Pregunta de Tailandia: KLM moi difícil de alcanzar

Por mensaxe enviada
Geplaatst en Pregunta do lector
tags:
28 setembro 2021

Queridos lectores,

Reservei un billete para Bangkok con KLM e accidentalmente mencionei o meu distintivo de chamada en lugar do meu nome tal e como aparece no meu pasaporte. Segundo o sitio web de KLM, isto pódese axustar se contactas con eles. E aí é onde o zapato pincha. Son absolutamente inaccesibles para mu. Probárono por teléfono, pero tes unha pulseira e despois de esperar un tempo bótanche da cola. Probeino a través de WhatsApp, pero despois recibes un texto estándar, o mesmo aplícase ao messenger.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Saúdos,

Ed

Editores: Tes algunha pregunta para os lectores de Thailandblog? Úsao contacto.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. dirk di para arriba

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. Franco di para arriba

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Xan di para arriba

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt di para arriba

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Xan S di para arriba

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. William Bouman di para arriba

    Querido Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen di para arriba

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. john koh chang di para arriba

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES di para arriba

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. servidor de voltas di para arriba

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Deixe un comentario

Thailandblog.nl usa cookies

O noso sitio web funciona mellor grazas ás cookies. Deste xeito podemos lembrar a túa configuración, facerche unha oferta persoal e axudarnos a mellorar a calidade do sitio web. ler máis

Si, quero un bo sitio web