הם מכניסים את כל הקיצורים האחרים לבתי הספר. ב-Th
- Cuylits Jan: סליחה, מצאתי את האוכל בתאילנד משעמם אחרי 3 שבועות ותמיד הטעם אותו דבר. אוכל רחוב יעיל היה טוב יותר מרוב המסעדות
- רוב וי.: טוב, זה לא כל כך נורא, נכון? לעתים קרובות אתה רואה דגל קשת שמראה את המיניות, המגדר והנטייה הזו
- האנס: בנינו בונגלו של 20 מ"ר 140 ק"מ מקנתאראלאק (Sisaket). התחלנו את זה ב-2 וזה היה מוכן ב-2016. אומד
- מתיאס: טוב רנה, אני מסכים איתך ב-100% בעניין הזה. לכל מקום שאתה הולך, או בכל מדיה באינטרנט, זה דוחף לנו בגרון
- ג'ק ס: LGJOAJDLFJLAKFLAKAJALJ נישואים…. גבר אוי גבר... אני מתחיל להיות מיושן... היה לי את זה עם הקיצורים האידיוטיים האלה
- סיב: היי, אתה יכול לקבל מגוון של דגמים או סוגי בתים, הרבה אפשרויות אבל אתה יכול גם להזמין אדריכל
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » לקנות באט תאילנדי עכשיו או עדיף לחכות?
לקנות באט תאילנדי עכשיו או עדיף לחכות?
קוראים יקרים,
השאלה שלי היא מה לעשות? לקנות באט או לחכות? בשנה שעברה בסביבות ה-27 - 28 ביוני קיבלתי 191,250 באט תמורת 5.000 יורו. עכשיו אני מקבל רק 174,750 עבור 5.000 יורו. כלומר 16,500 באט פחות בשנה או 470 יורו יקר יותר.
בכבוד רב,
Apple300
לקנות באט או לחכות?
אם מישהו יודע את התשובה לכך, אני רוצה להשאיל לו את כדור הבדולח שלו. 😉
קנה או חכה. גם לי אין כדור בדולח. לעניות דעתי, הייצוא והתיירות חווים את ההשפעות השליליות של Thb חזק מדי. חוות דעת של יוצאים תרגיש גם את הלחץ הערכי של האמבטיה כרגע. אבל האם זה יוביל לפיחות, שוב אזל כדור הבדולח מהמלאי...
הייתי אומר חכה רגע, המחיר נמוך מבחינה היסטורית.
אבל זה כמובן לא ערובה לעתיד, כל עצה למעשה נלקחת יש מאין.
כל מי שיש לו כסף באירו או לירות סובל מהבאט היקר. אם הייתי יודע בדיוק מתי אני צריך להחליף, הייתי מפסיק לעבוד מזמן.
אומר הנס.
בשבילי זו גם דילמה.
באוגוסט 2018 באתי לכאן עם מזומן לשנתיים, איתי.
בספטמבר 2018 המחיר ב-Superrich Changmai היה 1 ב-39,2 Th.B.
מומש ל-4 חודשים.
בנובמבר נאלצתי להאריך את הויזה השנתית שלי עם דוח הכנסה, השיעור היה 1 עד 37.
מומש ל-3 חודשים.
עשה את זה עכשיו מה שאני צריך לחודש, החשבון הנמוך ביותר הוא 1 ל-36.
כעת חייב לשנות שוב לחודש הבא, נראה היום 1 ב-34,85.
אז תעזרו לי זה יירד עוד יותר ומתי כדאי להחליף הכל.
לא זוכר.
האנס
הבאט יקר מדי, גם ממשלת תאילנד יודעת, אבל הוא טוב ליצוא. עם זאת, הבעיה טמונה גם בשער האירו/דולר. היורו סובל מיוון, ספרד ואיטליה ומברקזיט.
הבהט יקר וזה טוב לייצוא! אני מפספס משהו? או שאתה מתכוון לייבא?
פיוטר
רוב יקר,
אתה יכול להסביר לי במילים פשוטות למה באט יקר טוב לייצוא?
לדעתי זה רע באופן דרמטי ליצוא כי מוצרים תאילנדים יקרים פי כמה ממוצרים ממדינות בסביבה. אבל אולי אני לא מבין את זה 🙂
הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לשאול את מר פריוט. מי יכול לדעת?
האירו שלנו היה נמוך מבחינה היסטורית במשך זמן רב, בעוד המחירים בתאילנד עולים מדי שנה. בטווח הארוך אני רואה רק בקוריאנים ובסינים תיירים פוטנציאליים, לנו המערביים זה לאט אבל בטוח הופך ליקר מדי.
אותה בעיה, באמבטיה הטובה משנות ה-50 עבור יורו. זה היה כיף. כעת נמוך מבחינה היסטורית.
להחזיק מעמד אולי האפשרות הטובה ביותר, אבל כמה זמן לחכות עד שהיורו יחזור לרמה נורמלית?
אף אחד לא יכול לדעת את זה, אז אני מחליף את מה שאני צריך ורואה אחר כך, בתקווה שהאמבטיה תיחלש קצת ותקבל יותר עבור היורו שלי, אם לא אז לצערי היה לי מזל רע וזה יהיה קצת יותר יקר.
בהצלחה בבחירתך!
אריק
הייתי מחכה כי אני חושד שבין עכשיו לכמה שנים הבאט יצנח. זו תחושה, לא מבוססת על שום דבר, אז אל תוציא את זה עליי. כלכלת תאילנד לא ממש השתפרה במהלך 10 השנים האחרונות, תיקון יבוא אוטומטית, כפי שקרה בעבר.
"בין עכשיו לכמה שנים"???
אני לא יכול לחכות לחזור לתאילנד כל כך הרבה זמן.
העובדה היא שאין גורם עונתי. בעולם, הבהט עולה כבר יותר מעשר שנים...
גם אני לא יודע מה לעשות.
בברכה,
דניאל מ.
לדברי כמה, מדברים על מלחמת מטבעות.
במשך שנים, ה-ECB רצה יורו חלש כדי לקדם את הכלכלה שלו: יצוא זול יותר, יבוא יקר יותר. יתרה מכך, "נחמד" להיות מסוגל להחזיר את החובות הממשלתיים הרבים בדרום אירופה מול מטבעות חלשים יותר, להדפיס כסף כמעט ללא הגבלה לרכישת אג"ח דרום אירופה ולהחזיר באמצעותם הלוואות שהונפקו על ידי בנקים בצפון אירופה. בכך, הסיכון של הלוואות בנקאיות, הניתנות על ידי בנקים במאפיה, מועבר לאזרחי אירופה.
לפני יותר מ-10 שנים, כמעט 50 THB עבור יורו. יש מגמת ירידה כבר שנים. אני אעבור ל-TH בקרוב. ותראה מה יוצא מזה. בדרך כלל בסוף החודש שער אירו קצת יותר נוח.
אם לא דחוף לקנות ThB, עדיף פשוט לחכות. דוגמה: בינואר האחרון הלכתי להחליף 1000 יורו בפראגון, וקיבלתי 37200 תאילנדי. היום יותר מ- 2 אלף תאילנדי פחות. לא תשמעו אותי מתאבל: חוויתי גם את התקופה שבה ה-ThB עשה יותר מ-45 (אפילו התקרב ל-50 או יותר). בסביבות 2007 קנינו את הנכס הראשון שלנו במחיר ממוצע של 49 תאילנדי.
זה יותר נוח לעבוד הפוך עכשיו: עבור ThB 35K אתה מקבל כעת יורו 1000. בתחילת השנה היית צריך ThB 37,2K בשביל זה. בנק בנגקוק, בין היתר, משתף פעולה יפה עם העברות TH/NL.
אז אתה מבין: לא ניתן לתת תשובה חד משמעית לשאלת Appel300, כי זה תלוי איפה אתה נמצא באיזו שעה, ובאילו נסיבות כלכליות אתה נמצא. שחק את זה חכם ונצל את ההזדמנויות כשהן מתעוררות, (כפי שההזדמנות מאפשרת).
דבר אחד ברור: TH מתמחרת את עצמה מחוץ לשוק. לא רק מבחינה כלכלית בגלל הבהט היקר מדי, גם בגלל הקונפליקטים הפוליטיים והחברתיים הסמויים יותר ויותר. מגיע זמן שבו כל זה כרוך במחיר. הגיע הזמן שהמדינה תצא לדרך דמוקרטית איתן. כמו כן, היורו יחזור בסופו של דבר ל-THB 40.
ממשיך להסתכל על שאריות קפה. הציפיות הן שערך האירו ייחלש עוד יותר. לעולם לא ניתנות ערבויות... ראה https://walletinvestor.com/forex-forecast/eur-thb-prediction
אגב, שער החליפין של האירו אינו בשפל של כל הזמנים. ב-15 באפריל 2015, התעריף היה 34.4 באט.
שלום יאן, היום 17 ביוני 2019 בנגקוק בנק 34.4 עבור יורו אחד!
כאמור לפני מספר שבועות: הכלכלה בתאילנד לא מצליחה בכלל. הסימנים הראשונים מורגשים בתעשיית הרכב, בה מתבצעים צמצומים/קיצוצים משמעותיים בייצור ובכוח אדם. נשאלת השאלה כמה זמן הבהט ימשיך להיות כל כך גבוה... גם התיירות סובלת... ואפילו לא מעט. אולי לאחר קציר האורז יתברר שאנשים לא יכולים למכור אותו כי הוא יקר מדי. גם לי אין כדור בדולח... אבל אני מאמין שדברים לא יכולים להמשיך ככה. יתרה מכך, זה באוויר כבר שנים ויותר ויותר נראה שהכלכלה העולמית שואפת לשוויון בין האירו לדולר. המשמעות היא שהאירו ימשיך להידרדר... עד שתושג מידתיות עם שער הדולר. נראה שגם אם הבהט יעשה תיקון, הוא יישאר חסר ערך בטווח הארוך כל עוד האירו ימשיך לרדת... מסקנה: אם הבהט יעשה תיקון, קנה... כי האירו ממשיך להידרדר.
שער החליפין של הבאט אינו נמוך היסטורית אלא גבוה! טעות נפוצה אגב.
אפשר לומר ששער החליפין של האירו מול הבאט נמוך (אתה מקבל מעט באט עבור האירו שלך)
דעתי היא שהאמבט התאילנדי הוא גבוה באופן מלאכותי
להיות מוחזק. וזה לא יכול ללכת טוב עוד הרבה זמן.
ושזה ייפול בקרוב וקשה, אני בהחלט מצפה.
המשפט שלך נכון. אין לזה שום קשר ליורו, אלא לבאט, שנשמר גבוה באופן מלאכותי! כתוצאה מכך, תאילנד הופכת ליקרה יותר ויותר, הייצוא והתיירות קורסים.
כשעברתי לכאן לפני 10 שנים, וקניתי את הדירה שלי, הבאט היה 50, עכשיו זה 35-36!
הפסד של 22-23% מההכנסה שלי מNL.
אבל אני לא מתלונן, זה מה שזה ואנחנו לא יכולים לשנות את זה בכל מקרה!
זה אומר שאתה מרוויח טוב מאוד בעת מכירה.
כן, כל מי שהפקיד או השקיע כאן כסף לפני 10 שנים הרוויח אפוא. אם עכשיו יחליפו את זה ליורו שוב.
גם האמבטיה של 800.000 הפכה לשווה 2500 יורו יותר.
זה, אולי, רק אם אתה מחליף את הבאט שלך בחזרה לאירו לאחר המכירה. 😉
אחרת, יש אפילו סיכוי להפסד בגלל מחירי המכירה הלחוצים של הנדל"ן.
אם מסתכלים על הגרף של כ-15 שנים, ישנה מגמת ירידה (עם עליות וירידות), שבה עדיין לא נראה שינוי. אני חושב שיש סיכוי טוב שנעבור מכמה שנים ל-31 ל-32, ובתוך עשור ל-25 באט באירו.
החובות של איטליה הם עצומים, סיבה עבור ה-ECB (אם כי זה מעולם לא נאמר על ידי דראגי) לשמור על שיעורי ריבית נמוכים במשך שנים רבות. האינפלציה עדיין נמוכה מדי וה-ECB עשוי להתחיל מחדש את מה שמכונה תוכנית רכישת נכסים, שתפעיל לחץ נוסף על האירו.
בנוסף, הכלכלות בסי-אסיה מתחזקות, ומטבע חזק יותר הוא חלק מזה.
הבריטים מקבלים כעת רק חצי יותר באט עבור הלירה שלהם בהשוואה לפני כ-15 שנה. אבל הם גם אלופי עולם בהדפסת כסף????
אני מתכוון לתרשים היורו/באט. האירו בירידה וימשיך לרדת.
אל תסתכל יותר מדי על יחס האירו / באט ואל תנסה להסביר את זה. אם אתה רוצה לדעת אם היורו
נחלש או מתחזק, יש לבדוק תחילה האם האירו מול, למשל, הדולר נחלש או התחזק. אני חושד שהדולר ירד באותו סכום מול הבאט. אז זה לא האירו שנחלש (ראה טקסט למעלה על ECB) אלא פשוט מטבעות ה-NON BAHT השונים נחלשו מול הבאט. אז לא היורו נחלש, אלא הבאט שהתחזק
ה-THB הוצמד לדולר ארה"ב במשך זמן רב מאוד. בעבר 1 US$ = 25 THB על פי חוק, במשבר טום ים הוא קרס אפילו ל-57 לכל TBH (ראה https://theculturetrip.com/asia/thailand/articles/understanding-thailand-better-the-tum-yum-kung-crisis/ ), ואחרי זמן רב מאוד בין 34,5 ל-31,5 (עם כמה חריגים קטנים) רואים https://www.xe.com/currencycharts/?from=USD&to=THB&view=10Y of https://www.poundsterlinglive.com/bank-of-england-spot/historical-spot-exchange-rates/usd/USD-to-THB.
העובדה שהאירופאים לא יכולים לקבל חסימה פיסקלית שווה עם המריבה הנצחית שלהם, ועכשיו שלאיטלקים, למשל, שוב לא אכפת אפילו ולו ולו מההסכמים, פירושה, בין היתר, שהמטבע שלהם, יורו, נשאר נמוך בהשוואה לגדול האחר = US$. 3/4 או יותר מהמסחר בעולם הוא בדולרים, כך שהתאילנדים מעדיפים את המטבע שלהם = מחיר עלות קרוב ככל האפשר לאותו מטבע "מוכר", למרות שהאיחוד האירופי הוא הגוש הכלכלי הגדול בעולם. לאף אחד כמעט לא אכפת מה האירופים חושבים על זה.
ובנק לאומי, שמשפיע על שער החליפין? ? באמצע שנות ה-80, ריאגנומיקס הפכה את הדולר לחזק יותר ויותר. הבונדסבנק חשב שהוא יתערב עם 3 מיליארד ד"ם ב-$1 = 3 ד"מ. תוך כמה שעות, הסיר הזה התאדה. או כמו כשהמרצים שלי ב-UvA אמרו שערי חליפין בינלאומיים: "טריליון דולר מופץ ליום. האם אנשים בבון באמת חשבו שהם יכולים לעשות משהו בנידון? עבור שער החליפין של דולר ארה"ב אתה צריך ללכת לפקולטה לפסיכולוגיה, לא זו של כלכלה".
דראגי הצליח לפני זמן מה: "להגן על ערכו של האירו בכל האמצעים. ותאמין לי, זה יספיק". עם תקציב של 750 מיליארד אירו, פי 10 יותר אם מרקל והולנד יעזו להמר על זה.
גם לראות https://www.thailandblog.nl/lezersvraag/waar-om-daalt-de-koers-van-de-thaise-baht-zo-snel/
כל האנשים היקרים,
החלף במהירות את כל היורו שלך.
האירו נגמר.
קרא את "ejbron" או "opiniez" או אתרים כנים אחרים.
אלכס
יש לי חבר שמשקיע 9 מיליארד לקרן פנסיה. כמובן לא לבד, אלא עם צוות. הוא אמר לי שבהתבסס על ניתוח כלכלי, הבאט הוא המטבע המוערך ביותר בעולם. הוא גם יוצא לחופשה בתאילנד, אבל זה בצד. אז העצה היא להחליף את מה שאתה באמת צריך כרגע. תיקון גדול מגיע. הבאט צריך להיות 38.5 - 40 מול האירו. אם תרצה אם עדיין יש לי כמה באט שוכב בסביבה בשער הקודם של 49 של ניצול ראשון או החלפת יורו כפי שהוצע קודם לכן.
מה חבר שלך עושה שם בקרן הפנסיה? מכינים כריכים בקנטינה? עם עתודת מטבע של יותר מ-200 מיליארד דולר, תאילנד יכולה לאפשר לשער החליפין לעלות עוד יותר, רזרבה שהיא מהגבוהות בעולם. ועם עודף סחר עם מדינות זרות וכלכלה שצומחת כל הזמן ומדינה שבה אחרים משקיעים ומשקיעים הון במניות, בין היתר, אין סיבה להניח שהמחיר מוערך יתר על המידה, כי אין עובדה כלכלית לתמוך זֶה.
https://tradingeconomics.com/thailand/foreign-exchange-reserves ראה את התרשים
חחח 5555 אז בעצם אני צריך לשאול למי יש כדור בדולח
האם אתה רוצה ללכת על הוודאות? לקנות!
אתה רוצה להמר? לחכות!
זו פשוט זה.
בבלגיה ובהולנד לא צריכים להגיד שיש לנו יותר כוח קנייה
הכסף שלנו ירד ביותר מ-5% ב-15 שנים
פשוט הפכנו הרבה יותר עניים בזמן שהכל בתאילנד התייקר
מארק אומר "הכסף שלנו ירד ב-5% ב-15 שנים" מארק זה נקרא אינפלציה. כל מדינה צריכה להתמודד עם זה. ומטרתה לשמור או להשיג זאת בכ-2% לשנה. בגוש האירו נעשים מאמצים להשיג ולשמור על אינפלציה סביב 2%. זה לא קרה ב-5 השנים האחרונות. אנחנו עומדים על 8% בערך בעוד חמש שנים. אתה יכול פשוט להסתכל למעלה.!
אז 15% זה ממש לא נכון. אני חושב שטוב לחשוב קצת על האמת בדיון, אחרת זה יהפוך למירוצי שמיים
הנה דעתי. השוק הפיננסי תמיד GLASS. עוקב אחרי מטבעות במשך 30 שנה. אירו לעומתנו לא
Good.euro מדורג על ידי dollar.euro יש בעיות עם איטליה יוון ו-ver
בחירות.זוגות אמבטיה עם דולר.וזה לא יכול להימשך.תעשיית רכב ותעשייה
מעצמות כמו יוניליוור וכו' מצביעות על בעיות אלו כבר זמן רב, אך ללא תוצאות
כל עוד הבנק התאילנדי לא ירצה לראות את הבעיות הללו, האמבטיה תישאר חזקה מדי.
התיירות הולכת ופוחתת במהירות כתוצאה מכך, וכאשר יוכר הדבר, האמבטיה תקטן.
ומתי זה יקרה אני לא יודע דבר אחד בטוח, גם העצים לא גדלים כאן
נתראה בגן עדן.
בְּרָכָה
תיאו
מישהו קובע:
תחילה 50 באט ב-1 אירו, כעת 35 באט.
שאיתו החיים בתאילנד היו מתייקרים לו ב-23%. ה-23% האלה ממילא לא בסדר, כי לפי דרך החישוב שלו זה היה צריך להיות 30%. הוא נימק שעכשיו הוא מקבל 35/50*100% = 70% ממספר הבאטים עבור 1 אירו בהשוואה לקודם. אז הוא נימק שהכל ביורו התייקר כעת ב-30% בתאילנד.
עם זאת, 30% זה גם חישוב לא נכון, כי זה 43%.
הֶסבֵּר:
עם 50 באט ב-1 אירו שילמת תחילה 1000/50 = 20 אירו עבור 1000 באט.
ב-35 באט ב-1 אירו אתה משלם כעת 1000/35 = 28.6 אירו עבור 1000 באט.
28.6/20 * 100% = 143%.
אז באירו אתה משלם כעת 143% ממה ששילמת לראשונה עבור 1000 באט.
כלומר: כעת הוא יקר ב-43%. (מלבד העובדה שחלק מהדברים בתאילנד גם עלו במחיר.)
הנה דוגמה ברורה ופשוטה יותר:
תחילה קבע 50 באט ב-1 אירו ועכשיו 25 באט, ואז אתה מקבל 50% פחות באט. אנשים רבים חושבים אז שהחיים ביורו התייקרו ב-50% בדוגמה הזו. עם זאת, הוא יקר ב-100%, אז יקר פי שניים.
כי: במקרה הראשון צריך לשלם 1000/50 = 20 יורו עבור 1000 באט.
במקרה השני תצטרך לשלם 1000/25 = 40 יורו עבור 1000 באט... יקר פי שניים!
כיף לשמוע את האמבטיה החזקה הזו! הבן שלי ימכור בקרוב קצת קרקע בתאילנד, ואני אקבל הרבה יורו. .
אני מקבל את המשכורת שלי בבהט. אני לא מתלונן אבל אני גם לא מרוצה מדי. אני לא משלם כלום בהולנד. אז אני לא שם לב לבאט חזק או חלש.
פשוט הייתי קונה עכשיו, 470 אירו פחות בחופשה נעימה ניתן לניהול.
הטיסות כיום זולות יותר מאשר בשנה שעברה.
גובה הבהט נגרם על ידי חולשת האירו.
הבהט היקר מזיק לעמדת הייצוא של תאילנד, תחשבו על האורז שהם צריכים עכשיו למכור ביוקר לחו"ל.
ריבית האירו כל כך נמוכה, עד שעדיף להחזיק במטבעות אחרים.
ריבית זו מוכתבת על ידי ה-ECB, בראשותו של Draghi האיטלקי.
פרופ. ד"ר. ואן דויין כינה אותו "אידיוט מוחלט", ראה ראיון ב- Weltschmerz (You Tube). ריביות נמוכות טובות למדינות הדרום אבל רעות לצפון. הפנסיה שלנו עשויה לקצץ, זה רע לכלכלה שלנו וכמובן גם לך כאדם הולנדי או פלמי בחו"ל.
אם היורו ייכשל ויהיה "נוירו" (קראו עבור מדינות הצפון) אז תקבלו יותר מ-50 באט עבור הנוירו שהרווחתם קשה.
למרבה המזל, דראגי יעזוב באוקטובר. יכול להיות שירש אותו כלכלן צפוני.
הכי טוב עדיין תפוח,
אני עצמי חושב שהאמבט התאילנדי כבר לא עולה, אלא יורד.
החשד שלי הוא שתאילנד מתייקרה יותר ויותר.
החונטה הזו כבר ציינה שהם מעדיפים אנשים עשירים ולא …..
אני צופה שהאמבטיה צמודה לדולר ותרד עוד יותר.
ככל שהאמבט חזק יותר, כך תאילנד הופכת יקרה יותר.
אני לא מסכים עם החונטה הזו כי לאיש הזה אין הבנה בכלכלה.
חלקית היא שהחונטה הזו מקפידה מאוד על הכלל (כללי הצבא) לגבי אשרות לאנשים
מחו"ל.
אני מעדיף לראות את זה אחרת אבל זו דעתי.
פגש vriendelijke groet,
ארווין
אנשים, אז הייתי אומר... קנו ביטקוין ותחזיקו מעמד... בינואר 2017 קיבלתם 1000 דולר עבור ביטקוין, בסוף 2017 אפילו 20.000 דולר ועכשיו אתם מקבלים (זה בעצם די נמוך) 9000 דולר עבורו, אז 900 % רווח בהשוואה לינואר 2017.
תחזית: בעוד כמה שנים תקבל 40.000 דולר עבור ביטקוין (אפשר גם לקנות חלקים)...
הרווחתי יותר מ-50% בשלושת החודשים האחרונים...
מדוע אם כן אני מודאג מההפרש הספורים בין האירו לבאט תאילנדי?
אל תיקח את העצה שלי יותר מדי ברצינות. אני יודע שהפערים במחירים עם ביטקוין הם עצומים. אבל מה שאני כן רוצה לציין:
האירו, הבט, הדולר ומטבעות רבים אחרים ירדו בצורה דרמטית בעשור האחרון. במקרים מסוימים אתה מסתכל על חצי מהערך שם. בעוד עשר שנים.
ביטקוין היה שווה כמה יורו לפני עשר שנים. תמורת 20 ביטקוין אתה יכול פשוט לקנות פיצה אחת. האם האיש הזה ידע אז ש-20 הביטקוין האלה יהיו שווים כעת 180.000 דולר? רק אומר.
ובכן שיאק הזה, התגעגעתי לסיפורים שלך על ביטקוין לאחרונה. זו הייתה תקופה שבה הביטקוין קרס ורבים חזרו הביתה עם התעוררות גסה. אמרת את זה בעצמך, הירידה המדהימה מ-20,000 ל-9000. כן, חובבי ביטקוין מעדיפים לספר רק סיפורים חיוביים כדי להעלות את המחיר, כי זה הבסיס היחיד של הביטקוין, כלומר אוויר חם. כבר יותר משנה שקט מוות בארץ הביטקוין כי כן, הייפ מתפוגג במהירות. אז השאירו את התחביב שלכם מאחור כדי שלא תגרמו לאחרים פגיעה כלכלית.
זה נכון, כשהביטקוין המשיך לרדת מ-20.000 ל-3500, הלב שלי צנח. ובכל זאת, השתמשתי בו מספיק פעמים במהלך הזמן הזה. אתה לא יכול לקרוא למטבע שנמצא בהצלחה בשוק כבר 10 שנים כהייפ. כיום יש יותר משתמשים בביטקוין מאשר בשיא דצמבר 2017. סמסונג הולכת לצייד את הטלפונים שלה בבורסת קריפטו והביטקוין ממשיך להצליח.
זה לא אוויר חם, אלא קבלה ושימוש הרבה יותר גדולים בביטקוין. מה הערך של כסף פיאט עכשיו? ממשלות ובנקים קובעים את הערך והוא בבירור נמוך יותר. אפילו בנקודת השפל שלו השנה, הביטקוין עלה ב-2017% מינואר 300. הבעיה עם רוב ואני לא מוציא את עצמי מכלל, רק נסתכל על זה שוב, כשהערך יעלה ולכן המסע מתקדם.
עם זאת, לפני ארבעה חודשים החלטתי לקנות ביטקוין בשווי של לפחות 2000 באט בכל חודש. אם זה שווה 1 דולר או 10.000 דולר באותו רגע לא משנה. בעוד כמה שנים נוכל לראות לאן נעלם המסע. וכשהדברים מתנהלים כפי שהתנהלו ב-10 השנים האחרונות, אתה יכול לשמוח, כי הרכישות החודשיות הללו יתבררו כמשתלמות מאוד.
ומה אתה עושה עם 50 יורו כל חודש בקופה שלך? לא רק שסביר להניח שאלו נעשו הרבה פחות יקרים, אלא שגם היית צריך לשלם תוספת כדי להחנות את הכסף מבוסס ההבטחה בחשבון. ובכן, אז אני מעדיף "להפסיד" את זה עם הביטקוין המטוגן באוויר שלי. תראה למי צחק אחרון.
לאנשים שיכולים לקנות מספר ביטקוין ולהחזיק אותם במשך שנים כנראה לא יהיה אכפת להם אם הם מקבלים 39 או 35 באט ליורו.
עוד משהו: אני מופתע שחלק מהאנשים - לאחר שכנראה חיו שנים רבות בתאילנד - כותבים אמבטיה במקום בהט. ואני רואה את זה בבלוג הזה כבר שנים רבות.
קיס, זה עדיין מפתיע.
באשר לביטקוין, מתוך 21 מיליון, רק 17 מיליון עדיין זמינים. רק אחוז קטן מאוד יוכל להחזיק ביטקוין אחד או יותר. אבל שם טמון הערך. זה מטבע שחווה בעיקר דפלציה, דווקא בגלל המחסור בו. ב-2020 תהיה חצייה, מה שאומר שיהיה קשה עוד יותר לייצר ביטקוינים. זה יכול שוב להיות הכפלת המחיר. כאשר הביטקוין סוף סוף יתקבל על ידי הציבור הרחב ויעשה בו שימוש נרחב יותר, המחיר יכול להגיע בקלות למיליון עבור ביטקוין.