ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
- ג'וני BG: המתורגמן מתבסס על מספר מקורות, אבל יש בזה כמובן הרבה יותר. בעיסאן מלפני 50-60 שנה ר
- לשדוד: בממוצע אני שוהה בתאילנד 6 עד 8 חודשים בשנה ונהנה מהאוכל שם כל יום. לעולם, לעולם לא יגידו לי
- אריק קייפרס: רוברט, אתה יודע כמה גדול האיסאאן? אמור NL שלוש פעמים, אז זה הגיוני אם אתה נותן קצת כיוון כמו המקצוען
- רוני לטיה: כן, אני אומר שקנצ'נבורי הוא רק דוגמה ושאתה יכול לשנות את זה. אתה יכול גם לעשות זאת בדף האינטרנט עצמו ואז לראות
- ויליאם-קוראט: בתקופה היבשה הקו נמצא בתחתית בנגקוק ומתחת ומזרחה ממנה עד ממש מעל הפארק הלאומי קאו יאי בדרך כלל
- אריק קייפרס: אם תשנה את שורת הפקודה, כגון https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, תקבל עיר או אזור אחר. אבל אתה
- קורנליס: ובכן, GeertP, אני ממש לא 'תומך נבטי בריסל' או מכור למותג האדום, אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את המטבח התאילנדי.
- רודולף: זה תלוי מה אתה מחפש בתאילנד, אבל למען האמת אין לך הרבה ברירה אני לא חושב. הערים הגדולות מתפרקות
- רוני לטיה: תסתכל גם על זה. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi גם גללו קצת למטה והם גם יתנו לכם קצת הסבר
- פיטר (עורך): אני גם נהנה מהאוכל התאילנדי וכן, המחיר מאוד אטרקטיבי. אבל זו רק עובדה שחקלאים תאילנדים הם לא ייאמן
- שקע: עדיף ללכת בתקופה נובמבר עד פברואר. מישהו עם אסטמה לא צריך לבוא לכאן ממרץ עד מאי
- GeertP: רונלד היקר, אני מסכים לחלוטין עם הסיפור שלך, אני גם נהנה מהמטבח התאילנדי כל יום ואפילו אחרי 45 שנים של תאייל
- אריק קייפרס: ווילמה, אוויר רע לא בכל תאילנד. תאילנד היא יותר מפי 12 מהולנד! אלו הערים הגדולות (תנועה) וחלקן
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » שאלת הקורא: תבנו בית בעיסאן
קוראים יקרים,
חברה שלי חסכה מספיק כסף (עם קצת עזרה ממני) כדי לבנות בית בעיסאן. כבר יש לה את הקרקע, יש לה 600.000 באט פנויים עבורה. זה צריך להיות בית עם 3 חדרי שינה ו-2 חדרי רחצה. אני מעריך את הקרקע בכ-100 מ"ר. השלם לא חייב להיות יוקרתי. המשפחה שלה עומדת לבנות את הבית ונראה שיש לה ניסיון. השאלות שלי הן:
- האם זה אפשרי בתקציב הזה?
- לשנינו אין ידע בבנייה, איך נוכל לפקח שהכל הולך כשורה?
בכבוד רב,
מרקו
מרקו היקר, עם 100 מ"ר הקרקע לא תוכל לבנות בית עם שלושה חדרי שינה ו-2 חדרי רחצה. גם עם 600.000 האמבטיה שציינת, לא תוכל לבנות בית העונה על הדרישות שלך, אפילו בישאן. תלוי כמובן איפה בעיסאן כי הוא גדול. אבל כאן בקלסין זה לא יעבוד. את הבדיקה תצטרכו לעשות בעצמכם כי אם תשאירו הכל לאדם זר זה יכול להתברר לא נכון. אני מאחל לך המון הצלחה. אם אתה גר באיזור, אשמח לעזור לך ולדבר על הדברים.
Fr.gr. וויליאם
שלב ראשון לבניית בית הוא תוכנית. ישנם אתרים רבים שבהם אתה יכול לקבל את זה בחינם, כגון: https://jhmrad.com/20-pictures-two-bedroom-floor-plans/
לאחר מכן מגיע מציאת הקבלן, המראה הטוב ביותר באזור עבור בתים שנבנו לאחרונה או בתים בבנייה. עוד – הלאה – עוד מחכים לכם מכשולים רבים, אבל אני מקווה שהתוצאה תעניק לכם חיים נעימים ומשמחים.
בונה היקרה, למה אתה מתכוון במציאת לקוח, שהיא חברתו או הוא עצמו כלקוח.
אתם מתכוונים לחברת בנייה/קבלן טובה, שבה כבר תוכלו לראות את הבתים שנבנו על ידם בצורה איכותית.
האחרון שונה לחלוטין מלקוח, שבמקרה זה תמיד נשאר הלקוח.
מתואר בקצרה מאוד.
איפה המדינה, העיר או המדינה? האם יש ביוב עירוני או בור ספיגה כפרי?
במילים אחרות, האם הקרקע מוכנה לבנייה, או שיש עדיין עצי גומי, למשל?
האם יש חיבור למים? מאיפה מגיע החשמל?
אם רוצים לבודד את הגג מיד, אני לא חושב שזה ממש מותרות אלא הכרח. איפה קונים את זה?
איזה סוג של בית, עם או בלי רצפה?
איזה חומר, אבן או עץ? האם יש שכנים ישירים, האם הבית ייבנה בין 2 אחרים? האם כבר עשית בעצמך פריסה על נייר איך שאתה רוצה?
באילו חומרים תשתמשו? מי ירכוש ואיפה?
תצטרך להפעיל את עצמך קצת יותר במכלול? כל אלה הם דברים שכדאי שיהיו לך בראש. ובכן ושונה ממסירה לידי המשפחה, יכול להתברר בצורה סבירה אז אולי..
זה באמת לא יעבוד אלא אם כן זה מאוד בסיסי ונבנה לגמרי לבד.
מחירי חומרי הגלם עלו מאוד בשנים האחרונות
זה עתה בנינו בית 2 חדרי שינה וחדר רחצה אחד ליד אודון והמחיר הכולל הוא 1 באט
הכל באבני משטח ותחת השגחתה של אשתי; לא קבלן, אלא בונים/משפחה מקומיים
כולל גם בניית באר מים וכו', משאבות וכו'.
מזל טוב!
אתה כותב שהקרקע היא בערך 100 מ"ר, אז אני מניח שאתה מתכוון לקומת הקרקע של הבית.
אם יש לך רק 100 מ"ר של קרקע, אז בניית בית עם 3 חדרי שינה ו-2 חדרי רחצה נראית לי כמעט בלתי אפשרית.
בהתאם לאיכות הקרקע, כך שתוכל לצקת לוח בטון ללא אמצעים נוספים, שיכול לשמש גם כבסיס, בית פשוט עשוי להיות אפשרי.
עם זאת, לא הייתי חוסך באיכות חומר הבניין, כי אתה יכול להתחרט על כך מאוחר יותר.
בנוסף להערה שלי למעלה, באיכות האדמה אני מתכוון גם למקום שבו היא ממוקמת.
האם זה היה בעבר שדה אורז, מה לגבי מפלס מי התהום (במיוחד בעונת הגשמים)
האם המגרש ממוקם בצורה כזו שאין עדיין חשמל, אספקת מים או ביוב ציבורי?
כל הגורמים שנכנסים לעיתונים, ובסופו של דבר יש לשלם מכספי הבנייה הדלים של 600.000 באט.
במקרים אלו עליכם לספק בור ספיגה למערכת הביוב שלכם, משאבת מים המשרתת לאספקת מים ואספקת החשמל שעלולה להיות כרוכה בעלויות נוספות ממלאות תפקיד חשוב גם בתקציב הבנייה הזמין.
יתרה מכך, אתה כותב שלעצמך אין כלל ידע בבנייה, כך שאתה תלוי גם בצדדים שלישיים שרוצים לראות כסף על כל כבוד.
ה-600.000 באט יהיו מאוד על הצד הדל עבור בית לפי הטעם שלך, והעובדה שאין לך שום ידע לבנות את עצמך.
אם לחברה שלך יש משפחה או חברים שיודעים יותר על בנייה ויכולים לעזור להם בפעילויות שונות אחרות במידת הצורך, בית פשוט מאוד עשוי להיות אפשרי.
נו,
אני חושב שכבר ברור שייגמר לך הכסף.
אז אתה כבר הולך לבנק הדיור הממשלתי ביחד עם חברה שלך וחברה שלך מבקשת הלוואה של עד (מותר גם פחות) 2 מיליון באת, היא בטוח תקבל.
כמו שאחרים אומרים, עדיף לחפש סביב קבלנים שבונים בית שווה ולבקש מחיר ולבנות אותו.
הצלחה.
עבור בית תאילנדי זה לא אמור להיות בעיה עבור התקציב הזה. תגובות רבות מניחות פרספקטיבה מערבית, אבל האם זה היה בשאלה?
למה ג'וני BG,
האם יש לך ניסיון בבניית בית עם 3 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה, מטבח וסלון. וזה עבור € 17000,=?
אפילו באיסרן זה בלתי אפשרי. ביוב, מים, חשמל, אגרות עירייה.
ולאנשים הללו אין ניסיון כלל בפרויקטי בנייה, ורוצים לממש זאת עם משפחה ומכרים.
עדיף לקנות כרטיסי לוטו, אז גם אתה מפסיד את הכסף שלך, אבל עם פחות לחץ.
אגס יקר,
לראות דובים על הכביש זו הבעיה הגדולה. כמה קירות נושאי עומס ובין הקירות עבור החללים הדרושים בהחלט ניתן לעשות עבור 600.000 באט.
ג'וני BG היקר, אני מסכים איתך לחלוטין שאתה יכול לבנות בית תאילנדי פשוט שבו התושב לא רוצה הרבה יוקרה, די זול ממה שרוב האנשים מציינים כאן.
אני חושב שהרבה מאוד אנשים כוללים במשאלות שלהם את מה שהם היו רגילים אליו מאירופה, ועכשיו חושבים שהם צריכים להיות גם כאן.
ניתן לראות חדר רחצה עם אריחים יקרים ואמבטיה + כיור ומקלחת נפרדים, אך גם כפשוטה (שם הונג) עם מקלחון וכיור פשוט.
וכך עם המשך הגימור של הבית, יש גם שפע הזדמנויות לחסוך בפאר, שתאילנדים רבים לא מוצאים בהם צורך.
אני חושב שאם אחד היה קורא שוב בעיון את השאלה של מרקו לעיל, הוא גם היה מניח בדיוק סוג כזה של בית.
יתרה מכך, כפי שתואר, המשפחה שלה תבנה את הבית, אז אני מניח שתהיה להם את החוויה הטובה ביותר, בניגוד לזו של מרקו.
כמובן שמישהו יכול, לפי רצונו ורצונו, להאריך את המחיר הזה במידה ניכרת, אבל זו בכלל לא השאלה כאן.
היי מארק
מה שכולם יגידו, יש בתים כמו שאתה רוצה (ללא קרקע וכו') למכירה מ-250.000 באט
אשתך ומשפחתה יידעו על מה הם מדברים ואם זה עובד במחיר הזה.
תסמכו עליהם ואני יודע מניסיוני שלא צריך לזרוק עליהם מיליונים.
s6
עכשיו לפני שנים בית בנוי 2 חדרי שינה וחדר אמבטיה
מטבח אירופאי בתנור בנייה.אריחי רצפה
רכשתי חומר בעצמי, גיס, חשמל ואינסטלציה ביצעו
בסביבות 800000 אמבטיה לפני 4 שנים
קבלן מקומי אז כן תעשה את החשבון.
יאנדרה, אבל מה השטח של הבית שלך ב-Tha Bo? אם אני זוכר נכון, זה בערך 2×10 בנוי ולכן המגרש שלך הוא לפחות 10×12 מ"ר. אז אם לשואל יש רק 12 מ"ר קרקע, הבית שלך לא יתאים עליו ולא יישאר מעט לבנות.
מארק היקר
כמובן שאתה יכול לבנות בית בכסף הזה על פיסת אדמה של 10X10
אבל מה אתה רוצה והאם אתה יכול להרשות לעצמך
קומת קרקע בלבד כמה גדולים רוצים חדרי שינה וכו'
פשוט וכו' אפשר אבל אל תצפו לבית אירופאי
גם אתם רוצים קצת מקום מסביב לבית שלכם?
למשל מקום חניה ומרפסת
אתה גר בחוץ בתאילנד מרפסת החלל, מטבח חוץ זה הדבר הכי חשוב לדעתי
זה משקף בקשר לגשם וכו'
תחשוב גם, מה שאתה באמת חושב שחשוב. ממילא אתה ממעט לשבת בפנים
או שלא תאהב את מזג האוויר כאן, ולהיות פלאנג שעושה את הדברים שלו בבית כל היום במזגן
כן, רק לא בתקציב הזה
גר פיטר
התחלנו לבנות בית בינואר. אנו מעריכים בסביבות 12.000 -> 16.000 THB למ"ר. שאלנו כמה בונים והכל הגיע בערך באותו מחיר. ככל הנראה אותה שיטת חישוב הכמות על פי מטר מרובע.
החוזה מכיל גם מפרט לגימור. למחיר הרצפה יש מחיר סטנדרטי. אם אתה רוצה קומה אחרת, יש תוספת תשלום.
אנחנו בונים בסורין והלקוח הוא מבורי רם.
למעשה, הכוונה הייתה לעקוב אחר כל זה ולפקח על הבנייה בחודשים מאי וספטמבר השנה. זה בהחלט חובה.
עכשיו שמנו לב שיש מוט אחד יותר מדי באמצע הסלון. הטעות הזו תתוקן השבוע.
עצה: חכו לבנות עד שתוכלו לחזור לתאילנד.
תוספות שכבר חויבו:
- קידוח באר
– התקנת עמודי חשמל
יש לנו גם תוכניות אמיתיות לבנות בית. 15 ק"מ מחוץ לצ'אנג מאי (Mae Rim). מחיר ריאלי הוא 10.00 באט למ"ר. יש לנו קרקע של 90 מ"ר ואני חושב שמרקו טועה ב-Sqw ומ"ר, על 100 מ"ר קשה לשים בית עם 3 חדרי שינה ו-2 חדרי רחצה. יש לנו קבלן שנתן הצעת מחיר של 10.000 באט למ"ר, הבית שלנו כולל 3 חדרי שינה ו-2 חדרי רחצה וגודלו כמעט 120 מ"ר. המחיר אכן כולל את הבית עם גימור חדרי אמבטיה וגימור בית צבוע וריצוף. מזגנים לא כלולים. יש מטבח בסגנון תאילנדי כלול אותו נספק בחוץ ונשתמש בו כמטבח חוץ. בפנים יהיה מטבח אירופאי (בתוספת תשלום כמובן). אז אני חושב שאם המשפחה עוזר שתקציב של 600.000 באט אפשרי, במיוחד באיסאן.
הרמן, אתה יכול לתת לי קצת מידע על הקבלן, גם אנחנו בסורין וברצוננו לקחת קבלן בידיים, היה לנו כבר 1 אבל לצערי היה ניסיון רע איתו.
אני צריך רק לשאול את אשתי, היא עושה את הדיונים כי הקבלן לא דובר אנגלית. אבל סורין קצת רחוק מאזור צ'אנג מאי, אני בספק אם הוא עובד באזור הזה, אבל אני אתן לאשתי לברר אם המרחק זה בעיה. אני אודיע לך משהו אחר.
זה עמוד הפייסבוק שלו: https://www.facebook.com/profile.php?id=100033786391021
הוא כבר בנה בית לכמה אירופאים.
אבל הוא תמיד נוכח כשקבענו פגישות.
הוא קורא TOAD (באנגלית של צפרדע - קרפדה)
כנראה שהוא יכול לעשות הכל במהירות. הוא גר במחוז בורי רם (קראסאנג) אך קרוב לגבול עם סורין.
שלום הרמן,
טוב, כנס לגוגל בכל מקרה וצור איתנו קשר, לא יש לי וכן אני יכול לתקן.
תודה על המידע המהיר שלך ובהצלחה עם הבית החדש שלך.
בהחלט אפשרי לבנות בית בגודל הרצוי (100 מ"ר) ובמסגרת התקציב הזמין.
גם אני בעצמי גר בבית באותו גודל ויש לי גם שלושה חדרי שינה ושני חדרי רחצה.
2 חדרי שינה של 12 מ"ר כל אחד וחדר שינה של 2 מ"ר. שני חדרי רחצה של 24 מ"ר כל אחד ומטבח של 2 מ"ר. נשאר סלון של 6 מ"ר.
ברור שלא מרווח ומפנק, אבל מספיק לי, לאשתי ולשני ילדיי שיצאו גם הם מהבית עכשיו, אז יותר מקום.
אם תבחרו במטבח פתוח, תרוויחו עוד כמה מ"ר לסלון.
למשל התקציב: ניתן לחשב די מדויק מה צריך: העמודים, רצפת בטון, מספר חלונות, דלתות, מספר לבנים לקיר, מבנה הגג וחיפוי הגג.
חשמל, צנרת מים, ניקוז, מתקנים סניטריים, בור שפכים וכו'.
אם תבחרו בחומרים זולים יותר (רעפים, חלונות, קירוי וכו') אתם כבר חוסכים הרבה.
אז אתה יודע כמה נשאר לעבודה ועל זה אתה יכול לבסס את המשא ומתן.
תמורת 600.000 בהט. אתה בהחלט יכול לבנות בית מאוד נחמד שאתה יכול להיות מאוד מאושר בו.
הבית שלי בעיסאן עלה 800.000 על הנייר אותו מספר חדרים. 100 מ"ר על הנייר, ללא הקיר והגדר. בסוף זה הפך למיליון. אבל עם דרישות נוספות וחומרים טובים יותר. קבלן מרוצה ומושלם לחלוטין.
יש פתגם הולנדי ידוע: זול זה יקר! שלא לדבר על חוסר האפשרות
כדי לבנות בית כזה על 100 מ"ר, יש, כפי שנאמר מספר פעמים בעבר, לקחת בחשבון מקום לבאר, הבאר אליה זורמים השירותים, מקומות בהם ניתן להחנות רכב/אופניים/אופנוע, שטח אחסון לאורז וכדומה. לפני 16 שנים נבנה בית על גבול בורירם וסורין (ליד פלבפצ'אי) של כ-120 מ"ר, עם 2 חדרי רחצה, 3 חדרי שינה ומטבח/סלון פתוח. הקרקע (1 ראי, אז 1600 מ"ר) כבר הייתה בבעלות, ושילמנו 1,5 מיליון באט עבור הבית. זה היה יקר יחסית לאותה תקופה ולאותה סביבה, אבל השתמשנו בעיקר בחומרים מהשורה הראשונה, כולל מטבח אירופאי (שכמעט לא נעשה בו שימוש, עד מהרה נוסף "מטבח חוץ" שהיה/נעשה בו שימוש יומיומי, אבל זה חוץ מהעניין. ..) וגם בידוד הותקן מתחת לגג הרעפים האדום (רעפים אמיתיים, כמו בהולנד). עד היום אנחנו בוודאי לא מתחרטים על כל אותם חומרים מהשורה הראשונה, הבית היה פחות או יותר ללא תחזוקה כבר כ-16 שנה!! אפילו עבודת צבע לא הייתה נחוצה עדיין!
מארק היקר,
מלכתחילה זה מסוכן לעשות הסכמים עסקיים עם המשפחה, עשה זאת בחוזה גם אם זה משפחתי, זאת כדי למנוע בעיות מאוחרות יותר כדי למנוע מריבות!
אז התקציב שלך די קטן, ובנייה בדרך כלל נגמרת ב-10%, מניסיוני.
עצה: ערכו תכנית הכוללת מידות.
לכו לחברת חומרי בניין גדולה ודנו שם בתכנית שלכם, ערכו חישוב, מה שחברות גדולות יותר עושות בחינם. אלה מייעצים לך בבחירת החומר, זה תלוי בך באיזה חומר תבחר.
לאחר מכן תשאלו את הבנאי שלכם, מי קשור, מה אתם גובים עבור בניית השרטוט שלי, הראו או ציינו את חישוב החנות כמובן. אז יש לך קצת מידע מבלי שבזבזת 1 באט. תעשה את הבחירה שלך ואת החוזה הזה! אבל שימו לב לתוספות שתרצו שיהיו לכם במהלך הבנייה, עליכם גם לדעת את המחיר מראש לפני שאתם מזמינים את הרעיון הזה!
ברכו והיו נוכחים במהלך הבנייה!
פיטר
מצטער…. שגיאת הקלדה אל תראה את החישוב של חברת הבנייה כמובן...!אני
מה שלא תעשה, התחל בהגבהת הקרקע שלך, כל עוד אתה מביא מספר מכובד של שיירות קרקע. ואז יש לפחות עונה גשומה אחת (עדיף 2... 3 זה אידיאלי).