Este comercial de TrueMove H, a coñecida compañía de telecomunicacións de Tailandia, foi visto máis dun millón de veces nas redes sociais en só uns días. O comercial dura tres minutos e está ambientado durante a Segunda Guerra Mundial co fío condutor: a compaixón é verdadeira comunicación.

We zien een vrouw die iemand opzoekt en vragen stelt over haar overleden vader. Waarom deze video zo populair is, kom je te weten in de laatste seconden.

TrueMove H heeft vaker van dergelijke tranentrekkende commercials. Een paar jaar geleden vertoonde zij ook een opvallende commercial met de slogan ‘Giving is the best communication’, deze reclamespot werd ook miljoenen keren werd bekeken.

Video: Compassion is true communication

Mira o vídeo aquí:

[youtube]https://youtu.be/N4Yrgkt2JPI[/youtube]

2 reacties op “Weer een tranentrekkende commercial: ‘Compassie is ware communicatie’”

  1. Simon di para arriba

    Weer een “schot in de roos” De commercial van TrueMove H: ‘Compassie is ware communicatie’
    In korte tijd wordt er in de film een compleet verhaal verteld, die tot de verbeelding van miljoenen mensen spreekt
    Over de hele wereld worden deze filmpjes keer op keer bekeken. Mensen worden geraakt en de aandacht van de kijkers worden in de eerste seconde al vast gehouden.
    En dat is waar het nou net om gaat bij het maken van een reclame filmpje.

    • Francés Nico di para arriba

      Aan de andere kant laat het zien hoe de commercie gebruik maakt van emotie. Of we daar blij mee moeten zijn betwijfel ik.


Deixe un comentario

Thailandblog.nl usa cookies

O noso sitio web funciona mellor grazas ás cookies. Deste xeito podemos lembrar a túa configuración, facerche unha oferta persoal e axudarnos a mellorar a calidade do sitio web. ler máis

Si, quero un bo sitio web