ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- תיאו: עם הטכנולוגיה הפשוטה בשדות האורז, עכשיו התייקר מאוד לגדל אורז. סט 10 ראי. היה לנו אחרון
- וויליאם קוראט: רק מבט חטוף הרמן, אתה צודק, חלקית, בסך הכל היום במקום השישי מקומי באחד, תוצאה מרושלת
- רוב וי.: מסכים כמעט לחלוטין גרינגו, זה לא יכול להיות כל כך קשה להתנהג בצורה נורמלית כלפי אלה ששונים. שיחה
- דרייקס: אני מסכים עם שתי התגובות, אבל חייבים להיות מספיק משאבים ומימון הוא נושא רציני בתאילנד ו
- כריס: עבור בית נוח רגיל, אתה צריך לצפות לשלם 13.000 עד 16.000 באט למ"ר. (הכל, ציורים,
- הרמן: גם אם הבעירה בתאילנד הייתה מבוקרת, זה לא יפתור את הבעיה כל עוד המדינות השכנות לא מצייתות.
- הרמן: וויליאם -קוראט, צ'יאנג מאי בהחלט לא ב-3 המובילים בעולם, זה נאמר כאן לעתים קרובות, אבל צ'אנג מאי היא
- וילם: גרינגו היקר, סיפור ממש סופר ברור, אני מזהה ממנו הרבה, שלבנות מגיע כבוד, לא כל פארנג
- יאן: כמעט לא עובר חודש מבלי שתאילנד מכנה את עצמה "המרכז" עבור סוג של..."מרכז" לרפואה
- קרלה: לך לאיים, אנחנו עושים את זה כבר שנים. טיפ: אם אתם רוצים שקט ושלווה ואווירה נינוחה להפליא, לכו לקו פאיאם!
- קורנליס: חח שיאק, בשביל ALOHA אתה צריך לנסוע להוואי. כעת הם מכניסים את כל הקיצורים האחרים לבתי הספר. ב-Th
- Cuylits Jan: סליחה, מצאתי את האוכל בתאילנד משעמם אחרי 3 שבועות ותמיד הטעם אותו דבר. אוכל רחוב יעיל היה טוב יותר מרוב המסעדות
- רוב וי.: טוב, זה לא כל כך נורא, נכון? לעתים קרובות אתה רואה דגל קשת שמראה את המיניות, המגדר והנטייה הזו
- האנס: בנינו בונגלו של 20 מ"ר 140 ק"מ מקנתאראלאק (Sisaket). התחלנו את זה ב-2 וזה היה מוכן ב-2016. אומד
- מתיאס: טוב רנה, אני מסכים איתך ב-100% בעניין הזה. לכל מקום שאתה הולך, או בכל מדיה באינטרנט, זה דוחף לנו בגרון
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » שאלת הקורא: חברה שלי רוצה בית בעיסאן, אבל אני לא אוהב את זה
קוראים יקרים,
אני וחברה שלי מעוניינים לבנות/לקנות בית או דירה.
היא הייתה רוצה את זה בעיסאן קרוב להוריה כדי שאם הם יהיו נכים היא תוכל לעזור. אבל לא מתחשק לי לגור באיסאן, אני חושש שאשתעמם שם. והייתי רוצה להיות קרוב לים כי אני מאוד אוהב את הים.
אולי לקוראים אחרים היה משהו דומה? איך פתרת את זה?
תודה על העצות ובברכה,
Ben
בן היקר,
אני מבין מהשאלה הקצרה שלך שההורים של חברתך עדיין לא זקוקים לעזרה. ואתה גם לא אומר אם היא בת יחידה או שיש לה עוד אחים ואחיות.
כדי לשמור על מספר אפשרויות פתוחות, במקומך, הייתי שוכרת דירה או בית ליד הים, ולא רחוק בדרום אלא קרוב יותר לעיסאן, למשל. אם מתעורר צורך, חברתך תמיד יכולה ללכת לעיסאן כדי לעזור להוריה, באופן קבוע או ברוטציה עם אחים או אחיות. אם אתה קונה בית או דירה בעיסאן עכשיו, אני חושש, לעולם לא תעזוב אלא אם כן אתה כל כך עשיר שאתה יכול להרשות לעצמך גם דירה על הים.
רוב התאילנדים - מניסיוני - מייחסים חשיבות רבה לקרבה למשפחה. זה בהחלט חל על קשישים, שרבים מהם תלויים לחלוטין בילדיהם לעת זקנתם. רוב הגולים מעריכים פרטיות (עם יקירם התאילנדי) ומעדיפים להחזיק את המשפחה (התאילנדית) במרחק. אני חושב שיש דרך ביניים בשבילך.
מנחה: אנא השב לשאלת הקורא.
בן יקר, אני בעיסאן כבר 15 שנה וחייב לומר שכמעט ולא משעמם לי.
אתה חייב שיהיה לך מה לעשות, תחביב או גינה או בריכת שחייה לתחזק.
ואם בא לי לים אז אני נוסעת לשם ונשארת שם שבוע בערך, אז תמיד כיף לנסוע לשם.
אבל אני מניח שזה שונה אצל כל אחד.
נסו לשמור על מרחק מסוים ביניכם ובין המשפחה, אחרת תיכף תהיו אוכפים עם זה יום ולילה, וזה לא תמיד כיף, קצת פרטיות אף פעם לא מיותרת.
היתרון של האיסאאן הוא שהרבה יותר זול כאן כדי שתוכלו לחסוך מספיק כדי ללכת לים כמה שבועות בשנה.
יש הרבה מה לעשות באיסאאן, אבל וודאו שיש לכם עיר גדולה בקרבת מקום לקניות.
בהצלחה עם ההחלטה שלך.
mvg, בן קורת
לגור באיסאן לא אומר שאתה משועמם.
אתה יכול גם לגור באחת הערים הגדולות יותר באיסאן, קון קאן או אודון תאני וכו'.
ממש לא רציתי לגור בכפר של חברתי לשעבר, אם הייתי שם 15 דקות נהייתי עצבני ורציתי לעזוב. אבל החיים בעיר כמו Khon Kaen הרבה יותר נעימים, הכל זמין. בחר עיר שנמצאת במרחק סביר מהוריה ותהיה לך פשרה יפה.
נותרה רק הנקודה הקרובה לים, שאי אפשר בעיסאן, לכל היותר ליד נהר.
נניח שאתה משלם על הבית בכסף שלך, אז אני חושב שאתה יכול לבחור איפה אתה רוצה לגור. אם אתה רוצה לקנות בית קרוב לים, שבו אתה והחברה שלך יכולים להתמקם, אז החברה הזאת כבר יכולה לדפוק בשתי ידיים.
עצה אישית שאני בתור פרנג שגר בתאילנד נותן לפארנגים אחרים: אל תתקרבו יותר מדי לחותנים. עדיף לשמור מספיק מרחק.
שלום.
@בן.
אני יכול רק לאשר את ההודעות לעיל. חברתי ואני ביקרנו את משפחתה בצ'איאפום בעיסאן במשך שבוע לפני כמה שבועות. היה לי שבוע נפלא שם, אבל אתה באמת נשלח 50 שנה אחורה בזמן. זה החיים כמו שסבא וסבתא שלנו חיו.
ואמנם כפלאנג "מופלא" שילמתי על הכל, אוכל, טיולים, שתייה, כי תכולת הארנק שלי בלתי נדלית לפיהם...
הם אנשים מאוד מתוקים ומסבירי פנים באיסאן, ואני בהחלט אחזור, אבל עדיין שמחתי לחזור לפטאיה... ומכאן הים נמצא במרחק של 500 מטרים...
אתה יכול לשכור כאן בית נחמד עבור שבעה או שמונה אלף אמבטיה... ולעולם לא תשתעמם כאן, תאמין לי...
ולתחנת האוטובוס כאן יש אוטובוס לעיסאן כל שעתיים...
מיטב של מזל!
Mvg… רודי…
הכל שטויות, אני בעצמי אגור קרוב מאוד למשפחה, כי זה יותר כיף לשנינו. כמה שיותר, יותר טוב. ומה אם חברה שלך רוצה לבנות בית או דירה, תעשה את זה, לכן אתה לא מחויב לגור שם כל הזמן.
מנחה: בבקשה לבד ותגובה לשאלת הקורא.
כרגע אני במצב שאבא בתרדמת ואחרי חודשיים של אשפוז עכשיו אפשר לטפל בבית. דאגה שאשתי לקחה על עצמה. המשפחה לא נותנת יד עוזרת. העיר הגדולה הראשונה בקרבת מקום היא בנדונג. משעמם לי כאן עד מוות אבל אנחנו לא יכולים ללכת לשום מקום. שום דבר לא ניתן למשא ומתן מבחינת טיפול עם אח ואחיות. אם רק לא היינו צריכים לבוא לגור קרוב לאמא ואבא היא תשובתם.
אפשר להבין שהאווירה ההדדית מתדרדרת מיום ליום.
פיטר היקר
האין זה נפלא שאשתך רוצה לטפל באביה באהבה ובמסירות, כי היא אוהבת את הוריה.
למרבה המזל, השאלה, בשאלת הקורא, נענית היטב על ידי רוב הבלוגרים.
אני מסכים עם הבלוגרים שטוענים שצריך לתת לנשים את ההזדמנות לטפל במשפחות שלהן.
אם הגבר ישתעמם, הוא יכול להתחיל לחשוב על תחביב או לימודים או לחפש חברים טובים.
פטאיה על מפרץ הים המזוהם (הרחבה של הביוב של בנגקוק) עולה לרוב יותר כסף על איידס ונשים מאשר טיפול במשפחה באיסאן.
העצה שלי היא לתמוך באשתך בתקופה הקשה הזו ולהבין שדואגים גם לך.
ברכות מדני
בן
יום טוב, כן איסן, תמיד מזלזלים בו, אני גר בכפר קטן מחוץ לחייאפום כבר 5 שנים, אני חושב שזו הבחירה הכי טובה בחיי, משועמם ???? פחות מיום חברים מהולנד אחרי שנים בפטאיה, עכשיו כאן במחוז חיאפום, היינו צריכים להגיע אליהם מוקדם יותר, יש כאן הרבה, אבל האנשים כנים, פשוט חיו בזול, פשוט חיו בשביל עוד מידע באימייל, אבל אנחנו קובעים פגישה בברכות ליאו תיאו
מנחה: אנא השב לשאלת הקורא.
גם אני גר בעיסאן. החותנים שלי נמצאים במרחק של 80 ק"מ.
אין לי בעיה עם פגיעה בפרטיות שלי בכלל.
אנחנו מבקרים פעם בחודש ולפעמים הם נשארים איתנו כמה ימים. אבל בביתנו בעל אוריינטציה מערבית, הם לעולם לא ישהו יותר מכמה ימים. וגם לאשתי אין צורך שהמשפחה סביבה כל הזמן.
יבוא זמן שהמחותנים יהיו נזקקים ואז נראה.
חוץ מזה אף פעם לא משעמם לי ואני לא גר בעיר גדולה. זה רק תלוי איך אתה מסתגל לסביבה ויש הרבה תחביבים. חוץ מזה, פשוט שתו כוס קפה עם הולנדים אחרים או "פארנגים" מדי פעם או צאו החוצה.
כולנו שונים וחלקם יכולים לסבול יותר מאחרים, אבל קח את זה ממני, אם תעבור קרוב לחותנים, מובטח לך שיהיו לך בעיות איתם, או שהם יהיו בבית שלך מתי וכאשר הם יהיו' ט אוכל, שתייה ושינה, חשבונות חשמל ואחרים כי כביכול אין להם כסף!(אתה הלבן) ואם יש לך בעיה קטנה בבריאות, גם אתה דפוק. לא פעם מוסיפים שאתה ובוודאי גברתי רוצה מכונית מטעמי נוחות, כדי להימנע מהחום על טוסטוס וללכת לאנשהו. כמובן שגם אמא ואבא ובני משפחה אחרים יכולים לבוא כי אין להם רכב! ואם תיסע למקום שיש לך לעשות משהו, אוכל ושתייה, אתה יכול לנחש את השאר.
קניית בית בעיסאן או במקום אחר היא בד"כ על שם שלה, אתה גם מבין מה זה אומר. בד"כ יש עוד בני משפחה שגרים בקרבת מקום והם גם יידעו איפה אתה גר, עכשיו אולי יהיו לך חוויות נחמדות עם אותם אנשים או הרגשה טובה , משפחה, לא, נכון? אבל יכול להיות שיבוא יום שבו אתה באמת תשנא אותם, ואל תשכח שכולם במשפחה שלה הם צעד אחד גבוה ממך (כן, יש יוצאים מן הכלל וכולנו חושבים שלי שונה) אבל תחשוב טוב מאוד לפני שאתה עושה את הצעד הזה, זה קל, לא ניתן לחזור אחורה או שאתה תתגרש ובדרך כלל תאבד הכל.
תאר לעצמך שבארץ הולדתך זה נחמד אם מישהו מהמשפחה שלך יגיע לשיחה, בירה, ארוחת ערב משותפת, כל אחד משלם על הסיור שלו או מזמין אותו או חצי כל אחד, באיזאן (תאילנד) תמיד תשלמו על הכל .
אתם רוצים לעבור את החיים עם תאילנדי, שיהיה לכם זמן אחד לשני, הכי רחוק שאפשר מהמשפחה, אחרת יהיה לכם מעט זמן, יתאפשר לכם ללכת לכל מקום, לשחק נהג, ובעיקר לעשות שלא תשכחו את הארנק.אם הוריה מזדקנים וצריכים עזרה, עדיין תוכלו למצוא פתרון מתאים.
זה יכול להתברר טוב, אבל מעטים מצליחים.
אולי עצה נוספת, זו שמשלם, מוגדרת!!! או אם יורשה לה לעבוד ולתרום לכל העלויות, זה יהיה קצת שונה, אבל זה כנראה לא יהיה כך.
בהצלחה
מנחה: אנא השב לשאלת הקורא.
העצה שלי: ראשית שכור בית או דירה בקרבת החותנים התאילנדים והמשפחה התאילנדית שלך.
האם אתה יכול להתמודד עם החיים האלה ... לאחר שיקול זהיר ומספיק זמן לצבור ניסיון ... אז שקול נכס בעיסאן.
יש לך כבר נכס על החוף?
או שוכרים על החוף?
השאר את האפשרות הזו פתוחה.
זה לא מתאים לכל אחד לחיות דרך קבע בעיסאן.
קח את הזמן שלך להחליט... אז אל תבנה מהר מדי.
ואכן, ככל שאתה קרוב יותר למשפחתך התאילנדית, כך תהיה מעורב יותר.
לאישה או לחברה התאילנדית שלך יש את המשפחה שלה, ולכן המחויבויות שלה, עמוק, מאוד עמוק בליבה.
קח את זה בחשבון.
בהצלחה !
אתה לא אומר איפה בעיסאן. האיסאן גדול מהולנד. אז בנייה היא לא אופציה כי בתור פארנג אתה לא יכול להחזיק בקרקע. אז אם אתה בונה, אתה מאבד הכל. שכירות בכפרים למעשה אינה אפשרית. השכרה או קנייה של (דירה) בפטאיה היא פתרון ולאחר מכן לבקר באופן קבוע. קוראט נמצאת במרחק של כ-5 שעות נסיעה ברכב. יש כמה שיותר ללכת לעיסאן. רק תודיע לי שיש לך דירות ועצות מספיק. אני גם מסכים עם המגיבים לעיל. לא רק המשפחה, אלא לעתים קרובות גם האוכל מהווה בעיה. בוב
אני גם מתכנן לקנות דירה בפטאיה או בסביבה בעתיד.
אז יש לך את הוודאות שזה נשאר שלך, מה שאין לך עם בית וקרקע ומשפחה שמשתלטים על הכל.
אמרתי לאשתי, את רוצה בית בעיסאן, אז תוכל לעבוד על זה בעצמך בבלגיה,
מנחה: לא נפרסם תגובה ללא סימני פיסוק כי היא בלתי קריא.
שלום בן, השאלה הזו שונה עבור כל אחד. גרתי בפטאיה 15 שנה ולפני שנתיים נהייתי עסוק מדי. אחר כך הלכתי לוואן צ'אמפו (פטצ'אבון) והיה לי משעמם לגמרי. החבר ההולנדי שלי מאוד נהנה שם. אז אתה רואה שזה שונה אצל כל אחד.
בן יקר, תבין ככל שאתה גר קרוב יותר, האחריות שלך "לקרוא ארנק" תגדל. אם יש יותר ממשפחה אחת, הם ישמרו על מרחק כמה שיותר.
הפלאנג תמיד יכול להרשות זאת לעצמה ביתר קלות, ולא כל האחים או האחיות רעבים לטפל בהורים בימים אלה. הלחץ מופעל על אשתך, יש לה פלאנג, וזה מאוד קשה לה לעמוד בפניו.
אל תיקח מיד ומלא את האחריות, כי אז עלות (הטיפול) שלך נקנתה.
הצלחה.
רוב הפרנגים חוזרים לאחר זמן מה; בדרך כלל מתוך בדידות. בלי חברים ואותם אלכוהוליסטים מעטים באזור שאתה צריך להתמודד איתם חלילה אחרת אין לך טענה בכלל.
עבור רבים, הבקבוק הוא ההנאה היחידה שלהם ואכן אין הרבה יותר.
אם תקנו אלכוהול, תושבי הכפר יצטרפו אליכם ולא מפחדים לשים כמה קוביות קרח בכוס שלכם. ואז ספר למכריך בבנגקוק ובפאטאיה שסוף סוף מצאת שלווה. יש לך גם את זה אלא אם כן החמות שלך בצרות אז אתה הפתרון לבעיה.
אישית, אני מעדיף לטפל באמא הנכה שלי, אבל בהצלחה למי שרוצה לנסות.
העיר אודון תאני היא אולי יוצאת דופן נוחה כי די הרבה פרנגים חיים בה כיום ויש די הרבה מה לעשות. סליחה על הנימה השלילית, אבל זה מה שאני שומע מזרים שחוזרים מאוכזבים וגם מהתבוננות שלי.
שלום.
@ גלוי לב.
אני יכול רק להסכים איתך. המשפחה של חברתי, רק שני דודים ודודה, וכמה בני דודים גרים בכפר מעבר לצ'ייאפום...
זה באמת סוף העולם... הייתי בתוך בתים שבהם חשבתי, עכשיו אני בתקופת האבן, אפילו לא אינספור בקתות הברזל או הסכך, או שילוב של שניהם.
בערב חשוך גמור שם בשעה 7, בגלל שאין תאורת רחוב, אין בר, והחנות הראשונה נמצאת במרחק של 5 ק"מ.
ואכן שילמתי על הכל, לא היה להם כסף, כי לאף אחד לא הייתה עבודה! ונכון שהמשפחה תמיד עולה מדרגה.
הלכנו לפסטיבל הפרחים של סיאם בטנדר רעוע כשרק שלושה הילוכים עובדים, אף אחד מהם לא כלל רוורס. כל המשפחה בחלק האחורי של המשאית, ומדי פעם עצרו לתדלק, לקנות אוכל או שתייה, ותמיד אותו סיפור: יקירי תני כסף, אין להם...
פחדתי שעגלת הרעשן הישנה עומדת להתקלקל כי ידעתי מי ישלם על התיקון.
ואני אפילו לא צריך לשלם על ההורים של חברה שלי, כי אין לה אותם יותר.
כפי שאמרתי למעלה, הם אנשים מאוד מתוקים ומסבירי פנים לבקר בהם לשבוע, לא יותר, כי אז הם לוקחים כמובן מאליו שאתה משלם על הכל, וזה יגיע בקרוב מאוד, תאמין לי! אני מדבר מניסיון... במקרה שלי זה היה כבר היום הראשון, כשחברה שלי ובת דודתה לקחו את האופנוע "לקנות אוכל" וחזרו איתו, כולל כמה בקבוקי וויסקי...
ואתה עם המשפחה שלה בפעם הראשונה, אז אתה לא יכול להגיד כלום או שהיא מאבדת את הפנים עם המשפחה שלה.
אז דע למה אתה נכנס אם אתה מתכוון לגור בקרבת מקום!
Pl.
רודי.
היי בן,
אני חושב שזה מאוד חשוב איך אתה רוצה להתייחס לחברה שלך. אם אתה רוצה לבלות הרבה ביחד וליהנות איתה, טוב שאתה לא גר עם המשפחה. אתה רוצה לגור ליד הים ואתה יכול ללכת בדרך שלך במידת הצורך.
אם תעבור לגור עם המשפחה, רוב הסיכויים שלחברה שלך לא יהיה הרבה זמן בשבילך. יש לה את משפחתה ושאר התושבים בכפר. כתוצאה מכך אתה בא יותר ויותר לבד וכבר לא תוכל ללכת בדרך שלך בכפר, כי מה אתה אמור לעשות שם בלי בן זוג שאולי כבר אין לו זמן או עניין בך.
אז עדיף להמשיך לגור ליד הים ולבלות יחד כמה שתרצו. ומדי פעם אתה יכול ללכת למשפחה ביחד או הם לבד. ואם בשלב מסוים זה לא מוצא חן בעיניך, היא יכולה לבחור לטפל בך או לא, אז אתה לא קשור למשפחה ולבית בכפר.
במקומות כמו פטאיה, שאני לא רואה בהם מקום מגורים עבור עצמי, יש הרבה שטחי מגורים להשכרה ואפשר גם לקנות דירות על שמך. אבל יש כמה מקומות נעימים ויפים ליד הים.
תשמור על עצמך.
יעקב
שלום, אני לא יודע אם אתה משתעמם שם בקלות, זה כמובן שונה לאדם. אתה יכול גם לשקול להביא את ההורים אליך במידת הצורך.
בהצלחה עם ההחלטה שלך.
רק אל תתחיל. הטנור של הסיפורים לעיל ברור. מי שרוצה יותר מלראות את השמש זורחת בבוקר ושוב שוקעת בערב (ולא בים) אין לו מה להציע באיסן. לא בכדי כל בני הנוער בורחים משם בהמוניהם.
למרבה הצער, כל אמירה זוכה לתגובות מאנשים שרואים את זה אחרת ושכנראה חושבים שאיסן שוקק חיי תרבות עשירים ושטסקו לוטוס הוא גן עדן אמיתי לקונים. אנשים שנהנים שם כל היום ושאוהבים לקבל את כל החמות לארוחה ושתייה נחמדה.
הייתי רוצה לשמוע מהרבה מאלה שעדיין כל כך מתלהבים בעוד כמה שנים. אין מה... לחוות באיסן, תאמין לי.
JM היקר
אתה אומר שאתה הולך לקנות דירה בפטאיה. זה טוב מאוד, אבל אני מזהיר אותך שאתה לא יכול פשוט לקבל משהו על שמך בתאילנד, אלא אם כן יש לך חברה אז אתה יכול לשים אותו על שם החברה שלך, אחרת זה מאוד קשה שיהיה לך משהו על שמך. אם אתה מתכנן לקנות משהו, היזהר מאוד, במיוחד אם אתה הולך לעבוד עד מעל הראש עם עורך דין. בהחלט חפש עורך דין חסוי. תהנה עם הרכישה העתידית שלך.
אתה לא יכול לקבל קרקע רשומה, אבל לקנות דירה זה בסדר.
ריאה יקרה,
אתה מדבר שטויות גמור ומדאיג אנשים שלא לצורך. לייעוץ ב-Jomtien/Pattaya, אל תהסס להתקשר אליי 0874845321
מנחה: נא לא לשוחח בצ'אט.
גם לא איפה.
בתור פאראנג, אתה יכול לשים דירה על שמך שלך ללא חברה.
אתה יכול לקנות בית ב-49% על שמך ו-51% על שם אשתך/חברתך.
או בשם שלך עם חברה.
אז בבקשה שים מידע נכון בבלוג הזה.
ג'ינו.
אני שומע שוב את הסיפורים הכי גרועים, החותנים לא טובים, כל התאילנדים רוצים להוציא כסף מהכיס, אין מה לעשות בפנים הארץ, מה עושים המתבכיינים האלה בתאילנד.גרים בפטצ'אבון כבר 12 שנים וכן קרוב לחמותי ולשאר מהמשפחה, אף פעם לא היה לו אגורה של כאב, אל תבקש כלום ואם נלך ביחד, גם כולם משלמים. אני שומע פה לרוב רק המתלוננים לא מבריאים, אם זה לא מוצא חן בעיניך בתאילנד אז לך שוב לגור בהולנד, אבל גם שם תתלונן. ותזכרי את המחותנים האלה ששולפים את כל הכסף שלך מהכיס ושודדים את המקרר ותמיד רוצים ללכת איתך במכונית שלך הם ההורים של אשתך וילדי סבא וסבתא, בכיינים.
ליאון היקר,
גם אני גר מרחק יריקה מחתני בעיסאן כבר שנים רבות.
אתה לא יוצא מן הכלל כי המשפחה שלה אף פעם לא מבקשת כסף למרות שהם חקלאים עניים אמיתיים.
כמו בשאלת המאמר, תשובתי היא: חשוב שבתור מערבי תיתן לאשתך את האפשרות לדאוג למשפחתה.
יש לארגן סיורים נוספים מפטאיה למקומות אחרים בתאילנד כדי שהעולם שלהם יהפוך קצת יותר גדול.
תאילנד היא הרבה יותר מבטן בירה גדולה ותשלום על סקס.
מסכים לגמרי עם המשפט האחרון שלך.
ברכות מדני
ליאון יקר,
אני חושב שנותנים כאן עצות טובות לשואל גם מהצד החיובי וגם מהצד השלילי.
אני מצטער שהגזמת. מישהו בר מזל כמוך אמור להרגיש קצת יותר טוב עם עצמו. חלקם פשוט מייעצים שלא. אחרים לא רואים שום מניעה.
הדבר הגרוע ביותר שנאמר הוא שמי שיש לו הארנק הגדול ביותר יש סיכוי גבוה יותר שיצטרך לשלם בתוך המשפחה. ושמערביים רבים כנראה ישתעממו למוות בכפר. העצה היא לרוב לגור קצת יותר רחוק ליד הים. (לא, לא בהולנד)
למרבה המזל, אתה אף פעם לא צריך לתרום משהו נוסף למשפחה, במישרין או בעקיפין (דרך אשתך). מצב ייחודי, המקרה שלך. לעתים קרובות מאוד בתאילנד אנשים תורמים לפי יכולתם אם הם גרים ליד משפחתם.
"אז לך תגור בהולנד" ותקרא למגיבים "מטפלות", אני לא באמת חושב שזו תרומה חיובית לבלוג הזה.
תגובות מוגזמות עושות אותם בכיינים שתמיד מבקרים את העם התאילנדי ועל תרומה חיובית לבלוג הזה, רובם רק מתלוננים ורואים רק את השלילי, לוקחים את הצד החיובי של הולנד והתאילנדים אז זה יהיה פה גם קצת נעים יותר.
יש לנו בית קרוב לחום פרח, לפעמים כיף לפעמים משעמם, סורין היא בסיס קטן, אבל כשיש לי הכל אני הולך לחוף ושוכר שם משהו להירגע.
בברכה, צרפתי.
מאז לאשתי כבר יש בית בעיסאן והוריה גרים איתה
אין לי הרבה ברירה אלא לחיות איתה.
למרבה המזל, ההורים שלה הם אנשים מאוד נחמדים ואני
משתלב מהר מאוד במשפחה.
ואחרי 25 שנים של אמסטרדם, נראה לי שקט להפליא כאן.
גם כמה פארנגים אחרים חיים כאן,
שבו אני יכול לדבר עם עצמי מדי פעם, כשאני צריך.
זה שימושי, דוד שיהיה לך תחביב.
אבל היי, כל אחד שונה...
בן היקר,
אל תעשה את זה.
אתה תשתעמם עד מוות באיסאן.
שלא לדבר על העובדה שיהיו לך המון משפחה וחברים בכל יום (עם או נגד רצונך) ואתה יכול לתפוס אוכל ושתייה בארנק שלך, כי אתה הפרנג עם הכסף.
וכאן מתחילים המאבקים בינך לבין החברה/אישה שלך.
פשוט קנה בית או דירה ליד הים, ואם הם יצטרכו עזרה אחר כך, הם תמיד יכולים לבוא לגור איתך.
לא הייתי יוצא מדרך החשיבה שלי, כי אחרת תצא מזה הרבה יריקה, תאמין לי.
כל טוב ובהצלחה.
שלום, ג'ינו.
בן,
ברוב התגובות אני לא קורא על חשיבות הקשר עם החברה. זה בעיקר על משפחה וכסף.
אתה יכול לתהות ולחשוב למה יש לך חברה. נניח שאתה רוצה שהיא תסתובב איתך ותדאג לך.
בתאילנד קורה לפעמים שבת לא רוצה לדאוג להורים לבד, אבל אם לא, היא יכולה להרגיש את זה וניתן להסביר שאין לה כבוד להורים.
שוב, תשמור על עצמך.
אני גר בעיר גדולה ב-Khon Kaen, כי יש לנו בת שאנחנו מבלים הרבה זמן ביחד כמשפחה. ואני הייתי רוצה את זה.
שוב, שמרו על עצמכם, אי אפשר להלחיץ את זה יותר מדי.