אתה אולי זוכר ממספר פרסומים בשנים האחרונות שמספר קוראי בלוג משתמשים בפוליסה האוניברסלית של Univé לביטוח בריאות. אנשים אלה, כולל אני, נמחקו בהולנד ולא יכלו עוד לעשות שימוש בחוק ביטוח הבריאות הרלוונטי. לאחר מכן, Univé הציעה להם את האפשרות לעבור למדיניות אוניברסלית זו, הידועה גם כמדיניות חוץ.

עליות פרימיום

הסיבה לפרסומים בעבר הייתה העלאות הפרמיה המופרזות עמן עמדו המבוטחים. Univé התייחסה למבוטחים בעלי פוליסת חוץ כקבוצה נפרדת שעלויותיה עולות על תקבולי הפרמיות והשתמשה בכך כתירוץ לעליות החדות בפרמיות מדי שנה. בקשות התמתנות, מכתבי מחאה ואפילו תלונה (נדחתה) לנציב תלונות הציבור לא הצליחו לשכנע את אוניבי להפחית את העלאות הפרמיה. הקבוצה, כביכול, הוכרזה מחוץ לחוק, משום שמעבר לביטוח אחר, ואולי זול יותר, פשוט לא היה אופציה, בעיקר בשל גילו הגבוה בדרך כלל של המבוטח הנוגע בדבר.

ביטול מדיניות החוץ

חרקו שיניים, לא הייתה להם ברירה אלא לקבל את העלאות הפרמיה הללו. אם לא די בכך, אסון חדש התקרב למבוטחים. בסוף יוני פורסם כי Univé עומדת להפסיק את מדיניות החוץ. תקופת ההודעה המוקדמת של 6 חודשים - על פי תנאי הפוליסה - נשמרה כדין בתוספת כי למבוטח היה עתה זמן רב לעשות עסקים עם חברת ביטוח אחרת. הוזכר, בין היתר, כי VGZ עדיין מציעה ביטוח כזה.

VGZ

VGZ ו-Univé נמצאים באותה קבוצה עסקית, אני לא יודע איך בדיוק עובדת הבנייה הארגונית והפיננסית, בוא נגיד שהן חברות אחיות. כשביטלתי את מדיניות החוץ של Univé, תכננתי בקפידה כל מיני תרחישים של יום הדין, אבל גם תכננתי התפתחות חיובית בהתחשב בנסיבות. מבלי ש-Univé הזכיר זאת במפורש, הנחתי שמדיניות החוץ תמשיך "רק" על ידי VGZ.

קַבָּלָה

במובן זה, אישרתי גם את מכתב הביטול של Univé, ואמרתי שאני מתחרט שנאלצתי להפסיק לאחר שהייתי מבוטח אצלם יותר מ-40 שנה. כתבתי שהסכמתי להעברה ל-VGZ באותם תנאים וביקשתי אישור שההעברה תתבצע. לא קיבלתי תשובה, כי התקשורת עם חברות מסוג זה לא תמיד חלקה.

זיכרון

באוגוסט קצת התעצבנתי, כי עדיין לא היה לי אישור. יצרתי קשר עם גברת ידידותית משירות הלקוחות של Univé. היא חקרה את הנושא וכתבה:

אני יכול לדמיין שאתה מתחרט שאחרי שתהיה מבוטח ב-Univé במשך 40 שנה נפסיק להציע את הפוליסה המלאה האוניברסלית.

בחרנו בכך כי יש רק קבוצה קטנה מאוד של מבוטחים שיש להם את הביטוח הזה, פחות מ-100. בנוסף, VGZ מציעה בדיוק את אותו הביטוח. ב-Univé, אנו רוצים להתמקד באופן מלא בשוק ביטוחי הבריאות והכלל ההולנדי. לכן הוחלט להפסיק את פוליסת ביטוח החוץ המיוחדת הזו.

העברתי את המייל שלך (שוב) ליתר ביטחון. אנו נעבד את בחירתך עבור ה-VGZ האוניברסלי השלם במהירות האפשרית. לאחר מכן תקבל את הפוליסה החדשה לשנת 2018 בחודש נובמבר. תוכל לראות במייל זה אישור להעברת בחירתך הלאה.

זה נראה טוב, אבל שימו לב, ההודעה הזו הגיעה מ-Univé, אבל זה לא אומר לי ש-VGZ תקבל את הבקשה שלי. ובכן, חכו לנובמבר!

מדיניות חדשה 2018

באמצע נובמבר לא שמענו ולא ראינו כלום, אז נאלצנו לצלצל שוב בפעמון לפני כמה ימים. עכשיו עשיתי את זה ישירות עם VGZ, תחילה עם הודעות דואר אלקטרוני, שחזרו לא נמסרו, ואז דרך תיבת הצ'אט של פייסבוק. שוב קשר עם גברת ידידותית, שהבטיחה לבדוק את העניין. זה ייקח כמה ימים כי, היא דיווחה, זה היה מאוד עמוס. ובאמת, בימים ההם שחיכיתי לתשובתה, הייתה בתיבת הדואר שלי רק מעטפה עם הפוליסה החדשה של VGZ לשנת 2018. לאחר שקראתי את פרטי הפוליסה, גיליתי שבעצם אין שום דבר שיש לו. השתנו, כל ההסכמים שנעשו עם Univé נלקחו לידיים. כמובן שהתנצלתי בפני הגברת הידידותית מ-VGZ על חוסר הסבלנות שלי והודיתי לה על השירות.

לבסוף

אז אני שוב מבוטח היטב כנגד עלויות רפואיות והדבר הגדול ב-VGZ היה שהפרמיה של VGZ לשנת 2018 זהה לפרמיה של Univé לשנת 2017. אפשר כמעט לקרוא לזה מכת מזל!

50 תגובות ל"ביטוח בריאות מ-Univé ל-VGZ"

  1. הנס ואן מוריק אומר למעלה

    אומר הנס.
    מה שעברת, גם אני עברתי.
    באוגוסט כבר העברתי אותם הלאה, חצי נובמבר עדיין לא שמעתי כלום.
    אז בדיוק שלחתי מייל, קיבלתי מייל בחזרה ב-24/11.
    תגובה קצת מאוחרת מהרגיל
    אנחנו מקבלים כרגע הרבה שאלות. זה עלול לגרום שיידרש זמן רב יותר עד שתקבל תשובה. אנו שואפים לענות על שאלתך תוך 5 ימי עבודה. האם תרצה תשובה מוקדם יותר? אז התקשר אלינו בטלפון 072 – 527 75 95..
    ב-24-11 גם.הודעה.במייל
    קודם כל אני מתנצל שעדיין לא קיבלת תשובה.
    העברתי את בקשתך למחלקה הרלוונטית. מחלקה זו תעריך את בקשתך. תקבל הודעה בהקדם האפשרי.
    ב-27-11 הודעה נוספת.במייל
    ב-24 בנובמבר 2017 לא הגבתי לשאלתך. אחזור על תגובתי להלן.
    קודם כל אני מתנצל שעדיין לא קיבלת תשובה.
    העברתי את בקשתך למחלקה הרלוונטית. מחלקה זו תעריך את בקשתך. תקבל הודעה בהקדם האפשרי.
    רק חכה ותראה בשבילי.
    ייעץ לאנשים, אם עדיין אין להם הודעה.
    ללכת אחרי זה בעצמך.
    האנס

    • צינור אומר למעלה

      הנס היקר.

      אתה יכול להגיד לי מה הפרמיה השנתית.
      כעת אני מבוטח בחברת ביטוח זרה.
      לא ידעתי מהאוניברסיטה שאני יכול לבטח את עצמי שם.

      תודה רבה על כל תשובה

      m.f.gr
      אדריאן בויז'ה

  2. הנס בוש אומר למעלה

    הדואר ככל הנראה מהיר יותר בפטאיה מאשר בהואה הין. עדיין לא קיבלתי כלום. תקשורת דרך פייסבוק מאוד קשה: תמיד אותה הודעה מתוכנתת מראש שהיא מאוד עמוסה ועליי לספק את המספר המבוטח שלי. כדי להחמיר את המצב, הגברת המדוברת מציינת שטרם ידועה הפרמיה לשנה הבאה. ב-VGZ, אל תתנו ליד אחת לדעת מה השנייה עושה...

    • פיטר אומר למעלה

      שלום האנס

      עדיין לא קיבלתי את הפוליסה שלי.
      היכנס ל-VGZ שלי עם הספרה שלך.
      לאחר מכן תראה שהכל הועתק בדיוק מהאוניברסיטה.

      פיטר

    • רואד אומר למעלה

      בשבוע שעבר קיבלתי בדואר 2 מכתבים מהבנק שהיו בדרכים כבר חודשיים בהתחשב בתאריך.
      לכן תגובה איטית אינה נובעת בהכרח מ-VGZ.

  3. רנס אומר למעלה

    גם אני נאלצתי לרדוף אחרי השינוי הרבה זמן, ולבסוף קיבלתי אישור שהמעבר ל-VGZ הוא עובדה. לגבי גובה הפרמיה, אני לא כל כך בטוח אם זה יישאר כך, במיוחד לאור ההערה במכתב הנלווה המודיע כי הפרמיה תגדל. בחיפוש באתר VGZ מצוין כי הפרמיות לשנת 2018 עדיין אינן ידועות. אני חושש שקבוצת הביטוח הזו תפתיע אותנו שוב.

    לפני כמה זמן קראתי הגשה של מישהו ששולח את ההוצאות שלו במייל, בהתחשב בכך שאין לי DigiD, זה גם יהיה פתרון אם אצטרך להצהיר על משהו, שלמזלי זה לא הרבה. אני מטייל הרבה, גר ב-3 מקומות שונים על פני כדור הארץ וההצהרה איטית כי הדואר לא מגיע למקום בו אני שוהה כרגע. הצעות למישהו? (חוץ מלהשיג DigiD שאני לא יכול כי אני אף פעם לא בא להולנד, וגם לא לבנגקוק לביקור בשגרירות). היונת הדואר לפעמים מפילה תפר ולאחר מכן צורך לשלוח שוב את השלם הסרוק רק כרוך בטרחה רבה. מבלי לרצות לירות יונים מתחת לאף אחד, אנא ספק כל מידע על שיטות הצהרה "חלופות".

    הדבר המעצבן ב"פוליסה בחו"ל" הזו (שנפרדת מהמערכת החברתית ההולנדית לפני שאנשים מתחילים לתהות על הכל שוב) הוא שכאשר פונים למחלקת השירות של קבוצת הביטוח, הם לא יודעים על מה אתה מדבר. נאמר בפה מלא שאתה טועה לחלוטין כי "אין לנו מדיניות חוץ". מעצבן מאוד, אבל היי, יש לי ביטוח וזה שווה הרבה.

    • גרינגו אומר למעלה

      ראה את המשפט האחרון בסיפור שלי, רנס, עכשיו יש לי שחור ולבן, שהפרמיה לשנת 2018 זהה לזו של יוניב ב-2017, כלומר. 572 יורו לחודש.
      כן, זה כמו לרוקן דלי, לא?

      • רנס אומר למעלה

        יש לי את זה גם על הפוליסה של גרינגו, אבל במכתב הנלווה נכתב: "הפרמיה שלך גדלה היחס בין הכנסת פרמיה להחזר עלויות בריאות, כולל בחו"ל, הלך והידרדר. לכן אנו מעלים את הפרמיה בהתאם לסעיף 5.1 לתנאי הפוליסה. עַל http://www.vgz.nl/universeel תמצא את התנאים וההגבלות שמגיעים עם ביטוח הבריאות שלך. אז אני סקרן איך זה באמת עכשיו.

        אני חושב שאנחנו יכולים להסיק שלפעמים ספק הפוליסה הזה לא יודע מה היד השנייה עושה. הניסיון שלי בנוגע ליצירת קשר עם מבטח זה גרוע לצערי. לא ידוע אם הם מתייחסים למחלקה אחרת, הטענות קוצרו בהערה כי התוצאה היא 'מעל הממוצע ההולנדי', בעוד שערכים אלו אינם חלים על פוליסה זו, תרופות מסוימות אינן נכללות בהחזר בזמן שהפוליסה התנאים מצביעים אחרת וכו'. בסופו של דבר הכל יתיישר שוב, אבל זה לא יפעל בצורה חלקה. נותר רק לקוות ש"מבוטחי חוץ" ב-VGZ יקבל שירות קצת יותר ממוקד. מועדון של פחות מ-100 מבוטחים צריך להיות קל לניהול, אני חושב. הצורך להסביר בכל פעם שאכן יש לך ביטוח אצלם, כפי שנעשה ב-Univé, זה מעצבן. אני יודע, VGZ הוא רק שם אחר, אבל אני עדיין מקווה שהדברים הולכים טוב יותר.

      • גר אומר למעלה

        דאטה בקצב של 38 באט כ-260.000 באט לשנה. נו טוב, גם ביטוח בריאות בתאילנד עולה כסף. אתה לא צריך לבטח את עצמך, הכל בהתנדבות

      • l.גודל נמוך אומר למעלה

        גרינגו היקר,

        להלן הכתובת של שגרירות ורז. חֶברָה

        צרפת http://www.april-international.fr

        מתחת להגשה שלי. סוכן בפטאיה
        ה: ריינר ארלנקוטר
        [mailto:[מוגן בדוא"ל]]

        ללא הפרמיה של סרטן (מעבר רחוק) פרמיה 2017 € 379,= דמיונה 73 שנים

  4. האנס אומר למעלה

    עדיין לא שמעתי כלום מהאוניברסיטה. אמנם ציינתי שאני רוצה לקבל את כל הדואר באימייל. אז אני תוהה אם בכל זאת אהיה מבוטח בשנה הבאה.

  5. תיאו אומר למעלה

    זה כמובן הגיוני שהפרמיה של ביטוח זה גבוהה פי כמה מהביטוח ההולנדי. למה? קבוצת המבוטחים מהווה סיכון גדול מבחינת גילם. העובדה שהם עזבו את הולנד מרצונם גורמת לכך שהם לא יכולים ליהנות מעקרון הסולידריות - צעירים ובריאים משלמים למבוגרים ולחולים יותר.

    • רואד אומר למעלה

      אני מסכים איתך שקשישים הם בדרך כלל קבוצה יקרה.
      במיוחד בקרב גולים, כי אין שום מעצור בהוצאות של גולים על שירותי בריאות.
      בתור גולה, למה שתשב בחדר המתנה של בית חולים ממלכתי, אם אתה יכול ללכת גם לבית חולים פרטי עם כל החזר?

      אבל הסולידריות הזו עם הקשישים אינה רעה מדי.
      ילדים עד גיל 18? שנים לא משלמים פרמיה כלל, ולכן כל משלם פרמיה, כולל קשישים, מזדהה עם זה.
      אם משווים את עלויות הבריאות, הכנסות הפרמיה והוצאות הבריאות של ילדים עם אלו של קשישים, מעניין איזו משתי הקבוצות הללו יקרה יותר לאדם בממוצע, למרות שהממשלה אוהבת להצביע על קשישים.
      הרי הקשישים משלמים פרמיות כל שנה והילדים לא משלמים כלום.

    • HansG אומר למעלה

      אל תקנה. בהולנד הפרמיות מחושבות מדי שנה והן בעקרון רווחיות. כל הגילאים כלולים בחישוב זה. עבור קשישים, הפרמיה עבור הביטוח הבסיסי יקרה בדיוק כמו עבור צעירים. למה זה חייב להיות יקר פי 5.7 עבור גרינגו. אלו שיטות מאפיה!

      • תיאו אומר למעלה

        למעשה כבר נתת את התשובה בעצמך.הפרמיה ההולנדית היא ממוצע של כל הקבוצות. הצעירים והבריאים שאין להם כמעט עלויות משלמים עבור קשישים שנגרמים בעלויות רבות.
        זה בדיוק העיקרון של סולידריות. מכיוון שיוצאים בדרך כלל שייכים לקבוצה האחרונה ושום דבר לא יכול להיות פיצוי על ידי קבוצות אחרות, הם משלמים פרמיה כבדה מאוד.
        אבל כן שוב הם סוף סוף החליטו לעזוב את הולנד עם טרוואן כפי שהיא מכונה.

        • HansG אומר למעלה

          גולים הם גם רק אזרחים הולנדים. איפה אם כן עקרון השוויון שלנו?

  6. פיטר הוק אומר למעלה

    מישהו יכול להגיד לי אם אפשר להגיש בקשה לביטוח זה מ-VGZ באינטרנט או במייל?

    • jhvd אומר למעלה

      היי פיטר,

      גם אני עבדתי על זה אתמול (29-11-2017), ומכאן תגובתי אליך ואולי גם לאחרים.

      ראשית (אם יש לך מזל כמוני אתמול) פגשתי גברת בדלפק המידע הטלפוני שאפילו
      התייחסתי ל-CAK בהאג, פשוט שחררתי למה, זה לטובת השקט הנפשי שלי.

      אבל רציתי לשלוח מייל ל-VGZ ולא הצלחתי לעשות זאת, מהסיבה שאפשר לשלוח את המייל רק אחרי 8:20.00 (ולא תקבלו אותו מיד בחזרה) ואז המייל הכתובת תעבוד (ואם הגברת הזאת לא חכמה מדי, אז טוב) לא הצלחתי לקרוא את זה בשום מקום במידע מה-VGZ שכתובת המייל עובדת רק אחרי XNUMX:XNUMX, כי דלפק המידע הטלפוני נסגר מאותו רגע ואילך.

      כתובת דואר אלקטרוני של VGZ: [מוגן בדוא"ל]

      הצלחה עם זה.

      פגש vriendelijke groet,

      jhvd

  7. שילינג אומר למעלה

    פשוט בטח את עצמך בביטוח AA בהואה הין. רק טוב ותעשה.
    [מוגן בדוא"ל] שאל מידע!!!

  8. האנק האוור אומר למעלה

    הרגע ביטלתי את הביטוח שלי זה היה צ'יגנה. המשך ללא ביטוח וראה היכן והאם הספינה תקועה. לא מתחשק לשלם פמי, שהם גבוהים עד כדי גיחוך. .אם הייתי יכול לבטח את עצמי לפריים רגילים בתאילנד לבד הייתי שוקל זאת שוב

    • HansG אומר למעלה

      אני מסכים איתך. חסוך את הכסף הזה בנפרד ותשלם את עלויות בית החולים שלך בעצמך. אם זה רציני מדי, אתה יכול לחזור ל-NL

      • רואל אומר למעלה

        אני לא חושב שכדאי לך לעבוד בהולנד במקרה של מחלה קשה, אתה בוחר לעבור למדינה אחרת, מה שעשוי גם להועיל לך. קח אחריות על עצמך גם אם משהו לא בסדר.

      • רוני לאטפראו אומר למעלה

        הוא פתרון. עכשיו להגיע להולנד...

      • קורנליס אומר למעלה

        ואז מקווה שאתה עדיין מסוגל לחזור ל-NL, כמובן. יש עוד עצות "טובות"?

      • תיאו אומר למעלה

        רעיון מצוין, עזבו את הולנד, חיו כמו אל בצרפת, תנו לכולם שם לשלם ואם יש בעיות, תחזרו להולנד והקהילה תוכל לשלם על זה שוב.

      • פרנסאמסטרדם אומר למעלה

        וברגע שאתה בהולנד אתה יכול לקנות / לשכור בית במהירות, כי אם אתה לא רשום ב-BRP, אתה לא יכול לבטח את עצמך בהולנד.

        • HansG אומר למעלה

          אכן. אחרי הכל, אנחנו עדיין הולנדים. איפה עקרון השוויון הזה? האם אנחנו חלאות עכשיו? כאזרח הולנדי, אתה צריך לשלם את אותן עלויות כמו כולם.
          מדוע מותר למבטחים לעשות הבחנה? לא בגלל הגיל שלנו ועלויות הבריאות הממוצעות! שלנו זהה להולנדים אחרים בני גילנו שחיים בהולנד.

    • תיאוס אומר למעלה

      הנק האואר, מסכים לחלוטין. עבר ניתוח בקע מפשעתי בבית חולים ממלכתי בעלות של 11,000 באט (אחד עשר אלף). אני לא מתכוון לשלם 5 או 600 יורו לחודש לחבורה כזו של רמאים. אם אתה יודע לאן ללכת ומה לעשות, רצוי בעזרת תאילנדים, אתה עדיין זול. כמו כן, חוויתי מספר פעמים שלא נגבו עלויות עבור בדיקה כמטופל חיצוני. אחד מהם היה פטאיה אינטר עם אחרים. כיום אני בן 1 ובריא.

  9. co אומר למעלה

    האם ניתן יהיה לציין את סכומי הפרמיה למבוטח מעל גיל 70 בתאילנד?

    • הלוח של לורן אומר למעלה

      רוצה גם לדעת את הפרמיה

    • דניאל וי.ל אומר למעלה

      שאלתי סוכן נדל"ן לפני 4/5 שנים, זה לא היה אפשרי. אפילו לא עם חברים בהואה הין

    • וויליאם ואן בוורן אומר למעלה

      אני חושב שאתה לא מקבל שום ביטוח מעל 70, אני עצמי בן 71 עכשיו וגר בתאילנד ללא ביטוח.
      כשאני קורא את הסכומים האלה שצריך לשלם לחודש, אני חושב שאתה יכול לבלות כאן זמן נחמד בבית החולים.

  10. קספר אומר למעלה

    בפוליסה שקראתי נכתב כי אתה מבוטח בחו"ל רק ל-6 חודשים.
    אם זה המקרה גם עם האקס יונייב, אני לא יודע. בהחלט שווה לבדוק את הסיקור העולמי.
    זה גם שונה מהסיקור באירופה.

  11. קוס אומר למעלה

    עם DigiD שלך אתה יכול להיכנס לאתר vgz. ניסיתי את זה לפני כמה שבועות ונדהמתי לראות שזה עובד ושאני מבוטחת בשנה הבאה.

  12. הנס ואן מוריק אומר למעלה

    אומר הנס ואן מוריק.
    היום ניסיתי להיכנס ל-VGZ עם Digid כמה פעמים.
    אני לא יכול.
    יכול להיות שזה בגלל שעדיין לא קיבלתי הודעה מאוניב שהם העבירו אותי ל-VGZ?
    האנס

  13. l.גודל נמוך אומר למעלה

    כשמלאו לי 70, CZ חשבה שצריך להגדיל את הפרמיה ב-165 אירו לחודש, כך שכל
    חודש € 504, = היה צריך לשלם.

    עברתי ל-Ambassade Verz.my., verz.my בינלאומי, שמבקש השנה פרמיה חודשית של € 379,= בגיל 73.

  14. קוס אומר למעלה

    פיטר: איך אתה יכול להיכנס ל-My VGZ אם אתה עדיין לא לקוח באופן רשמי?
    אנשים לא יודעים את מספר ה-BSN שלך, נכון?
    התשובה שקיבלתי הייתה: מספר ה-BSN שלך אינו ידוע ל-VGZ
    אני גם צריך לעבור מ-Unive Universeel ל-VGZ Universeel, כמו רבים כאן

    ורנס: אם אתה מקבל הטבת SVB, אתה יכול להגיש בקשה לדיגיד דרך ה-SVB

    • רנס אומר למעלה

      תודה קוס על הטיפ של SVB, אבל אין לי הטבה של SVB אז...

      • גר אומר למעלה

        האם SVB לא משלם את ה-AOW? אז תקבל הטבה מה-SVB.

        • רנס אומר למעלה

          נכון גר, אבל אין לי עדיין קצבת מדינה.

  15. שילינג אומר למעלה

    מישהו יכול לשלוח לי את כתובת האתר של מדיניות החוץ הזו של VGZ?
    אני לא מוצא שום דבר באתר VGZ.
    ומה הפרמיה החודשית?

  16. הנס ואן מוריק אומר למעלה

    אומר הנס.
    עכשיו זו התשובה שאני רוצה.
    יכול להיכנס עם Digid, אבל לא מגיע ל-VGZ.
    אני חושב שהסיבה היא כי אני עדיין לא לקוח כרגע
    האנס

    • פיטר אומר למעלה

      הנס וקוס היקרים,

      אני עדיין לא לקוח של VGZ ואני מגיע גם מאוניב.
      כשאני נכנס, אני רואה שאני מבוטח אצלם החל מה-01-01-2018.
      ביקשתי זאת בעצתם (לאחר שהתקשרתי פעמים רבות)
      באמצעות דואר אלקטרוני VGZ בין השעות 20.00:08.00 ל-XNUMX:XNUMX.
      רשום את כל הנתונים שלך כאן (גם את הנתונים של Unive.
      בפעמים אחרות לא ניתן לשלוח מייל (על פיהן).

      במקומך הייתי מנסה את זה.
      בהצלחה פיטר

  17. רנס אומר למעלה

    קרא שאלות רבות על איך אפשר לעשות ביטוח זה או מידע עליו. ביטוח Univé זה במקור (כיום VGZ) היה מוצר ביטוח למי שלעתים קרובות כבר חי בחו"ל וכאשר הוחלט ליישם את מערכת הביטוח הלאומי בהולנד. מי שכבר היה לו ביטוח ב-Univé יכול היה לעבור לזה כביטוח זר פרטי ללא כל קשר למערכת המס או החברתית בהולנד. אלה נגעו לא פעם בעובדי ממשלה לשעבר שהיו אז מכוסים בפוליסת ביטוח קולקטיבית, שרבים מהם הופתעו מהעובדה שפוליסת ביטוח הבריאות שלהם בחו"ל כבר לא תקפה לאחר שהולנד עברה למודל הביטוח הבסיסי. לרבים לא הייתה ברירה אחרת (החרגות עם חברות אחרות / הגבלת גיל וכו' וכו') מאשר לקבל את הפוליסה היקרה יחסית הזו (572 יורו לחודש רמת מחירים 2017).

    מידע באתר VGZ ניתן למצוא בקישור הבא לגבי התנאים וההגבלות הכלליים;

    https://www.vgz.nl/SiteCollectionDocuments/2018/d0205-vgz-model_universeel_compleet.pdf

    הפרמיות כנראה עדיין לא נקבעו ל-2018, אבל מצאתי קישור לרמת המחירים של 2017.

    https://www.vgz.nl/SiteCollectionDocuments/2017/d0207-vgz-premiebijlage-universeel-compleet-2017.pdf

    לא ברור אם VGZ עדיין מציעה את הביטוח הזה, אני בעצמי בספק, אבל כמובן שזה לא יכול להזיק לברר אם מישהו מעוניין.

  18. Ko אומר למעלה

    להפתעתי, קיבלתי את המכתב מה-VGZ בשבוע שעבר (בהואה הין). כמובן שידעתי על סיום הפוליסה של Univé, אבל עדיין לא עשיתי שום דבר בנידון. אני עובד גם על אחרים, אבל בכל מקרה ביטחון שזה פשוט יועבר ל-VGZ.

  19. רון פיסט אומר למעלה

    למה לא פשוט לעשות ביטוח בריאות בתאילנד?

    • co אומר למעלה

      לא תצליח אם אתה מבוגר מ-70 שנה

  20. פרנסאמסטרדם אומר למעלה

    עם כל ההתפלספות על פרמיות חודשיות, צריך לזכור ש'הפרמיה החודשית בהולנד לחבילה הבסיסית' היא יותר מ-100 יורו.
    עם זאת, עלויות הבריאות הכוללות בהולנד הן כ-100 מיליארד יורו בשנה, כ-490 יורו לחודש לאדם בגיל 'ממוצע'.
    מה ש'ההולנדי' משלם בפרמיה בסיסית בתוספת השתתפות עצמית הוא אפוא רק חלק מכלל העלויות.
    מבטח המבטח אדם בחו"ל אשר לפיכך אינו יכול לעשות שימוש ב'סירים האחרים' חייב אפוא לגבות פרמיה גבוהה במידה ניכרת מהפרמיה הבסיסית.
    אם אתה חושב שזה פוליטיקלי קורקט זה כבר סיפור אחר, אבל אתה לא יכול להאשים את המבטחת.

    • רואד אומר למעלה

      עליך לקחת בחשבון בחישוב שלך שרבות מאותן עלויות בריאות בהולנד כוללות גם, למשל, טיפול סיעודי וטיפול ביתי.
      ואני חושב שזה יעלה כמה סנטים.
      וכנראה שיש יותר עלויות בריאות בהולנד, עבורן אינך זכאי אם אתה גר בתאילנד.

      השאלה היא כמובן האם לפוליסת החוץ יש פרמיית פרמיה בתאילנד, או שאפשר לגור גם באמריקה עם אותה פרמיה.
      זה גם יעשה הבדל גדול.

  21. הנס ואן מוריק אומר למעלה

    אומר הנס
    אם אתה גר באמריקה הפרמיה היא הרבה יותר.
    אם אתה גר בהולנד, אתה גם צריך לשלם את התרומה שלך, אני יודע את זה מהאחים שלי.
    אל תשכח שגם בהולנד אתה צריך לשלם ZVW וזה 5.5% מההכנסה שלך.
    מה שאני יודע כאן בצ'אנגמאי, יש כאן גם בית אבות.
    האם אתה צריך לשלם בעצמך, כי הזק"ב לא מחזיר את זה.
    בבית האבות כאן, טיפול בעצמך יכול לעלות לכל 35000 THB.
    טיפול 24 שעות כולל דמנציה, דימום מוחי 45000 אמבט, לא כולל תרופות, אך תקבל החזר מהזק"ב, חיתולים לא מקבלים החזר.
    אז לא הרבה יותר על ZKV מאשר בהולנד.
    האנס


השאירו תגובה

Thailandblog.nl משתמש בקובצי Cookie

האתר שלנו עובד הכי טוב הודות לעוגיות. כך נוכל לזכור את ההגדרות שלך, להציע לך הצעה אישית ואתה עוזר לנו לשפר את איכות האתר. קרא עוד

כן, אני רוצה אתר טוב