ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- קורנליס: ה'בעיה ההולכת וגוברת של תיירות יתר'? יום אחד הם נוקטים באמצעים כדי למשוך יותר תיירים, למחרת
- לייבן קטטייל: באופן טבעי. חצוצרה מהגגות שתאילנד כל כך 'מדהימה' ומזמינה את כולם להציץ, מ
- ג'וני BG: היי חבר, האם שכחת פתאום את הפרות זכויות האדם בסין עם השיעורים הטובים שלהן? למרבה הצער, אתה מאשר במידת מה את התמונה
- T: חוץ ממספר הטיסות והמטוסים, כמעט בלתי אפשרי להוסיף, אבל מאובנים בתעופה כמו KLM ולופטהנזה
- צָעִיף: אני גר כאן בעיסאן כבר 12 שנים, אין לי יותר אוכל של עיסאן בשבילי, הוא לא מאוד טעים, ולפעמים אני תוהה אם האוכל הזה הוא כזה כאן.
- רוב וי.: פתאום השראה: נהדר לכתוב רומן עם כל מיני דמויות סטריאוטיפיות, ואירועי הקלישאה יהיו עבור
- פיוטר: המחיר מתאים לי בערך (20 ק"מ דרומית לקורט). היה לי קבלן טוב והמחיר המוסכם היה 1,45
- רוב וי.: אני מסכים לחלוטין עם עידוד הקואופרטיבים, ג'וני, כי זה גורם ללבי הסוציאליסטי לפעום מהר יותר. ;) אבל
- ג'וני BG: "- יש כבר גידול בגידול חוזים (ביוזמת סוחרים עם סין; דוריאן, לונגון, מנגוסטין, אורז) ו
- רוב וי.: אני באמצע הספר עכשיו. עד כה הדמויות הראשיות הן קלישאות מהלכות: אף לבן מתאהב מיד, ליידי ג'ל
- ג'וני BG: להיות האחרון טמונה הבעיה אבל גם הפתרון. פשוט תעשה את הטקס השנתי שלך ותגיע למסקנה ש
- כריס: כמה הערות: - חקלאות בתאילנד היא הרבה יותר מאורז. מבוטא בדולרים, ייצוא פירות וגם של
- רוני: באזור שבו מתגוררים חמי, נתן באובון ראצ'תאני, המחיר למ"ר הוא 11.000 אמבט בגימור מלא. תַשְׁלוּם
- ארנו: העובדה היא שהחקלאי, בעמלו, לא מקבל כמעט כלום עבור האורז שלו ובקושי יכול לכסות את העלויות שלו, שלא לדבר על מספיק
- תיאו: עם הטכנולוגיה הפשוטה בשדות האורז, עכשיו התייקר מאוד לגדל אורז. סט 10 ראי. היה לנו אחרון
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » שאלת הקורא: מי מאמין למספרים לגבי מספר הזיהומים ב-Covid-19 בתאילנד?
קוראים יקרים,
נחמד למספרים הנמוכים של זיהומים ומוות בתאילנד. אבל קראתי שרק 200.000 אנשים נבדקו בתאילנד עד כה.
הגיל הממוצע של החולים שהצטברו היה 39, לדבריו. מספר המחוזות עם וללא מקרים חדשים ב-28 הימים האחרונים שווה כעת ל-34. יותר מ-200,000 בדיקות לפתוגן בוצעו. https://www.bangkokpost.com/thailand/general/1912932/thailand-logs-1-new-covid-case-no-deaths-tuesday
אז זה כמובן לא מפתיע שיש לך מעט זיהומים. אתה גם לא יכול לבדוק אף אחד בכלל, אז יש לך 0 זיהומים.
אז השאלה שלי, מי חושב שהמספרים שאנחנו קוראים מדי יום בבנגקוק פוסט באמת מדויקים?
בכבוד רב,
ג'אן וילם
אני חושש שלאף מדינה אין נתונים ממש מדויקים והיא פשוט לא מסוגלת לספק אותם. אם אתה רוצה 100% דיוק בתחום הזה, אתה צריך גם לבדוק 100% וזו לא המציאות.
עם זאת, אני מאמין שבתאילנד יש יחסית מעט זיהומים ומקרי מוות. זה האחרון כנראה יהיה יותר מ-54 המדווחים, אבל זה רחוק מעשרות אלפים שמתים מהנגיף בכמה מדינות אחרות.
בדיקה של אנשים ללא תלונות אינה הגיונית, אבל אם היית בודק את כל מי שיש לו תלונות דמויות קוביד, היית מקבל תמונה טובה. נעשתה גם על ידי דרום קוריאה, והם השתלטו שם על הנגיף במהירות. ואז תוכל גם להפיק נתונים מציאותיים לגבי הסיכוי להידבקות ולתמותה מהנגיף.
אם אתה רוצה לקבל מושג טוב על גודל המגיפה וסיכון התמותה, אתה צריך גם לבדוק אנשים ללא תלונות. דרום קוריאה עשתה זאת, למשל, עם אנשים שבאו במגע עם אנשים שנבחנו חיובי ואז בודדו אותם. זו הסיבה שדרום קוריאה הצליחה כל כך.
כן אני מכיר את טינה. בדוק, עקב ובודד. ידוע ברבים.
מה קורה במדינות רבות אחרות: אין או לא מספיק בדיקות ואז לא מבודדים את החולים אלא את הבריאים.
יתרה מכך, בדיקה היא לא הדבר היחיד שאומר משהו. זה גם מסתכל על כמה אנשים מתים בדרך כלל בתקופה וכמה עכשיו. ו"אחרון, אבל לא פחות חשוב": כעת, עם כמות המדיה החברתית העומדת לרשותנו, זה יהפוך מיד ל"ויראלי" אם הרבה יותר אנשים באזור הסמוך (למשל בנגקוק) ימותו עם התסמינים המפחידים מאשר מממשלה באופן רשמי. דיווח.
אז אני מקווה שהדברים לא הולכים כל כך רע בתאילנד. ועם זה הרעיון שיש לא מעט מתאם רלוונטי בדף האינטרנט הנ"ל של מוריס דה הונד. אני גם מקווה שעבור מדינות מאוכלסות סופר עשירות כמו הודו, הפיליפינים ומדינת המגורים שלי אינדונזיה. עכשיו רק עקבו בקפידה למה יש חריג טרופי שלילי כל כך מוזר באקוודור...
ואז זה.
שימו את הנתונים של המספר הכולל של מקרי מוות ואני מוצא שהמעניין ביותר מבין 55 הוא נמוך מדי וצריך להיות 550 או אפילו 5500 מצידי.
אנחנו מדברים על תקופה של 2-3 חודשים.
כמה אנשים מתים בלי קלוביס 2 ביום?
אה מוערך בתאילנד. 69.773.884.
https://www.worldometers.info/world-population/thailand-population/
קצב רענון 1,2 עד 1,4% על בסיס שנתי.
למרות העובדה שבין 265.000 ל-325.000 מתים בכל יום בעולם, האנושות שורדת. למעשה, יש לנו בכל שנה עודף ילודה בעולם של 28,7 מיליון. תסתכל ואל תפחד. זה דבר חינוכי, אה כן ביי מספרים תקפים עד שעת קריאת אמסטרדם שעון מקומי אז 12 בבוקר זה רק חצי ערך
https://www.worldometers.info/nl/
מספרי התמותה השנתיים ההגיוניים בתאילנד הם בין 837,286 ל-976.834 אנשים.
זה אומר 2239 או 2767 אנשים ביום.
הו מסביב כאן מסביבנו במרחק HEAR 8 מקדשים. גר באזור "אפור", אז כל חודש אני אגיד כאן התכנסות סליחה שבוע.
אז איך הופכים את זה אוקיי השאלה שלי נשארת מה לעזאזל קורה.
אה מוערך בתאילנד בהתבסס על האוכלוסייה הנוכחית. 69.773.884.
covid19 קשור בעיקר לטמפרטורה ולחות.
קוביד 19 משגשג בצורה הטובה ביותר בין 1 ל-11 מעלות.
קוביד נעלם או אינו פעיל עוד בטמפרטורות מעל 27 מעלות צלזיוס.
כעת עם טמפרטורות מעל 41 מעלות צלזיוס באזור אודונטאני, לואיי, נונגקהאי וכו'
אין צורך לחשוש מקוביד 19.
בדקו גם באתר; mauricedehond.nl
ערוץ יוטיוב: וינסנט אוורס
נגיף הקורונה גורם פי 20 למקרי מוות בהתאם ללחות לפי מוריס דה הונד.
מנחה: נא לספק מקור לטענתך שישנם אנשים שוכבים מתים ברחוב.
https://www.ad.nl/buitenland/wanhoop-in-ecuador-coronadoden-liggen-op-straat~aa90b273/?referrer=https://www.google.com/
טוב לפני חודש….
https://reportersonline.nl/corona-brengt-horror-naar-braziliaanse-amazonestad-manaus/
לא נראה ברחוב אלא במיכלי קירור...
כן, וגם להוסיף שהיה די קר באקוודור באותה תקופה. ציין גם ששירותי הבריאות באקוודור הם ברמה נמוכה מאוד. ותוסיפו גם שהגופות האלה ברחוב הגיעו בגלל שהם היו בעיקר אנשים עניים משכונות עוני, שלמשפחותיהם אין כסף לשלם עבור הלוויה ולממשלה יש מעט מדי יכולת לאסוף אותן.
ה-AD הוא עיתון סנסציוני בדיוק כמו ה-Telegraaf, אבל כן, הוא מייצר קליקים/כסף/מפרסמים. ככל שתהפוך אותו מפחיד יותר, כך יותר אנשים יקראו אותו. בדיוק כמו בסרטים.
אפרופו סרטים: "אף אחד לא היה מוכן למגיפה הזו. זה היה כמו סרט אימה כאן בגואיאקיל".
גופות לא נאספו בזמן, תורים ארוכים (12 שעות) בבתי מתים שהתנפחו, גופות שהלכו לאיבוד,
https://nos.nl/collectie/13841/artikel/2331528-lijken-op-straat-en-overbelaste-zorg-in-ecuador-het-is-hier-net-een-horrorfilm
אני לא קורא לחדשות המרעישות האלה, אני קורא להן חדשות עצובות מאוד שמראות כיצד מדינה מזלזלת לחלוטין בנגיף. אם בתי החולים (ICU) עמוסים יתר על המידה במדינות שונות, יש בכך יותר מ'שפעת'. אתה לא יכול לזלזל בזה ולבטל את זה כאילו שום דבר לא בסדר. לעורר דברים לתחושה טהורה זה ראוי לגינוי, אבל לכסות אותם זה ראוי לגינוי באותה מידה.
ובגלל זה טוב לעקוב אחר קשת תקשורת רחבה (עיתון, טלוויזיה, אינטרנט וכו' ואז עם השקפות שונות). אבל אני לא ממליץ לאף אחד לעקוב אחר חדשות הקורונה כל היום, יום יום, ואז אתה נכנס לפאניקה מיותרת.
פיטר אולי יש לך הצעות לקוראים עם זמן מוגבל באילו 3 ערוצי מדיה מובילים ללכת לסיקור משוקלל של ענייני אקטואליה שונים?
להיות לא מוכן אומר הרבה על חוסר היכולת של ממשלות ומעט על הקטלניות של הנגיף.
קר באקוודור, פיטר היקר? לא בגואיאקיל וגם לא במנאוס. שתי הערים נמצאות כמעט על קו המשווה, אקלים טרופי.
בתעלות אוויר ממוזגות, זה אידיאלי עבור הנגיף לשרוד ולהתפשט. וירוס חי זמן רב יותר במקרר.
מי שלא גר באותם חדרים מקוררים יושפע מכך הרבה פחות.
לגבי אקוודור. הבירה קיטו ממוקמת בגובה של 2800 מטר עם טמפרטורות דומות לאלו באירופה במהלך ההתפרצות.
נראה שגואיאקיל הוא סיפור אחר. זה יהיה המקום הטרופי היחיד עם אחוז גבוה מאוד של מקרי מוות מקורונה. האם זו ההוכחה לכך שסיפור הטמפרטורה שגוי? יש סיפור מתמשך על העיר הזאת - אבל אין לי מקור לזה - שמנהלי הלוויות לא רצו לקחת גופות 'רגילות' מחשש לזיהום קורונה. אז תושבים שמו את הגופות האלה ברחוב כי באמת אי אפשר להחזיק אותן בבית בחום. בגלל זה נראה שהם ברחוב. שוב, אני לא יודע אם הסיפור נכון, אבל זה מאוד סביר.
ובכל מקרה, אם יש 100 כללים וחריג אחד, אני עדיין נוטה להתחיל מ-1 הכללים האלה ולא מאותו חריג אחד. למה בעצם אתה לא עושה את זה, טינו?
לכל מי שרוצה לדעת איך זה באמת עובד: https://youtu.be/BrBuv6kq6Rc
ד"ר המפורסם כיום בעולם. וולפגנג וודארג – בעל ניסיון של עשרות שנים עם וירוסים, מגיפות והשלכותיהן – מציג את חזונו על 'משבר הקורונה'. משבר ממאיר שמונע כולו ממידע מוטעה ופאניקה. מצד אחד, 'מבחן קורונה' שמזהה נגיפים ישנים של נגיף קורונה שמסתובבים בקרב אנשים מזה זמן רב. מבוצעים במספרים הולכים וגדלים, אלה בהגדרה מביאים למספרים הולכים וגדלים של בדיקות חיוביות - מדאיג שכותרתו 'מקרים'. גל שפעת שבעולם הרפואה ובתקשורת מורכב רק מ'קורונה' ושבו כל שאר הנגיפים בדרכי הנשימה שמשתתפים גם הם נעלמים פתאום מהתמונה. מספר כלל עולמי של נפגעי שפעת העולה בקנה אחד עם שנים אחרות. ומצד שני, 'מחלה' COVID-19 שאין לה תסמינים ספציפיים אך נגרמת בעיקר מפאניקה. פאניקה שגרמה לבעיות לבתי חולים ולנותני שירותי בריאות במקומות שונים בעולם, לא בגלל 'המחלה עצמה', אלא בגלל נסיבות מגוונות אחרות, כולל מבנה אוכלוסייה, בריאות, איכות ויכולת לעומת. טיפול והטיפול הקטלני לעיתים קרובות (ICU/נשימה).
ד"ר. וודארג מרגיע את כל מי שמודאג לגבי 'הנגיף'. הסכנה הזו אינה גדולה יותר מאשר בכל עונת שפעת אחרת (מבוססת כעת גם על עשרות מדענים בינלאומיים מובילים המנתחים נתונים אמיתיים מכל רחבי העולם). המסר של וודארג מטריד כשאתה תוהה איך כל העולם יכול להיות שולל על ידי 'פאניקה' כה נטולת עובדות המאפשרת להוביל את עצמו לצמצום החירויות הבסיסיות ביותר. עולם שחושב שהוא צריך להכין את עצמו ל'נורמלי חדש'. בהם 'פתרונות' מסוכנים להפליא ובלתי רצויים ביותר כגון 'חיסון המוני', 'איתור מגע' ו'מעקבים' אחרים נתפסים כאטרקטיביים.
וודארג מזהיר מפני גל חדש של פאניקה שנגרמה בחוכמה ואלפי מקרי מוות מיותרים שכן טיפולי 'COVID-19' (הידרוקסי) כלורוקין שמוכנים כעת במאות ניסויים על ידי ארגון הבריאות העולמי יתבצעו בקרוב באפריקה. 10-20% מאוכלוסיית הגברים באזורי המלריה לשעבר סובלים מ'פאביזם', מחסור בגלוקוז-6-פוספט-דהידרוגנאז (G6PD). עבור קבוצה גדולה זו של אנשים, טיפול עם (Hydroxy) Chloroquine הוא לעתים קרובות קטלני.
ד"ר. וולפגנג וודארג קורא לכולם לפנות לנציגי האנשים שלו, המקומיים. וכדי לפנות לתחושת האחריות שלהם. להודיע לעצמם. וכדי להבטיח שהטירוף העולמי בקשר למשבר השיר הזה וה'פתרונות' המסוכנים להפליא יהפכו לאלתר. Med. וולפגנג וודארג, יליד 1947, הוא רופא פנימי ורופא ריאות, מומחה להיגיינה ורפואה סביבתית וכן לבריאות הציבור ולרפואה חברתית. לאחר פעילותו הקלינית כרופא פנימי, הוא היה, בין היתר, קצין בריאות הציבור בשלזוויג-הולשטיין במשך 13 שנים, מרצה באוניברסיטאות ובאוניברסיטאות למדעים יישומיים ויו"ר ועדת המומחים להגנת הסביבה הקשורה לבריאות בשלזוויג- הסתדרות רפואית הולשטיין; בשנת 1991 הוא קיבל מלגת DAAD לאוניברסיטת ג'ונס הופקינס, בולטימור, ארה"ב (אפידמיולוגיה).
כחבר בבונדסטאג הגרמני בין השנים 1994 עד 2009, הוא היה יוזם ונואם בוועדת החקירה "אתיקה ומשפט של הרפואה המודרנית", חבר האספה הפרלמנטרית של מועצת אירופה, שם היה יו"ר ועדת המשנה לבריאות וסגן יו"ר הוועדה לתרבות, חינוך ומדע. ב-2009 הוא יזם את ועדת החקירה לתפקידו של ארגון הבריאות העולמי ב-H1N1 ('שפעת החזירים') בשטרסבורג, שם נשאר כמומחה מדעי לאחר שעזב את הפרלמנט. מאז 2011 הוא עובד כמרצה עצמאי באוניברסיטה, רופא ומדען בריאות והיה חבר בהנהלה וראש קבוצת העבודה הבריאותית ב-Transparency International Germany עד 2020 בהתנדבות.
מאיפה אתה מביא את כל זה? קראתי את ההיפך במקומות רבים: ארגון הבריאות העולמי מזהיר מפני 'תקוות שווא': "אין שום הוכחה לכך שהקורונה תיעלם בקיץ".
ואז בעל דעה, כלכלן שיגיד לך, כל הווירולוגים האלה לא בטוחים בזה? מאיפה הוא השיג את החרדל? תְבִיעָה
ללחות יש השפעה רבה על מהירות התפשטות נגיף הקורונה SARS-CoV-2.
פְּסַק דִין
לא מוכח
הייתי אומר שסנדלר דבק בקריאה שלך.
בטח לא להאמין לאותם וירולוגים, יש לא מעט דמויות מושחתות שיש להן אינטרסים פיננסיים ביצרני חיסונים. מָקוֹר: https://www.nursing.nl/kamer-eist-einde-aan-dubbelrol-van-viroloog-ab-osterhaus-nurs005280w/
אם אתה באמת מתעניין במה שקורה עם Covid-19, צפה בסרטון הזה: https://www.turnto23.com/news/coronavirus/watch-controversial-press-conference-held-by-two-bakersfield-doctors-that-was-pulled-down-by-youtube
וזה מראה שקוביד-19 אינו מסוכן יותר משפעת עונתית רגילה.
אל תיתן להם להגיע אליך. יש הרבה רופאים וחברות תרופות עם אג'נדה נסתרת שמרוויחים הרבה כסף מהפצת פחד מהקורונה. אפילו ממשלות נופלות בזה. בקרוב יהיה להם גם הפתרון: חיסון שכמעט ולא נבדק ושיעשה אותם אפילו עשירים יותר ממה שהם כבר היו.
אני לא יודע אם יש משרד ממשלתי לסטטיסטיקה בתאילנד, אבל זו לא שפעת רגילה אם אתה מאמין למספרים ב-NL. CBS דיווחה כי 15 אנשים מתו בשבוע 2019 ב-2901 ו-2020 אנשים מתו באותו שבוע ב-4955. כמעט הכפלה.
אני חושב שלא צפית בסרטון ראשון. עודף התמותה במהלך מגיפת השפעת שנמשכה 18 שבועות בשנת 2018 נאמד ב-9.444 (מקור: RIVM). אנחנו לא מתקרבים לזה עכשיו.
לא, אל תתן לזה להטעות אותך. אבל אל תתנו לשני הרופאים האלה להטעות אתכם (איזו אג'נדה יש להם?) גם הם זכו לביקורת מסוימת. לדוגמה, עבור מספרים שיש להם מרווח, הם ציינו את האומדן הנמוך ביותר. כמעט הייתי אומר שאתה (גם?) לא ישר. נדרשת יותר שקיפות. אחר כך אחרים רואים אילו בחירות נעשו בבחירת הנתונים ובפרשנות הנתונים.
ראה:
- https://www.kqed.org/news/11814749/bakersfield-doctors-dubious-covid-19-test-conclusions-spread-like-wildfire
- https://sanfrancisco.cbslocal.com/2020/04/29/bakersfield-doctors-dan-erickson-artin-massihi-coronavirus-covid-19-claimed-condemned/
אולי האמת נמצאת איפשהו באמצע כשאדם א' צועק שיש סכנה גדולה ואדם ב' אומר שמתרחש מעט או כלום. אפילו למומחים אין עדיין את הנתונים הנכונים, ניתוח נכון עדיין תלוי ועומד. כהדיוטות, עלינו להיזהר מאוד לא לקבל את הסיפור של א' או ב' כנכון ולפטר את האחר כחדשות מזויפות או 'מישהו עם אג'נדה'. הישאר תמיד ביקורתי, כולל כלפי שני הרופאים הללו.
זה מסר מ-2009. הווירולוג אוסטרהאוס היה אז, אבל כבר לא, יועץ לממשלה והיה לו מניות בחברת חיסונים. לא כך זה צריך להיות. אבל האם זה מושחת?
אם זה מושחת? מה אתה חושב. אם זה נורמלי, אז אתה לא צריך להגיד שום דבר על צמרת הצבא התאילנדי עם האינטרסים העסקיים שלהם, אני חושב.
אותו אוסטרהאוס יעץ לממשלה לקנות חיסון. אב קלינק השקיעה בכך 252 מיליון יורו. מה אם אוסטרהאוס יקבל עמלה של 5%? לא רע…..
אני חושב שאתה יודע, כמוני, שרופאים רבים עברו שוחד על ידי ביג פארמה. כך היה בעבר, זה עדיין כך וכך יהיה גם בעתיד.
ומה לגבי שלוש המדינות הבלטיות, גם בהן יש מעט מקרי מוות וזיהומים, בדיוק כמו בתאילנד.
ושם זה לא מעל 27 מעלות, שלא לדבר על 40 מעלות.
יאן ביוטה.
יש לנו את ההצדקה הזו לכך.
דופק כמו אוטובוס.
1 טמפרטורה מעל 37 מעלות ורק 27 זה רע לכל וירוס.
לנגיף הקורונה, בדיוק כמו לנגיף הסארט, יש קרום על בסיס שומן, ולכן הוא מתפרק.
יתר על כן, ערך RH (לחות יחסית) חשוב מאוד. 20% RH ו-37 מעלות הורגים תוך 20 דקות.
קרא את הדו"ח הזה:
https://europepmc.org/article/pmc/pmc2863430
הו, תאריך הפרסום הוא המעניין ביותר: מיקרוביולוגיה יישומית וסביבתית, 12 במרץ 2010
2. גם ערך ה-UV חשוב. אותו דבר כמו אצל בני אדם. אם תשכבו זמן רב בשמש בלי קרם הגנה, תישרפו במחבוא, גם לזה נגיף הקורונה לא עמיד. אבל יותר מדי UV הוא גם לא חסר סיכון עבור בני אדם. (אה פשוט עמדתי יותר מדי זמן בלהבת UV של 1 ליטר גזוהול 95 אז אני יודע מה UV עושה = כוויות מדרגה 2).
https://sites.nationalacademies.org/BasedOnScience/covid-19-does-ultraviolet-light-kill-the-coronavirus/index.htm
3. כל ההתפרצויות ואזורי הליבה נמצאים בסביבות "קרות" ולחות.
לכן יכול להיות גם בניינים עם מיזוג אוויר. שם למעלה, מיזוג האוויר הוא חממה כזו של פטריות וחיידקים. (לח וקר) ובכך מגדלים פטריות. (אוי אני חצי ברבו לימלנדר).
https://www.umaryland.edu/news/archived-news/march-2020/researchers-predict-potential-spread-and-seasonality-for-covid-19-.php
אני לא יכול לעשות מזה יותר.
טמפרטורות גבוהות יותר מכבות את התפשטות הנגיף. קרינת ה-UV הורגת גם וירוסים וחיידקים... אז ה-UV, ששורף את העור והורס את כל הפלסטיק, הוא דבר הכרחי במאבק בקורונה. כעת עלינו לפתח מוצר המייצר את הכמות הנכונה של קרני UV שאינן מזיקות לבני אדם, כך שניתן יהיה לספק לחללים כגון אמצעי תחבורה את קוטלי הנגיפים הללו. הבוקר אמנות לספירה על UV...היה לי ניסיון משלי עם UV לפני 30 שנה. הבת תמיד חולה בחורף (ימים אפלים)... פשוט נסעה לטנריף וזה נגמר. כאן בתאילנד, הניחו בקבוק PET עם מים לא מטוהרים בשמש. אז תאילנד עם השמש הרבה שלה בתקופה זו תכבה את הנגיף.
אולי זה נכון, אולי זה לא נכון. אני חושב שאם ייקחו בדיקות דם אז ללא ספק תראו יותר מקרים במקום בדיקת אף-גרון בתאילנד. לשם השוואה אפשר להסתכל על מדינות אחרות: גרמניה (מכון רוברט קוך) מעריכה ש-1,8 מיליון נגועים בגלל שיש להם נוגדנים בדם, מושל ניו יורק מדווח על בסיס אותו כי ישנם 2.7 מיליון אנשים בדם. המדינה נגועים, שהם 13.9% מהאנשים. הולנד כבר דיווחה על 4% זיהומים באמצע אפריל, שהיו אז כחצי מיליון תושבים. באופן אישי, אני חושב שככל שיש יותר אנשים עם נוגדנים, כן ייטב כי בטווח הארוך ההתפשטות תגווע, כך שלסיפור 'חדשות טובות' מתאילנד יכולה להיות השפעה הפוכה בטווח הארוך כי חסינות נבנית בהמוניהם במקום אחר ובנקודה מסוימת כתוצאה מכך, הנגיף נכבה בעוד תאילנד ממשיכה להסתבך עם זיהומים מחודשים וחייבת לשמור את הגבולות סגורים כדי למנוע זיהומים חדשים. אז מנקודת מבט בינלאומית, בקרוב יהיה לנו טוב יותר במערב ואנשים יכולים לטייל שוב בינלאומית ולחדש את הקשרים עם מדינות זרות בכל תחום, כפי שכבר קורה באירופה, בעוד תאילנד חייבת לשמור על גבולותיה סגורים כי ישנה גישה קבועה סיכון לזיהומים חדשים. אלא אם כן יתגלה חיסון זמין, אבל כן הוא עדיין לא.
ראה את המקורות:
https://www.npr.org/sections/coronavirus-live-updates/2020/04/23/842818125/coronavirus-has-infected-a-fifth-of-new-york-city-testing-suggests?t=1588757644773
en
https://www.dw.com/en/18-million-people-in-germany-could-be-infected-with-coronavirus-researchers-find/a-53330608
לעולם לא נוכל לגלות אם המספרים נכונים. עם זאת, מה שברור הוא שמחלקות טיפול נמרץ אינן מוצפות בתאילנד כפי שקורה באירופה ובארה"ב. וכל פארנג יסכים שהוא או היא מכירים מעט מאוד אנשים בתאילנד, פארנג או תאילנדים, חולים או נדרסים.
וזה הדבר הרלוונטי היחיד: הסיכון בתאילנד, ובמדינות השכנות, נמוך בהרבה מאשר באירופה, ארה"ב.
כל השאר רק מסתכלים על שאריות קפה ולא שמים לכלוך על הסוללה.
בהתחשב בזיהומים ברחבי העולם, הנתונים כאן כמובן גבוהים בהרבה
כמו סין, המספרים האמיתיים מטאטאים מתחת לשטיח
נניח שהוא גבוה פי 10 ואז מה? אוכלוסיית העולם תגדל השנה ביותר מ-28 מיליון. אה מלא זה מלא
מוריס דה הונד כבר פרסם פרסומים על השילוב בין לחות גבוהה לקורונה.
אני עדיין זוכר בתאילנד (Banglamung) בסוף אפריל-תחילת מאי: 10 צעדים מהדלת למכונית, וכבר היית רטוב מזיעה.
ראה את סינגפור עם רק 18 מקרי מוות מקורונה באוכלוסייה של 5,85 מיליון
זהה מיאנמר (6) מלזיה (105), אינדונזיה (864), פיליפינים (623), סרי לנקה (7), תאילנד (55) וייטנאם (0)
שם יש לנו עוד "תומאס מפקפק" שרוצה לכתוב משהו שוב.
אף מדינה לא יכולה לרשום בדיוק כמה חולים באמת יש. מלכתחילה, הולנד ובלגיה לא. כעת אני עוקב אחר כל הנתונים הסטטיסטיים מדי יום במשך 90 יום ועוקב אחר המגמה בגרפים סטטיסטיים מתוצרת עצמית, לכל מדינה (כולל NL ו-TH) ובכל העולם. זה גורם לך לחשוב ולאמת.
זה עתה חזרתי להולנד במשך יותר משבוע ואתה יכול גם לראות מדוע הולנד תשווה גרוע לתאילנד. אני יודע, המוח שלי היה צריך לומר "אל תחזור" אבל היו סיבות רגשיות. אני רואה עכשיו בהולנד עם מסכת הפה/אף התאילנדית שלי ולפעמים אפילו עם המסך. אז אתה לא רואה אף אחד מגן על עצמו ושומר מרחק. למעשה, אנשים מסתכלים עליך כאילו אתה זומבי. לא פלא שיש כאוס כזה בהולנד. ברור שההגנה עובדת. (הרבה יותר מדי) לאט אבל בטוח זה מתחיל עכשיו לחדור למוח ההולנדי, בזמן שכל המדינות הסובבות שלנו כבר עשו זאת. מכיוון שהאופוזיציה (במקרה הזה, כולל וילדרס) כבר דרשה הגנה אישית בתחילת מרץ, אנשים למעשה לא עושים את זה. שערורייתי, ניתן היה ליישם את עקרון "זה טוב, זה לא מזיק" הרבה קודם. עכשיו מתברר שזה כן עוזר. רבים לא היו מתים אז!
המספר הכולל של זיהומים בתאילנד למיליון תושבים הבוקר הוא 44 (92,4% מהם כבר נרפאו). בהולנד הבוקר המספר הזה הוא 2417 למיליון, אז יותר מפי 50 (כן חמישים!) יותר. ואז גם טוענים בהולנד שהמספר בפועל גבוה פי 4. אם נסתכל על מספר ההרוגים, בתאילנד יש 0,8 מקרי מוות למיליון תושבים, בעוד שבהולנד זה לא פחות מ-304. אז פקטור של 400.
עכשיו יהיו שוב רוחות רעות, כמו כותב המאמר הזה, שאומרים שהנתונים בתאילנד לא נכונים, אבל אי אפשר לתמרן את ההבדל הזה. למעשה, הנתונים בהולנד כנראה נמוכים מדי. למרות העובדה שיהיו בתאילנד גם חולים "חבויים", שחולים בבית ולכן לא שמים לב אליהם, ההבדל הגדול ברור.
אז השאלה הבאה היא למה זה כל כך בטוח יותר בתאילנד?
דברים חשובים הם:
א) בתאילנד כמעט כולם הולכים עם פרוטקציה. זה אומר, בין היתר, שאם אחד יידבק, זה יהיה עם הרבה פחות חלקיקי וירוס, מה שהופך את המחלה לניתנת יותר לניהול על ידי מערכת החיסון.
ב) לאקלים יש השפעה גדולה מאוד (הוכחה) (צפויה ירידה גם בהולנד בקיץ)
ג) תאילנד הייתה מוכנה הרבה יותר טוב, היו במלאי מספיק בדיקות ואפילו פיתחה מבחן מהיר מיוזמתה.
ד) תאילנד הייתה הרבה יותר מהירה לנקוט צעדים, כאשר באירופה הממשלה נכשלה לחלוטין על ידי זלזול ושם גם אי ציות אזרחי משחק תפקיד חשוב
ה) מתקנים רפואיים בתאילנד מדורגים גבוה יותר מאשר הולנד (WHO)
ו) כנראה שיהיו סיבות אחרות, כמו מוטציה של וירוס וכו'.
כותב קודם מציע שבקרוב יהיה לנו טוב יותר באירופה (אחרי כל העליבות של הרבה מקרי מוות מיותרים!!!!) ושתאילנד תתבלבל. מבין את ההצעה, אבל לא מסכים איתה. העובדה היא שבתאילנד יהיו הרבה פחות זיהומים ומוות כאשר יש חיסון. זו אסטרטגיה שאין לה שום קשר לבלבול, אלא לכבוד לחיים. התעסקות נעשית באירופה ובארה"ב וזה יימשך עד שיהיה חיסון.
יש הרבה בדיה בסיפור שלך. הולנד נקטה באמצעים באמצע מרץ, בעוד אנשים בתאילנד היו מודעים כבר בינואר ונקטו פעולה רק שבוע (!) אחרי הולנד.
בכל הנוגע לאי ציות אזרחי, זה לא הגיוני, תחשוב שהאזרח הממוצע בהולנד מודע לאמצעים ושומר כל הזמן מרחק, עכשיו במאי 06 ויותר מ-6 שבועות לאחר מכן עדיין שומרים על מרחק קפדני בחנויות, ב ברחוב ובמקומות אחרים וזה באופן עצמאי. עוקבים בעבדות אחרי מה שאנשים עושים בתאילנד ונשלחים הביתה עם מיליונים בלי כסף והכנסה ואז משמיעים בקול רם שאין כמעט וירוס בסביבה, איך זה מתחרז? זה גם הישיבה החובה בבית בלילה בתאילנד בזמן שכל העסקים כבר סגורים וכולם ישנים ועסקים סגורים: אני חושב שזה סוג של טרור ממשלתי ואין לו שום קשר לקורונה אלא חלק מחוק חירום להדוף את התקשורת ופוליטיקה ושמירה על כוח. אם תקרא תגובות של אחרים בבלוג הזה, תמיד תקרא שתאילנדים בכל מקום (רק עכשיו ב-Bangkok Post כתבה על תחבורה ציבורית עם בעיה זו) לא שומרים על מרחק של 1,5 מטר ומרגישים בטוחים עם מסכה שהיא מבחינה מדעית הוכח כחסר תועלת אם לא מדבק.
כבוד לחיים בתאילנד עם תמותה גבוהה עקב תאונות דרכים, זיהום אוויר עצום עם אובדן של שנות חיים רבות עקב מחלות בדרכי הנשימה, ממשיכים לאפשר צריכת בשר נא ודגים עם עשרות אלפי מקרי מוות בשנה. שימוש מאסיבי בחומרי הדברה וחומרי הדברה למזון, 500 מקרי מוות בשנה בבנגקוק לבדה בגלל שחפת, בעוד שבהולנד זה כבר כמעט לא קורה בגלל מניעה וחיסונים וכו'. למה אתה מתכוון בכבוד לחיים בתאילנד?
בשבוע השלישי של ינואר, כבר נמצא בהואה הין שיש קורונה וכמעט לא ראיתי מישהו עם מסכות פנים. חזרה לבנגקוק שבוע לאחר מכן, היו רק כמה אנשים במרכזי הקניות העמוסים עם מסיכת פנים.
אז אנחנו לא מסכימים לגבי גישת הקורונה של תאילנד ומדוע תאילנד מציגה כל כך טוב ואף קיבלה מחמאות מ-WHO ודוגמה מובאת. אני מסכים איתך שכבוד לחיים בעניינים אחרים, אתה מזכיר למשל תעבורה, הוא אכן ברמה נמוכה. אני תוהה אם זה אכן נובע מחוסר כבוד לחיים או מחינוך, הרגלים ותרבות וכישלון פשוט לראות סכנה. עם זאת, בהערה שלי הגבלתי את עצמי לגישה הטכנית למשבר הזה, לא למה שהוא חלק תרבותי מהחברה התאילנדית. תאילנד פשוט מצטיינת בהתמודדות עם משבר COVID-19. הייתה הערה נוספת במקום אחר על מקרה בינואר שכבר הובא להואה הין וגם לפטאיה על ידי תיירים סינים. זה נפתר ואז היה שקט לזמן מה.רק באמצע מרץ נודעו המקרים הראשונים ולאחר מכן ננקטו פעולות מיידיות. זה היה שונה בהולנד. אמצעים מאוחרים מדי, רק כמה חבילות בדיקה, הכחשה שהגנה על הפנים אכן עובדת וכו'. עכשיו חודשיים לאחר מכן, גם אנשים בהולנד מתעוררים. בהולנד זה עדיין נוהג לא מוגן. חבל שכאמור, אני לא יכול לצרף גרפי השוואה שלי כדי להדגיש את ההבדלים.
מרטין, כמה חסינות תיווצר או יכולה להיווצר בתאילנד כך? הולנד מצליחה לא רע, שבדיה מנצחת בכל התחומים. במיוחד אם יש גל שני בחורף הזה, ועדיין אין חיסון?
למרבה הצער, הודיעו לך באופן חד צדדי. למעשה, אני מסיק שלא עקבת מקרוב אחר כל העניין בתאילנד. אכן, היו כמה מקרים בינואר, אשר הובאו (התחקו אחר) על ידי תיירים סינים. עם זאת, זה נדחק על ידי בידוד חריף. לאחר מכן, היה שקט בתאילנד לזמן מה, עד שהמקרים ה"תאילנדים" הראשונים הופיעו לפתע באמצע מרץ. אחר כך ננקטו אמצעים מיידיים, כדי שזה נשאר בר-ניהול. אני רוצה להציג את התרשים התאילנדי; זה עושה את זה מובן.
עוד שקר בסקירה הכללית של מרטין. לפי נתוני ה-WHO, הולנד במקום ה-17, בלגיה במקום ה-21 ותאילנד במקום ה-47.
תן לי לדבוק בזה, הפרכת דברים נוספים מראה אפילו יותר מה לא בסדר בסיפור של מרטין.
מקור (WHO, נתונים 2019):
https://www.who.int/healthinfo/paper30.pdf
כן, אבל אנא קרא את הדו"ח בעיון. כי זה מחקר אחר, שלא מתמקד ביכולת הטיפול, אלא ברמה. כך למשל, היא מתעלמת מהמחסור במיטות אשפוז, מיטות IC, חדרי ניתוח, ציוד זמין, רשימות המתנה ארוכות וכו', אלא מרמת ההשכלה והאפשרויות הטכניות הרפואיות. לדוגמה, בדוח זה צרפת נמצאת בראש והולנד אפילו מעל בלגיה, בעוד שאנו יודעים שהרבה הולנדים נוסעים לבלגיה כי ניתן לעזור להם שם מיד. נכון שהרמה בהולנד גבוהה, אבל בקושי אפשר להשיג אותה. אם מוסיפים את תג המחיר בהולנד, אתם ממש בהלם וגם זה מהווה מכשול. תסתכל על מה שאתה משלם באמצעות מיסים וביטוח נוסף / השתתפות עצמית.
לפעמים אני גם סקרן לגבי נתוני התמותה בתקופה האחרונה בהשוואה לשנים קודמות.
בהולנד אלו גבוהים מהרגיל. איך זה כאן
כן, אני מאמין במספרים האלה ויהיה להם אי דיוק דומה כמו במדינות אחרות. מספר המקרים הנדבקים לנפש נמוך בכ-35 מאשר בהולנד ומספר ההרוגים אפילו נמוך פי 250. זה לא מעט, למרות שאולי לא תוכל להשוות את זה לנפש כי הזיהום מתרחש בכל מקום ב"נקודות חמות" ואינו מתחלק באופן אחיד על האוכלוסייה, אבל גם במספרים מוחלטים הוא עדיין פי 8 עבור המקרים הנגועים וכ-55 פעמים עבור המתים. למרות שהמספרים אולי לא בדיוק נכונים, אין עודפים של ממש. זה יהיה מורגש בבתי חולים ובמשרפות המקדש, ואני מוצא שזה לא יאומן שאף אחד לא ידווח על כך באמצעות מדיה חברתית.
בהשערות לגבי הסיבה להבדל הגדול הזה, אני חושב על ההבדל במגע חברתי. תאילנדים לא לוחצים ידיים ולא מתנשקים ומחבקים (בפומבי) ובגלל טמפרטורת האוויר הגבוהה יותר. גם בגלל טמפרטורת האוויר הגבוהה יותר, הנגיף ישרוד פחות נוחת על דברים שנגעו בהם על ידי אנשים נגועים.
בנוסף לשימוש המאוד אינטנסיבי במסכות, אני גם רואה יותר ויותר מגני פנים בטלוויזיה. אלה קלים להכנה בעצמך וזולים מאוד. ישנן תוצאות מחקריות כי מגני הפנים יעילים מאוד ובשילוב עם המסכות אטומים ל-Covid99 ב-19%. אני מצפה שהשילוב הזה יתגלה כפתרון הטוב והזול ביותר בעולם עם כל התפרצות חדשה. ההתפרצויות החדשות הללו צפויות להגיע. אם יש רק מקום אחד בעולם שבו הנגיף מופיע, אזי ההתפשטות יכולה לעבור מהר כמו בינואר האחרון ואז נשתמש במגני הפנים האלה. נחמד לשמוע את מגני הפנים האלה. פשוט צפו בו בטלוויזיה: הם כמעט לא מורגשים וכבר נמצאים בשימוש עובדים בתעשייה ובשירותים.
לבחון??
השבוע נבדקו ביאלה 40 אנשים ונמצאו חיוביים.
נבדק שוב כעבור יום וכל ה-40 היו שליליים.
בספק רב המבחנים התאילנדיים האלה, כמו גם המספרים התאילנדיים.
גם לי יש ספקות אבל תשאלו אותי למה הם ישקרו ואיזה עניין יש להם בזה, תיירים כבר לא שם ואין יותר אנשים שנכנסים.
ליונל.
מה אתה חושב ? בבלוג הזה לפני מספר שבועות מישהו הגיב שיש אפשרות להשתלט על המלונות הפנויים בזול, כי בקרוב כל מלון יפשוט רגל, ואז שוב ייפתח הגבול והבעלים החדשים ישתלטו על מלון שהצליח בעבר בזול. . יש משהו במה שאני חושב שאני יכול לעשות, אני יזם בעצמי וקצת יודע כלכלית, וכל משבר מספק הזדמנויות להרוויח הרבה כסף. כך גם איסור האלכוהול; האם זה יכול להיות בגלל שאנשים מסוימים לא 'תמכו' במנהיגים מספיק? ואם יש לך עשרות מיליונים עד מיליארדי באט בבנק שלך, האם זה משנה אם למישהו אחר אין מה לתרום לשגשוגם של העשירים: לא, זה לא משנה כמה גרוע המצב הולך למיליוני תאילנדים כי זה לא מפריע להם ואולי יתרון כי בקרוב אפשר יהיה להשתלט על חברות, חנויות, בתי מלון וכו' בזול כי הרבה מסחר נהרס זמנית. זה האינטרס של בעלי הכוח, רוב האנשים לא מתעניינים בעובדה שאף תיירים לא מגיעים כי עם או בלעדיהם יהיה בסדר, קשה למצוא מעורבות חברתית וזה ניכר מאי השוויון הגדול בהכנסות ומצב ההישרדות הקבוע. שבהן נאלצים להתמודד מיליונים רבים של תאילנדים שנה אחר שנה.
בשבוע השלישי של ינואר, כבר נמצא בהואה הין שיש קורונה וכמעט לא ראיתי מישהו עם מסכות פנים. חזרה לבנגקוק שבוע לאחר מכן, היו רק כמה אנשים במרכזי הקניות העמוסים עם מסיכת פנים. בהחלט ניתן להבחין שנראה שיש פחות קורונה בתאילנד. בין 20 ו-30+ האנשים שאני מכיר, אף אחד לא נדבק. ב-NL, הרבה 65+ מתים מקורונה ואני חושב שבהולנד מספר בני 65+ גבוה משמעותית מאשר בתאילנד.
שלום יאן ווילם.
שאלה מאוד מעניינת שאתה שואל כאן כי זה כנראה מה שהרבה אנשים ישאלו את עצמם.
למה אתה צריך להאמין למספרים?
אבל גם להפוך את זה!
למה לא להאמין למספרים?
אם אתה לא מאמין למספרים אז זה לא יוביל לכלום ואי אפשר להשוות עם שום דבר! כך שלעולם לא תגלה אם הם אולי נכונים!
עם זאת, אם אתה מאמין למספרים, זה פותח עולם מעניין מאוד מכיוון שאתה יכול להשוות עם פרסומים אחרים, למשל, למדינות אחרות ואולי להתעמק יותר מהיכן מגיעים ההבדלים ואולי אפילו לחשוף באופן מופגן כל הצהרות שגויות. מעניין מאוד!
מי שטוען מראש שהמספרים שפורסמו אינם נכונים ללא כל ראיה מודגמת כבר מדבר שטויות עד שיוכח אחרת!
טיפ: השווה את המספרים של http://www.bangkokpost.com או כל פרסום לצורך העניין http://www.worldometers.info en http://www.statista.com.
שני אתרי אינטרנט בעלי שם עולמי שמתייעצים ומסופקים להם נתונים על ידי גופים רשמיים רבים ברחבי העולם.
זה נותן לך התייחסות לאמינות גדולה ביחס לכל פרסום.
"כל מדינה מודדת אחרת, אז אי אפשר להשוות!"
זהו טיעון שנשמע רבות, שכמובן תקף רק אם, למשל, יש להעתיק את הנתונים שמפרסמים ממשלות שונות ולהשוות זה עם זה.
אתרים כמו http://www.worldometers.info en http://www.statista.com ברור שלא תעתיק את הנתונים האלה בצורה עיוורת. לרשותם עומדת סוללה ענקית של מומחים ומומחיות וכל הנתונים המתקבלים כמובן מנותחים על ידם בהרחבה לפני פרסום. זה מקצוע, זה המקצוע שלהם!
אגב, אתה יכול בקלות לבדוק זאת בעצמך על ידי, למשל, הפרסומים של הממשלות לצד אלה של http://www.worldometers.info en http://www.statista.com ואז תראה אוטומטית כל דמיון או הבדל ותוכל להסיק מסקנות משלך מזה. מעניין מאוד!
מקווה שעזרתי לך במקצת עם זה כדי לקבל קצת יותר בהירות לגבי הדלת http://www.bangkokpost.com הציג דמויות קורונה,
בברכה,
Bz