ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רוב וי.: כמעט הייתי חושב שכמעט לכל הסופרים המערביים שכותבים רומן עם תאילנד כתפאורה לכולם יש את אותה עלילה
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
- ג'וני BG: המתורגמן מתבסס על מספר מקורות, אבל יש בזה כמובן הרבה יותר. בעיסאן מלפני 50-60 שנה ר
- לשדוד: בממוצע אני שוהה בתאילנד 6 עד 8 חודשים בשנה ונהנה מהאוכל שם כל יום. לעולם, לעולם לא יגידו לי
- אריק קייפרס: רוברט, אתה יודע כמה גדול האיסאאן? אמור NL שלוש פעמים, אז זה הגיוני אם אתה נותן קצת כיוון כמו המקצוען
- רוני לטיה: כן, אני אומר שקנצ'נבורי הוא רק דוגמה ושאתה יכול לשנות את זה. אתה יכול גם לעשות זאת בדף האינטרנט עצמו ואז לראות
- ויליאם-קוראט: בתקופה היבשה הקו נמצא בתחתית בנגקוק ומתחת ומזרחה ממנה עד ממש מעל הפארק הלאומי קאו יאי בדרך כלל
- אריק קייפרס: אם תשנה את שורת הפקודה, כגון https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, תקבל עיר או אזור אחר. אבל אתה
- קורנליס: ובכן, GeertP, אני ממש לא 'תומך נבטי בריסל' או מכור למותג האדום, אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את המטבח התאילנדי.
- רודולף: זה תלוי מה אתה מחפש בתאילנד, אבל למען האמת אין לך הרבה ברירה אני לא חושב. הערים הגדולות מתפרקות
- רוני לטיה: תסתכל גם על זה. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi גם גללו קצת למטה והם גם יתנו לכם קצת הסבר
- פיטר (עורך): אני גם נהנה מהאוכל התאילנדי וכן, המחיר מאוד אטרקטיבי. אבל זו רק עובדה שחקלאים תאילנדים הם לא ייאמן
- שקע: עדיף ללכת בתקופה נובמבר עד פברואר. מישהו עם אסטמה לא צריך לבוא לכאן ממרץ עד מאי
- GeertP: רונלד היקר, אני מסכים לחלוטין עם הסיפור שלך, אני גם נהנה מהמטבח התאילנדי כל יום ואפילו אחרי 45 שנים של תאייל
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » שאלת הקורא » שאלת הקורא: כמה זמן אוכל להישאר בתאילנד?
שאלת הקורא: כמה זמן אוכל להישאר בתאילנד?
קוראים יקרים,
עם WAO 80-100% וגיל של 40-50 שנים, כמה זמן אתה יכול להישאר בתאילנד? הרווחים שלי הם הרבה מעל 65000 באט ואני נשוי לאישה תאילנדית. אמרו לי 8 חודשים, האם זה נכון להגיע בהולנד ללא בעיות?
מכיוון שהיא רוצה לעבוד עוד כמה שנים ואני יכול לשבת טוב יותר בתאילנד בגלל מחלה ומזג אוויר, החלטנו שאשאר כאן בין 6 ל-8 חודשים. למשפחה יש כאן גם בית שניתן להשתמש בו. אני הולנדי.
מקווה לשמוע מידע טוב.
פגש vriendelijke groet,
הנדריק
שלום,
אני 100% בקצבאות נכות, אני גר כאן בתאילנד כבר 8 שנים, אין לי בעיה. גם לא צריך הערכה מחדש.
פיטר
שלום,
מי מונע ממך להישאר כאן?
סוכנות ההטבות שלך?
משרד המס?
אני לא לגמרי מבין את הבעיה שלך, או בכלל לא
תשאל את UWV או משהו, אז אתה יודע בוודאות
פיטר
עליך לדון על כך עם סוכנות ההטבות שלך.
אלה חלות על התקנות החלות עליך... יתר על כן, אין לזה שום קשר לשאלה אם אתה יכול לעבור לגור בבית כאן בתאילנד.
כאן כנראה תקבלו הרבה תשובות לשאלתכם שעלולות להפוך אותה לבלבול.
TH ו-NL הן מדינות אמנה ביחס למספר הטבות, כולל ה-WAO. במילים אחרות, ת''י תשתלט על השליטה מ-NL, ובעלי קצבת נכות יורשו להתגורר בת'.
קרא את UWV. ראה את הקישור הבא: http://www.uwv.nl/Particulieren/internationaal/uitkering_naar_buitenland/met_arbeidsongeschiktheidsuitkering_buitenland/index.aspx
כך אתה יכול לגור ב-TH במשך 6 עד 8 חודשים, עם אשתך התאילנדית בביתך עם משפחתה. בבוא העת תוכל לבטל את הרישום שלך לחלוטין מNL, ולהתמקם לצמיתות עם אשתך ב-TH. אבל זה לא המצב כרגע, כפי שאתה כותב. בכל מקרה: צור קשר עם UWV לפני שאתה עוזב. ה-SSO ב-TH עושה את ההצטיינות: http://www.sso.go.th/wpr/home_eng.jsp?lang=en
השאלה שלך היא כמה זמן אתה יכול להישאר כאן ועדיין לגור ב-NL.
עיין בקבצים ובפרט בכתובת מגורים TH-NL. אבל היזהרו, החקיקה שהוזכרה שם פג תוקף והוחלפה בחקיקה אחרת. אני ממליץ לך להתייעץ עם עיריית המגורים שלך.
הגירה היא עדיין לא בעיה, כתוב בעצמך. אבל תן לי לתת לך את זה למקרה שזה יעלה:
– אובדן צבירת קצבת המדינה
- אובדן פוליסת ביטוח הבריאות שלך
שלום הנדריק,
התשובה לשאלתך הפשוטה היא למעשה די פשוטה. על פי התקנות הנוכחיות, עליך להישאר בהולנד לפחות 4 חודשים בשנה כדי לשמור על כל זכויותיך כאזרח הולנדי. אם לא תעמוד בתנאי זה ולא תדווח על כך, תהפוך לחלק מקבוצת הספוקבורגרים הרשמית וכל זכויותיך יבוטלו.
כל טוב. Bz
עם כל הכבוד: לא, זו לא התשובה הנכונה!
רק סוכנות התגמולים מחליטה אם לאפשר או לא 'שהייה ממושכת בחו"ל', בהתייעצות עם הרופא (הבדיקה)! רק לאחר מכן חלות ההוראות הכלליות לגבי שהייה מקסימלית בתאילנד על מנת להמשיך להיות תחת ביטוח בריאות (וכו') ב-NL.
אז התייעצו עם סוכנות ההטבות וגם עם ה-SVB לפני שאתם עושים זאת, וודאו שאתם מקבלים אישור בכתב. בכל מקרה, אתה תישאר חייב במס בהולנד עבור ה-WAO (ובהמשך גם עבור AOW).
אני לא יודע את פרטי התקנון, אז אני לא יודע אם אפשר לבטל את הרישום בNL בבוא העת. זה בכל מקרה אפשרי ביום ההולדת ה-65 שלך, אבל זה אומר שלא תהיה מכוסה בביטוח הבריאות NL (וכו'). אז אתה צריך לקחת מה שנקרא פוליסת חוץ עם מבטח בריאות הולנדית (כיום כ-300-350 יורו לחודש, תלוי בגיל). זה בהחלט מומלץ עבורך; אחרי הכל, כל שאר פוליסות הביטוח לא כוללות בעיות בריאותיות קיימות או היסטוריות.
על איזה זכויות אתה מדבר אם מותר לשאול?
בארט יקר,
אני לא יודע על איזה 'זכויות' אתה מדבר. אני לא מזכיר את המילה הזו. אם תבטל את הרישום בהולנד, או אם אתה שוהה בתאילנד לפרק זמן קצר יותר מהמותר על ידי ביטוח הבריאות, או אם אתה שוהה בחו"ל זמן רב יותר מהמותר על פי התקנות העירוניות (שנגזרו על ידי משרד הפנים), לאבד את הזכות לביטוח בריאות הולנדי, או לקבוע חוקית שאתה 'מבוטל' = אותה תוצאה.
מכאן העצה בכל מקרה להתייעץ עם סוכנות ההטבות BEFORE, ורצוי גם להתמצא במקום אחר לגבי תקופת השהייה המקסימלית בתאילנד כדי בכל זאת להיות מכוסה בביטוח בריאות ו/או לא להימחק על ידי העירייה!
כן, ה-uwv מאפשר לך לשהות שם לכל היותר 4 שבועות ללא בקשת, או שאתה חייב לבקש את זה מה-uwv, אם אתה יכול להישאר יותר, ואם זה מותר, לדעתי, תאילנד מאפשרת לך להישאר למקסימום של 90 יום, עם ויזה או שאתה צריך לפתוח עסק אתה צריך להיות בן 50 עבור ויזה לשנה ועוד כמה תנאים
הייתי נזהר מלגור עם משפחה, הכללים הם כמו בהולנד, אתה גר עם אחרים, האם זה יכול להשפיע (להוזיל) את ההטבות שלך, אם יש אנשים עובדים ביניהם, קודם כל הייתי רוצה לקבל מידע טוב מה-UWV.
ואל תתפלאו אם תקבלו צ'ק על עצמכם מהולנד בכתובת נתונה, גם לי זה קרה לפני שלוש שנים, לא פחות מ-22 אנשים מה-UWV הגיעו בזוגות של שניים למקומות שונים בתאילנד כדי לבדוק את דיוק המידע שניתן. , מעטים התמודדו אז עם ההשלכות, עם ההשלכות הנדרשות של החזרים וקנסות. הם האשימו שמדובר בחג מוסווה לעובדי UWV, ועל כך לא הודו לי.
רק תגובה מהירה על ינואר. בשנה שעברה הכלל הזה עדיין חל לפיו אתה יכול לשהות שם 3 חודשים, שהופחתו ל-1 שבועות החל מה-2014 בינואר 6 (דרישת UWV)
ויזה ל-90 יום אז כבר לא הגיונית, וממשלת תאילנד נותנת לנוסעי ויזה ללאוס או בורמה רק פי 1 זכות לויזה.
אני מדבר על חופשה.
הנדריק,
גם אני 80-100% דחוי וגם משחק עם המחשבה הזו.
התקשרתי ושלחתי מייל לביטוחי BUPA ו-AA, ביטוח בריאות שם יעלה לך בסביבות 300 אירו ולא חל על מקרים ישנים, תצטרך להביא שקית כסף כי אנחנו לא מכוסים בביטוח תאילנדי.
אין בעיה לגבי ה-AOW שלך, אתה יכול מרצון לסגור את פער ה-AOW ב-SVB כנגד תשלום.
בכל שנה שאינך בהולנד, 2% מנוכים מה-AOW שלך. הייתי ממליץ שאם תבצע את המעבר.
זה לא כל כך קל.
באופן רשמי, כמובן, גם המדינה ההולנדית, סוכנות ההטבות וגם שירות ההגירה התאילנדי קובעים את דרישותיהם.
הכפול הפחות משותף (אם אתה זוכר את זה מבית הספר) הוא מה ש"כולם" מאפשרים.
עניין נוסף הוא האם אתה רוצה לקחת את הסיכון ללכת "לא לגמרי לפי הכללים". במקרה כזה אתה מסתכן לאבד את ההטבה שלך בהולנד או לקצץ אותה, או להיות מגורש מהמדינה בתאילנד.
הכללים:
WAO: אני חושב שאם אתה רוצה לצאת לחופשה בחו"ל יותר משלושה שבועות, תחילה עליך לשאול או לדווח על כך ל-GAK.
אם ברצונך להגר רשמית, יש לדווח על כך גם ל-GAK ולאחר מכן תתקיים בדיקה חוזרת רשמית "כדי לראות אם אתה נכנס לאותה קטגוריית מוגבלות של המדינה שבה אתה הולך לגור מאשר עכשיו (80-100%) עם כל התאמה של גובה הקצבה, זה נשמע מוזר, אבל ככה זה. (אני לא יודע עד כמה אנשים מתייחסים לזה ברצינות בימינו, אבל יש גם קריאות להתאים את הקצבאות לרמת החיים של המדינה בה מתגורר מקבל הקצבה, אז קודם כל בירור בזהירות בדרך עוקפת).
אם יש אישור להגר, הגירה למדינת אמנה חברתית עדיפה על פני מדינת אמנה שאינה חברתית. במקרה כזה, הקצבה לא תופחת מסיבות שאינן רפואיות.
תאילנד היא מדינת אמנה חברתית ואכן השליטה על קצבאות הנכות תועבר לאחר מכן ל-SSO התאילנדי (השאלה היא במה הם יסתיימו, היו קשיים ראשוניים רבים והרבה התהפך מהשליטה שהפעילה ה-SSO על הטבות AOW וזו הייתה רק בדיקה מנהלית אם אחד מועסק, עם נכות יש גם היבט רפואי, התאילנדים לא שמעו על זה מעולם, מקבלים כסף כי אתה לא יכול לעבוד).
ויזה לתאילנד
כדי לקבל אשרת פרישה ללא הגירה, דרישת הגיל גדולה או שווה ל-50 שנה. (ודרישת ההכנסה המוזכרת) עם זאת, ניתן ויזה על בסיס נישואין לאישה תאילנדית, לדעתי אין שם דרישת הכנסה.
מעמד אזרחי הולנדי:
אני לא יודע כמה זמן אתה יכול להיות בחו"ל מבלי לאבד את ה"כתובת". שאלות לגבי מצב אזרחי.
סיכום:
אני חושב שהבעיה האפשרית נעוצה ב-GAK ובשירות הרפואי שלהם. תשאל מה אפשרי שם קודם. היו מוכנים שסביר להניח שתתבקש הצהרת רופא אם אתם טוענים שהאקלים התאילנדי יהיה טוב יותר למחלתכם.
Opmerking:
1. אם אתה רוצה להימנע מבדיקה חוזרת ו/או רוצה להשאיר את הידיים שלך חופשיות כדי אולי "ללכת" יותר ממה שמותר בפועל, נראה שעדיף לבקש מידע זה בעילום שם (למשל באמצעות עורך דין סוציאלי)
2. כשמציגים לרשויות, בדרך כלל מקבלים אוזן קשבת יותר אם מציגים זאת כחד-פעמית.
3. במקרה של הגירה קבועה, הנקודות הנ"ל הן אכן אובדן קצבת זקנה (אך ניתן לפצותה בקצבת זקנה מרצון) ואקט אובדן בריאות. (חשוב מאוד, כאדם WAO כנראה שפחות קל לקחת פוליסת ביטוח בריאות חדשה במחיר סביר ללא החרגות) WAO מאוד סטיגמטי, פעם סירבו לי משכנתא קטנה מאוד לפני הרבה זמן עם הטיעון: "אדוני, אתה יש לך WAO ואז יש לך סיכון התאבדות גבוה יותר"
הערה חיובית היא שעם הכנסה כפי שאתה מציין בהגירה, נוצרת גם הטבת מס והיטל.
אני רוצה לחזור על שאלת הקורא הזה. אנחנו, שני אנשים בני 60+ היינו רוצים לגור בתאילנד מספר שנים. אין בעיה מבחינת UWV ופנסיה. עם זאת, איך נסדר את הויזה ולאחר מכן ויזה כזו שלא נצטרך לצאת מהארץ באופן קבוע, אבל יכול להספיק לקבל חותמת בשירות ההגירה כל 3 חודשים.
נוסעים לתאילנד באוקטובר השנה לחצי שנה עם ויזת O.
בתאילנד אתה יכול לקבל מה שנקרא ויזת פרישה. התנאים כוללים הכנסה > 60.000 באט לחודש או > 800.000 באט בחשבון בנק תאילנדי. עם ויזה זו אתה רק צריך להתייצב למשרד ההגירה כל 3 חודשים. אתה יכול להמיר את אשרת O לאשרת פרישה בתאילנד. זה אפשרי רק בתאילנד, לא בהולנד. העלות היא 1900 באט.
כל טוב. Bz
@BZ
השואל עדיין לא בן 50 ולכן אינו זכאי לאשרת פרישה תאילנדית ללא הגירה. זה אחד התנאים האחרים שנופלים תחת ה"אוה" שלך.
עם זאת, השואל נשוי לגברת תאילנדית ומסיבות אלו (ללא קשר לגילו) יכול בקלות רבה לקבל ויזה שנתית הניתנת להארכה בכל עת. בפעם הראשונה מדובר בניירת קצת מסובכת, עם הוכחות נישואין, הוכחות הכנסה, כל דבר מורשה מתורגם לתאילנדית, ולפעמים עדויות מצולמות של המגורים המשותפים וכו', אבל אחרי זה זה רגיל.
טון היקר, לא יודע מאיפה הבאת את המידע, אתה מגיב לעתים קרובות, אבל לא נכון,
יש לי ויזת אישה תאילנדית כבר 4 שנים. אבל הראה את כל הסנטנקראם בכל שנה.
הוכחת הכנסה (לפחות 400.000 באט לשנה) / ניירות נישואין / כתובת בית עם חוברת כחולה / תמונות של בבית ובסביבתו, רצוי עם ילדים, אותה טרחה כל שנה, למרות שהכל ידוע לשירות ההגירה, אז לקבל ויזה לחודש בתשלום של 1900 באט, שחייבת להיות מאושרת על ידי רשויות גבוהות יותר, ואז לדווח שוב, ואז לקבל את הויזה הרלוונטית לאחד עשר החודשים הנותרים, שנאספה רק השבוע למשך 11 החודשים הנותרים, ואז דווח שוב תוך 90 יום, בנוכחות אשתי (חובה).
@ האנק ב,
את המידע הזה קיבלתי מניסיוני כאשר, לפני 12 שנים, הייתי נשוי לאישה תאילנדית ואכן נאלצתי להתאמץ רבות כדי לקבל ויזה (על בסיס נישואין) (היינו נשואים בהולנד אז הכל היה צריך לתרגם). ולספק חותמת שר) עם תמונות של (שכור) מידע על בית והכנסה. זה היה בבנגקוק. לא כאב בשנים הבאות, רק שהיה צריך להוכיח שההכנסה עדיין עומדת בדרישה. בדיוק כמו עם ויזת פרישה, שיש לי כבר כ-7 שנים.
חובת הדיווח הזו מעולם לא השפיעה עליי כי אנחנו מטיילים יחד (ועכשיו אני לבד) הרבה באזור ומעולם לא היה צורך לדווח על 90 הימים עם אשרת כניסה מרובה.
כפרט חריף, אני עדיין זוכר שהגברת ממשרד ההגירה "הזדעזעה" כשהמירה את ההכנסה שלי ל-Bht תאילנדי ואמרה לי באימה: "אז אתה מרוויח פי פיקס ממני" ואכן הכנסתי הייתה גדול מאוד. מעל הסטנדרט. אני לא יודע אם יש הבדלים בהתייחסות להכנסות שעומדות רק או יותר מהתקן, אבל זה יכול להיות המצב. גם אני דיברתי אז תאילנדית, מה שעושה הרבה הבדל, שמתי לב בכל הרשויות בתאילנד.
כאמור, יש לי ויזת פרישה ב-7 השנים האחרונות וגם שם נדרשים רק דוח רווח והפסד וטופס החידוש השנתי, ללא ספר בנק, ללא תמונות, כלום.
יכול להיות שהתקנות לגבי ויזה המבוססת על "נישואין לתאילנדי" השתנו. זה יכול להיות גם הסבר.
אם תוכל לציין היכן העליתי "אי דיוקים" בתרומות שלי כ"תכופות", אודה לך.
הגבתי לאריה @ מריה שניהם בני 60+ וכו'.
כל טוב. Bz
תודה על תגובתך. האם הכנסה זו חלה עלינו כזוג או שהיא חייבת להיות לאדם!
כמובן לאדם. לאף מדינה אין ויזה ל-2 אנשים.
אם אתה נשוי או גרים רשמית ולאחד מהשותפים אין הכנסה, הסכום החודשי חייב להיות 1 לחודש. זה מה שכתוב באתר הקונסוליה ההולנדית.
יתקשר אליהם ביום שלישי, כי זה כמובן חשוב לנו. רק אל תצטרפו לכפול. ומכיוון שהחסכונות שלנו נכנסו לאבן, עלינו לבקש ממישהו 20000 p/p. להפקיד לחשבון שלנו, לזמן מה.
לאחר מכן נבקש ויזה עם 3 כניסות.
אריה ומריה היקרים, בכל הנוגע ל-TH, אל תסתכלו באתר של קונסוליית NL, אלא לפחות באתר של TH, או אפילו יותר טוב באתר של שגרירות TH:
http://www.royalthaiembassy.nl/site/pages/visaservices/doing_business-study-other.html
גלול ל-Long Stay, או עיין בקובץ ויזה תאילנד, למעלה משמאל. בהצלחה.
אריה ומריה היקרים
אתה כותב "התכנסו רק פחות מכפול".
אם הם היו דורשים זאת, תצטרכו להחזיק רק את הסכום ה"קצת פחות" בחשבון הבנק וזאת כהשלמה להכנסה שלכם. כל עוד הסכום המשולב (הכנסה + חשבון בנק) מספיק.
הזהר! זה "סתם" חייב להיות שלושה חודשים. מתקבלת רק יתרת בנק שנמצאת עליה שלושה חודשים.
הנדריק היקר.
זה מה שמצאתי באינטרנט בשבוע שעבר.
חי או שהייה בחו"ל
האם אתה רוצה לדעת אם אתה יכול לשמור את ההטבות שלך בחו"ל? אז חשוב אם אתה הולך לגור בחו"ל או אם אתה הולך להישאר שם לבד. אתה שוהה בחו"ל ומתגורר בהולנד אם אתה מתכנן לצאת לחו"ל פחות משנה. האם תיעדר ליותר משנה? אז אתה גר בחו"ל.
אם אתה נוסע לחו"ל באופן קבוע אם אתה מבלה מספר חודשים בכל שנה בהולנד ובחו"ל, לפעמים קשה לקבוע אם אתה גר בחו"ל או שוהה שם לבד. UWV מניח את הדברים הבאים: • אם אתה בחו"ל פחות מארבעה חודשים בשנה, אתה שוהה בחו"ל ומתגורר בהולנד. • אם אתה בחו"ל במשך ארבעה עד שמונה חודשים בשנה, אתה מה שנקרא נוסעים. לאחר מכן אתה מחליט בעצמך איזו מדינה היא מדינת המגורים שלך והאם אתה גר בחו"ל או נשאר שם לבד. • אם אתה נמצא בחו"ל יותר משמונה חודשים בשנה, אתה גר בחו"ל.
אתה שוהה בחו"ל כשאתה שוהה בחו"ל, אתה שומר על ההטבה שלך והחקיקה הסוציאלית ההולנדית חלה עליך. זה לא משנה לאיזו מדינה אתה הולך. עליך תמיד לדווח על שהות בחו"ל ל-UWV. לאחר מכן נבצע איתך הסכמות לגבי, למשל, בדיקות רפואיות ותהליך השילוב מחדש שלך.
שלום הארי.
אם אתה 80/100 דחוי אתה יכול לחיות כאן. תאילנד היא מדינת אמנה ואתה יכול לחיות בכל מדינת אמנה תוך שמירה על הטבות. כיום כבר לא צריך לבקש רשות, צריך לדווח על כך. הכתובת שלך חייבת להיות ידועה גם ל-UWV. ה-GAK לא קיים כבר שנים.
אכן, אתה מפסיד 2% בשנה בצבירת AOW, אתה יכול לבטח זאת מרצון ב-SVB, אבל הפרמיה גבוהה מאוד. אתה בין 40 ל-50, צעיר מדי עבור אשרת פרישה, אבל אתה נשוי לאישה תאילנדית, אז אתה יכול להגיש בקשה לאשרת נישואין. זה לא קל, אבל בר השגה. דרישת ההכנסה היא 400.000 באט. ע' שנה.
האימות נעשה מדי פעם, אין בזה שום דבר רע בכלל, אם אתה מוודא שהנתונים נכונים, זה בסדר
ל-SSO אין שום קשר אליך שיכולת להסתכל רק על AOW.
פיטר, זה לא נקרא אשרת נישואין, אלא ויזת אישה תאילנדית, שגם היא מוטבעת וממולא בדרכון שלך, קרא את התגובה הקודמת לתשובתו של טון דונדרס.
תודה פיטר פספסתי את שינוי השם מ-GAK ל-UWV. אני לא מסכים איתך לגבי SSO. חוק ה-BEU (הגבלת יכולת הייצוא של הטבות) קובע כי הטבת WAO "ללא שינוי" מותרת רק אם מקבל ההטבה מתגורר במדינה שעימה נחתמה אמנה חברתית. ההסבר קובע כי הסיבה לכך היא שאז ניתן לבצע את כל פעולות הבקרה באותה מדינה. מי צריך לעשות זאת מלבד ה-SSO, שעושה את אותו הדבר גם עבור ה-AOW?
זה למרבה הצער לא נכון. תאילנד היא בהחלט לא מה שנקרא מדינת אמנה!
@MACB
סליחה שאתה אכן צודק תאילנד לא נמצאת ברשימת מדינות האמנה החברתית.
התבלבלתי עם העובדה ש: לגבי קצבת AOW כשגרים בתאילנד ממשיכים לקבל הטבות כלשהן. זכות זו קיימת משום שנכרתה אמנה עם הסכמים לניטור הזכאות להטבות. וזה משהו שונה מאמנה חברתית. רוב הקוראים יבינו את זה מההקשר של BEU. זה קשור לשאלה האם ההטבות יקוצצו או לא בעת הייצוא. התנאי הוא שקיימת אמנה לגבי הפיקוח על אותן הטבות.
מדינת אמנה חברתית היא הרבה יותר. זה משתלט על תשלום ההטבות הסוציאליות למי שיהיה זכאי להן בהולנד.
ועם תאילנד יש אמנה כזו לשלוט על הזכות להטבות סוציאליות.
האנק בי היקר.
אני לא יודע מה כולכם עושים כדי לקבל את הויזה הזו, אבל אני חושב שאתם צריכים להיות קצת יותר גמישים. אפילו הגעתי למצב שאני לא צריך לדווח במשך שנה.
יש שם אדם ששומר על ניהול משלו ושולח לי את החידוש שלי כל שלושה חודשים. כמובן שאתה צריך להחליק משהו מתחת לשולחן בשביל זה. אבל אתה נפטר מהנסיעות ומהטרדות