ברוכים הבאים ל- Thailandblog.nl
עם 275.000 ביקורים בחודש, Thailandblog היא הקהילה הגדולה ביותר בתאילנד בהולנד ובבלגיה.
הירשם לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו והישאר מעודכן!
עלון
הגדרות שפה
דרג באט תאילנדי
לתת חסות
תגובות אחרונות
- רודולף: ציטוט: מהן העלויות המשוערות הנוכחיות של בניית בית למ"ר. זה תלוי רק באיזה סוג של דרישות אתה עומד
- ג'וני BG: בשנות ה-50-80/90, מזון הולנדי שגדל באופן קבוע הכיל גם רעל ובכל זאת ישנם 20% קשישים בהולנד וב-TH זה גם המקרה.
- ג'וני BG: המתורגמן מתבסס על מספר מקורות, אבל יש בזה כמובן הרבה יותר. בעיסאן מלפני 50-60 שנה ר
- לשדוד: בממוצע אני שוהה בתאילנד 6 עד 8 חודשים בשנה ונהנה מהאוכל שם כל יום. לעולם, לעולם לא יגידו לי
- אריק קייפרס: רוברט, אתה יודע כמה גדול האיסאאן? אמור NL שלוש פעמים, אז זה הגיוני אם אתה נותן קצת כיוון כמו המקצוען
- רוני לטיה: כן, אני אומר שקנצ'נבורי הוא רק דוגמה ושאתה יכול לשנות את זה. אתה יכול גם לעשות זאת בדף האינטרנט עצמו ואז לראות
- ויליאם-קוראט: בתקופה היבשה הקו נמצא בתחתית בנגקוק ומתחת ומזרחה ממנה עד ממש מעל הפארק הלאומי קאו יאי בדרך כלל
- אריק קייפרס: אם תשנה את שורת הפקודה, כגון https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, תקבל עיר או אזור אחר. אבל אתה
- קורנליס: ובכן, GeertP, אני ממש לא 'תומך נבטי בריסל' או מכור למותג האדום, אבל זה לא אומר שאני לא אוהב את המטבח התאילנדי.
- רודולף: זה תלוי מה אתה מחפש בתאילנד, אבל למען האמת אין לך הרבה ברירה אני לא חושב. הערים הגדולות מתפרקות
- רוני לטיה: תסתכל גם על זה. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi גם גללו קצת למטה והם גם יתנו לכם קצת הסבר
- פיטר (עורך): אני גם נהנה מהאוכל התאילנדי וכן, המחיר מאוד אטרקטיבי. אבל זו רק עובדה שחקלאים תאילנדים הם לא ייאמן
- שקע: עדיף ללכת בתקופה נובמבר עד פברואר. מישהו עם אסטמה לא צריך לבוא לכאן ממרץ עד מאי
- GeertP: רונלד היקר, אני מסכים לחלוטין עם הסיפור שלך, אני גם נהנה מהמטבח התאילנדי כל יום ואפילו אחרי 45 שנים של תאייל
- אריק קייפרס: ווילמה, אוויר רע לא בכל תאילנד. תאילנד היא יותר מפי 12 מהולנד! אלו הערים הגדולות (תנועה) וחלקן
לתת חסות
שוב בנגקוק
תפריט
רשום
נושאים
- רקע
- פעילויות
- advertorial
- סדר היום
- שאלת מס
- שאלה בלגיה
- מראות
- ביזאר
- בודהיזם
- ביקורות ספרים
- טור
- משבר קורונה
- תרבות
- יְוֹמָן
- היכרויות
- השבוע של
- תיק
- לצלול
- כלכלה
- יום בחיי…..
- איים
- אוכל ושתייה
- אירועים ופסטיבלים
- פסטיבל בלונים
- פסטיבל בו סאנג מטריות
- מירוצי באפלו
- פסטיבל הפרחים של צ'אנג מאי
- ראש השנה הסיני
- מסיבת ירח מלאה
- חג המולד
- פסטיבל לוטוס – רוב בואה
- לוי קראתונג
- פסטיבל כדור האש של נאגה
- חגיגת ראש השנה
- פי טה ח'ון
- פסטיבל הצמחונים בפוקט
- פסטיבל רוקטות - Bun Bang Fai
- סונגקראן - ראש השנה התאילנדי
- פסטיבל זיקוקים פטאיה
- גולים וגמלאים
- AOW
- ביטוח רכב
- בַּנקָאוּת
- מס בהולנד
- מס תאילנד
- שגרירות בלגיה
- רשויות המס בבלגיה
- הוכחת חיים
- DigiD
- לְהַגֵר
- לשכור בית
- לקנות בית
- בזכרון
- הצהרת הכנסה
- יום המלך
- יוקר המחיה
- שגרירות הולנד
- ממשלת הולנד
- האגודה ההולנדית
- חדשות
- פְּטִירָה
- דַרכּוֹן
- פֶּנסִיָה
- רשיון נהיגה
- הפצות
- בחירות
- ביטוח באופן כללי
- ויזה
- לעבוד
- בית החולים
- ביטוח בריאות
- חי וצומח
- תמונת השבוע
- גאדג'טים
- כסף וכספים
- היסטוריה
- בריאות
- ארגוני צדקה
- בתי מלון
- מסתכלים על בתים
- איסן
- חאן פיטר
- קו מוק
- המלך בהומיבול
- גר בתאילנד
- הגשת קורא
- שיחת קורא
- טיפים לקוראים
- שאלת הקורא
- חֶברָה
- זירת מסחר
- תיירות רפואית
- הסביבה
- חיי לילה
- חדשות מהולנד ובלגיה
- חדשות מתאילנד
- יזמים וחברות
- חינוך
- מחקר
- גלה את תאילנד
- ביקורות
- ראוי לציון
- שיחות
- שיטפונות 2011
- שיטפונות 2012
- שיטפונות 2013
- שיטפונות 2014
- שינה
- פוליטיקה
- משאל
- סיפורי טיולים
- רייזן
- מערכות יחסים
- קניות
- מדיה חברתית
- ספא ובריאות
- ספורט
- סטדן
- הצהרת השבוע
- החוף
- שפה
- למכירה
- נוהל TEV
- תאילנד בכלל
- תאילנד עם ילדים
- עצות תאילנדיות
- עיסוי תאילנדי
- תיירות
- יוצא
- מטבע - באט תאילנדי
- מהעורכים
- תכונה
- תנועה ותחבורה
- ויזה קצרה
- אשרת שהייה ארוכה
- שאלת ויזה
- כרטיסי טיסה
- שאלת השבוע
- מזג אוויר ואקלים
לתת חסות
תרגומי כתב ויתור
Thailandblog משתמש בתרגומי מכונה במספר שפות. השימוש במידע מתורגם הוא על אחריותך בלבד. איננו אחראים לשגיאות בתרגומים.
קרא את המלא שלנו כאן ויתור.
תמלוגים
© Copyright Thailandblog 2024. כל הזכויות שמורות. אלא אם צוין אחרת, כל הזכויות למידע (טקסט, תמונה, סאונד, וידאו וכו') שאתה מוצא באתר זה נמצאות בידי Thailandblog.nl ומחבריו (בלוגרים).
השתלטות מלאה או חלקית, השמה באתרים אחרים, שכפול בכל דרך אחרת ו/או שימוש מסחרי במידע זה אינם מותרים, אלא אם ניתנה רשות מפורשת בכתב מאת Thailandblog.
קישור והפניה לדפים באתר זה מותרים.
עמוד הבית » הגשת קורא » הגשת הקורא: נימוסים רעים של זרים
הגשת הקורא: נימוסים רעים של זרים
אני רוצה לדבר על נימוסיהם של כמה זרים. אני מעצבן ירוק וצהוב מהנימוסים של חלקם. היום הוא פסגת המידות הרעות הללו.
משרד ההגירה בצ'צ'ואנגסאו כבר לא מנפיק טפסי חידוש רישיון נהיגה בגלל נימוסים רעים (פה גדול) של זרים. כעת אנו נאלצים לנסוע לשגרירות בנגקוק.
אני רוצה לציין שוב שאתה אורח כאן בארץ היפה הזו, אז תתנהג בהתאם ואל תהרוס את זה לאחרים!
מוגש על ידי ברנד
ברנד היקר
עדיין רוצה להגיב על זה.
אם כבר מדברים על נימוסים רעים...
הייתי צריך ללכת להגירה באודון תאני כדי להעביר את הויזה שלי וזה כמעט עלה בקנה אחד עם הארכת הויזה השנתית בדרכון החדש שלי.
הגברת הייתה עסוקה בהחתמה וביקשה מחברי 500 bath להעברה, שמעתי את זה ואמרתי, אני לא אשלם כי זה בחינם.
הודיעו שזו שחיתות, ושוב, אל תשלמו.
היא סימנה לחלק האחורי של המשרד ואמרה, הבוס.
בדרך כלל מקבלים הוכחת תשלום עם תשלום אמבט 1900 להארכה, ביקשתם פעמיים, אך לא קיבלתם.
אולי הכסף הזה הלך לכיוון השני.
כמה חודשים קודם לכן, באותו שירות הגירה, שולמה הצהרה על פתיחת חשבון בבנק, מחיר מבוקש 400 באט.
כן, אני אורח, אבל האנשים האלה מנצלים את עמדתם לרעה, כי לפעמים אין לך ברירה ותלוי בהם.
הנרי אם
זה גם בחינם ב-Nonthaburi
הני היקר, אני לא לגמרי מבין את הבעיה שלך. העברת אשרות לדרכונים חדשים פשוט עולה B.500. חידוש אכן עולה B.1900. זה 2 פעולות שונות ואני לא רואה מה מושחת בזה!!!!
העברתי אותו לדרכון חדש בקורט בשנה שעברה, שהיה בחינם.
העלויות להארכה לשנה על בסיס פרישה הן עדיין 1900 באט.
העברת חותמות בין היתר מהארכת אשרת פרישה וחותמת תאריך הכניסה האחרון לתאילנד שתקבלו עם ההגעה לשדה תעופה, בין היתר, מהדרכון הישן לחדש עדיין בחינם.
יאן ביוטה.
דימו בצ'אנג מאי. חינם
@לְהָצִיק,
אז גם קיבלנו "טעות".
לבנגקוק לדרכון חדש.
עם דרכון חדש (גבר ואישה) להגירה כדי להעביר אשרות. באט 3800.–.
יותר מחודש לאחר מכן, בקשת ויזה חדשה (לא ניתן היה לעשות זאת במקביל לקביעת מספר הימים) ושוב חויבנו בשמחה ב-3800 בהט.
אז הארי, הני אם צודק, שוב הרימו אותנו.
זה קרה ב-Soi 5.
אם אנחנו עדיין חווים את זה, אודיע לך בעוד 10 שנים איך זה נעשה.
לואיז
לואיז היקרה,
אני עדיין מוצא את זה מוזר וכנראה גם לא מבין את זה, אבל אם אתה צריך דרכון חדש אתה יכול לסדר את זה חודש קודם אם זה מסתדר עם הויזה אז אתה יכול לעשות את זה במכה אחת, אין לי את זה או הרגשה של הרמה.
במקרה זה מדובר בתכנון.
זה קריא בבירור, זה בחינם, ביקשתי גם 500 באט, ביקשתי הוכחת תשלום, אנחנו לא יכולים לספק, אז לא שילמנו, החותמות לא הועברו, הדרכונים שלי הוצמדו יחדיו ונזרקו עליי? זה גם בסדר, אמרה הגברת באודון תאני. לצערי העלייה עלתה לי כמה שעות בגבול. במהלך טיול חופשה בלאוס לא יכולתי לצאת מהארץ. אז לך להגירה
משרד בנונגקאי והעביר את הבולים האלה בחינם?
אתם עשויים גם לתהות מדוע הופיעו ה"נימוסים הרעים" הללו. הסיפור של הני גורם לדם שלך להתקרר ויכול להוביל ל"פה הגדול". אתה קורא את הסיפורים האלה בכל מקום ולכן זה מגיע לעובדים של ממשלת תאילנד. הם יכולים לייצר הכנסה נוספת.
אז כן, נימוסים רעים, ממי בכלל?
הנרי היקר,
כבר הייתי בהגירה באודון מספר פעמים, לעניינים שונים. תמיד מאוד ידידותי ומעולם לא נתקל בבעיות.
זה עשוי להיות שימושי אם תקבל מידע טוב יותר לגבי המחיר של שירות מסוים.
אל תאשימו רק פקידים בהגירה בשחיתות בהתבסס על תחושות הבטן שלכם כמו שפקידים הם בהגדרה מושחתים בתאילנד.
'נסיעה לשגרירות בנגקוק'??? הדבר היחיד שיש להגירה לעשות עם הנפקה/חידוש רישיונות נהיגה הוא הוצאת תעודת המגורים הנדרשת. אף שגרירות, אפילו השגרירות הלא קיימת של בנגקוק, לא יכולה להנפיק תעודה זו. אז: למה בדיוק אתה מתכוון?
כותב מאמר המבוא מתחיל באומץ עם ואני מצטט "אני רוצה לדבר על נימוסיהם של כמה זרים. אני ממש מעצבן מהדרכים של אנשים מסוימים. היום שיא הנימוסים הרעים האלה".
שאחריו מסתיימת הטיעון שלו, זה נראה לי מועט או שום ויכוח לתת אז את הפייטן השחור.
כמובן שיש אינספור דוגמאות לשחיתות בכל מיני חזיתות, משטרה מהגבוהה ועד הנמוכה משתתפת בכך בהתלהבות, סכומי כסף גדולים או "סתם" שעונים יקרים שמשנים פרקי כף יד בצורה מאוד ערמומית. אחרי ערב נעים בבר עם הנשים ששותות יחד, מובהר שזה באמת החשבון ויש לשלם. אם זה גורם למהומה כלשהי, JEROMMEKE התאילנדי יוצג. לאחר מכן הבחירה היא מאוד פשוטה לשלם או להתנודד עם מספר גדול של פחות שיניים בפה מאשר כשנכנסת לבר ההוא עם חיוך עליז. אני חושב שנופשים רבים לאחר מכן מגרדים בראשם על עלמה כה יפה למראה שמותירה אותו חסר פרוטה בחדר המלון שלו, ישנה מהערפל שלו בזכות משקה וכדור. מכוניות, קטנועים, אופנועים ואופנועי ים הם לעתים קרובות נושא לוויכוחים מכיוון שהציוד המושאל נמסר ללקוח במצב טוב, אך כעת הוא "נזק קשות" אם מחשבים את הסכום שצריך לשלם כדי לתקן את ה"נזק". מחזיר שוב.
נו טוב, אני יכול להמשיך עוד חצי שעה או יותר, אבל אני אשאיר את זה ככה! מאחלת לכולם חג שמח, הוזהרתם והוזהרתם נחשבת לשניים!
גם מה שהני כותב לא קשור לנימוסים רעים. אם יש שחיתות, התאילנדים עושים זאת בצורה מנומסת. על זה עסק המאמר ולא על השחיתות שלך לכאורה. לגמרי לא במקום כאן, אני חושב.
אני גם שם לב לפעמים שזרים חושבים שהם יכולים לעשות הכל בפה גדול ואפילו לא חושבים על זה שזה הפוך. למרבה המזל לא לעתים קרובות מדי.
כשאני מדבר על נימוסים רעים של זרים, למשל, אני מוצא את הלבוש של אנשים מסוימים כנקודה בולטת. ללכת ברחוב בביקיני בהואה הין או בעיר אחרת לא מתאים בתאילנד. גם הבדים השקופים שחלק מהנשים לובשות ואתה עדיין יכול לראות את הביקיני הם לא ללכת. אם אנשים מוציאים את כספם כאן ואם הואה הין ידועה כאתר נופש על חוף הים, לא אומר שהם לובשים בגדי ים מחוץ לאזורים המיועדים לכך (חוף ובריכת שחייה).
ואז השבוע ראיתי גרמני (כנראה) בבית משפט אוכל שנבח על אשתו כי היא גם קנתה מים, בזמן שהג'נטלמן עשה את אותו הדבר. היא הייתה חייבת סוף סוף להקשיב לו!!
לקלל וכמו בתמונה למעלה לתת את האצבע האמצעית לתאילנדים שלטעמנו נוהגים בדרך הלא נכונה, עלולים לעלות לכם בחייכם ולכל הפחות מדובר בהתנהגות רעה.
אלה רק כמה דברים שאציין... אני יכול למנות יותר, אבל זה כולל אותי (כן, לפעמים אני מתנהג בצורה לא נכונה, לא במודע, אני מודה. אין טעם לשחק את הקדוש ולהצביע על אצבעותיו אחרים... אני רוצה להיות מודע לזה ולנסות לשנות את ההתנהגות הזו...
אולי יש כמה זרים גסים, אבל אני חושב שהענישה של כל הקבוצה על זה היא מתחת לי. ואני חושב שזה מאוד מוגזם לקרוא כאן להתנהג בצורה הגונה.
כולנו יודעים שיש תאילנדים שמנסים לפעמים להיות די פוגעניים ובזמנים כאלה עדיף להבהיר שאתה לא מקבל את זה.
הני אם היקר,
נראה שאתה מזניח את העובדה שבחרת בתרבות תאילנדית...
וזה כולל גם שחיתות אסייתית...
אני כאן כבר 15 שנה ועדיין מרוצה מהשהייה שלי...
אתה חווה דברים "כיפיים" אחרים במדינה שלך!!
אמנם יש מעט שחיתות, אבל אולי יהיה לי טוב יותר ככה
אז אני באמת רוצה להצהיר הצהרת התנגדות.
אנחנו מגיעים לתאילנד כבר כמעט 10 שנים ופגשנו הרבה תאילנדים מקסימים ועוזרים.
במאי האחרון טסנו חזרה מצ'אנג מאי לבנגקוק עם מזוודה כבדה מדי.
(כן, יותר מדי קניות) כבר היה לי את הסכום שהייתי צריך לשלם מוכן.
הדיילת נתנה לנו להוריד את המזוודה מהחגורה, בדקה שאף אחד לא שם לב, ונתנה לנו להחזיר אותה בזמן שהיא לוחצת על כפתור. ראינו את משקל המזוודה יורד.
היא חייכה אלינו ואמרה טיסה טובה.
כמה ימים לאחר מכן באיוטהאי הלכנו לאורך הכביש וחיפשנו מונית או טוק טוק.
הכביש התרחב ועדיין אין מונית אז התלבטנו מה לעשות, לחצות ולנסות שם או לחזור למלון ולהזעיק מונית. זה לא הגיע כל כך רחוק כי בחורה צעירה הגיחה מטנדר שעמד שם זמן מה. באמצעות גוגל טרנסלייט היא שאלה לאן אנחנו הולכים ומה אנחנו הולכים לעשות. אחרי שאמרנו להם שאנחנו רוצים ללכת לשוק הלילה. היא התייעצה עם אביה, נעשה מקום בטנדר ולקחו אותנו לשוק הלילה. שם היא סידרה טוק טוק לדרך חזרה והיא לא רצתה על זה סנט. ולא, גם הטוק טוק חזרה לא היה יקר יותר 😉 בקיצור, בואו לא נשכח שיש גם הרבה אנשים נחמדים שמסתובבים
קרוליין היקרה, העובדה שהמזוודה הייתה כבדה מדי ודיילת הצ'ק אין עזרה לך, או ליתר דיוק משעממת, היא לא סוג של שחיתות.
מה שקורה כאן הוא שההכנסה השייכת לחברת התעופה נעלמת לטובתך.
אם הסיפור היה הפוך, שצריך לשלם יותר מדי תוספת מהרגיל, בוודאי שהיית כועס.
יאן ביוטה.
Janbeute, אתה בטח רוצה להגיב בכל הכוח, נכון? מה מושחת בזה? שחיתות היא לקיחת שוחד לטובתו האישית. עכשיו אני תוהה איזה יתרון היה לדיילת ההיא? המטוס כנראה לא היה מלא ועדיין היה מספיק מקום.
ואם ההטבות היו לקרוליין, למה??? מה היא הולכת לעשות עם ה'זיווג' הזה? היא ביקשה את זה? האם היא הייתה צריכה לעשות משהו עבור הדיילת והאם היא עשתה זאת רק לטובתה?
חוקים יש כדי לכופף. אני חושב שזה נהדר שקיימים אנשים כמו הדיילת ההיא. הייתי דייל בעצמי ויודע איך מטפלים במשקל.
חוויתי את זה כמה פעמים שהמזוודה שלי הייתה כבדה מדי. אחר כך הוצאתי את החלקים הכבדים מהמזוודה והכנסתי אותם לתרמיל. לקחתי את זה איתי לבקתה. המשקל הכולל שלי עם המזוודות נשאר זהה..
אם הגברת הצ'קאין ביקשה כסף על זה, זו שחיתות, אם היא לא ביקשה כסף (מה שהיה כאן) זו לא שחיתות. אם זה הדבר הנכון לעשות או לא זה לא חשוב לדיון הזה.
אנחנו בכלל לא 'אורחים' כאן, אבל יש לנו את הזכות להתגורר כאן אם נעמוד בהתחייבויות (בין) לאומיות. 'אורח' לעולם לא יכול לסמוך על זה, אלא תלוי לחלוטין ברצון הטוב של המארח או המארחת.
מסכים איתך ניק. אדם זר בעל אשרת שהייה ארוכה או אישור שהייה בתוקף אינו 'אורח'. הם יכולים להרגיש בנוח כתושב (חצי?) של המדינה וכך הם. אתה אולי לא בן ארצי, אבל אתה עדיין יותר ממי שרק בחופשה. נא לדבוק בחוק ובסטנדרטים הכלליים של הגינות. בקיצור, עקבו אחר הנהלים, היו סבלנות וכבוד ואז תגיעו רחוק בחיים. העפיפון הזה חל על זרים בתאילנד כמו גם לאלה שבהולנד.
אני חייב להודות שאני חייב לגחך מתוך סוג של הזדהות כשאני קורא מכמה אנשים שהם למדו רק בתאילנד שצעקות והרמת קול לא עוזרות ולא טוב... שלא לדבר על אלו שלא לומדים את זה אף פעם. ...
האנס היקר,
שב קצת במשרד ההגירה ותתבונן באנשים, אז תבין בדיוק למה אני מתכוון!
זה אפילו יותר גרוע במשרד המדובר, כבר לא עושים עבודה נוספת עבור זרים, אז הטובים צריכים לסבול שוב.
ברן היקר,
כמו רוב הפרנגים, אני מגיע לשם על בסיס קבוע ומעולם לא חוויתי שום דבר מוזר מלבד חבורה של בורמזים שצועקים על משהו. תמיד עוזרים לי מאוד מהר ואין לי על מה להתלונן.
משהו יקרה לפעמים, אבל אני לא חושב שאפשר להעניש את כל אוכלוסיית הזרים על זה.
הגירה מספקת לעיתים שירותים שאינם חלק מתפקידם, אך עשויה לספק אותם בתשלום.
אני לא יודע אם העברת ויזה היא חלק מתפקידם, אבל אם לא, אין זה מופרך שיבקשו אגרה - ללא הוכחת תשלום כמובן - על כך.
לאחר מכן הבחירה היא של כל אחד לבחור ולשלם עבור אותו שירות לא חובה, או ללכת לסוכנות הנכונה.
אני כרגע בהולנד ומבקש את אשרת ה-Non O imm השנתית שלי על בסיס נישואין בשגרירות תאילנד בהאג. כבר עשיתי זאת בפעם ה-6 והייתה לי ויזה ל-60 יום פעמים רבות בעבר, אז אני יודע איך זה עובד במידה מסוימת.
לפני שאני נוסע להאג, אני תמיד פונה לשגרירות ת' במייל ושואל אם המסמכים שלי מלאים או שיש תוספות או שינויים. אני תמיד מקבל מייל נחמד עם התשובה.
השנה לא שמתי לב מספיק (יותר מדי צ'אטים) וקיבלתי תמצית שגויה מהעירייה בלי לשים לב לזה. שים אותו בתיקייה עם מסמכים אחרים ונסע להאג למחרת.
מולי עמד זוג שהגיע גם הוא לקבל ויזה ורצה לשלם בכרטיס. כשהעובד ציין בפניהם בחביבות שזה לא אפשרי, אבל יש כספומט במרחק של 5 דקות הליכה משם, התא הקטן ממילא נעשה קטן מדי והג'נטלמן חשב שהוא יכול להשתמש באלימות מילולית כדי לומר להם שהוא מפגר וכו'. . יצאה התוצאה וניתנה ההודעה שלג'נטלמן אין את המסמכים הנכונים ועליו לחזור מחר עם המסמכים הנכונים ומזומן.
הייתי הבא ומסרתי את המסמכים והעובד ציין בפניי שמסמך אחד לא נכון וטוב אז אמרתי בעצמי, אני אחזור בעוד יומיים. הצעיר חייך אליי בחביבות ושאל אם הוא יכול לראות את הדרכון שלי כי הוא חשב שהוא מזהה אותי והסתכל בדרכון המוטבע כמעט לגמרי ואמר שהוא ידון בזה עם הבוס שלו. חזרה ביום שישי והוויזה שלי הייתה מסודרת בצורה מסודרת. כבר הייתה לי קופסת עוגיות בתרמיל ומסרתי אותה לשירות הנהדר והצעיר אמר בחביבות להתראות בשנה הבאה, אדוני.
המסר שלי הוא בעצם שאתה מקבל בחזרה את מה שאתה נותן וזה לא משנה איפה אתה עושה את זה ולמי, אבל אתה בדרך כלל משיג יותר עם יחס מנומס מאשר עם פה גדול, בכל מקום בעולם.
בארט יקר,
למעלה תגיד בדיוק איך זה. גם קראתי משהו לא נכון. הסברתי את זה יפה. נעזרתי באדיבות הלאה עם ההודעה שתהיה מזכרת בפעם הבאה.
אבל כן, אם אתה מפר את הכללים ביודעין, אתה לא צריך לחשוב בפה גדול שאתה יכול לכופף אותו לרצונך.
אבל הנושא הזה נדון בעבר בבלוג הזה.
ברנד, בכל מקום בעולם אתה מוצא אנשים עם נימוסים גרועים, אפילו עד כדי גסות. אפשר להניח שהם ימשיכו להפגין גישה זו במהלך השהות בתאילנד. חציית גבול יבשתי לא תשפיע על התנהגותם או אופיים הנלמד. אתה לא מסביר איך אתה יכול לטעון כל כך בתוקף שההגירה בצ'צ'ואנגסאו כבר לא מנפיקה מסמכים לחידוש רישיון הנהיגה. למעשה, אני לא יכול לעשות שוקולד מההגשה שלך וקריאה שלך לזרים להתנהג 'כמו שצריך' לא תשפיע כלל.
ובכן, מה אתה חושב על העלויות שגובה עירייה הולנדית (ברדה במקרה זה) רק כדי לאמת את החתימה שלך? 12,50 אירו! הייתי צריך את זה עבור אשרת שנגן עבור בן זוגי התאילנדי וביקשתי שיאמתו מיד טופס שני עם החתימה שלי, למקרה שהראשון יאבד בפוסט. זה לא היה אפשרי עבור אותם 12,50 אירו ויעלה לי עוד 12,50 אירו. אז זה לא היה קשור לנימוסים רעים או שחיתות... רק נוקשות של הטחנה הרשמית שאפשר להיתקל בה בכל מקום!
יש זרים גסים, אבל אני חושב שזה גם בגלל התאילנדים.
בשל הכללים המשתנים כל הזמן והכללים מבחינה אזורית, מדובר בתגובה לפעולה.
ביום שני מילאתי ובדקתי את הטפסים הקיימים במחלקת התחבורה והיה צריך להוסיף עוד אחד. היא בדקה את זה על פיסת נייר שבה נכתבו כללי ה-IP. כל השאר היה בסדר.
אז למחרת, כשהערימה מתווספת בחדשים, מסרתי את הפריטים.
לאחר 15 דקות, בחור צעיר הודיע לי שהניירות שלי לא תקינים. הוויזה הנכונה הייתה חסרה. איך זה? לא היה לי אישור עבודה. לא, יש לי 0 לא מהגר. זה מספיק לרישיון נהיגה.
מוזר שאתמול זה עבד. ובכן המסיבה בוטלה.
הסברתי לו שהוא חייב לבדוק את הכללים.
אז פשוט תמסור את אותו אחד במשרד אחר וקבל את רישיון הנהיגה שלך לאחר הפורמליים.
להיות ידידותי לתאילנדים זה נורמלי, אבל כמה סטנדרטים של הגינות הם חריגה על ידי התאילנדי.
כהולכי רגל, הם מעזים לנהוג על רגליך.
כנהג הם חותכים ואם אתה לא נותן להם ללכת, הם מתקוממים.
במרכזי קניות מצופה מכם להמתין לתורכם בקופות. ה-tha הוא פולש מגוחך. איפוס זה המערכת שלי. כשמשתמשים באוטובוס? לדחוף קדימה. אם אתה אומר משהו על זה, הם כועסים.
תמצית התגובה שלי;
יש אנשים גסים בכל קבוצות האוכלוסייה.
וזה לא ספציפי לאנשי הגירה.
יש לנו חוויות טובות מאוד עם כל קבוצות היעד בתאילנד. לפעמים קשה להתמודד עם החוויות הרעות, אבל מדי פעם...
במיוחד כשאופנוע נוסע על המדרכה ומצפה ממני לעצור. לא כל כך נחמד. טוב אז הם כועסים ואני זה שעושה את הדבר הלא נכון.
מי גס רוח?
הו חברה שלי אומרת: זו תאילנד.
למרבה הצער, קריאת חלק מהתגובות מבהירה מאוד מהי ההתנהגות
ואכן, בנימוס אתה עדיין משיג הכי הרבה. בכל מקרה, התברר לי איך אנשים מתנהגים במדינה המארחת, פף
אולי לא יזיק לחשוב על ההתנהגות שלך, אני חושב.
הגשנו את תוכנית הבנייה בשנה שעברה ונאלצנו לשלם כמה מאות באט, התברר שהבית שלנו גדול ממה שחשבו, בעצם היינו צריכים לשלם תוספת אבל זה היה בסדר.
הישארו מנומסים וידידותיים עם השפה שלכם אך גם עם שפת הגוף ותחוו מעט צרות מ"שחיתות".
חשוב להיות מעודכן לגבי היכן עולים דברים מסוימים, מכיוון שהם לא גובים אותו דבר בכל מקום.
לא ייאמן שמישהו כותב קטע על זה שהוא מתעצבן מזרים גסים והמתלוננים הקבועים מיד הופכים את זה.
כמובן שזה תלוי שוב בתאילנדית.
תמיד מתלוננים, יש אנשים שהופכים את זה לתחביב, אולי זה כל מה שיש להם.
הוצאת לי את המילים מהפה. זה מה שחלק מהאנשים כאן עושים כשהם מדווחים על ההתנהגות הגסה הנובעת מהחוויות שלהם עם כמה תושבים תאילנדים. להאשים מישהו אחר בהתנהגות שלך זה לא לרצות לקחת אחריות.
זה בעיני הסוג הגרוע ביותר. לאחרונה ניתקתי ידידות של הרבה שנים בגלל הדבר הזה עם אדם שתמיד האשים את כולם חוץ מעצמו. אנשים נוראיים כאלה.
שחיתות קיימת בכל מקום, אז תאילנד למרבה הצער אינה יוצאת דופן...
אם, כתייר, מרמים אותך לעתים קרובות, לעולם לא יוכיחו לך שאתה צודק במדינה אחת, פחות ויותר במדינה אחרת, לא לשכוח את אינדונזיה... כי שם התרבות היא חלק.
ברכות
טוני