ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רוב וי.: כמעט הייתי חושב שכמעט לכל הסופרים המערביים שכותבים רומן עם תאילנד כתפאורה לכולם יש את אותה עלילה
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
- ג'וני BG: המתורגמן מתבסס על מספר מקורות, אבל יש בזה כמובן הרבה יותר. בעיסאן מלפני 50-60 שנה ר
- לשדוד: בממוצע אני שוהה בתאילנד 6 עד 8 חודשים בשנה ונהנה מהאוכל שם כל יום. לעולם, לעולם לא יגידו לי
- אריק קייפרס: רוברט, אתה יודע כמה גדול האיסאאן? אמור NL שלוש פעמים, אז זה הגיוני אם אתה נותן קצת כיוון כמו המקצוען
- רוני לטיה: כן, אני אומר שקנצ'נבורי הוא רק דוגמה ושאתה יכול לשנות את זה. אתה יכול גם לעשות זאת בדף האינטרנט עצמו ואז לראות
- ויליאם-קוראט: בתקופה היבשה הקו נמצא בתחתית בנגקוק ומתחת ומזרחה ממנה עד ממש מעל הפארק הלאומי קאו יאי בדרך כלל
- אריק קייפרס: אם תשנה את שורת הפקודה, כגון https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, תקבל עיר או אזור אחר. אבל אתה
- קורנליס: ובכן, GeertP, אני ממש לא 'תומך נבטי בריסל' או מכור למותג האדום, אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את המטבח התאילנדי.
- רודולף: זה תלוי מה אתה מחפש בתאילנד, אבל למען האמת אין לך הרבה ברירה אני לא חושב. הערים הגדולות מתפרקות
- רוני לטיה: תסתכל גם על זה. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi גם גללו קצת למטה והם גם יתנו לכם קצת הסבר
- פיטר (עורך): אני גם נהנה מהאוכל התאילנדי וכן, המחיר מאוד אטרקטיבי. אבל זו רק עובדה שחקלאים תאילנדים הם לא ייאמן
- שקע: עדיף ללכת בתקופה נובמבר עד פברואר. מישהו עם אסטמה לא צריך לבוא לכאן ממרץ עד מאי
- GeertP: רונלד היקר, אני מסכים לחלוטין עם הסיפור שלך, אני גם נהנה מהמטבח התאילנדי כל יום ואפילו אחרי 45 שנים של תאייל
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » האם אני יכול לבנות בית משלי בתאילנד?
קוראים יקרים,
אני לבנים ורצף. אם אני גר בתאילנד, האם אני יכול לבנות ולרצף את הבית שלי בעצמי? אני יודע שזה לא חכם עם הטמפרטורה שם והשכר לשעה. אבל האם מותר?
תודה מראש על כל התשובות.
בכבוד רב,
הנק
עורכים: יש לך שאלה לקוראי תאילנדבלוג? תשתמש בזה ליצור קשר עם.
רשמית, אינך רשאי לעשות דבר אלא אם כן יש לך אישור עבודה.
גם לא אם זה נוגע לבית שלך, מה שאתה עושה / מעז לעשות בו תלוי בך לחלוטין.
בהתחשב במה שכבר ציינת שכר שעתי תאילנדי וטמפרטורה חמה, הייתי שוקל רק לנהל את העבודה, וודא שיש לך אנשי מקצוע טובים כי זה לפעמים יכול לאכזב.
הצלחה
מנחה: שאלות הקוראים חייבות לעבור דרך העורכים.
הייתי בודק עם הגירה.
כנראה שלכל שירות הגירה תהיה דעה משלו על כך.
ובואו נודה באמת, ניקיון הבית או כיסוח הדשא היא תיאורטית גם עבודה שיכולה להיעשות על ידי תאילנדי.
זה לא אמור להיות המצב.
זה לא בסדר האנק.
אבל בתור איש מקצוע אתה יכול להוציא את המקצוענים.
ואם אתה עדיין לא מרוצה מהאומנות שלהם, אתה יכול להראות (קרא: ללמד) איך הם צריכים לעבוד לדעתך.
נסה לא להיות נהג העבד, אלא לקוח שותף, ואז תעשה הרבה.
אבל היזהרו לעיניים מקנאות.
לבנות מאפס, הנק, לוקח הכנסה מהעובדים התאילנדים וזה יגרום לבעיות, בלי קשר אם זה מותר או לא. אני לא קורא אם יש לך אישור עבודה ועל מה.
כמו כן, לאור הטמפרטורה ועלויות העבודה הנמוכות, בצע את העבודה 'בבית'
את עצמך ואת העבודה החיצונית תשאיר לתאילנדים. בשכונה שלך חייב להיות 'נאי צ'אנג' שיש לו מחרשה. שימו עין עליהם כל יום! תהיו על זה כי לא משנה כמה טוב, זה יכול להשתבש לחלוטין.
המקצוע שלך הם במקרה מהירים וטובים בו לעתים קרובות.
למרות שלפעמים משהו לא בסדר.
אז לא, [רשימה 2 ו-3]
בהתאם למיקום שלך, יש הרבה שעשו את זה באופן מלא או חלקי לשתף פעולה ולחשוב.
ברגע שאתה מכין אותם ללא לחם, אתה טועה, כמובן.
קישור
https://bit.ly/3b2LuGv
מנחה: מאוד מכליל ומעליב. אנחנו לא מפרסמים.
תשובה קצרה מאוד, לא ואתה אפילו לא יכול לקבל אישור עבודה על זה, זה אחד המקצועות השמורים לתאילנדים...
אני רואה שאנשים רבים עונים על השאלה של הנק בשלילה, אבל בקישור שוויליאם נתן, אני חושב שהוא מדבר על עיסוק במקצועות (איסוף הכנסה), לא על פיתוח פעילויות.
אם היה המקרה שזר ללא אישור עבודה אשר (כתחביב) מפתח פעילות ברשימות אלו, היה מפר, למשל, אותו זר לעולם לא יורשה לנהוג ברכב מנועי כלל, תחתוך אותו. להחזיק שיער, לעשות עיסוי או לעשות פעילויות אחרות ללא מטרות רווח הרשומות ברשימות.
לדעתי, הרשימות האלה עוסקות בעשיית כסף עם הפעילויות שהוזכרו, לא על חיסכון כסף או השגת תוצאה טובה יותר על ידי עשיית משהו (לבנה, ריצוף) בעצמך.
לכך שלזר יהיה אישור עבודה להתנדב זה לדעתי לסגור את הפרצה החוקית שזר עובד אצל מעסיק במסווה של התנדבות ומקבל שכר מלא כפיצוי מתנדב.
@קיס 2
הייתי רוצה לראות את החלטת בית המשפט (רצוי באנגלית) של התביעה נגד הזר שבנה סירת עץ כתחביב. או שמא האיש הזה הפחיד מאיומים?
גם פסיקות אחרות של בית המשפט בנושא זה יתקבלו בברכה.
אני זוכר שפרנסואה ומיקה בנו בעצמם את בית האדוב (הקטן) שלהם, לדבריהם, בהתעניינות רבה מצד האוכלוסייה המקומית, ולמיטב ידיעתי לא היו להם בעיות משפטיות עם זה. לערבב בוץ וקש ולמרוח אותו על גבי שקיות מוערמות של קליפות אורז זה גם משהו שתאילנדי יכול לעשות.
https://www.thailandblog.nl/lezers-inzending/huisjes-kijken-van-lezers-10/
העבודה ההתנדבותית צריכה גם אשרות עבודה כי אתה צריך לעבור מיון היכן תתנדב. אם אתה צריך להתעסק עם ילדים אתה חייב תעודת התנהגות טובה וכאלה.
בניית הסירה עשויה להיות קשורה למקום שבו הם עשו זאת. אם הם גרמו להרבה אנשים לקנא, או גרמו להרבה מטרד, אז זה כמובן יכול לקרות.
ובכן, יכולות להיות סיבות רבות שיכולות לזרוק מפתח ברגים. לעתים קרובות אתה שומע את הסיפורים רק ב-50% וזה מצד אחד. קשה לשפוט.
ברכות
סטיבן.
הייתי ממליץ לכולם לבוא לעבוד בתאילנד כמתנדב.
כמה פשוט זה יכול להיות.
בהצלחה עם זה…
אולי הפסקה הראשונה לא הייתה מספיק ברורה עבורך רוני.
ב"לסגור את הפרצה המשפטית..." התכוונתי לסגור את הפרצה בעבודה בשכר על ידי כך שקראתי לזה עבודה התנדבותית.
על ידי הפיכת היתר עבודה לחובה גם לעבודה בהתנדבות, הרשויות יכולות לבדוק עם בקשה האם אכן מדובר בהתנדבות עם קצבת הוצאה קטנה לכל היותר.
לא, זה לא היה ברור לי.
אותם מתנדבים מסוימים מקבלים גם תשלום עבור ההוצאות הללו בתאילנד. לא השכר בפועל.
גם ההתנדבות מוגבלת.
למשל, לא תקבלו אישור עבודה כלבני לעבודה בהתנדבות אצל קבלן.
מצד שני, אתה יכול לקבל את זה אם תעבוד כלבנה בהתנדבות עבור ארגון לא ממשלתי שיבנה בית ספר, למשל.
זה אכן מה שחשבתי שהסברתי רוני היקר.
"למנוע מזר לעבוד אצל מעסיק במסווה של התנדבות וקבלת שכר מלא כגמול מתנדב".
מסקנתי היא אפוא שאין מניעה משפטית כלשהי מהנק לבנות בית משלו. זה כמובן חכם לשמור על יחסים ידידותיים של השכנים.
לא הייתי ממהר להסיק אם זו מניעה משפטית או לא.
כי נבנה או נבנה בית שיכול לייצר כסף אם הוא יימכר. ומכיוון שאתה עושה משהו שיכול לייצר כסף, תצטרך אישור עבודה בשביל זה.
האם הבית הזה נבנה מתוך כוונה למכור אותו מאוחר יותר או לא זה לא משנה כשלעצמו.
עם האשמות כאלה בוודאי ייפטרו אם מישהו שם מתרעם.
אבל מצד שני, יתכן גם שאף אחד לא נופל ואתה יכול ללכת לעניינים שלך. הכל תלוי במיקום שבו זה יתקיים ובאיך הקהילה מרגישה כלפיך.
אתה עלול לקבל עזרה לא רצויה בדברים שאתה לא יכול לעשות לבד.
Buitenlander ייצר, אך ורק כמו הופבי, סירת עץ.
נתפס כעובד - > בצרות.
עבודות קטנות ברחבי הבית אינן בעיה, לבנות בית זה משהו אחר!
התשובה היא לא. אבל כמובן שזה אפשרי. זה קצת תלוי אם זה בעיר או בחוץ, אם יש אנשים שיכולים לדווח עליך או שאתה עובד בבית או בחוץ. קנינו קרקע מחוץ לעיר ללא שכנים ורחוק מהכביש. אף זין לא צועק על זה. אז אתה יכול להמשיך. אבל אם בונים משהו ברחוב סואן בעיר, יש יותר שליטה ויש יותר אנשים ששמים לב אם קורים דברים לא נכונים. לדוגמה, מישהו יכול לציין שאתה עובד. ככלל, אתה צריך למצוא את אמצעי הזהב והכל יהיה בסדר. אתה לא צריך להיות קשה לגבי הטמפרטורה כי אם אתה לא יכול להתמודד עם זה, אתה לא מתאים לתאילנד. עם זאת, אם אתה לא רגיל לזה כאן בתאילנד, הייתי שוכר תחילה לשנה כדי לראות את החתול מחוץ לעץ. אם במקרה אתה בונה עם משפחה שכבר יש לה קרקע ואתה הולך לבנות ולשלם עבור בית, אתה לא יודע אם הכל יחזיק מעמד כשזה יסתיים! ראיתי הרבה עוזבים אחרי שמימון הכל! העובדה שאתה שואל את השאלות הללו היא הוכחה לכך שאתה לא יודע מספיק על תאילנד כדי להשקיע! בכל מקרה, מאחל לך הצלחה בעסק שלך!
הֱיה שלום
סטפן
בקישור הזה אנשים מדברים על עבודה עם הכנסה ועל החריגים לכך בקשר להעברת ידע או היעדר זה בקרב התאילנדים.
במקרה של השאלה של הנק, אנשים בוודאי יצחקו אם יבקש אישור עבודה בתירוץ שהוא רוצה לבנות בית משלו ומסרב.
לכל השאר, כמעט כל תושב תאילנד יודע ש'האזור האפור' עם עשיית דברים בעצמך הוא די גדול.
אמנם לבנות בית משלך זה רק צעד רחוק מדי, אני חושד, אבל לא אם אתה גר ב'בוש' וזה לא מונע מאדם את פרנסתו.
היו לא מעט דוגמאות במהלך השנים.
ודא שיש לך משפחה וחברים סביבך כעזרה ובעיקר אל תתנהג כמו המבצע.
תאילנדים רבים לא יכולים לסבול את זה, אגב.
רשמית, התשובה היא אפוא 99.99% לא
בדיוק, וויליאם, בדיוק כמו בהולנד אנחנו כמובן יכולים ללכת קצת רחוק מדי עם חוקים שנופלים לסוג של תחום אפור.
אחרת לא יורשה אפילו לנקות את המכונית שלך או לתחזק את הגינה שלך בעצמך.
אבל קודם כל הייתי שואל אם הכל אפשרי, במיוחד מכיוון שבוגד ממורמר לעולם לא ישן..
הרבה חוכמה והצלחה.
נכון ראלף,
ה'שכן' המחייך הוא דרך קבע החסימה.
לכן אני בדרך כלל משחק את תפקיד בנימין או מוציא לפועל בעת שיפוץ המבנה.
תחזוקה כגון צביעה, גינון וכו' עשויה להיקרא תחביב.
רק עכשיו ראיתי שהקישור שפרסמתי קודם הרחיב עוד יותר על ידי רונילטיה, שגם נוגע בנקודת החרפה.
ישנה רשימה של מקצועות השמורים רק לתאילנדים, אך ישנה גם רשימה של מקצועות שניתן לעסוק בהם גם על ידי זר בתנאים מסוימים.
בעת קבלת אישור עבודה אין זה משנה אם מדובר בעבודה בשכר או לא. רק תחשוב על עבודה התנדבותית. בדרך כלל אתה צריך אישור עבודה.
(למרות שחשבתי שההקלות בהתנדבות בדרך עם אשרות מסוימות או שאולי כבר בתוקף.)
אבל זה לא תלוי רק ברשימה הזו. הוויזה יכולה גם לקבוע האם ניתן לקבל אישור עבודה, גם אם המקצוע נמצא ברשימה עבורו ניתן יהיה.
מי שנשאר כאן כתייר או פנסיונר לא יכול לקבל אישור עבודה בדרך זו.
האם אתה יכול לבנות בית משלך?
לא, אני לא חושב כך.
רשמית יש אפשרות, אבל אז על הקבלן לשתף פעולה כפי שתוכלו לבחור בקישור.
https://thailand.acclime.com/guides/restricted-jobs/
רשימה 3: חריגים לעובדים מיומנים או מיומנים למחצה
עיסוקים אסורים לזרים, למעט עיסוקים זרים רשאים לעשות עבודה מיומנת או מיומנת למחצה כאשר עובדים אצל מעסיק כוללים:
.....
עבודות לבנים, נגרות או בנייה
...
אתה יכול לקבל אישור עבודה על זה ואם הקבלן הזה רוצה להעסיק אותך כמובן. וזה משהו אחר כי זה גם עולה לו כסף, אבל אולי אפשר להסכים על משהו בתחום הזה.
האם אתה מתכוון להתחיל את עצמך מבלי להסתכל על כלום... אתה יכול לקחת את הסיכון הזה, אבל עדיין הייתי נזהר.
אם קבלנים יראו שאתה הולך לבנות בית משלך, הם עשויים לראות בכך אובדן הכנסה אפשרי ועשויים לדווח עליך. ההגנה שלהם תהיה אז בעיקר שהחברה שלהם עלולה להפסיד הכנסות וגם את הצוות שלה.
הרבה תלוי גם איפה אתה הולך לבנות את זה, כמובן. אם אתה מכיר כמה אנשים חשובים שם, זה לא יהיה נורא והם יכולים להדוף חיובים כאלה, אבל זה גם עלול לעלות לך משהו.
אבל יש גם אי הבנה שאסור לעבוד בתאילנד בכלל.
גם זה לא המצב. זה לא כולל תחזוקה שוטפת של הבית שלך, גינון וכו'. לא תגרשו מתאילנד בגלל שאתם צובעים, חותכים את הדשא, גוזרים את הגדר או מגדלת ירקות וכו'...
זה משמש בדרך כלל על ידי חלק כדי להימנע ממטלות כאלה ו"כזר אסור לך לעבוד בתאילנד" הוא תירוץ מושלם לכך כמובן 😉
הרבה זרים עובדים בתאילנד, לפחות מהי עבודה?
Kees 2 מציין בניית סירה, בעיות.
בית טרה קוטה שראיתי עובר כאן, מיוצר אך ורק על ידי ההולנדים עצמם.
אם אתה הולך לשירותים להודעה מס' 2, אתה בעבודה. 😉
פעם שאלתי את סיאם משפטית את ההגדרה של עבודה. כמובן שמעולם לא קיבלתי תשובה.
אז זו פרשנות חופשית לתאילנדית, אם הם רוצים להיות קשים, הם יעשו זאת, אחרת הם עלולים לעזוב אותך. תאילנדי מתלונן יכול להספיק לצרות.
צריך להיתקל אי פעם בקנדי ב-CM. חברתו רצתה להעביר את המסך השטוח. הוא אמר, אני לא יכול לעשות את זה כי אז אני אעבוד ואולי אני אאבד את אשרת הפרישה שלי.
אני לא יודע אם הוא התכוון לזה או שהוא סתם היה עצלן.
העובדה היא שזה תלוי בתאילנדי שסביבך.
אני יכול לתת לך עצות טובות אם אתה רוצה לבנות בית.
אני כרגע בונה בית ואתה "חייב" להיות נוכח כמה שיותר, כי יכול לקרות שפועל הבניין התאילנדי יהיה מרוצה מהתוצאה מהר ושונה ממך.
שאל את הקבלן אם הוא יכול להראות לך כמה מהבתים שהוא בנה.
שאל את עבודת הפוג'אי אם הוא מכיר קבלן אמין עם עובדים טובים.
לא תמיד ערובה, אבל עדיין שווה לשאול.
שכר לפי עבודה, אתה עובד בשלבים.
ישנם קבלנים שכבר מתחילים את השלב הבא בעוד השלב הראשון טרם הסתיים.
לעתים קרובות אנשים רוצים מקדמה עבור זה.
אני עושה את הציור בעצמי, כי ראיתי הרבה פעמים איך לא לעשות את זה.
אני הולך לגור בכפר אז לא יהיה לי הרבה בעיות עם חטטנים.
אני יכול לדמיין שאפשר לעשות ריצוף גם בעצמך, מה שאתה לא יודע, וזה לא כואב.