Charly en Udon (9): impostos tailandeses
Afortunadamente, a vida de Charly está chea de sorpresas agradables (por desgraza ás veces tamén menos agradables). Desde hai varios anos vive coa súa muller tailandesa Teoy nun resort non moi lonxe de Udonthani. Nas súas historias, Charly trata principalmente de dar a coñecer Udon, pero tamén fala de moitas outras cousas en Tailandia.
Afortunadamente, a vida de Charly está chea de sorpresas agradables (por desgraza ás veces tamén menos agradables). Desde hai varios anos vive coa súa muller tailandesa Teoy nun resort non moi lonxe de Udonthani. Nas súas historias, Charly trata principalmente de dar a coñecer Udon, pero tamén fala de moitas outras cousas en Tailandia.
Na miña publicación anterior, sobre facer un testamento en Tailandia, fixen un adianto nunha publicación sobre impostos tailandeses. Por desgraza, poucas reaccións sobre o testamento concluín, que era o tema principal da publicación, pero tantas máis reaccións sobre os meus avances no evento fiscal. Houbo algunhas reaccións bastante audaces por parte duns poucos comentaristas. Sen fundamentar esas reaccións con feitos, se non facendo referencia a un sitio web das autoridades fiscais tailandesas.
Respondín a iso ao principio, pero pronto me decatei de que nunca podería chegar a coñecer a verdade deste xeito. Por iso decidín dúas cousas. En primeiro lugar, volvendo á miña fonte para comprobar. Porque si, tamén podo estar completamente equivocado ou ter entendido mal as cousas. E en segundo lugar nunha publicación separada, así que esta publicación, para poñer as cousas máis firmemente. Fágoo, non tanto porque me tomo en serio as respostas e reaccións dalgunhas persoas, senón principalmente para proporcionarlles aos demais lectores a información correcta. Espero que poidan aproveitar iso.
Así que hoxe fun a Paragon Legal, o señor Yong, e pedinlle máis explicacións sobre o sistema fiscal tailandés. Preguntado explícitamente sobre a sentenza do 40% e por que non se indica como tal no sitio fiscal tailandés.
O señor Yong é un practicante fiscal en Tailandia, leva anos facendo isto, polo que ten unha experiencia práctica moi boa. Segundo o Sr. Yong, a sentenza do 40-50% é unha "regra" no sistema do imposto sobre a renda. E, dixo, segundo o tipo de ingresos, esa porcentaxe podería incluso pasar do 40 ao 50%. Á miña pregunta de se ademais as deducións son deducibles, respondeu afirmativamente.
En base a esta información, traduzo isto á seguinte táboa.
O exemplo é, por suposto, só un exemplo, baseado nunha renda holandesa de 2.400 euros ao mes = 80.000 baht (1 euro é algo máis de 33 baht neste contexto). A renda anual é entón de 12 x 80.000 baht = 960.000 baht.
Renda bruta anual | 960.000 baht |
Deste ingreso anual descontado o 40%. | -/- 384.000 baht |
Maiores de 64 anos? - 65 anos | -/- 190.000 baht |
Contribuínte único | -/- 30.000 baht |
Prima do seguro de saúde, suma provisional (o deducible máximo é de 100.000 baht) | -/- 70.000 baht |
Gastos por medicamentos, médico, etc provisionais | -/- 5.000 baht |
Varios, como as doazóns a templos, provisionais | -/- pm baht |
Estar casado | -/- pm baht |
subsidio por fillos | -/- pm baht |
Ingresos netos persoais (PIT) | -/- pm baht |
Tipos impositivos da renda neta das persoas físicas:
% de ingresos persoais
1o soporte 0 – 150.000 baht = 0,00
Segundo tramo 2 – 150.000 baht = 300.000
Terceiro tramo 3 - 300.000 baht = 500.000
Terceiro tramo 4 - 500.000 baht = 750.000
5e soporte 750.000 -1.000.000 baht = 20,00
Segundo un ingreso neto persoal de 281.000 baht que pagas en Tailandia
Imposto sobre a Renda:
0 – 150.000 baht = 0,00
281.000 -/- 150.000 = 131.000 baht x 5 % = 6.550,00 baht
Ou uns 200 euros.
Nos Países Baixos pago anualmente uns 11.000 euros de impostos sobre estes mesmos ingresos. Por que case ningunha diferenza cos Países Baixos.
Non son tan rico como para poder correr un beneficio fiscal de 10.000 euros anuais.
Espero que os lectores poidan aprender disto. Mira a túa propia situación, porque cada situación é diferente, por suposto. Temo medo que os lectores con só un beneficio de AOW teñan pouco uso diso. Pero se tamén tes unha pensión ademais da pensión estatal, paga a pena botarlle unha ollada a isto e facer uns cálculos.
Querido Charlie,
Un gran eloxio á túa explicación clara e presentada con claridade, da que moitas persoas poden beneficiarse.
Agora será para moitas mazá / ovo.
Grazas pola túa dedicación e esforzo.
Henrique Em
Charlie brillante e claro. As reaccións ás túas publicacións anteriores foron ás veces moi condescendentes, incluso sabelo todo, inxustificadas. Eu mesmo tiven boas experiencias co imposto tailandés nos últimos anos. Gustoume moito. O feito de apoiar en parte aos meus sogros tamén provocou unha dedución. As miñas experiencias coas autoridades fiscais holandesas antes eran moi diferentes, incluso molestas. Moitas grazas!
Gustaríame ver o que di a Administración Tributaria e Aduaneira en primeira instancia e despois mirar as firmas de contabilidade en segunda instancia. De pouco serve o que escribe un avogado como único que escribe sen recoñecer a fonte ou a referencia, sobre todo se é refutado por varias firmas de contabilidade e as propias autoridades fiscais.
Por exemplo, a prima do seguro de saúde é deducible ata 15.000 baht para o contribuínte se se paga a unha oficina de seguros tailandesa
Vexa por exemplo: https://sherrings.com/personal-tax-deductions-allowances-thailand.html
Outro exemplo: a franquía de ingresos e pensións é do 50% ata un máximo de 100.000 baht e, polo tanto, non máis de 100.000.
Como se lle ocorre ao mellor home a idea de deducir o 40% da renda ou da pensión sen xustificar... Creo que o fai, pero enche a súa declaración incorrectamente.
Por exemplo, aquí tes unha ligazón a PWC na que tamén se indica o que escribo e está na primeira ligazón da miña resposta:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.pwc.com/th/en/publications/assets/thai-tax-2017-18-booklet-en.pdf&ved=2ahUKEwjNxJWn8vDlAhXtyjgGHfNWAeUQFjABegQIDhAG&usg=AOvVaw3y33-OVbjaxl2S6rWxRNRj
Ou un de Ernst & Young, unha empresa de contabilidade internacional recoñecida como PWC.
E por iso hai moitas ligazóns que fundamentan o que escribo sobre estes 2 puntos.
Aquí está a ligazón de Ernst & Young ademais da miña resposta:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ey.com/Publication/vwLUAssets/ey-thailand-tax-facts-2018/%24FILE/ey-thailand-tax-facts-august-2018.pdf&ved=2ahUKEwjNxJWn8vDlAhXtyjgGHfNWAeUQFjAOegQICBAB&usg=AOvVaw3v7ajZ_5zcoSWA0lP4r2sG
Ola Ger Korat,
Estou totalmente de acordo contigo e enviei unha resposta cando a túa resposta aínda non estaba alí. Así que manteña as mesmas referencias.
Teño razón, Charly, en que se gañas 960.000 baht en Tailandia, acabas pagando só 6.550 en impostos? Non é de estrañar entón que Tailandia teña servizos públicos e sociais tan pobres e unha desigualdade tan alta en riqueza e ingresos. Non cres que deberíamos ir alí tamén nos Países Baixos?
@Tino Kuis
Unha publicación un pouco desafiante de ti Tino. Como socialista de raza, naturalmente pensas que non deberíamos ir alí nos Países Baixos. Non obstante, animaríao. Demasiadas persoas só están a ser atendidas, dende o berce ata a tumba. A máis decisión, máis iniciativas, máis forza de vontade para facer algo da túa vida. Non todo ese mimo. Só chegas a ser cidadáns moi dependentes, sen pensar nin traballar, débiles.
Nos Países Baixos todo é demasiado fácil. Para iso.
Por certo, estou de acordo contigo en que as diferenzas de ingresos e riqueza en Tailandia son moi grandes. Pero Tailandia debe desenvolverse aínda máis, do mesmo xeito que os Países Baixos o fixeron no pasado. Tailandia necesita tempo para iso, igual que Europa fixo no pasado.
E entón esas diferenzas extremas acabarán por desaparecer.
Saúdos,
Charly
Cita:
"Demasiada xente é só atendida, desde o berce ata a tumba".
Fun médico e cuesto que as cifras sexan grandes, como moito uns poucos aquí e alí. A gran maioría dos holandeses estudan ou traballan bastante duro.
En Tailandia, os enfermos, os discapacitados e os anciáns adoitan deixarse valer por si mesmos. Chama ao afán de melloralo "socialismo de raza".
En canto a eses impostos nos Países Baixos, querido Charly.
Unha vez falei cun médico de cabeceira que se queixou de que dos 100 euros que recibiu por un exame tiña que pagar 50 euros de impostos. Pregunteille se tiña pais que cobraban unha pensión estatal. Por suposto. Sabía que tiña dous fillos que estudaban medicina. Sinalenlle que isto custa 50.000 euros anuais por persoa. Aí van os altos impostos, querido Charly.
E Tailandia só pode desenvolverse correctamente se desaparecen esas diferenzas extremas de ingresos e riqueza que mencionas. Todos os economistas coinciden niso. E iso non ocorre automaticamente.
Normalmente a muller en Tailandia é unha gran carga para o home estranxeiro, entón compensa un pouco. Impostos directos, sáltaste ao fisco e pagas á muller igual á nai.
Levo anos pagando impostos aquí. Despois de todo, vostede vive aquí. Ademais, a exención fiscal da pensión da miña empresa é un bonito extra.
O seguinte desexo tamén é conseguir unha exención fiscal na miña pensión estatal.
Querido Charlie.
Deséxoche forza coa túa exención que queres ter que pagar os teus impostos aquí en Tailandia.
Non esquezas que isto non é posible con respecto ao teu AOW. Moito se falou sobre este tema no pasado. (AOW.belasting)
Hai un tratado fiscal entre os Países Baixos e Tailandia polo que a AOW segue gravada nos Países Baixos. Podes solicitar este convenio fiscal á SVB de Roermond.
Deséxoche forza para que teñas éxito no pago do imposto da túa pensión estatal en Tailandia.
Jochen e outros, podes ler e imprimir o tratado aquí:
https://wetten.overheid.nl/BWBV0003872/1976-06-09
@Jochen Schmitz
Grazas por contribuír a este interesante debate. Non, non estou facendo ningún intento de que a miña pensión estatal tribute en Tailandia. Que seguirá nos Países Baixos.
Só quero transferir a tributación da miña pensión profesional a Tailandia. Iso dóeme
uns 10.000 euros anuais. Vivo aquí en Tailandia, polo que tamén é obrigatorio.
Met vriendelijke Groet,
Charly
Moi bo e claro. Pregunteille na cidade de Chiangmai se podía obter un número fiscal alí. Pero dinme que teño que facelo na miña cidade natal (Chiangdao). Pero alí non hai ningunha oficina de impostos. Creo que agora teño un número fiscal a través do meu libro da casa amarela.
Pero nos Países Baixos non o aceptan. Alguén ten consello?
Aceptarase o número fiscal, non o que queres facer con el!
Todas as deducións parécenme claras, só que o "esquema do 40%" é descoñecido para min, e non podo atopar nada sobre iso en internet, coa fiscalidade tailandesa, nin en Thailandblog!
Poderías dar algunha información máis específica ao respecto?
Grazas por adiantado!
Querido Charlie,
Todo o mundo está interesado nesa sentenza do 40-50%. Unha sentenza tamén ten un número de documento. Quizais poidas pedirlle este número ao teu contacto Mr. Yong e compartilo cos lectores de Thailandblog. Tamén debería estar dispoñible só en idioma tailandés. Ou quizais podes compartir unha foto desta sentenza connosco.
Para a categoría de ingresos do traballo (seccións 40 1 e 2) hai unha dedución do 40%, pero esa dedución está limitada a 60.000 baht. Pero iso non é o que queres dicir. Ben, teño curiosidade.
Sentímolo, limitado a 100.000 baht
A "vantaxe" que mencionas non existe. Se vives en Tailandia, NL non pode cobrar impostos sobre a pensión da túa empresa; que está reservado para Tailandia. Xa dei a miña opinión sobre o método de cálculo empregado polo seu asesor.
Ola Charlie,
Certamente non quero parecer teimudo nin sabelo todo, pero levo denunciando crimes en Tailandia desde 2015. Na miña humilde opinión, o teu cálculo non é totalmente correcto. En función do exercicio fiscal 2019 (as cantidades mencionadas nos números 2018, 1,2 e 3 xa son de aplicación en XNUMX), as cantidades son as seguintes:
1. Podes deducir un 40 %, pero ata un máximo de 100.000 baht.
2. Deducir 65 THB maiores de 190.000 anos.
3. Contribuínte único non 30.000 baht senón 60.000 baht.
4. Seguro de saúde cunha empresa tailandesa máx. 15.000 THB.
5. Seguro de vida con compañía tailandesa máx. 100.000 baht.
Teña en conta que os puntos 4 e 5 xuntos non superan os 100.000 baht.
Se parto das túas cantidades, veño a un cálculo diferente.
1. 100.000 baht
2. 190.000 baht
3. 60.000 baht
4. 70.000 baht (creo que deberían ser 15.000 baht, pero para evitar unha confusión total conservo
a súa cantidade).
5. 5.000 baht
Total de elementos deducibles 425.000 baht. Asumindo ingresos de 960.00 baht, a base impoñible é entón 535.000 baht.
1º soporte 0 – 150.000 baht = 0 %
Segundo tramo 2 – 150.000 baht = 300.000 % = 5 baht
Terceiro tramo 3 – 300.000 baht = 500.000 % = 10 THB
Cuarto tramo 4 - 500.000 baht = 750.000 % no teu exemplo 15 % de 15 baht = 35.000 baht
5º tramo 750.000 -1.000.000 baht = 20 % n/a
Imposto total a pagar 32.750 baht e, por desgraza, non 6.550 baht.
Podes atopar máis información neste sitio web:
https://sherrings.com/personal-tax-deductions-allowances-thailand.html
Desafortunadamente, actualmente non podo abrir o sitio web do Departamento de Ingresos de Tailandia, pero os importes e porcentaxes son correctos na miña opinión.
@RNO
Grazas pola túa contribución construtiva.
En realidade non temos tantas diferenzas moi grandes.
O señor Yong non me dixo que a decisión do 40% está limitada a 100.000 baht.
Así que polo momento suporei que non hai tope (saberino seguro en xaneiro).
Os puntos 4 e 5 xuntos non poden producir máis de 100.000 baht de dedución. Entón, cos meus 70.000 baht, estou moi por debaixo.
Xogador de impostos únicos de 30.000 a 60.000 > ben, só agradable.
De novo, en xaneiro completaremos e enviaremos o Thai IB 2019. Esa é a primeira vez para min.
Así que teño moita curiosidade cal será o resultado.
Por certo, seguindo o teu cálculo e chegar a un IB ao que se lle paga 32.750 baht, digamos 1.000 euros, aínda é uns 10.000 euros menos que nos Países Baixos. Hai comentaristas que afirman que apenas hai diferenzas. Ben, si que hai.
Pero RNO, moitas grazas por contribuír a este debate. Eu vexo esa contribución moi positiva.
\Por certo, puxen os datos de contacto do señor Yong nunha resposta a unha publicación de Jan Bekkering. Eu diría que póñase en contacto co home.
Met vriendelijke Groet,
Charlie
Ese 40% é unha especie de exención xeral, con algunhas deducións específicas (Muller, seguro de vida, seguro de saúde, etc.), entendo ben?
Charlie,
Non entendo como nos Países Baixos pagas uns 28.800 € de impostos sobre unha renda de 11.000 €.
Estarán moi felices contigo en Heerlen.
Creo que pagas como residente en Tailandia como contribuínte estranxeiro non máis do 9%, polo menos non.
Explícame, Charlie.
Querido Charlie,
Na miña opinión, non existe unha dedución estándar do 40% dos ingresos anuais.
Non obstante, é posible obter unha redución total do 40% por:
- unha contribución anual de RMF cun máximo do 15%
- unha contribución anual de LTF cun máximo do 15%
- unha póliza de seguro de vida anual de ata 100,000 baht
Cuns ingresos anuais de 1 millón, deduciranse 2 × 150000 + 1 × 100000 baht. O importe a gravar é entón só 600000 baht.
Teña en conta que só pode retirar as contribucións RMF sen impostos a partir dos 55 anos ou máis e fixadas despois de 5 anos.
As contribucións LTF só están libres de impostos despois de 7 anos.
Para gastos varios, probablemente aínda haxa custos de visado (incluída a viaxe).
Querido Charlie,
A forma en que o dis está clara. O que non entendo é que pagues un imposto de 2400 euros sobre uns ingresos brutos de 916 euros. Creo que estás asumindo as cousas equivocadas. Nos Países Baixos, isto inclúe tamén as primas do seguro de saúde e as taxas sociais. Non en Tailandia. Así que terás que pagar ti mesmo o teu seguro de saúde.
saúdos,
Tonelada
Querido Charlie,
A túa historia é clara e brillante, pero hai unha cousa que non entendo. Cuns ingresos brutos de 2400 euros non pagas impostos de 916 euros nos Países Baixos.
É posible que o seu total (impostos, gastos de seguridade social, gastos médicos, etc.) ascenda a 916 euros. Tamén terás que asegurarte en Tailandia e tamén terás que calculalo.
Saúdos,
Tonelada
@Jan Bekkering
Segundo o Sr. Yong de Paragon Legal, esta é unha "regra" que non se indica como tal no sitio web das autoridades fiscais tailandesas, pero que se aplica.
Aseguroume que se aplica o 40%, ademais de aplicar todas as demais deducións e despois aplicar os tramos fiscais tailandeses. Como se indica no post aquí.
En xaneiro, xunto co Sr. Yong, completarei o meu imposto sobre a renda tailandés de 2019 e presentarei ás autoridades fiscais tailandesas.
Por certo, aquí están os detalles do Sr. Yong. Se tes algunha dúbida sobre a túa declaración de impostos en Tailandia > non dubides en chamalo e facer as túas preguntas.
Paragon Legal, Mr. Tawiyong Srikham (alcume Mr. Yong), 1/3 Sitthisiri Road (rúa lateral da estrada Srisuk), en Udon Thani. Teléfono: 098 974 7677, correo electrónico [protexido por correo electrónico].
Met vriendelijke Groet,
Charly
@tooske, TnT e posibles outros cuestionadores
No exemplo, supoño unha transferencia mensual neta de pensións a Tailandia de 2.400 euros.
Nos Países Baixos, esa pensión bruta é, digamos, de 3.400 euros.
Trátase de case 1.000 euros en concepto de imposto sobre nóminas e cotización ZVW.
Co paso do tempo, se as autoridades fiscais holandesas se dan conta de que teño que pagar impostos en Tailandia, o importe neto converterase, por suposto, no importe bruto que recibo do meu provedor de pensións. Pero iso levará algún tempo, tendo en conta a oposición en Heerlen.
saúdos,
Charly
Por que asume unha cantidade neta de 2400 euros no cálculo? Creo que deberías asumir os 3400 euros brutos para facer unha comparación correcta. Como persoa dada de baixa dos Países Baixos, eu, ao igual que Tooske, TnT e moitos outros, teño un imposto do 9%.
Hai pouco fun con alguén ás autoridades fiscais co obxectivo de obter un número fiscal. e, polo tanto, pagou impostos alí,
Alí nunca se dixo nada sobre a sentenza do 40%, nin que a prima do seguro de saúde sería deducible.
entón pagamos demasiado despois.
Quizais a túa persoa de contacto... o señor Yong poida explicar ISTO.
@peter dekker
Eu diría que póñase en contacto co señor Yong. Os seus datos de contacto aparecen aquí con outras respostas nalgún lugar. Se non, busca Paragon Legal en Udon Thani.
Met vriendelijke Groet,
Charly
Depende de quen teñas diante... Encho o meu formulario fiscal tailandés no Amphur da nosa aldea. Sempre me axudan moi ben. Por exemplo, expliqueille que pago impostos sobre o meu AOW nos Países Baixos. A xente acéptao, e logo indico que quero pagar impostos sobre a pensión da miña empresa. Despois, todo o asunto, incluídas todas as deducións, é enviado ás autoridades fiscais en Bangkok polo Amphur.Uns días despois recibo a valoración, págoa no Amphur e xa está, Henk. Tamén recibo o RO22, co que volvo satisfacer ás autoridades fiscais holandesas. Se non o fago, cobrarán impostos, e realmente, iso é moito máis! O que realmente aprecio é que Charly se tomou a molestia de compartir as súas aventuras connosco. Isto é realmente útil! Gustaríame pedirlles aos coñecedores que presenten as súas críticas de forma respectuosa. Así que cada un ten a súa propia experiencia.
"Nos Países Baixos pago uns 11.000 euros de impostos sobre os mesmos ingresos anualmente. Por que case non hai diferenzas cos Países Baixos".
Estou á metade.
Exercicio fiscal 2019
Ingresos:
12x 2.400 é 28.800
Tipo impositivo:
18,75% sobre 20.384 = 3.822
20,20% sobre 8.416 = 1.700
Total: 5.522
Ademais, supoño que non se deben pagar máis primas sanitarias relacionadas coa renda (se non, engadiranse 1.600 máis, pero entón moi por debaixo dos 11.000 indicados).
Querido Charly. Lin a túa historia con asombro. ¿De onde saca ese chamado experto fiscal? O que escribe Ger -Korat é correcto. Podes presentar a túa declaración de impostos co formulario PND91, que se pode atopar no sitio de bestias tailandesas. En A4 do formulario pode introducir "menos gasto", os chamados custos de adquisición. Este é o 40% cun máximo de 100.000. Esta foi de 60.000, pero aumentouse en 2017, así como o contribuínte único pasou a 60.000. (É unha mágoa que o teu experto fiscal non o soubese.) Na oficina de Facenda enchei o formulario xunto coa (axuda) señora da oficina e sinaloume estes incrementos. As deducións por gastos médicos eran descoñecidas para min e non puiden atopalas. O formulario fiscal envíase á sede central de Korat, onde se verifica de novo. Logo, pouco despois, recibo os formularios RO21 e RO22, necesarios para os Países Baixos. Sempre unha excelente axuda das autoridades fiscais aquí.
Gustaríame saber que formulario utiliza o seu experto para presentar a súa declaración. Creo que é moito mellor ir á oficina de impostos, buscar unha persoa que fale inglés e cubrir xuntos o formulario. Tampouco che custa cartos.
@NickSurin
Sopas bastante alto da torre. Es un experto en impostos tailandés?
Polo momento, non teño motivos para dubidar do xuízo do señor Yong, o meu asesor fiscal.
En xaneiro, na formación do Thai IB 2019, verei quen ten razón.
Non obstante, non teño ningunha razón para dubidar do xuízo do señor Yong.
Met vriendelijke Groet,
Charly
Querido Charlie,
Lin a súa historia de pago de impostos con intereses.
Tamén indicaches a diferenza entre o que, no teu exemplo, se tería que pagar en impostos nos Países Baixos e o que habería que pagar en Tailandia.
Non obstante, gustaríame subliñar que se un opta pola emigración a Tailandia xa non ten dereito ás bonificacións fiscais sobre a nómina.
Eu mesmo quero emigrar a Tailandia o ano que vén, despois da miña xubilación, aos 66 anos.
Entón perderei o meu dereito á bonificación xeral da nómina, á bonificación da persoa maior e á bonificación da persoa maior solteira.
Dado que o AOW segue gravado nos Países Baixos e se retiran os créditos fiscais sobre a nómina, recibirei un beneficio neto de AOW considerablemente menor que se non emigrase. Trátase de
miles de euros menos anualmente.
Este feito tamén debe terse en conta á hora de facer un cálculo máis preciso
Saúdos,
Peter
En resposta a varios envíos, só o seguinte.
Publiqueino nun comentario, pero parece que se perdeu.
Os ingresos netos das pensións da miña empresa son de aproximadamente 2.400 euros e os meus ingresos brutos son de aproximadamente 3.400 euros ao mes.
Basearei os meus cálculos fiscais en Tailandia nos meus ingresos netos, porque as autoridades fiscais holandesas, sen dúbida, tardarán moito en permitir que se cobren impostos sobre a pensión da miña empresa en Tailandia. Tan pronto como as autoridades fiscais holandesas superen a curva, os meus ingresos en Tailandia serán, polo tanto, de aproximadamente 3.400 euros ao mes.
Ignoro por completo AOW aquí.
Met vriendelijke Groet,
Charly
Vive en Tailandia dado de baixa dos Países Baixos, avaliación final 2018, aínda non podo presentar a declaración de impostos para 2019, polo que tampouco o sei.
Esta liquidación final determinouse de acordo coa súa declaración fiscal do ano 2018.
Caixa 1 IRPF Renda impoñible do traballo e do fogar 28.467 €
Primeira cota 8,900% de 20.142 € 1792 €
Segundo tramo 13,200% de 8325 € a 1098 €
Caixa IRPF 1 2890 €
Renda colectiva 28.467 € Renda colectiva
Hans
Ter unha pensión ABP e AOW.
Así gravado nos Países Baixos.
Non me contedes rico ou pobre
Hans
Querido Charlie,
Grazas por esta explicación. Eu mesmo estiven investigando un pouco nisto.
Vexo a túa explicación con claridade e é, en media, un bo cálculo de qwa.
Eu era o único, con outros comentaristas positivos sobre a explicación fiscal tailandesa.
Cando estou en Tailandia, escoito e vexo a xente que está traballando niso e ás veces non sabe que facer.
Querido Charly, hai reaccións negativas e positivas a todas as publicacións, pero iso non "doe".
Moita xente agradece esta explicación, por que? Custa cartos obter información.
Met vriendelijke Groet,
Erwin
Querido Charlie,
Por que escribir sobre impostos tailandeses se non sabes (seguramente) o que está a pasar. Por que non deixar este tema aos expertos, como Lammert de Haan? Deste xeito, pon a moitos lectores no camiño equivocado.
Por que non consulta a versión en inglés do formulario de declaración de impostos, entón poderás ver, entre outras cousas, que deducións hai. Non hai un 40% de sentenza, como xa dixo Ger-Korat. Hai unha dedución "Menos gasto (50 por cento pero non superior a 100,000 baht)" Polo tanto, tampouco existe a dedución por "gastos de medicamentos, médico...", estes caen na dedución "Menos gastos..."
Confío na miña propia declaración de impostos (cubrida por un experto das autoridades fiscais tailandesas) e na versión inglesa anterior.
Atentamente, Hanso
Querido Hanso,
Ti escribes e cito:
Por que escribir sobre impostos tailandeses se non sabes (seguramente) o que está a pasar. Por que non deixar este tema aos expertos, como Lammert de Haan? Deste xeito, pon a moitos lectores no camiño equivocado.
Agradezo moito que Charly comparta connosco as súas experiencias coas autoridades fiscais tailandesas en Thailandblog. Todos podemos aprender diso. Paréceme inadecuada a túa resposta anterior e non indica ningunha apreciación.