Tåredryvende reklamer i Thailand

Af redaktion
Sendt i Bemærkelsesværdig
tags: ,
4 September 2015

Annoncering falder generelt i pæne stereotype kategorier, ølannoncer er sjove, bilannoncer er smarte, mænd i husholdningsartikler er dumme, og kvinder i elektronikannoncer er hajer.

Thailand heeft zich ontwikkeld tot een wereldleider in een speciale categorie: de smartlappen. Het genre is zo populair in Thailand dat bedrijven speciale, lange versies van tranentrekkende commercials laten maken, die wel 5 of zelfs meer dan 10 minuten kunnen duren. Ze worden dan vooral op YouTube en Facebook geplaatst.

Het bedrijf Vizer, dat bewakingscamera’s verkoopt, heeft op 27 augustus zo’n smartlap – “er gebeurt meer om u heen dan u zelf kunt zien” – geplaatst en is sindsdien al bekeken door 5,4 miljoen mensen op Facebook en meer dan 3 miljoen op YouTube.

Hieronder deze reclamefilm en als u nog meer “tearjerkers” wilt zien, ga naar: involves-the-murder-of-a-homeless-man/

Bron: website Quartz, www.qz.com

[youtube]https://youtu.be/S-fvxEq_3DA[/youtube]

1 reactie op “Tranentrekkende commercials in Thailand”

  1. franske Nico siger op

    Het is inderdaad een tranentrekkende commercial, al laat de kwaliteit van het regisseurschap te wensen over. Het doel is echter geslaagd, al werkt enkel het ophangen van een “bewakingscamera” niet preventief, net als de doodstraf een moordenaar niet tegenhoudt.


Efterlad en kommentar

Thailandblog.nl bruger cookies

Vores hjemmeside fungerer bedst takket være cookies. På denne måde kan vi huske dine indstillinger, give dig et personligt tilbud og du hjælper os med at forbedre kvaliteten af ​​hjemmesiden. Læs mere

Ja, jeg vil gerne have en god hjemmeside