ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רוב וי.: כמעט הייתי חושב שכמעט לכל הסופרים המערביים שכותבים רומן עם תאילנד כתפאורה לכולם יש את אותה עלילה
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
- ג'וני BG: המתורגמן מתבסס על מספר מקורות, אבל יש בזה כמובן הרבה יותר. בעיסאן מלפני 50-60 שנה ר
- לשדוד: בממוצע אני שוהה בתאילנד 6 עד 8 חודשים בשנה ונהנה מהאוכל שם כל יום. לעולם, לעולם לא יגידו לי
- אריק קייפרס: רוברט, אתה יודע כמה גדול האיסאאן? אמור NL שלוש פעמים, אז זה הגיוני אם אתה נותן קצת כיוון כמו המקצוען
- רוני לטיה: כן, אני אומר שקנצ'נבורי הוא רק דוגמה ושאתה יכול לשנות את זה. אתה יכול גם לעשות זאת בדף האינטרנט עצמו ואז לראות
- ויליאם-קוראט: בתקופה היבשה הקו נמצא בתחתית בנגקוק ומתחת ומזרחה ממנה עד ממש מעל הפארק הלאומי קאו יאי בדרך כלל
- אריק קייפרס: אם תשנה את שורת הפקודה, כגון https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, תקבל עיר או אזור אחר. אבל אתה
- קורנליס: ובכן, GeertP, אני ממש לא 'תומך נבטי בריסל' או מכור למותג האדום, אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את המטבח התאילנדי.
- רודולף: זה תלוי מה אתה מחפש בתאילנד, אבל למען האמת אין לך הרבה ברירה אני לא חושב. הערים הגדולות מתפרקות
- רוני לטיה: תסתכל גם על זה. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi גם גללו קצת למטה והם גם יתנו לכם קצת הסבר
- פיטר (עורך): אני גם נהנה מהאוכל התאילנדי וכן, המחיר מאוד אטרקטיבי. אבל זו רק עובדה שחקלאים תאילנדים הם לא ייאמן
- שקע: עדיף ללכת בתקופה נובמבר עד פברואר. מישהו עם אסטמה לא צריך לבוא לכאן ממרץ עד מאי
- GeertP: רונלד היקר, אני מסכים לחלוטין עם הסיפור שלך, אני גם נהנה מהמטבח התאילנדי כל יום ואפילו אחרי 45 שנים של תאייל
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » שאלת הקורא: השקעות בתאילנד, מה אפשרי?
שאלת הקורא: השקעות בתאילנד, מה אפשרי?
קוראים יקרים,
שמי ארנולד ואני הולנדי המתגורר בבלגיה. אני קורא את הבלוג שלך כבר זמן מה והתרשמתי. המחמאות שלי.
אני בן 52 וגם רוצה להתמקם תאילנד (פאטאיה, פוקט או בנגקוק). אני רוצה לעשות בשביל זה השקעה הגיונית ואמינה שמספקת לי הכנסה בתאילנד. אתה יכול לספק לי קצת מידע על זה?
אני חושב על דירות, למשל, אבל יש גם הרבה מקרי הונאה ידועים. דירות שלא נבנות לעולם וכו'.
אני מקווה שיש לך עצה.
בברכה,
ארנולד
אני לא יודע מהי ההשקעה הטובה ביותר עבורך, אבל אני ממליץ לך להיעזר בייעוץ משפטי. Sunbelt Asia הוא ארגון בעל שם בתחום זה. אני עצמי שמח על התשואה של 45% השנה מקרן המניות התאילנדית שלי. אבל כן, תוצאות מהעבר, …………..
יורשה לי לשאול אותך מה החוויות שלך עם sunbelt, שהיא מפרסמת גדולה בפורומים ובלוגים רבים של תאילנד בשפה האנגלית שבהם אסור להעיר הערות שליליות למשל מלקוחות לשעבר של מפרסמים אלה.
כמו גם האדם שהעיר את ההערה על שימוש בברוקר אירופאי, אתה כנראה לא יודע על מה אתה מדבר.
הערה מאוד כנה.
רכישת הדירה טופלה כראוי על ידי אותו סוכן נדל"ן ואני עדיין נהנה ממנה.
מרטן היקר, תשואה של 45% היא מה שכל משקיע חולם עליו. מה שמה של קרן ההשקעות הזו? האם הוא ממוקם בתאילנד או בהולנד?
לפני כעשר שנים קניתי דירה בג'ומטין (ליד פטאיה). הכל הלך בסדר ואני עדיין נהנה מזה.
שני עצות:
- מצא מתווך אירופאי.
– קנה דירה שכבר קיימת ולכן אין צורך לבנות אותה עדיין.
מסכים עם מרטן, להשקיע חלק מההון שלך בסט תאילנד לא נראה כל כך מטורף. אם היא תרד, גם ההשקעה הפרטית תרד, אבל המניות כמובן נזילות יותר. לִרְאוֹת http://www.iex.nl/Index-Koers/190118482/THAILAND-SET.aspx
ועוד: פיזור סיכון, פיזור ושוב פיזור. השקעה גדולה הופכת אותך לטרף פופולרי עבור שותפים לא ישרים. עדיף 10 דירות ב-10 מתחמים שונים מאשר במתחם אחד. ועם מספר פרויקטים תשרוד אם 1 או 2 ישתבשו.
ואל תחסכו בסיוע משפטי, ראו למשל. http://www.tiwi.nl/
לעולם לא ארצה להשקיע בתאילנד.
כל כך הרבה הונאה ושחיתות. בנוסף לכל דבר
היא הצלחה, אז התאילנדים האלה ממהרים להעתיק.
כאן בפוקט, אלפי דירות ובתים ריקים.
אני מעדיף להשקיע בהולנד ולבזבז את הכסף
בתאילנד. גם בהולנד זה לא קל
למצוא השקעות טובות. פריסה היא דרישה.
בהתחשב בכל המשבר הכלכלי בעולם, אתה יכול
כסף הכי טוב לשמור מזומן לעת עתה.
גם אני שותף לדעה של טאק. אז אל תשקיעו בתאילנד. אולי למעט רכישת דירה פשוטה לא רחוק מדי מהחוף לשימושך הפרטי. יש לזה הרבה יתרונות. הדירות הזולות ביותר בפטאיה (40 מ"ר) עולות
בערך 20.000,00 יורו. כל עוד לפחות 51% מהבעלים בבניין הם תאילנדים,
האם זר (פאראנג) יכול לקנות שם ללא קושי. עלויות התחזוקה, החשמל והמים נמוכות מאוד.
@bebe: אולי אתה צודק. אבל אם אתה יודע הכל כל כך טוב, תמצא אלטרנטיבה. עכשיו אני לא חושב שלשואל יש שימוש רב בתרומתך.
אין לי ניסיון עם חגורת שמש בעצמי, אבל אני מכיר אנשים שהשתמשו בשירותיהם. לא נשמעו תלונות. אם אתה מכיר ארגון טוב יותר, כדאי להזכיר אותו.
Sunbelt היא משרד תיווך. הם התחילו בגישור עסקי. אחר כך בתים ודירות ושירותים משפטיים לאשרות ויזות, אישורי עבודה וכו'. נניח שיש לי חברה למכירה, אז אני מעסיק את Sunbelt לחפש קונה. הם מפרסמים ואז מנסים למכור את העסק שלי. תוכלו לראות הרבה בתי קפה אינטרנט, מסעדות, ברים, בתי הארחה ומלונות באתר האינטרנט שלהם. לפעמים גם דברים אחרים.
הם ממש לא אובייקטיביים כי הם רוצים למכור משהו בשם הלקוח שלהם. אני עצמי מכיר הרבה ברים, מסעדות,
מכוני יופי, בתי הארחה ומלונות למכירה כאן. לפעמים המסיבה המוכרת היא תאילנדית, אבל לעתים קרובות פרנג שהתחיל כאן משהו בעבר ועכשיו רוצה להיפטר ממנו.
למה כל האנשים האלה כל כך להוטים לאבד את העסק שלהם? תמיד שומעים סיבות רפואיות כסטנדרט, ילדים צריכים ללכת לבית ספר בארץ
מקורם או שיש להם כל כך הרבה עסקים שונים שהם כבר לא יכולים להוסיף אותם. זה 99% שטויות מוחלטות.
האנשים האלה, בדיוק כמוך, הגיעו לתאילנד לחופשה לפני כמה שנים ואהבו את זה כאן. ואז החליטו שהם חייבים לעשות כאן משהו כדי להתפרנס. מכרו בית ו/או חברה והגיעו לכאן עם חסכונותיהם. לעתים קרובות מסונוור על ידי אהבה לנערה תאילנדית. הם התחילו כאן משהו מלא באומץ לב. אחרי שנה הם מגלים שהכל נורא מאכזב. אחרי שנתיים, הם מבינים שהם קנו חזיר בתקיעה והפסידו את כל 5-10 מיליון באט מהחסכונות שלהם. חלק מנסים משהו אחר, אחרים חוזרים לבלגיה, הולנד או לאן שהם מגיעים. אני יכול לספר לך מקרים רבים במעגל הקרוב שלי.
עזרתי לחבר שלי כאן שרצה להתחיל משהו כאן. הוא רצה לקנות או לשכור מלון. כל פעם מתלהבים ממלון אפשרי. הכנתי גיליון אלקטרוני וכשהכנסנו את המספרים, בכל פעם הגענו להפסד של 1 - 2 מיליון באט בשנה. הוא נאלץ לשלם כספי מפתח 4 מיליון באט ו-3 מיליון באט שכירות בשנה. עכשיו אתה גם מבין למה התאילנדים האלה רוצים להשכיר את המלונות האלה לזרים. הם מפסידים 2 מיליון באט בשנתיים והזר 10 - 12 מיליון באט.
לאחר שנתיים, הזר עוזב והתאילנדי מתחיל לחפש את הקורבן הבא שלו. אם המלונות האלה היו באמת עסק טוב, התאילנדי היה נותן לאחיו, אחותו, לדודו או בן משפחה אחר לנהל את המקום.
חבר טוב אחר עשה עסקי נדל"ן עם שותף תאילנדי. בגלל הבדלים עצומים בדרך החשיבה, כלומר השכל ההולנדי הישר לעומת חוסר ההיגיון התאילנדי, החלטנו להפסיק. עברו שנים רבות עד שהוא קיבל בחזרה את כספו. לא מהגברת התאילנדית, אבל קיבלה כסף בחזרה מאבא הסוכר השוויצרי שלה. תאילנדים לעולם לא יחזירו כסף גם אם זה הכסף שלך.
הבדלים עסקיים רבים נפתרים כאן על ידי שכירת רוצח. בתאילנד אומרים יד עם אקדח. בעיות עסקיות רגילות נפתרות תמורת 50.000 באט. אחריו עוד פרנג בדרך אל הנצח.
גם עשיית עסקים בתאילנד מובילה לרוב למתח רב. מערכת המשפט והשופטים תמיד נגדך בתור פרנג. המשטרה המקומית ממלאת לעתים קרובות תפקיד רע מאוד.
העצה שלי היא: שים את הכסף שלך בחשבון חיסכון נחמד ותיהנה מהדברים הנחמדים של תאילנד. אוכל, טבע, יופי תאילנדי וכו' תהנו.
יש כל כך הרבה אמת בחשבון הארוך של טאק. שמור את הכסף והרכוש שלך מחוץ לתאילנד, פתח חשבון בנק באחד מהבנקים התאילנדים אליו אתה מפקיד את סכום הכסף המינימלי הדרוש לפרנסתך מעת לעת.
@ טאק: דיברתי על שירותים משפטיים של Sunbelt. זה הרבה יותר רחב מאשר ויזות וכדומה ומתמקד בעניינים משפטיים הנוגעים לפרנג. אני לא רוצה לקדם את Sunbelt כאן. יהיו כמה ואם אתה יכול למצוא יועץ תאילנדי טוב, זה כמובן גם בסדר, אם כי זה נראה קצת קשה עבור אאוטסיידר כמו ארנולד. בגלל זה הזכרתי את Sunbelt.
פונקציית התיווך של חברה כזו היא כמובן שונה לחלוטין, אני מסכים איתך. ללא קשר לעניין שלהם לסגור עסקה, חלק גדול מההצעות שלהם יהיו מיזמים כושלים.
אולי ארנולד צריך לפתוח בר קטן עם כמה נשים צעירות ושולחן ביליארד. יכול להיות פער בשוק 😉
מרטן,
או בר לנשים הולנדיות מבוגרות ליהנות עם צעירים תאילנדים. זה פער אמיתי בשוק. פשוט תקראו לזה גן העדן של דיק.
רעיון מעניין, אבל אני קצת מפחד מתחרות באפריקה. ברמה הפיזית, האדונים התאילנדים יצטרכו לוותר. אבל אולי הם יכולים לפצות על כך בחיוך המפורסם בעולם. ארנולד, קראת את זה... הכסף ברחוב.
מנחה: זה לא קשור לנושא.
ארנולד יקר,
קראתי את השאלה שלך, ואני יכול לומר לך שאני חי כבר למעלה מ-10 שנים, ועשיתי עבודה טובה בחיפוש אחר דירות ובתים למכירה בפטאיה.
קניתי עכשיו סוף סוף 10 דירות אחרי 4 כדי שאוכל לספק לי קצת כסף נוסף בהמשך דרך ההכנסה מהשכרה.
חשוב אם אתה הולך לקנות משהו, המיקום, ניהול הבניין והמחיר.
קניתי עכשיו 4 דירות ב-1,3 מיליון באט (33.000,00 יורו) כל אחת, ואני אשכיר אותן בדצמבר 2013 תמורת 12000 באט (300,00 יורו) לחודש, אבל רק עם חוזה לשנה, כי אני לא. רוצה הרבה טרחה בראש...
יזם הפרויקט שקניתי ממנו הוא הגדול בתאילנד, עם מעל 175 בניינים בכל תאילנד, הם בונים הכל מכספם, אז אין כסף מהבנקים, והם גם מחזירים לך את הכסף אם זה לא לרוחך. להיות, ואם הם מאחרים, תקבל פיצוי טוב עבור כל יום שהם מאחרים ……
אבל, מה שרוב האנשים אומרים בבלוג זה נכון, אתה צריך להיות זהיר מאוד עם מי אתה עושה עסקים, אני עצמי חשבתי על זה כבר 10 שנים וחקרתי ביסודיות הכל לפני שעשיתי את הצעד לקנות את 4 הדירות האלה. לִקְנוֹת…
אני מאחל לך בהצלחה בתאילנד, ואם יש לך שאלות אתה יכול לשאול אותי דרך הבלוג הזה, שמי ג'וני מפטאיה.
בברכה וחג שמח.
בתיאוריה זה נשמע מעניין: השקיעו 5.200.000, עם תשואה ברוטו של 576.000 באט בשנה. אבל בפועל, לא יהיה קל לשכור 4 דירות ללא הפסקה תמורת 144.000 באט לשנה.
אחרי כל המסרים השליליים האלה, מסר חיובי עושה עסקים עם תאילנד כבר 25 שנה עם רווח הדדי אז אל תירתע מכל הדיבורים על בתי קפה
מפחדים? תמיד יש יוצאים מן הכלל. תהיו חלק מזה. העצה שלי: אל תשקיעו בתאילנד
לא פרסמת את ההודעה היחידה של רמת הדיבור בבית הקפה בעצמך.
אם אתה רוצה לקבל קצת ערך מוסף, אתה יכול, למשל
יכול לספר לך במה הצלחת כל כך במשך 25 שנה. מה אתה עושה,
איפה, כמה הושקע ומה זה הניב?
אני מאוד מתעניין בתגובתך. אני אוהב ללמוד מאנשי עסקים מצליחים.
@וים, אתה באמת יכול לקרוא לזה דיבורי בית קפה, כי הרבה זרים שמאבדים את קצבת הזקנה שלהם כאן בגלל החלטות עסקיות גרועות מטביעים את האומללות שלהם מדי יום בברים ומגיעים לתחתית. עם זאת, עובדה שזרים רבים טועים, זה ברור. מצוין שהצלחת וניאנסת את התמונה כאן. אשמח מאוד לקרוא מאמר ממך בו אתה חולק כמה חוויות וטיפים (עם כמה אנקדוטות משעשעות?). זו תהיה העשרה לבלוג.
שלום ארנולד,
פתחתי עסק לפני 16 שנים עם שותף הולנדי לוורנס מרוטרדם בפוקט שכבר גר כאן וידע איך לעשות את זה!!
לאחר שנה וחצי הוא מכר את העסק ללא ידיעתי ועזב להולנד.
עכשיו הכנתי את זה עם חברה שלי והקמתי איתה גסטהאוס.
כדי לחזור לתגובה, נאלצתי למכור אותו עקב תלונות רפואיות, כתף שבורה ובקע כפול 4, זה ה-%
לכן זה אפשרי עם בן זוג תאילנדי, אבל צריך להכיר אותם טוב מאוד.
העצות שאני יכול לתת תעשה כל מה שאתה עושה לבד ולעולם לא עם שותף כמו שכבר נכתב ותקים חברה עם עורך דין אמין, יש גם.
חג שמח ובהצלחה בתאילנד.
היי אנדרו.
לפני 16 שנים עדיין יכולת לנסוע לפוקט עם 100.000 גילדן
להתחיל מה. כיום, 500.000 יורו
לעתים קרובות את המעט שתצטרך להביא איתך.
בנוסף, זרים רבים פותחים איתם עסק
חברה או אישה כי אז גם הניירות יהיו על שמה
לעמוד. זה כרוך בסיכון שאם מערכת היחסים שלך
על הסלעים אתה מפסיד לעתים קרובות את כל הכסף המושקע שלך.
כולנו מכירים אותם זרים שקונים בית בשמם
מחברה. לאבד את החברה שלהם ובנוסף לזה
הבית שלהם.
ברכות,
TAK
@Tjamuk: האם העצה החינמית בבלוג תאילנד אינה טובה? 😉
חייב להיות לי מה להגיד, מסתבר כשאני שולח אותו. לכן ההערה שאתה עושה בצדק רב הבחנה בין הימור להימור. תמיד הייתי מתחיל בעצמי בקטן כדי לצבור ניסיון איך הדברים עובדים כאן. ואז הנזק והחרפה האפשריים מוגבלים. נניח שאתה קונה דירה להשכרה, אני אתחיל עם 1. לא עם 4, כמו מישהו למעלה.
אל תקבל הצעות ממישהו שאתה לא מכיר.
להקים משהו לעצמך?
בתאילנד יש רשויות הולנדיות שיכולות לעזור לך.
התחל למידע באתר האינטרנט של שגרירות הולנד.
באופן אישי, זה עלה לי הרבה כסף עם אנשים, הולנדים ותאילנדים, שעושים את הצעד שלהם
הם שלטו באומנות שאתה חושב שהם החבר הכי טוב שלך.
חיים מרגשים עם השקעה משגשגת זה מה שאנשים רבים חלמו עליו.
סוף דימום הוא המקרה מספר פעמים. .
אם יש בבעלותו "כסף משחק" ויכול/רוצה להסתכן, אז זו בחירה אישית, כל אחד קובע את הגבולות שלו. ואכן: פיזור סיכונים.
אם זה כסף לפנסיה, אז הישארו בהגנה; לא להסתכן.
התקנת שסתומי בטיחות היא בהחלט דרישה בתאילנד.
אפשר לשכור גם חברת ייעוץ תאילנדית (מכירה את התרבות יותר טוב) וגם סוכנות תאילנדית, שמובלת על ידי פארנג כבר שנים רבות.
כך גם מקבלים חוות דעת שנייה.
אל תסמוך רק על אחרים: בוא לכאן ותפרנס את העיניים והאוזניים שלך.
חיסכון בטוח, אבל אם אתה רוצה לשמור על ההון שלך לפחות, חיסכון לא מאוד מניע כרגע.
"בנובמבר 2012, האינפלציה בהולנד הייתה 2,8 אחוזים. במיוחד אם חוסך צריך לשלם גם את מס רווחי הון של 1,2%, החיסכון יכול רק לרדת בערכו", אומר Spaarrente.nl.
אם אתה מקבל ריבית של 2,5%, מותר לכן אובדן כוח קנייה של לפחות 1,5% בשנה
לרשום. ריבית על ריבית היא די שקע אחרי כמה שנים.
ריביות לא גבוהות מדי בתאילנד, כולל אינפלציה הגונה.
מחיר שנשמע לאחרונה: היטמן הציע זריקה מכוונת תמורת 3.000 THB.
אני ממליץ גם על טיפ הזהב.
אם עוד לא היה לך ניסיון עם השקעות מוצלחות במדינה שלך, השקעה בחו"ל כמעט תמיד מתבררת כאסון.
ארנולד היקר... זה לוקח שנתיים עד שאתה מבין את החיים בתאילנד. אז אם אתה מיד חושב לעשות עסקים בתאילנד, ייתכן שתצטרך לחזור הביתה מהר מאוד.
העצה שלי היא לשמור את הכסף שלך בהולנד, למשל בבורסה דרך בנק אלכס משקיעים.
אתה מפעיל פלטפורמה משלך דרך האינטרנט שלך, ומרוויח בקלות, ומדי פעם אתה מעביר חלק מזה לחשבון הבנק התאילנדי שלך.
תאמין לי, זה לא יכול להיות קל יותר
סיכום: התשואות על השקעות בתאילנד { קרא נדל"ן } נמוכות מאוד, לכל היותר 5% .... ו... קשה מאוד להפסיד את זה אם אתה רוצה לצאת.
הסתכל לפני שאתה קופץ. אתה יכול גם לשלוח לי מייל אם תרצה מידע נוסף
יוהאן
שלום ארנולד
אכן, לא ימליץ לכם להשקיע בדירות שטרם נבנו, כי מספר פרויקטים נמשכו על ידי הבנק. כתוב והזהיר זאת באופן קבוע בדף ההולנדי שלי של Pattaya People. לאחרונה הלכתי לעורך דין עם 3 הולנדים והלכתי לבית המשפט. כל עוד הבנק לא לקח אותו בחזרה, אתה עדיין יכול להפעיל לחץ דרך בית המשפט, אבל ברגע שאתה עוזב את הבנק זה מקרה אבוד. אז הבנק כבר לא צד, כי יש לו הסכם עם היזם. יש לי כמה פרויקטים מעניינים שאמנם מכילים מוזיקה, אבל אתה גם שותף ישיר ובמאי שותף. אם אתה רוצה מידע נוסף, אנא שלח לי דוא"ל;[מוגן בדוא"ל]
הקפידו לשים לב לביטוחי בריאות וכו' ומה רע בהשקעה בבתים או דירות בהולנד או בבלגיה ובהשכרתם שם.
במקרה של קשיים בתאילנד, קל יותר לחזור ולהמשיך למקום אחר
גר כאן כבר 12 שנים בהחזרות מהולנד, אם כי גם זה נהיה קשה יותר.
כן, דירות כאן מושכרות בסדר, אבל לא כל ורדים ושמש
ארנולד יקר,
כבר קיבלת לעיל מספיק עצות לגבי היבטים של השקעה בתאילנד: תחילה הכירו היטב את תאילנד (בערך 3-4 שנים), התחל עם חלק מהנכסים שלך וכו' וכו'.
אם בשלב מסוים אתם מתחילים לחפש השקעה, אל תעשו זאת בדירות, ברים, מסעדות או מלונות, אלא במשהו שגם התאילנדי הרגיל והממוצע מרוויח ממנו. אני חושב על השכלול של מוצרים חקלאיים, תיירות אחראית מבחינה אקולוגית, חברה לעיבוד פסולת (מיחזור וכו'), מקורות אנרגיה חלופיים, חינוך ושירותי בריאות טובים יותר, כל כך איכותי, זה מה שתאילנד צריכה. זה אולי יניב פחות כסף, אבל זה בהחלט יהיה הרבה יותר מספק.
רוב המגזרים העסקיים שאתה מציין בהודעתך מנוהלים על ידי משפחות צ'ינו-תאילנדיות, כך שכזר קטן לא יכנס להם רגל בדלת.
כמעט כל המגזרים העסקיים שם מנוהלים על ידי משפחות חזקות. נראה לי מוזר שהמומחים הפיננסיים כביכול של הבלוג הזה לא הבינו את זה עדיין.
טינו,
עצה טובה: קח את הזמן שלך, עשה מחקר שוק טוב, אל תמהר בכלום, הסתכל בעצמך.
השכרת דירה יכולה להיות מעניינת: הכנסה משכירות ועליית ערך אפשרית
מהדירה. עם זאת, רבים מחשיבים את עצמם לעשירים: תשואה ברוטו לרוב מתחת ל-10%,
אפילו פחות אם לא בתפוסה מלאה כל השנה; בנוסף, דמי תחזוקה/שירות רגילים + הוצאות נוספות (מתח) מכיוון שהדיירים לרוב מטפלים בחפצים שלכם ביתר קלות.
אם דברים משתבשים ואתם רוצים לעזוב, ייקח קצת זמן עד שהדירה תימכר. ואיך השוק באותה תקופה? זה יכול ללכת יחד, אבל גם נגד.
אם בכל זאת תרצו לקנות: קנו מבנים קיימים, דאגו שהניהול יהיה טוב.
ודאו שבעוד כמה שנים לא יהיה בניין גבוה יותר ממש מולכם. עם כסף מתחת לשולחן, הם יכולים לסדר כאן את כל ההיתרים, אפילו בניינים של עשרות קומות במקומות שבהם בדרך כלל מותר לבנות רק 4 בגובה.
אתה יותר במגזר ה"ירוק": אכן אולי פחות הכנסות, אבל יותר שביעות רצון, כי אתה מעלה את האיכות. העובדה שמשפחות אחרות כבר מעורבות לא צריכה למנוע ממישהו לעשות משהו בחקלאות, מיחזור וכדומה
עדיין יש הרבה נקודות עיוורות על המפה. ויש גם משפחות/חברות חזקות בתחום הנדל"ן (כולל המאפיה).
אני לא חושב שמוצרים חקלאיים הם רעיון רע. גם אני חשבתי על זה לאחרונה.
כזר, אינך יכול להחזיק מדינה בשם שלך. אפשר דרך חברה (סיכון, כי הממשלה רוצה לעשות משהו בנידון). אחרת א: השתמש בקרקע של חברה/אישה, ב: השכרת קרקע או ג: קנה קרקע על שם מישהו אחר, עם בנייה של חכירה ל-30 שנה לכל היותר (וניתנת לחידוש) המקושרת אליה ישירות למען ביטחונך.
זה לא דורש יותר מדי השקעה; וזה כמעט תמיד מייצר פירות (פשוט להשקות אותו); יתרה מכך, ייתכן שיהיה קל יותר/מהיר יותר להיפרד מבתים אם דברים משתבשים. שלטון משמעו הסתכלות קדימה, כך שבאמצעות הסכם שכירות-שכירות ניתן גם לבנות בתנאים מסוימים/ביטחון לפרישה מוקדמת אפשרית.
אם מדובר בהשקעה חקלאית "ירוקה": נא לא לכרות יערות נוספים, כי השחיקה עקב פינוי יער מדאיגה כאן. ואל תשתמשו ביותר מדי כימיקלים: בסין, ל-1 מכל 5 ילדים כבר יש פגם עקב זיהום, דשנים וחומרי הדברה. לעתים קרובות יש חלופות ביולוגיות לא מזיקות. זה יהיה נהדר אם שיטה זו תוכל להיות ידועה גם לחקלאים תאילנדים באמצעות פרויקטים חקלאיים. אז תשקיעו, תרוויחו קצת כסף ותשאירו מאחור מדינה טובה יותר. לא נראה לי משוגע.
כמעט כל החקלאים בתאילנד צריכים לקחת הלוואות מדי שנה כדי לקנות מוצרים חקלאיים כמו דשנים, כדי שלא יהיו שומנים.
אם אתם שוב בתאילנד, לכו לכל חברות הגננות ותנסו למצוא חבילה של זרעי דשא, בהצלחה כי רק בתאילנד תוכלו לקנות מחצלות דשא, כי גם זה נשלט על ידי משפחה צ'ינו-תאילנדית.