Fógraíocht cuimilte sa Téalainn

De réir Eagarthóireachta
Geplaatst isteach Iontach
Tags: ,
4 Meán Fómhair 2015

Is gnách go dtagann an fhógraíocht isteach i gcatagóirí steiréitipiúla néata, bíonn fógraí beorach greannmhar, tá fógraí gluaisteáin slick, bíonn fir i bhfógraí earraí tí dúr, agus is siorcanna iad mná i bhfógraí leictreonaic.

Thailand heeft zich ontwikkeld tot een wereldleider in een speciale categorie: de smartlappen. Het genre is zo populair in Thailand dat bedrijven speciale, lange versies van tranentrekkende commercials laten maken, die wel 5 of zelfs meer dan 10 minuten kunnen duren. Ze worden dan vooral op YouTube en Facebook geplaatst.

Het bedrijf Vizer, dat bewakingscamera’s verkoopt, heeft op 27 augustus zo’n smartlap – “er gebeurt meer om u heen dan u zelf kunt zien” – geplaatst en is sindsdien al bekeken door 5,4 miljoen mensen op Facebook en meer dan 3 miljoen op YouTube.

Hieronder deze reclamefilm en als u nog meer “tearjerkers” wilt zien, ga naar: involves-the-murder-of-a-homeless-man/

Bron: website Quartz, www.qz.com

[youtube]https://youtu.be/S-fvxEq_3DA[/youtube]

1 reactie op “Tranentrekkende commercials in Thailand”

  1. Francach Nico a deir suas

    Het is inderdaad een tranentrekkende commercial, al laat de kwaliteit van het regisseurschap te wensen over. Het doel is echter geslaagd, al werkt enkel het ophangen van een “bewakingscamera” niet preventief, net als de doodstraf een moordenaar niet tegenhoudt.


Fág trácht

Úsáideann Thailandblog.nl fianáin

Is fearr a oibríonn ár suíomh Gréasáin a bhuíochas le fianáin. Ar an mbealach seo is féidir linn cuimhneamh ar do shocruithe, tairiscint phearsanta a dhéanamh duit agus cabhrú linn cáilíocht an tsuímh Ghréasáin a fheabhsú. Léigh níos mó

Sea, ba mhaith liom láithreán gréasáin maith