ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רוני לטיה: לא, זה לא עובד ככה בכלל. זה קשור רק לתקופת המגורים שכבר התקבלה שצריך להאריך. ד
- טים: 11. אין לשכור מכונה. ידית הילוכים לעומת זאת קשה מאוד להתרגל אליה ובעיקר מסוכנת במצבי חירום, כלומר
- מייק: יש גם שיטת שילוב: סכום של 400.000 באט בבנק תאילנדי, בתוספת דוח הכנסה מהשגרירות. מַס
- Valorous: סיפור מעורפל, גיליתי את זה רק אחרי כל כך הרבה זמן? אתה אוהב את אשתך, נשוי כבר הרבה זמן ועדיין רוצה להתגרש? אישי
- הנק: אני רואה את זה ככה. אם מותר לעובד המדינה להיות בעל אינדיבידואליות מסוימת, אזי אותו אדם באמת יבדוק את בקשת הויזה
- janbeute: מה שהייתי עושה במקרה שלך זה להפסיק את זה מיד. וגם לעורך דין אין הרבה תועלת, מה שקורה זה מה שקורה.
- janbeute: אתמול החלפנו בלון גז 15 ק"ג לבישול, מותג צבע כחול Worldgas, בכפר שלנו. שילם 465 באט.
- כריס: נחמד לתאילנדים (המסכנים), אבל כמובן שכולם רק פינוק. אגב, זה לא רק התאילנדים המסכנים
- רודולף: גם שוק המכירות וגם שוק השכירות לא מוכרים לי. אבל לקנות דירה אחת להשכרה לא נראה לי רעיון טוב
- בחור: הסיפור שלך בהחלט לא מבודד במדינה הזו. כאשר אתה יכול להגיע להסכם אמיתי עם אשתך ללא בעיות נסתרות
- ג'רארדוס: Booking.com תמיד מציין אם אתה אוכל ארוחת בוקר
- רוני: אני גר עם חברה שלי בסרי מאהא פוט. להלן בתים חדשים למכירה ב-1.8 מ'. אותם בתים מושכרים
- כריס: קראתי לזה ויזה זמנית כי ככה זה עובד. פג תוקף הויזה הישנה ובכל זאת לא צריך לצאת מהארץ בשביל צלחת
- GeertP: אבא_מייסד יקר, המפתח נמצא לחלוטין אצל אשתך, היא תצטרך לבחור עבורך או עבור משפחתה. זאת המשפחה
- ג'רארדוס: אנחנו תמיד מזמינים דרך booking.com. לעיתים רחוקות אכזבה. המיקום מצוין תמיד, עם או בלי ארוחת בוקר, ביטול חינם
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » שאלת הקורא: מה לגבי קשישים לא מבוטחים בתאילנד אם הם מקבלים קורונה?
קוראים יקרים,
יש לא מעט בלגים מבוגרים והולנדים בתאילנד ללא ביטוח בריאות. לפעמים בגלל שהם כבר לא מתקבלים בשום מקום או בגלל שהם לא יכולים לשלם את הפרמיה עבור פוליסת ביטוח בריאות.
מה קורה אם אדם כזה יחלה במחלה קשה בגלל נגיף הקורונה?
בכבוד רב,
אנדרה
אני מניח שפשוט מקבלים חשבונית עבור כל שירות שניתן ולכן היא אינה בחינם מראש כי אינכם מבוטחים ……..
לחלופין, בדיוק כמו בדרום אמריקה, מסור תחילה את כרטיס האשראי שלך עם קוד ועם ערבות מספקת (למשל ANWB send) חתום על טופס A4 ריק ואז הכרטיס שלך יטופל. עד שהכל יוסדר בכתב, פשוט תישארו נפרדים בחדר ללא ציוד רפואי. ותעשה אותם עליך או בשבילך. אין אחריות או ערבות מספקת שיש את החור בדלת.
למרבה הצער אבל נכון, חוויתי את זה בעצמי בוונצואלה עם אבי שלקה שם מאוטם מוחי
בשנת 1991 בעלי אושפז בבית החולים פטאיה בנגקוק, לא בדק אותו עד שקיבלו אישור על הביטוח שלי ונאלצו לבדוק את כרטיס האשראי.
אחר כך טופל מצוין והכל מסודר בביטוח
הישארו בבית וקחו מספיק אקמול ותישנו על הבטן, בדיוק כמו בטיפול נמרץ
או לבית חולים עם מספיק כסף, ספרו רק כמה 100.000 באט
הסיכון הזה לא להיות מבוטח
אפשרות שלישית נסה ללכת לארץ הולדתך בהקדם האפשרי
מקווה לכולם שתוכלו לעבור במקום בצורה קלה
כן מה אז? לכל אחד יש ברירה, לשלם או להמר שלא תחלי.
אל תחשוב שהכל ישולם עבורך לצערי!
לך לממן אותי. 100000$- זה מספיק.
ואם אתה לא יכול לשלם את החשבון שלך אתה עלול להגיע לכלא,
היי אנדרה,
אני משתפת את השאלה שלך כבר הרבה זמן.
כבר הייתי בקשר עם המוסד והקבינט של דה בלוק.
המסקנה הבאה: אינך זכאי להחזר בתאילנד מחברות הביטוח ההדדיות הבלגיות.
אז אתה-אנחנו יכולים לשלם על הכל מכיסנו.
למטה שמתי את המייל שקיבלתי מהעובדים דה בלוק:
אדון נכבד
אנו מודעים למצבם של פנסיונרים בלגים החיים בתאילנד. אבל אני מפנה את תשומת לבכם לעובדה שזה היה המצב כבר לפני פרוץ משבר הקורונה. אחרי הכל, המצב שאתה מתאר זהה לאנשים שחולים ללא תלות בנגיף הקורונה. אתה צודק לציין שעדיין מנוכה מהפנסיה שלך הפרשה המיועדת לביטוח בריאות. הודות לתרומה זו, אתה זכאי להחזר על שירותי הבריאות שהיו לך בבלגיה.
עם זאת, לא ניתן להחזיר את הטיפול שתזדקק להם בתאילנד על חשבון בלגיה.
עם זאת, כיסוי זמני ברחבי העולם אינו אפשרי. הרי לממשלת בלגיה יש מערכת https://www.international.socialsecurity.be/social_security_overseas/nl/home.html כך שיהיה לך כיסוי לטיפול בתאילנד בתנאי שתשלם תרומה.
אני יכול גם להודיע לך שהשנה יתחיל משא ומתן עם תאילנד להסכם ביטוח לאומי במטרה לדאוג לטיפול הבריאותי של הגמלאים שלנו בתאילנד. כמובן שרשויות תאילנד עדיין צריכות להסכים לכך. החדשות החיוביות הן שלפחות הם הסכימו להתחיל במשא ומתן
בברכה
הנדריק הרמנס
היועץ הכללי
תמיכה ותיאום מדיניות של DG
יחסים בינלאומיים
T: + 32 (0)2 528 63 40
M: [מוגן בדוא"ל]
W: http://www.socialsecurity.belgium.be
ביטוח לאומי של השירות הציבורי הפדרלי (FPS).
מרכז מנהלי גן בוטני – מגדל פיננסים
Kruidtuinlaan 50, תיבה 135
1000 בריסל בבקשה, תחשוב על הסביבה לפני
אתה מדפיס הודעה זו.
כתב ויתור
הטוב ביותר ,
אל תלך שולל, זה עבור אנשים שעובדים מחוץ לאירופה.
שלח שם מייל ותראה.
אני כבר עשיתי.
הסיבה שבגללה לאנשים אין ביטוח בריאות לא ממש משנה.
בשורה התחתונה, במיוחד כאדם מבוגר, אנשים לוקחים במודע סיכון גדול להסתובב ללא ביטוח.
במקרה כזה אפשר לקוות שרצועת אקמול תעזור לנצח בקרב
או שאפשר לעזור לאדם בבית חולים ממלכתי בעלות קטנה,
אם עדיין יש מספיק מיטות במהלך מגיפה.
לאשפוז ממושך בבית חולים פרטי יקר יש השלכות ניכרות על קופת החזירים.
שכן רחוק הצליח למכור את ביתו כדי לשלם את חשבונות בית החולים, אשתו נשארה מאחור
למות עם מעט עד כלום שנותר מאחור.
אם לא רוצים להניח שמשלם המסים התאילנדי או ההולנדי ישלם בכל מקרה,
ואז נשאר "מימון המונים".
אני אפילו יכול לדמיין שבשביל טיפול רפואי צריך קודם כל לספק ביטחון כלכלי שהמטפל/בית החולים לא יישאר מאחור בעלויות אלו.
השאלה שלי תהיה גם, מה יקרה אם מספר החולים הנדבקים יגדל בצורה כה דרסטית עד שמערכת הבריאות התאילנדית תיכנס ללחץ.
אותו תרחיש, שאפילו ארגון הבריאות העולמי לא רואה בו בלתי אפשרי, כבר מתרחש במדינות תעשייתיות עשירות.
זו הסיבה לכך שבאירופה נקבעים אמצעים מחמירים יותר כדי להבטיח שמספר החולים שבאמת זקוקים לטיפול רפואי אינטנסיבי יתפרס על פני תקופה ארוכה יותר.
אם לאמצעים הללו יש השפעה מועטה או לא, ייתכן שאפילו מערכת הבריאות במדינות רבות באירופה כבר מגיעה לגבולותיה.
השאלה שלי היא, עד כמה מערכת הבריאות התאילנדית חזקה אם הביקוש הפתאומי לחולים אינטנסיביים יהפוך כל כך גבוה עד שבאמת יש מחסור באוכלוסיה שלה.
איפה אנחנו פרנג אם כך, שחלק ממנו אפילו לא מבוטח עדיין, או לא מבוטח מספיק?
ואיך, במקרה של מחסור חמור, תהפוך ארץ החיוכים לארץ עגמומיות?
לגבי המשפט האחרון שלך, זה כבר.
מכיר 2 אנשים שיודעים על זה יותר.
1) טינו קויס, אז כתב משהו בבלוג של תאילנד, 2013.
https://www.thailandblog.nl/de-week-van/tino-kuis/
2) התייעצות של שגרירות הולנד, בשנה שעברה בפגישה ושאלה אותו, אם הוא עסוק, כן.
עם בעיות עם ההולנדים, כולל אסירים, בעיות כלכליות, אנשים שמגיעים לבית חולים ולא יכולים לשלם את החשבון.
אני חושב שהאנשים האלה יכולים לתת את התשובה הנכונה.
הנס ואן מוריק
התשובה הנכונה היא ונשארת שאתה אחראי למה שאתה עושה או לא עושה, הנס. אם אתה רוצה לרכוש שירותים שיש להם עלויות הקשורות אליהם ואתה לא יכול לעמוד בעלויות אלה בגלל בחירות שעשית פעם, אתה לא יכול לצפות שמישהו יהיה מוכן להציל אותך על חשבון אחרים. אתה לא יכול להטיל אחריות על מישהו אחר,
קבוצת האנשים הזו חיה בחוסר ודאות כבר עידן ועידנים ולא מצליחה לדעתי. אלא אם כן, כמובן, לקחת בחשבון מחלות קשות, כמו סרטן ועכשיו גם נגיף הקורונה, כדי לעזוב את החיים כאן. לצערי כבר נאלצתי להיפרד מחלק מקבוצת האנשים הזו בתאילנד. נורא אבל נכון, הגבר האחרון היה רק בן 68. בתי חולים פרטיים לא יקבלו אותך בזרועות פתוחות ולא יעזרו לך בלי ערבות כספית ובתי חולים ממלכתיים יצטרכו לעשות משהו, אבל זה יהיה מינימלי ועד כה מעט מדי אני חושש.
לא ידוע לי על הסכומים שיש לשלם עבור הטיפול בקורונה. זה עתה קראתי שהרשות התאילנדית רואה צורך שיהיה לך ביטוח בריאות של לפחות 100.000 $ עם הכניסה לתאילנד. האם זה יכול להעיד על העלות של טיפול כזה?
אז אני חושב שרוב הקשישים במצב הזה לא ישרדו ועדיף להם להסגר עצמי.
ישנן פוליסות ביטוח Covid מיוחדות כאן בתאילנד לזרים, ראה את המידע הבא (קישורים לתמונות): https://pbs.twimg.com/media/ETZMcY3UwAYgmxM?format=jpg&name=large
en
https://pbs.twimg.com/media/ETZVgREX0AEZaM3?format=jpg&name=medium
בשבת זו אלך למשרד המקומי של ביטוח Dhipaya. תראה מה אפשרי.
עכשיו אתה יכול לראות פתאום את פוליסות הביטוח המיוחדות האלה של Covid מופיעות ממה שנקרא מבטחים שמנסים להרוויח מהמצב הלא וודאי.
בדרך כלל, כפי שראיתי את זה, אנשים מבקשים לשלם פעם אחת פרמיות גבוהות מאוד, וכאשר מערכת הבריאות התאילנדית מגיעה לגבולותיה עקב הגידול העצום בחולים, גם עם הביטוח הטוב ביותר, אנשים עדיין רחוקים מלהיות בטוחים שהם יקבל בפועל את מקום הטיפול והטיפול הרפואי הנדרשים.
העלייה הפתאומית הזו בחולים הזקוקים לטיפול רפואי תלויה מאוד בצעדים שנקטה ממשלת תאילנד כדי לקוות להכיל אותם בגבולות, שלדעתי כבר אינם מספקים.
יתר על כן, יש לעקוב אחר כל צעד גם באוכלוסייה, וכשאני מסתכל על הכפר שלנו, אני כבר רואה שם בעיה נוספת.
הרבה תאילנדים על הארץ אינם מודעים לחלוטין לסכנות שהמגיפה הזו יכולה להוות עבורם.
בני משפחה רבים הנמנים עם האנשים שעלולים להידבק כל היום במהלך היום לצורך עבודתם מצטרפים לחברים ובני משפחה לאחר יום העבודה שלהם כדי לאכול את הארוחה שלהם יחד עם האצבעות מהקערה.
ללכת למרחקים, ולהקדיש תשומת לב יתרה להיגיינה שלהם בזמן הזה, אם זה נדרש כעת מוירולוגים שונים באירופה, זה מאוד זר לחלוטין לרבים.
הגיע הזמן לחזור להולנד בהקדם האפשרי, אפילו האנשים שגרים כאן ואפילו בעלי ביטוח רפואי לתאילנד.
בתור פארנג בתאילנד אין לך ערבויות למחר.
לפחות בהולנד עדיין מכבדים אותך כאדם ולכל אדם הולנדי יש רשת ביטחון רפואית.
וכשהסערה נגמרת, חוזרים לתאילנד.
המצב הכלכלי של בתי חולים תאילנדים לא נועד לטפל בזרים לא מבוטחים. הבחירה בדלת הכניסה לבית החולים תלך ותחמיר בעתיד הקרוב, תשלום על טיפול + לינה מראש, או מתן ערבות איתן, או הסתובבות ולראות איך זה יוצא.
ובחזרה לכפר אתה כבר לא רצוי עם אבחנה ה-CoviD שלך, כבר מאשימים את הזרים שהביאו את הנגיף לתאילנד, ואז כמעט ולא מודגשת לסינים, כי להרבה תאילנדים יש דם סיני בעצמם שזורם דרך ורידים. הפראנג החיוור הזה, הוא עשה את זה!
זה עצוב אם אתה חולה כאן בלי ביטוח. אבל אני חושב שאתה לוקח את הסיכון הזה בעצמך. אבל מקווה שזה יעבור להם.
אני יודע שב-NL בתי חולים מחויבים לעזור לאנשים לא מבוטחים עם מצבים מסכני חיים. יש לזה תקציב.
אני לא יודע אם גם בתי חולים תאילנדים חייבים לעשות את זה.
נראה שיש תקציב לטיפול בקורונה בקרב זרים לא מבוטחים בתאילנד, כי ב-11 במרץ העביר המבקר הכללי פומיסאק אראניאקאסמסוק כסף עבור זה.
עם זאת, עובד אגף הכספים של משרד בריאות הציבור (משרדו של מר "אי פארנג") אמר כי הכסף לא הגיע ב-18 במרץ.
אף אחד לא יודע לאן נעלם הכסף. פִּטמָה
מקור: https://www.khaosodenglish.com/news/business/2020/03/18/govt-oks-free-covid-19-treatment-for-foreigners-but-the-money-never-arrived/
קורנליס אומר ב-19 במרץ 2020 בשעה 13:30
התשובה הנכונה היא ונשארת שאתה אחראי למה שאתה עושה או לא עושה, הנס. אם אתה רוצה לרכוש שירותים שיש להם עלויות הקשורות אליהם ואתה לא יכול לעמוד בעלויות אלה בגלל בחירות שעשית פעם, אתה לא יכול לצפות שמישהו יהיה מוכן להציל אותך על חשבון אחרים. אתה לא יכול להטיל אחריות על מישהו אחר,
יש לי ZKV ואתה לא יכול להשיג אחד טוב יותר.
ב-VGZ Universeel עם תאילנד כמדינת מגורים, משנת 2009.
הנס ואן מוריק
נ.ב, תוספת לתגובה הקודמת שלי.
https://www.thailandblog.nl/lezers-inzending/lezersinzending-nut-goede-ziektekostenverzekering/
הנס ואן מוריק
אנשים יקרים, לאשתי יש ביטוח בריאות בתאילנד עם www. thailife.com, שילמה 6846 באט ל-3 חודשים, לאחרונה הלכתי איתה לבית החולים בצ'יאנגראי במרכז, בוצעה בדיקת MRI של המניסקוס שלה ונאלצנו לשלם על כמה תרופות, שהן מאוד יקרות בסטנדרטים תאילנדים, היינו צריכים לשלם ביחד הם משלמים 2500 באט, כ-71 יורו, אם לא היית מבוטח בשנה הראשונה, אתה לא זכאי מיד להחזר על פי חוק, כמו סרטן, מניסקוס וניתוחים גדולים, גם אם חיית בתאילנד כאזרח הולנדי במשך תקופה ארוכה. ואתה נמחק בהולנד, פשוט אין לך זכות דיבור כשאתה חוזר להולנד, השנה הראשונה, כך נאמר באינטרנט, היא בדיוק כמו לא לבטח רכב, לא מתבצע תשלום, גם אם אתה גר בתאילנד בתור תאילנדי. , אתה רק צריך להיות מבוטח, הדבר היחיד הוא שהם יכולים להכניס אותך ולדאוג לך, כפי שראיתי עם גיסי , שגם להם לא היה ביטוח בריאות, אבל אחרת הם לא עושים כלום, כמה שזה נשמע קשה, זה יחול גם על נגיף הקורונה, אני חושש, בהצלחה עם זה, ותישארי בריא ותעזור למישהו אחר אם אתה פחית.
גם לאשתי היה ביטוח כזה וזה ביטוח חיים בתאילייף. אשתי שילמה כמעט 15.000 באט בשלושה חודשים והיה לה כיסוי מקסימלי למקרה של מיליון באט בשנה. אני בספק אם זה יכסה מספיק את העומס, במיוחד אם תהיה בטיפול נמרץ במשך שבועות רבים. זמני ההמתנה הם בדרך כלל שלושה או ארבעה חודשים בביטוח תאילנדי.
עד היום זה עדיין כך שאם תחזרו להולנד ונרשמתם שוב, אתם מחויבים לעשות ביטוח בריאות וכי על המבטחים לכלול אתכם בתיק ושאתם רשומים בהולנד מיד מהרגע. אתה נרשם. מבוטחים. רק לחבילות נוספות יש להמתין שנה בערך.
אלן היקר, אני חושב (למעשה אני בטוח) שכל מי שנסע לגור בתאילנד ללא ביטוח בריאות ו/או ללא מספיק משאבים לעמוד בבעיות בריאות, אחראי על איך להתמודד עם משברי הקורונה הקרובים. או שאתה בתאילנד עם ביטוח AA טוב (בדוק בהואה הין אם כיסוי קורונה מובנה), או שאתה מעל גיל 70 עם כסף טוב בבנק. רק ThB800K עקב מצב הויזה והצורך להשתמש בסכום זה במקרה של טיפול ב-IC יכולים לגרום לבעיות גם בהארכה הבאה.
בקיצור: קח ריחוק חברתי כקו מנחה. "תישאר בחדר שלך!" כבר אמרה מגי הבלגית. בצדק, מכיוון שאתה לא יודע מכל תאילנדי אם הוא/היא לוקח את קורונה ברצינות. עכשיו לצפות מהממשלה ההולנדית (או הבלגית) שרוטה תפתור את זה, זה מאוד אופורטוניסטי, במיוחד אם אתה קורא מדי פעם את התפרצויות הסיקור החביבות והקטנות של אותה ממשלה. כנראה שאנשים פתאום לא כל כך שמחים שעזבו פעם אחת!
הנס, אתה חושב שאתה יודע הכל, אם לשפוט לפי המילים שלך '...או שאתה בתאילנד עם ביטוח AA טוב... או שאתה מעל גיל 70 עם כסף טוב בבנק...'. Marijke פרסמה תגובה באותו האופי בערך.
ברור ששניכם פספסתם משהו בהיסטוריה האחרונה.
עשרות אלפי אנשים עם הכנסה מהולנד טופלו ב-1-1-2006 על ידי פוליטיקאים הולנדים בתופעת 'חוק ביטוח הבריאות' וכך גם האנשים החיים בתאילנד. במשיכת עט פשוט, פוליטיקאים מתחו קו בין האנשים שהיו להם ביטוח בריאות בהולנד והם נאלצו לחפש פוליסה אחרת. קבוצה קטנה הצליחה לעבור לפוליסת חוץ ללא בדיקה אצל המבטחת; אחרים לא היו מסוגלים לעשות זאת והורשו לחפש אחר מדיניות הולנדית, תאילנדית או בינלאומית עם היסטוריה רפואית 'מזוהמת'. בהתאם להיסטוריה הרפואית, זה הצליח או לא, או נגד החרגות ו/או פרמיה גבוהה באופן אבסורדי.
המשמעות היא שההולנדים בכל מקום בעולם, שלא באשמתם, הפכו לבלתי ניתנים לביטוח מחוץ להולנד, לאיחוד האירופי ולמדינות האמנה. אז לפני שתתחיל להצביע שוב, תסתכל על ההיסטוריה האחרונה.
אריק, אתה צודק בחלקו, ואני מודה שממשלת הולנד היא שותף מאוד לא אמין שאי אפשר לסמוך עליו. אבל זה לא משנה את העובדה שהרבה הולנדים הגיעו לגור בתאילנד אחרי התאריך שציינת, והם כמובן ידעו את הסיכון שהם לוקחים. דיברתי על זה כמה פעמים בעבר. תגובתם הייתה לעתים קרובות שהם יחזרו להולנד אם בריאותם תעשה זאת רצוי. אחרים אמרו לי בבירור שהם הולכים להתאבד, כסוג של המתת חסד.
TVdM I שייך לקבוצת האנשים שאינם ניתנים לביטוח לפני 2006; חזרתי להולנד כשהייתי בן 71 ואני גר שם כבר 6+6 חודשים. אף אחד לא יכול לקחת ממני את 16 השנים שלי כשהייה ארוכה בתאילנד! בהולנד אני מבוטח בחובה ובמהלך החופשה שלי בתאילנד, אבל כל עוד קוביד-19 ישלוט אני אשאר בהולנד…….
הגיע הזמן שתיקח אחריות על הבחירות וההחלטות של עצמך ושהאצבע המפורסמת לא תופנה כל הזמן למדינה ההולנדית. בין אם תעזוב לתאילנד ב-2006 או ב-2021 כדי לגור שם: תמיד יכולות להיווצר נסיבות שמציבות את הבחירה שלך בפרספקטיבה אחרת. שינויי חקיקה, זיהומי וירוסים עולמיים, מחלות קשות: מדוע אנשים חושבים כל כך בקלות שהיציאה לתאילנד צריכה להיות חתיכת עוגה?
תהיה הסיבה אשר תהיה, אתה ונשאר אחראי לעריכת הביטוח, בין אם זה נוגע להוצאות רפואיות, לבית שלך או לרכב שלך. אם אינך יכול להרשות לעצמך ביטוח בתאילנד, עליך לוודא שיש לך מספיק נכסים נזילים כדי לכסות את עצמך. אתה לא יכול להאשים אחרים (ממשלה, חברות ביטוח) בחוסר ההיקף הפיננסי שלך, כי בחרת איפשהו שגויה.
כשאני קונה רכב חדש ללא ביטוח כל סיכונים ואני מחנה את הרכב מול העץ הקרוב, אני לא צריך לצפות שאחרים ישלמו על הנזק שלי.
אנדרה, אני רואה את זה רחב יותר מנגיף הקורונה הזה.
אם הפכת ללא מבוטח או לא מבוטח כבעל הכנסה מNL מחוץ לאיחוד האירופי ולמדינות האמנה (בשל פוליטיקה או בשל התנאים ו'מדיניות הביטול' של חברת הביטוח), תוכל לשקול לעבור (חזרה) ל- האיחוד האירופי או למדינת אמנה. ללכת. האמנות מציעות לך את המרחב הזה ואתר HetCAK מספק את המידע.
לאחר מכן אתה בוחר בין להישאר וניהול סיכון פיננסי לבין ללכת ולשלם פרמיה עבור (בNL) כיסוי מלא. במדינות אחרות הפרמיה ל-HetCAK לרוב נמוכה יותר, אך כך גם הכיסוי ואיכות הטיפול פחותה. חברים שלי ואני עשינו את הצעד ל-2x ספרד ו-3x NL, בהתאמה. האופציה היא אז 4 חודשים או יותר NL ו-8 חודשים או פחות TH או מדינה אחרת ואתה יכול לתת להם את העלות שכבר עושה.
ואז ההגירה לארץ היא השלב שהייתי ממליץ עליו. כותבים אחרים כבר הגיבו על 'הישאר'.