ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- מתיאס: טוב רנה, אני מסכים איתך ב-100% בעניין הזה. לכל מקום שאתה הולך, או בכל מדיה באינטרנט, זה דוחף לנו בגרון
- ג'ק ס: LGJOAJDLFJLAKFLAKAJALJ נישואים…. גבר אוי גבר... אני מתחיל להיות מיושן... היה לי את זה עם הקיצורים האידיוטיים האלה
- סיב: היי, אתה יכול לקבל מגוון של דגמים או סוגי בתים, הרבה אפשרויות אבל אתה יכול גם להזמין אדריכל
- בחור: הורד את היישומון "חזאי מזג האוויר" 2024. שם תמצא מידע שימושי עדכני מדי יום, כולל איכות האוויר
- בחור: בניית בית כאן עולה כמובן הרבה פחות מאשר בהולנד או בבלגיה. כמה יעלה בית תלוי בגודלו
- אלפונס: נכון שכדאי לנסות ליצור קשר עין, אבל בעיה בתאילנד היא שמכוניות רבות מסונוורות ולכן אינך יכול
- אריק: הורד את אפליקציית Airvisual (IQAir) כדי לראות היכן איכות האוויר הטובה ביותר.
- Co: אתה יכול לעשות את זה יקר ככל שאתה רוצה. אבל כדי לתת דוגמה, עבור הסכום ששכרתם ב-8 שנים, הייתם צריכים...
- רוד: בעיה עם תאילנדים היא שהם לא רוצים ללמוד שום דבר חדש, במיוחד מזרים, אז הם ממשיכים לגדל אורז במשך 50-60 שנה.
- רנה: אולי זה יעזור לך. זיהום האוויר בעולם: אינדקס איכות אוויר בזמן אמת https://waqi.info/#/c/18.57/104.875/
- לאון: רוברט היקר, המחיר למ"ר הוא בין 2k ל-10k. שימו לב שהחישובים נעשים מהקצה החיצוני של הגג. הבית שלי הוא בערך 13 מ"ר
- רנה: אני בהחלט רחב אופקים ומאחל לכולם חיים נעימים עם או בלי בן זוג מאותו מין או לא, עם או
- רוב וי.: כמעט הייתי חושב שכמעט לכל הסופרים המערביים שכותבים רומן עם תאילנד כתפאורה לכולם יש את אותה עלילה
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » שאלת הקורא: מתן שמות לקצבת תינוקות וילדים
שאלת הקורא: מתן שמות לקצבת תינוקות וילדים
לאחד הקוראים הקבועים של Thailandblog, שאנו קוראים לו ג'ק מטעמי נוחות, יש שאלה שמישהו עשוי לענות עליה או לייעץ לה.
רשמית, ג'ק עדיין רשום בהולנד, אבל גר עם חברתו תאילנד. הוא רווק ואין לו ילדים. חברתו מצפה לו כרגע וג'ק ישמח לתת לילד את שמו בלידה ולהכיר בו רשמית כילד שלו. בהולנד ניתן לאדם רווק, כמובן בהסכמת האם, לתת לילד את שמו ולהעניק לו לגיטימציה במצב כזה.
השאלה של ג'ק היא: האם זה אפשרי גם בתאילנד ובאיזה דרך עליו ללכת בהולנד ו/או בתאילנד כדי לתת שם לילד ולהכיר באבהות. שאלה שנייה היא: האם בני הזוג זכאים לקצבת ילדים הולנדית?
אם מישהו מבין הקוראים של Thailandblog יכול לתת עצות מועילות ומעדיף לעשות זאת באמצעות דואר אלקטרוני, זה אפשרי דרך כתובת העריכה (info.apenstaartje.thailandblog.nl).
היי ג'ק,
אנא קרא זאת בעיון רב.
גר. ינואר
http://www.st-ab.nl/wetakwor2bckgbn.htm
זה לא כל כך קשה. ג'ק צריך ללכת לשגרירות הולנד עם חברה בהריון ולחתום שם על שטר הכרה בילד שטרם נולד. בתנאי שהוא בטוח, כמובן, שהילד הוא שלו.
ההכרה הרבה יותר קשה לאחר הלידה, ראו באתר השגרירות.
לאחר הלידה ניתן לתת לילד את שם משפחתו. בתעודת הלידה מופיעים שמות האם והאב. לאחר תרגום ולגליזציה, שני ההורים יכולים להגיש בקשה לדרכון הולנדי עבור הילד.
אם האב ההולנדי גר כמעט דרך קבע בתאילנד, הוא יכול לשכוח את קצבת הילדים, רשום בהולנד או לא. זה משולם רק אם הוא מתגורר בהולנד חלק גדול מהשנה, בזמן שהילד שלו בתאילנד.
"משלמים לו רק אם הוא גר בהולנד חלק גדול מהשנה, בזמן שהילד שלו בתאילנד".
זה עשוי לחול עד 2014, שכן הממשלה מתכוונת לתקן את החוק ולבטל את קצבת הילדים מחוץ לאזור האיחוד האירופי עד 2014. עד כמה הם רחוקים עם זה אני לא יודע עדיין, אבל עם הממשלה הזאת החוק הזה יעבור. לעת עתה, הם חוקרים את כל ההסכמים עם מדינות מסוימות כדי לראות עד כמה הם יכולים להתאים אותם.
עם זאת, יש לכך השלכות גם על ילדים להורים הולנדים שנולדו בהולנד ולומדים בתאילנד או בארה"ב, למשל. גם הם נכנסים לחוק החדש ולכן לא יקבלו עוד קצבת ילדים. במסווה של יחס שווה.
אנחנו מחכים, כי מתחילת השנה הזו פתאום נעשה שקט מאוד לגבי הכוונה הזו.
גם אני חושב שיהיה שקט. ה-SVB פשוט מאפשר לך להופיע כל רבעון, אם אתה לא יכול לפגוש את זה אז אתה כבר לא גר ב-NL, אז סוף KB.
הניסיון שלי הוא שהכל נבדק.
ינואר
מה שהנס בוס כותב נכון לחלוטין ומתייחס גם למדינות אחרות. אל תחכו להגעת התינוק, אלא גשו לשגרירות הולנד כשאתם בהריון מספר חודשים. יש לי ילד באיטליה שחיכה עד לאחר לידת התינוק, הוא כבר לא יכול היה לקבל אזרחות הולנדית, הוא היה צריך לבוא במהלך ההריון.
זה המצב גם ב-NL אם אינך נשוי או שיש לך שותפות רשומה.
למזלי, אמרו לי את זה בזמן, אחרת לא היה לי ילד על הנייר.
נ.ב. זה לא חל על אזרחות הולנדית כמובן, אבל זה חל על הסדרת אפוטרופסות. וכו' וכו' וכו'.
עם הדילמה הזו התמודדתי לפני יותר משנה וחצי, היה לי אז הרבה קשר עם השגרירות, אבל אני מבין שיש לך אפשרות להכיר בזה עד שהילד יהיה בן שבע. פשוט אין לי מושג אם זה ייקח הרבה זמן.
הכרה היא אפילו לא אבן הנגף הכי גדולה, אבל הכרה לפני הלידה מעניקה לילד אזרחות הולנדית אוטומטית.
"ג'ק צריך ללכת לשגרירות הולנד עם חברה בהריון ולחתום שם על שטר הכרה בילד שטרם נולד. בתנאי שהוא בטוח, כמובן, שהילד הוא שלו. ההכרה הרבה יותר קשה אחרי הלידה, ראו באתר השגרירות״.
הכל יעבוד בסדר, אבל נשמע לי מוזר. כגבר, איך אתה יכול להיות בטוח ב-100% לפני הלידה שהילד הוא שלך? בדיקת DNA אחרי לידה היא הדרך היחידה להיות בטוח לחלוטין אם ההולנדי הוא גם האב, אני חושב. בכל מקרה, לעתים קרובות קורה שאני לא מצליח לתפוס סוכנויות ממשלתיות על לוקיקה יישומית.
@רוברט, הכל יעבוד בסדר, אבל נשמע לי מוזר. כגבר, איך אתה יכול להיות בטוח ב-100% לפני הלידה שהילד הוא שלך? בדיקת DNA אחרי לידה היא הדרך היחידה להיות בטוח לחלוטין אם ההולנדי הוא גם האב, אני חושב.
חחח, אף פעם לא חשבתי על זה, אבל אתה בהחלט צודק.
אולי חייתי באמריקה יותר מדי זמן...שם יש לך תוכניות אירוח כל יום א-לה-ג'רי שפרינגר שבהן כל מיני מועמדים של 'טריילר טראש' מתמקדים רק בשאלה אחת: 'מי זה בעצם האבא?' ועל זה עונה באותו שידור בבדיקת DNA 😉
אם האב נוכח בלידה, יחד עם הצהרת האם, אני לא חושב שצריך להצטייד בתעודת הכרה של הילד שטרם נולד מראש וניתן לעשות זאת מאוחר יותר בבנגקוק.
שימו לב שהם רושמים נכון את השם אבא אמא, משהו משתבש שם
הכרה לפני הלידה (הכרה בילד שטרם נולד):
ניתן לקרוא זאת באתר של שגרירות הולנד ב-BKK:
מסמכים נדרשים:
הצהרה על מעמד רווק של שני ההורים. אם אתה גר מחוץ להולנד, עליך להגיש הצהרה על סטטוס רווק מהעירייה האחרונה בה נרשמת לפני יציאתך, בתוספת הצהרה עצמית (ללא צורה) על התקופה בה נמחקת.
הערה: אם מוגשת הצהרה תאילנדית על מעמד לא נשוי, יש להגיש גם הוכחה לרישום הבית התאילנדי.
תעודת זהות תקפה משני ההורים, בציון הלאום (דרכון או תעודת זהות, ללא רישיון נהיגה).
אישור בכתב מהאם - שעליו הותקנה חתימתה - אם היא לא יכולה להיות נוכחת בהכרה.
עם הכרה לפני הלידה, ילד לאם לא הולנדית ולאב הולנדי הוא אוטומטית הולנדי כשהוא נולד.
כְּלַפֵּי מַעְלָה
הכרה לאחר לידה:
מסמכים נדרשים:
תעודת לידה של הילד
הוכחת זהות מאישור ואמא (ציון לאום, אז דרכון או תעודת זהות, אבל למשל ללא רישיון נהיגה),
הכרזה על מעמד רווק של הכרה ואם.
הערה: אם מוגשת הצהרה תאילנדית על מעמד לא נשוי, יש להגיש גם הוכחה לרישום בית תאילנדי
הערה: ילדים מעל גיל 12 חייבים לתת הסכמה משלהם להכרה.
מדובר ברכישת אזרחות הולנדית. במקרה של הכרה לפני לידה זה לא עניין, אחרי הלידה אפשר להודות, אבל הילד יקבל אזרחות הולנדית רק לאחר טרחה רבה. ונסו להיות נוכחים בלידה בתאילנד במקרה של ניתוח קיסרי. אבל אולי גם לזה אתה יודע את התשובה.
הנס, סלח לי על גסות הרוח שניסיתי להכניס גם אגורה לכיס.
מכר שלי עשה את זה לפני חודשיים.
http://www.thai-info.net/netherlands/geboorte.htm
האתר הוא עבודה עלובה. להכיר במקום להכיר. גם דברים שונים סותרים את מה שמדווחת השגרירות. אני מעדיף את זה בכל מקרה.
אגב, לא מדובר רק בהכרה, כך נראה לי, אלא גם ברכישת אזרחות הולנדית/
אולי אתה צודק, אבל יש כמה סתירות? אז הייתי רוצה לדעת את זה.
אתה יכול לפרסם את הקישור כאן, אני לא מוצא אותו.
נ.ב לא להיות בקיא, אבל גם חברה שלי רוצה ילד
http://www.netherlandsembassy.in.th/Producten_en_Diensten/Burgerzaken/Erkenning_van_een_kind
אני מקבל קצבת ילדים עבור הילדים שלנו, המצב שלי דומה. אשתי התאילנדית עם ילדים רשומה כאן בתאילנד, אני בהולנד. עם זאת, יש להעביר 480 יורו לרבעון לחשבון אשתך לילד, תוך ציון שזה לצורך אחזקת הילד. לאחר מכן, עליך להגיש את דפי הבנק המקוריים של תאילנד עם הדוחות ההולנדיים המקוריים לבנק לביטוח סוציאלי (SVB).
(בתוך שבועיים כדי למנוע עיכוב)
לאחר מכן תקבלו בחזרה את ההצהרות וקצבת הילדים תועבר לאב.
מידע נוסף באתר SVB.
מזל טוב!
השאלה היא האם המצב בר השוואה. זה תלוי בחלקו בני כמה הילדים והאם הם נולדו בהולנד או בתאילנד. הבקשה שלי נדחתה בשנה שעברה. ילד שנולד בט' נרשמתי בנ"ל. אבל לפי ה-SVB אני מבלה יותר מדי זמן בט' ולא מספיק בנ"ל.
כן הנס, ואם הם לא סומכים על זה, אתה יכול להראות את הפרצוף שלך כל רבעון, ויש בזה אפילו יותר פגם.
ובכן מרטן אז יש לך מזל עד כה. שיטת העבודה של ה-SVB היא כדלקמן. הם סורקים את התיק שלהם, ואז אתה ובעבר הקרוב אני יוצא ממנו, הם שולחים מכתב לדווח עליך. בין המכתב ליום הפרסום קצר למדי. כל השאר מתואר להלן http://www.st-ab.nl/wetakwor2bckgbn.htm
אני מניח שאתה רשום ב-NL.
שישי . גר. ינואר
יש לי גם 2 ילדים משלי והם גרים כאן וגם אני. ה-SVB הודיע לי לפני כמה שנים שאני גר בתאילנד ושלא משולמת קצבת ילדים במקרים אלה. זה השתנה ב-2003 או 2004. אל תרמות כי הם מתלהבים מזה ויבדקו. מכר היה צריך להראות את הדרכון שלו ונראה שהוא שהה בתאילנד יותר מ-180 יום, והוא נאלץ להחזיר הכל רטרואקטיבית באמצעות ניכוי קצבת זקנה מלאה.