Thaimaan kysymys: KLM:n tavoittaminen on erittäin vaikeaa

Lähetetyllä viestillä
Lähetetty Lukijan kysymys
Tunnisteet:
28 syyskuu 2021

Hyvät lukijat

Varasin lipun Bangkokiin KLM:ltä ja mainitsin vahingossa kutsutunnukseni passissani olevan nimeni sijaan. KLM:n verkkosivujen mukaan tätä voidaan muuttaa, jos otat heihin yhteyttä. Ja sieltä kenkä puristaa. Ne ovat täysin saavuttamattomissa mulle. Puhelimella yritetty, mutta saat rannekkeen ja hetken odottamisen jälkeen sinut heitetään pois jonosta. Kokeilin sitä WhatsAppin kautta, mutta sitten saat tavallisen tekstin, sama pätee messengeriin.

Iemand een idee hoe ik met KLM in contact kan komen?

Ystävällisin terveisin,

Ed

Toimittajat: Onko sinulla kysyttävää Thailandblogin lukijoille? Käytä sitä yhteydenottolomake.

10 reacties op “Thailand vraag: KLM zeer slecht bereikbaar”

  1. tikari sanoo ylös

    Via Facebook messenger willen ze nog wel eens reageren, maar dat is ook niet erg snel.

  2. Vilpitön sanoo ylös

    De enige manier die mij gelukt is, is om in het menu te kiezen voor de Engelstalige route. Je krijgt dan wel iemand aan de lijn die enkel Engels spreekt en geen Nederlands, maar als dat geen probleem voor je is zou ik dat eens proberen.

  3. Evert-Jan sanoo ylös

    mijn ervaring met Whatsapp is prima mits alle gegevens en je vraag er in 1 keer goed en volledig inzet dan komt het goed. Het kan inderdaad wel even (paar uur) duren voor je antwoord krijgt. telefonisch werkt bij mij ook maar ook daar ‘even’ geduld.
    Ik zou beiden nog eens proberen. Succes. Evert-Jan

  4. Van pelt sanoo ylös

    Ik heb net klm nog gebeld totaal geen probleem binnen 3 min een medewerker. +31 20 47 47 747

    • Jan S sanoo ylös

      Hier is nog een tweede nummer 020-649-91-23 bereikbaar vanaf 7.30 uur.

  5. Wim Bouman sanoo ylös

    Rakas Ed,
    Dit is mij ook ééns overkomen, ik kwam er echter pas achter op het moment van inchecken helaas.
    Was binnen vijf minuten geregeld er werd een nieuw, en wel een correct ticket voor mij kosteloos aangemaakt. Maar ik kan mij goed voorstellen dat jij het voor die tijd in orde wil hebben.
    Jammer dat zo’n gerennomeerd bedrijf als KLM zo slecht bereikbaar is.
    Gr. Wim.

  6. Lion Akoomen sanoo ylös

    Ik heb net nog gebeld gewoon in het Nederlands
    Na niet meer dan 4 minuten kreeg ik iemand te spreken. Gewoon goed geholpen.
    Zou het gewoon nog en keer proberen.

  7. john koh chang sanoo ylös

    Bevestig de ongelofelijke onbereikbaarheid van KLM. Spreek wel over een ervaring van eind augustus. Gewoon langs alle communicatoiewegen onbereikbaar. Als je flying blue member bent krijg je bij slechte bereikbaarheid een speciaal telefoonnummer werd er tijdens mijn vruchteloze pogingen medegedeeld. Automatisch bericht. Als je dat gebruikt wordt je verwezen naar een hulpbalie op schiphol!! Gewoon waardeloze bereikbaarheid.Kennelijk al heel lang.

  8. ES sanoo ylös

    Ik heb zelfde probleem gehad, ik heb 2 dagen geprobeerd te bellen maar dat lukte niet. Als jij meteen in de ochtend belt dan heb jij meeste kans om iemand aan de lijn te krijgen en het helpt ook als jij Engels kiest ipv Nederlands.

  9. kierrosten palvelija sanoo ylös

    je ticket op het vliegveld laten veranderen met je naam uit je paspoort,kosten zijn rond de 35euro ik heb het drie jaar geleden ook gehad.
    Ga optijd naar het vliegveld!!


Jätä kommentti

Thailandblog.nl käyttää evästeitä

Sivustomme toimii parhaiten evästeiden ansiosta. Näin voimme muistaa asetuksesi, tehdä sinulle henkilökohtaisen tarjouksen ja autat meitä parantamaan sivuston laatua. Lue lisää

Kyllä, haluan hyvän verkkosivuston