Vítejte na Thailandblog.nl
S 275.000 XNUMX návštěvami za měsíc je Thailandblog největší thajskou komunitou v Nizozemsku a Belgii.
Přihlaste se k odběru našeho bezplatného e-mailového zpravodaje a zůstaňte informováni!
Newsletter
Nastavení jazyka
Ohodnoťte thajský baht
Sponzorovat
Nejnovější komentáře
- Berbod: Krásný příběh Lieven a rozpoznatelný v mnoha ohledech. V posledních letech piju kávu z náhorní plošiny Boloven na jihu
- Jos Verbrugge: Vážený KeesP, bylo by možné poskytnout podrobnosti o vízové kanceláři v Chiang Mai? Díky předem
- Rudolf: Vzdálenost z Khon Kaen do Udon Thani je 113 km. K tomu nepotřebujete HSL ani letadlo. Můžete to udělat s jedním
- Chris: Jde o dlouhodobé uvažování: - ceny benzínu nepochybně porostou i v příštích 20 letech
- Atlas van Puffelen: Isan je jako krásná mladá žena, Clouseau, Tam to jde, zpíval podobný náhled. Fantastické jít vedle toho, m
- Chris: Bohatá elita? A jestli ta jízdenka na vlak stojí stejně nebo méně než letenka (kvůli všem dalším ekologickým daním).
- Eric Kuypers: Imigrace a celnice musí někam vstoupit a později zase vystoupit, takže na zastávkách očekávám Nongkhai a Thanaleng. Tady je
- Freddy: Tak to bude bohužel konec prodavačů, kteří okoření cestu vlakem...
- Rob V.: Proto jsem si vlastně chtěl nechat Khon Kaena na pivním tácu, za předpokladu, že vlak ujede alespoň 300 km, aby zastavil.
- RichardJ: Promiň, Eriku. Nemůžete odmítnout kritický postoj k těmto typům mega projektů chytlavostí, jako je „nastavení...
- Rudolf: Nejchudší opravdu vycházejí z údolí velmi pomalu – alespoň ve vesnici, kde bydlím. A peníze obvykle pocházejí
- Sander: I v Thajsku nakonec do hry vstoupí síly, které řeknou ‚jezdi vlakem místo letadla‘. Takže oo
- Rob V.: Nechá se Lieven jako kávový snob a s kývnutím na své příjmení zlákat na šálek kávy se zrnky, které byly upraženy jako první?
- Johnny B.G: Nejjednodušší způsob je samozřejmě jen střílet, ale pak dostanete celou komunitu všude kolem sebe a v dobách sociálních m
- Buď kuchařem: Ahoj Henku, je to na pláži Jomtien. Stačí se zeptat na hotel Dvalee. Odtud doprava je to asi stovka. Měl by jsi
Sponzorovat
opět Bangkok
Menu
záznamy
Témata
- Pozadí
- Activiteiten
- Inzerátorem
- program
- Daňová otázka
- Belgická otázka
- Památky
- Bizarní
- Buddhismus
- Recenze knih
- Sloupec
- Koronacrisis
- kultura
- Deník
- Chodit s někým
- Týden
- Soubor
- K potápění
- Hospodářství
- Den v životě…..
- ostrovy
- Jídlo a pití
- Akce a festivaly
- Balónový festival
- Festival deštníků Bo Sang
- Buffalo závody
- Květinový festival v Chiang Mai
- čínský Nový rok
- Full Moon Party
- Vánoce
- Lotosový festival – Rub Bua
- Loy Krathong
- Festival ohnivé koule v Naga
- Silvestrovská oslava
- Phi ta khon
- Vegetariánský festival Phuket
- Raketový festival – Bun Bang Fai
- Songkran – thajský Nový rok
- Festival ohňostrojů Pattaya
- Expati a důchodci
- AOW
- Pojištění vozidel
- Bankovnictví
- Daň v Nizozemsku
- Thajská daň
- Belgické velvyslanectví
- belgické daňové úřady
- Důkaz života
- DigiD
- Emigrovat
- Pronajmout dům
- Koupit dům
- Posmrtně
- Výkaz zisku a ztráty
- Kinga
- Životní náklady
- holandská ambasáda
- nizozemská vláda
- Nizozemská asociace
- Zprávy
- Zemřít
- Cestovní pas
- Důchod
- Řidičský průkaz
- Distribuce
- Volby
- Pojištění obecně
- Visa
- Funkční
- Hopital
- Zdravotní pojištění
- Flóra a fauna
- Foto týdne
- Gadgets
- Peníze a finance
- Historie
- Zdraví
- Charity
- hotely
- Při pohledu na domy
- Isaan
- Chán Petr
- Koh Mook
- Král Bhumibol
- Žijící v Thajsku
- Příspěvek čtenáře
- Volání čtenáře
- Čtenářské tipy
- Otázka čtenáře
- Společnost
- tržiště
- Zdravotní turistika
- Milieu
- Noční život
- Novinky z Nizozemska a Belgie
- Novinky z Thajska
- Podnikatelé a firmy
- Vzdělávání
- Výzkum
- Objevte Thajsko
- Opinie
- Pozoruhodný
- Hovory
- Povodně 2011
- Povodně 2012
- Povodně 2013
- Povodně 2014
- Přezimovat
- Politika
- Hlasování
- Cestopisné příběhy
- Cestovat
- Vztahy
- nakupování
- sociální síte
- Lázně a wellness
- Sport
- města
- Výpis týdne
- Pláž
- Taal
- Na prodej
- Postup TEV
- Thajsko obecně
- Thajsko s dětmi
- thajské tipy
- Thajská masáž
- Cestovní ruch
- Jít ven
- Měna – thajský baht
- Od redakce
- Vlastnictví
- Provoz a doprava
- Vízový krátkodobý pobyt
- Dlouhodobé vízum
- Otázka víza
- Letenky
- Otázka týdne
- Počasí a klima
Sponzorovat
Překlady vyloučení odpovědnosti
Thailandblog používá strojové překlady ve více jazycích. Použití přeložených informací je na vaše vlastní riziko. Neneseme odpovědnost za chyby v překladech.
Přečtěte si náš celý zde zřeknutí se.
Autorská práva
© Copyright Thailandblog 2024. Všechna práva vyhrazena. Pokud není uvedeno jinak, všechna práva k informacím (text, obrázek, zvuk, video atd.), které najdete na těchto stránkách, náleží Thailandblog.nl a jeho autorům (blogerům).
Úplné nebo částečné převzetí, umístění na jiné stránky, reprodukce jakýmkoli jiným způsobem a/nebo komerční použití těchto informací není povoleno, pokud nebylo uděleno výslovné písemné povolení od Thailandblog.
Odkazování a odkazování na stránky na tomto webu je povoleno.
Domů » Novinky z Nizozemska a Belgie » Ministr Grapperhaus do Thajska pro Van Laarhoven
Ministr Grapperhaus do Thajska pro Van Laarhoven
Nizozemský ministr spravedlnosti a bezpečnosti Grapperhaus tento týden odcestuje do Thajska, aby projednal možné vydání majitele brabantské kavárny Johana van Laarhovena.
Van Laarhoven byl v Thajsku odsouzen v roce 2015 ke 103 letům vězení, z nichž si musí odsedět 20 let, za praní špinavých peněz. Ke 12 letům vězení byla odsouzena i thajská manželka Nizozemce. Vyprané peníze si vydělal pašováním měkkých drog. Van Laarhoven provozoval čtyři kavárny v Brabantsku.
V dopise Sněmovně reprezentantů Grapperhaus píše, že ho v pátek přijme thajský premiér Prayut a thajský ministr spravedlnosti.
Státní zastupitelství v Bredě není podle NRC s Grapperhausovou iniciativou spokojeno. Domnívají se, že ministr by neměl zasahovat do probíhajícího trestního řízení. Zejména proto, že Van Laarhoven se proti svému trestu odvolal. Jednání o vydání pak nejsou pohodlná.
Přečtěte si celý zprávu na webových stránkách NOS
Jsou v Thajsku ještě nějací Nizozemci ve vězení a bude se o to také snažit, nebo tam bude jen kvůli van Laarhovenovi?
Pak je to samozřejmě cítit.
To je ta otázka. Musí se zastat každého. V roce 2017 bylo v thajské buňce 13 Nizozemců. Pro letošní rok neznám žádná čísla.
Jakou vůni máte na mysli? Van Laarhoven byl podle veřejného ochránce práv zadržen poté, co státní zastupitelství v Nizozemsku bezstarostně požádalo jejich thajské kolegy o právní pomoc. To se netýká ostatních nizozemských vězňů v thajských věznicích. Těšíme se na výsledek příštího pátečního jednání. Thajské soudy nakonec van Laarhovena odsoudily za praní špinavých peněz v Thajsku. Není pochyb o tom, že Prayut bude mít moc toto rozhodnutí zvrátit. Ale z jakýchkoli důvodů by to Prayut chtěl udělat. To přesně nepodporuje zdání, že soudnictví v Thajsku funguje nezávisle.
Ten zápach tam určitě je, podle mě 2 úředníci v té době odjeli do Thajska (tenkrát to bylo jasně na obrazovce) popovídat si s tamními vyššími úředníky a hezky se napít, podle toho fotka vypadala v té době se tito pánové mýlili. tady v Holandsku jsem už měl srážku s panem Van Laarhovenem a teď jsem viděl jejich příležitost se mu vrátit, takže to teď vidím, bylo zvláštní, jak se to stalo
Vážená paní Annie, je zvykem, že úředníci odjíždějí do zahraničí, aby získali informace o Nizozemcích, kteří jsou podezřelí ze (závažných) trestných činů. To může být součástí žádosti o právní pomoc. To se stává velmi často. Myslím, že je skvělé, že se to všechno z takové fotky dá vyčíst, ale zda je to správně. Mám o tom ale své pochybnosti.
Ano, Nizozemsko je také znepokojeno Nizozemci v thajských věznicích.
Stále si pamatuji, že Nizozemsko z toho dostalo Číňana, který neuměl ani slovo holandsky, ale měl holandský pas.
Nemám na to další názor, ale s van Laarhovenem se Nizozemsko chovalo skandálně.
Udělal velké chyby a nikdy se nebál o van Laarhovena, který tam do vězení nepatří.
Vím, kde si van Laarhoven vydělal peníze, ale na tom nezáleží.
Nizozemsko se mýlilo na právní úrovni a na nápravu je příliš pozdě
Daňové poplatníky to může stát nějaké peníze, ostatní Nizozemci mohou prasknout
Velmi zvláštní, že by to ministr udělal. Je to snad jeho známý?
Tady se děje něco víc. Státní zástupce ve službě v té době, strůjce této nechutné záležitosti, byl Lucas van Delft. Byl vyhozen z avenue. Jeho nadřízení si mezitím také museli sbalit kufry. Ministr se pravděpodobně snaží nepořádek uklidit, aby zabránil další ztrátě tváře.
Dovedu si dobře představit, že státní zastupitelství v Bredě není spokojeno s návštěvou ministra. Nemá ten muž nic lepšího na práci? Zdá se mi, že ministr Grapperhaus by mohl trávit svůj čas užitečněji než cestovat až do Thajska, aby pomohl zločinci; k tomu jsou ostatní lidé.
Navíc si myslím, že Thajci nejsou spokojeni se zasahováním cizinců do jejich systému trestní justice.
Zvláštní situace. Vydání je možné až po vyřešení všech případů. Vzhledem k tomu, že se odvolal, nelze tak učinit.
A ano, v Thajsku uvízlo několik Nizozemců.
Heer Grapperhaus má v Nizozemsku vše úhledně v pořádku. Nizozemsko je na dobré cestě stát se státem Narco
stát se světovou jedničkou. Pak sem přijde, aby řekl, že ten muž prostě potřebuje být propuštěn.
A dokonce ho přijímá Prayut, když jde o drogového zločince!!!
Jestli si opravdu myslíš, že ti jde říct, že ten muž prostě potřebuje propustit, tak jsi to moc nepochopil, obávám se.
Ani vláda to nikdy nedělá správně: tvrdá kritika státního zastupitelství za důsledky jejich jednání a zjevné nepodniknutí, a když teď sám ministr dělá kroky, tak to není dobré. Pffft ………….
proč ten spěch? to se nedá nikomu vysvětlit, že?!
Hast?
Nebo už roky pozdě?
Ten muž je mnoho let vězněn v Thajsku. V rukou nizozemské státní zastupitelství. Myslím, že to druhé už bylo objektivně určeno. naším vlastním národním ombudsmanem.
Zprávu národního ombudsmana si stáhněte zde: https://www.nationaleombudsman.nl/system/files/rapport/20190014%20%20R%20%20201708510%20%2011-3-2019.pdf
Myslím, že Grapperhaus jede do Thajska jménem Sněmovny reprezentantů. kontrola poškození?
Už roky sedí ve vězení, protože v Thajsku porušil zákon.
Nic na tom nemění ani fakt, že se o něj mohla prostřednictvím nizozemských představitelů zajímat thajská vláda.
Byl odsouzen za zločin, který spáchal v Thajsku.
Mohl se také rozhodnout tento zločin nespáchat.
Naprosto s tebou Rudy souhlasím.
Došlo k chybám a ano, jsou tam šedé oblasti a mezery, ale pokud vás chytí, nefňukejte.
Neuvěřitelné, že jako zločinec toho dokážete tolik. Ve skutečnosti má velmi nezdravý zápach.
Pojďme si zrekapitulovat, o co jde:
Van Laarhoven, zakladatel čtyř kaváren v Brabantsku, byl zatčen před pěti lety thajskou policií poté, co nizozemská justice zaslala Thajsku žádost o právní pomoc. Van Laarhoven žije sám od roku 2008 v thajské Pattayi. Byl zatčen společně se svou thajskou manželkou, když si nizozemský OM vyžádal informace v rámci vyšetřování, které v Nizozemsku probíhá od roku 2011. Johan van Laarhoven, jeho bratr Frans a řada zaměstnanců sítě brabantských kaváren jsou v Nizozemsku podezřelí z praní špinavých peněz z drog, rozsáhlých daňových úniků a členství ve zločinecké organizaci. Podle státního zastupitelství si podezřelí podvodem vydělali asi 20 milionů eur. Velká část peněz byla investována v Thajsku.
Jak jste uvedl, Van Laarhoven se v Thajsku nedopustil žádného trestného činu, ergo: Thajsko nemá absolutně žádný právní základ k jeho odsouzení. Faktem je, že státní zastupitelství v Bredě dalo thajské vládě nápady. V každém případě to, co Van Laarhoven přinesl do Thajska, už bylo „vzato“. Je to win-win situace? Van Laarhoven ve vězení a Thajsko o něco bohatší?
Nebyl van Laarhoven odsouzen za praní špinavých peněz? Jinými slovy, nedeklarujte dovoz velkého množství peněz. Formálně nemá nic společného s jeho údajnými příjmy z drog. Co s tím chce Grappenhaus udělat? Nechte ho (také) starat se o ostatní.
kluci správně,
mluvíme o ubohém drogovém dealerovi, chudák se prodejem drog jen obohatil.
Mezitím vytvořil více pracovních příležitostí.
Nezapomeňte, že díky němu získaly zdravotní a rehabilitační kliniky mnohem více zákazníků.
Jako Nizozemec byste na to měli být hrdí, a proto ho chcete přivést zpět do Nizozemska jako Sinterklaase.
Máte stejný názor na pěstitele alkoholu a tabáku, stejně jako na výrobce cukru a farmaceutický průmysl?
Richarde každopádně,
Nezdá se mi, že by se kvalifikace „patický drogový dealer“ vztahovala na van Laarhovena. Byl majitelem řady coffeeshopů, což v Nizozemsku není trestným činem. Také mu to neuškodilo, jako chytrý obchodník si prodejem řetězce vydělal miliony. To, že byl v Nizozemsku podezřelý z daňových úniků, nemá nic společného s tím, že jeho zboží sestávalo z měkkých drog. Měkké drogy, které lze proti řadě neduhů nově sehnat i v lékárnách na lékařský předpis. V minulosti lékař někdy doporučoval pít každý den před spaním. Nyní se ukazuje, že alkohol není vůbec zdraví prospěšný a už vůbec ne při nadměrné konzumaci. V tomto ohledu rehabilitační kliniky existují po desetiletí a náklady na léčbu v důsledku nadměrné konzumace alkoholu v Nizozemsku jdou do miliard. Přesto je alkohol široce dostupný, regály s vínem v supermarketech jsou přeplněné a užívání alkoholu je velmi vtíravě propagováno prostřednictvím reklam. Ani členové představenstva Gall & Gall, součást Aholdu, nebudou zrovna chudí, ale nikdo na to nepadne, zatímco Van Laarhoven je neustále obviňován, že dobře vydělává. Mimochodem, Sinterklaas původně pochází z Turecka, co to má společného s van Laarhovenem v Thajsku?
V Nizozemsku prodával měkké drogy, což je zde zcela legální.
Tady zakopnete o případy měkkých drog
Stále více zemí dekriminalizuje měkké drogy. Poměrně nedávno bylo pěstování, použití a prodej uvolněno v Kanadě. To je také dodržováno v Mexiku, protože je protiústavní nepovolit to. Dva státy USA jej již zveřejnily. V několika zemích Evropy to není považováno za trestný čin. Uruguay první země, kde to bylo povoleno. I v Thajsku je nyní povolena tráva pro léčebné použití.
Takže jako zastánce černé punčochy nezmiňujte, že na prodeji, obchodování a užívání měkkých drog v Nizozemsku je něco kriminálního. Mluví se pouze o daňových únicích a to se dostává k soudu a (spravedlnost) tam dokonce pracuje s vyrovnáním (20 milionů k zaplacení).
Milý Ger-Korate, srovnáváš jablka s pomeranči. Výroba pro lékařské použití je jiného řádu než uplatňování politiky tolerance, kdy dodávka těchto léků musí procházet zadními dveřmi a předními dveřmi si lidé mohou zakoupit pouze malé množství léků pro své vlastní. použití. Pěstování a obchodování s těmito rostlinami pro tuto cílovou skupinu je v Nizozemsku stále zakázáno. Že to velké množství lidí používá jinak než na lékařský předpis a k léčbě nemoci, je mimo mé představy, ale to je na chvíli stranou. Ale možná je nemocí i užívání drog zdravými lidmi, kdo ví. Lidé dělají divné věci. V tomto případě dochází k daňovým únikům a to je u těchto typů společností běžnější a také k praní nelegálně získaných peněz. Tedy trestné činy.
Vím, že politika tolerance je pro někoho dost matoucí, ale nebudu předstírat, že užívání měkkých drog nezpůsobuje ve společnosti problémy.
Milý Jacquesi, jde mi o to, že i v přísném Thajsku, co se drog týče, už umožňují pěstování pro léčebné účely. A to není dovoleno ani v Nizozemsku, a to ani pro vlastní lékařské použití! Nizozemsko je v tomto ohledu již léta předháněno zleva i zprava jinými zeměmi, podívejte se na Španělsko, kde je pěstování prostě povoleno.
Co nezpůsobuje problémy ve společnosti? Vzpomeňte si na různá zneužívání v samotné justici, jako je lhaní a korupce státního zástupce M. van N. nebo nedávné odsouzení policejního komisaře v Amsterdamu AS nebo vedoucího Ústřední podnikové rady policie. protože mnozí, kteří to musí soudit, jsou sami hlavními pachateli, a pak mluvím pouze o Nizozemsku. Politika tolerance byla zavedena před 50 lety právě proto, že bylo uznáno, že prohibice má na užívání opačný účinek.
Milý Ger-Korate, skutečnost, že v mnoha zemích je nyní povoleno používat tyto věci, souvisí s velkými penězi. Dá se na tom hodně vydělat. Není pochyb o tom, že se tímto lékem podává malá skupina nemocných. Nejsem proti pěstování pro tyto účely. Všude potkáváte lidi, kteří neodolají pokušení. Celé etnické skupiny přicházejí do Thajska kvůli velkému počtu prostitutek, abychom jmenovali alespoň některé.
Oba policisty jsem znal v dobrých časech a o tom, co neudělali správně, se hodně psalo ve zprávách. Pokud jde o pana komisaře, mám k tomu výhrady, protože se toho dělo mnohem více, než bylo zveřejněno. Pokud jde o tehdejšího předsedy podnikové rady Franka G., ten byl zjevně příliš štědrý v utrácení za jídlo v restauracích a překročil svůj rozpočet. Nedokázal to dobře vysvětlit. Nebudu mluvit dobře ani o jednom, protože kde je kouř, tam je oheň. Dostali trest. Nicméně odvedli dobrou práci pro společnost už léta a já nemám ponětí, jak si vede Van Laarhoven, kromě tohoto kriminálního příběhu. V každém člověku je dobro a zlo, to je pravda, ale nechci tyto případy házet do jednoho pytle.
Existuje poměrně velká skupina uživatelů drog (závislých), to nemohu popřít a stejně jako u bitvy alkoholických nápojů, od 20. let 100. století, která také hodně lidem onemocněla, jsou drogy významným faktorem, jehož se domníval, že by to nemělo být XNUMX% zakázáno. Proto politika tolerance.
Spravedlnost je nezbytná k tomu, aby byla bezpečná a obyvatelná. Nikdo nechce psance, ale jsou součástí naší společnosti se všemi důsledky, které z toho plynou.
De Volkskrant dnes píše:
„Loni v březnu národní ombudsman rozhodl, že Van Laarhoven může být zatčen, protože Nizozemsko udělalo chyby v žádosti o vydání. Ombudsman se domnívá, že informace v této žádosti byly formulovány tak, že státní zastupitelství mohlo očekávat, že thajské úřady zatknou obchodníka s drogami, který v té době pobýval v Thajsku.
Pan ministr má co dohánět...
Moc tomu nerozumím. V žádosti o vydání - předpokládám - byla řečeno pravda o van Laarhovenovi, jeho legálních kavárnách v Nizozemsku a trestných činech, ze kterých je podezřelý v Nizozemsku. Na základě pravdy vidí thajská vláda důvody k jeho zatčení právě zde: praní špinavých peněz získaných prostřednictvím obchodu s drogami.
A teď má Grappenhaus co vynahrazovat? Měli do žádosti o vydání napsat lži?
Spousta předpokladů.
Znáte text té žádosti o právní pomoc?
Nizozemsko se vždy chová bezvadně?
Přečtěte si případ Julia Pocha, Španělsko a Argentina, řekl bych.
Tento předpoklad je bohužel mylný, protože překlad do angličtiny byl obtížnější. Docela zvláštní, když víte, že při překladu z thajštiny do angličtiny má thajský překlad větší váhu.
Jinými slovy, nesprávný anglický překlad má větší váhu než nizozemština.
Ten Joker se pokusí napravit to, co je křivé, ale nebojte se; ti, kdo jsou za tuto frašku zodpovědní, nejsou v banánové monarchii nikdy potrestáni.
Soudní překladatelé to skutečně udělali.
Mám dojem, že nejlepší ombudsman si tady nechává příliš emotivně vtahovat do karet. Jeho úkolem je poskytovat rady, ale samozřejmě nikdy nebylo úmyslem soudů přivést Van laarhovena k soudu v Thajsku prostřednictvím žádosti o právní pomoc, kterou vypracovala policie. Na to není žádost o právní pomoc. To neposlouží ani holandskému případu.
Thajský úřad místo toho, aby jen zjišťoval, zda lze požadované informace o Van Laarhovenovi nalézt v Thajsku, zahájil sám vyšetřování. Nejspíš proto, že existovalo podezření, že se perou černé peníze. Když si lidé prohlíželi jeho hlavní vilu a dělali nejrůznější obchody a dotazy, brzy zjistili, že Van Laarhoven také porušuje thajské zákony. Herectví je pak možností. Skutečnost, že zpětně lze říci, že možná ještě více obezřetnosti bylo třeba postupovat při vyžádání údajů prostřednictvím žádosti o právní pomoc od thajských úřadů, je lekcí zpětného pohledu. Myslím, že v této souvislosti by chtěl pan ministr Grappenhaus vysvětlit pár věcí a zjistit, zda nemůže být vydán v dlouhodobém horizontu. Myslím, že trest je podle holandských měřítek nepřiměřený, ale týká se Thajska, takže si s tím bude muset vystačit. Nejsem fanouškem Van Laarhovena a ten nejlepší muž byl velmi zavrženíhodný a jeho žena také. Určitě si zaslouží trest, také v Nizozemsku. Vím, že je to nakonec na soudci a ne na mně, ale uvidíme, co se stane. Obávám se, že Van Laarhovenovi právníci v Nizozemí z toho udělají frašku a že bude zavedena spousta nesmyslných věcí, které mohou být odečteny z trestu. To vše, pokud na to přijde, protože ještě nevíme. Toto snížení by zase nebylo spravedlivé vůči spáchaným trestným činům a trestu. Tučný trest je jistě na místě. Je nesporné, že ministr a nizozemské velvyslanectví se musí vždy zastat svých nizozemských státních příslušníků. Ale má to limit a to zjistíme až časem.
úplně se mýlíte. Ve druhé instanci NL napověděla TH, aby sám zahájil vyšetřování, a protože Van Laarhoven žil z peněz za drogy, tato skutečnost zjevně nestačila k jeho vyloučení, ale dost dobrá k tomu, aby postoupil. Informujte se, nejprve si přečtěte o historii případu Van laarhoven a poté zprávu ombudsmana.
Vážený RuudB, v minulosti jsem sepsal potřebné žádosti o právní pomoc a podal je prostřednictvím justice a víceméně vím, jak to funguje. Podrobně nevím, co to říká, protože to závisí na tom, co lidé chtějí vědět, ale to nevíte ani vy. Takto si to vykládáme po svém a dochází k rozdílům v názorech. V žádosti o právní pomoc však bylo použito slovo podezřelý, což by mohlo způsobit problémy. Četl jsem to ve zprávách. Děkuji ti kukačku. Jak je možné, že se toto slovo používá. Měl byste z toho vyvodit, že pak povedou vlastní vyšetřování a stálo by to v cestě žádosti o vydání? Thajský úřad nebude požádán, aby provedl vlastní vyšetřování a poté sám podal žalobu. Byla to naše vlastní iniciativa. Bez podezřelého takovou žádost o právní pomoc nepodáte. Mimo jiné jde o poznání, jak Van Laarhoven v Thajsku žije. Jak utrácí své peníze a zda to lze sladit s příjmy, které nahlásil finančním úřadům v Nizozemsku atd. atd. Případný nákup zboží získaného trestnou činností v zahraničí lze také reklamovat. Takový výzkum je široce používán. Shromažďování a shromažďování kriminálních informací je policejní práce par excellence, a protože Van Laarhoven již ochabl, jeho život v Thajsku se stal jen důležitějším a zajímavějším. Sám udělal mnoho chyb a přivodil si tento problém. Být zločincem se někdy nevyplácí.
V žádosti do Thajska byl podle informací státního zastupitelství použit termín „podezřelý“, což přimělo TH, aby sama zasáhla. Státní zastupitelství, NatOmbMan a MinJus uvedly, že to nebyl záměr, v důsledku čehož byl Van Laarhoven neprávem uvězněn po dobu nejméně 20 let. Je tedy správné, že se to NL snaží vynahradit. Zbytek je irelevantní. Jako bývalý policista byste měli vědět, co znamená popření!
Že žádost o právní pomoc sloužila pouze k získání co nejvíce informací o Van Laarhovenu v Thajsku, je nesporné. Je na to taková žádost. Je také jasné, že jde o podezřelou osobu, protože jinak by policie a justice nikdy nezahájily vyšetřování. V Holandsku se o něm vědělo všechno, vezměte si to ode mě. Že thajské úřady rády bodují a obchodují s cizinci, nebylo dostatečně odhadnuto. Můžete tomu říkat naivita nebo ignorance, ale pro Nizozemsko, které chtělo Van laarhovena za mříže, to dopadlo špatně. Možná to půjde, ale nemyslím si, že to bude v dohledné době. Van Laarhoven není v Thajsku vězněn nespravedlivě, zavinili si to sami se svou ženou a rodinou tím, že v Thajsku páchali i trestné činy. Řekl bych, že si z toho dělá povolání nebo zvyk. Ale snad posvěcuješ rčení co nezná, to nebolí. Po formuláři TM30 by měla standardně probíhat policejní kontrola s cizincem, který se usadil v Thajsku, a posouzení dobrého chování. Pak je mnohem větší šance vypátrat a řešit zločince nebo je deportovat se „zákazem vstupu“, který závisí na spáchaných trestných činech. Pro Van Laarhovena nejméně 40 let vyloučení pro Thajsko. A pokud nečekaně nelegálně znovu vstoupí do Thajska, bude si muset po odhalení odpykat zbytek svého starého trestu.
Vážený Jacquesi, vaše pozice je jasná a rozhodně ne moje. Jak jsem řekl: OM i MinJus a NatOmMan hlásí, že došlo k chybám. Zbytek je irelevantní. Každý si pak může fantazírovat, co chce, to je a zůstává stranou.
To, že Nizozemsko posílá ministra, říká dost, Nizozemsko udělalo velmi velkou chybu.
Nyní co nejdříve z Laarhovenu do Nizozemí, kde může podat žalobu na nizozemský stát a krysy státního zastupitelství, které ho podělaly.
Podezřelí by byli ochotni vykoupit své stíhání za 20 milionů!
Národní ombudsman vydal kritickou zprávu o OM a Min. spravedlnosti.
Už vidím, jak se bouře blíží: podezřelý do NL, právník žaluje stát NL, podezřelý okamžitě svobodný muž se značnou kompenzací, protože to pro něj bylo tak smutné.
Být schopen vykoupit si svůj trest, myslím, že by to bylo skvělé pro bohaté.
Ten systém existuje i v Thajsku, ale peníze na splacení trestu mají jen bohatí.
Chudí nemají šanci kartu „dostat se z vězení po zaplacení“.
Ministr Grappenhaus se pravděpodobně pokusí (měl by?) o propuštění van Laarhovena (dříve) nebo se pokusí, aby si van Laarhoven odpykal trest v Nizozemsku v reakci na rozhodnutí veřejného ochránce práv. To bude pravděpodobně znamenat okamžité propuštění. Thajcům je to jedno, takže když udělají Nizozemsku laskavost, van Laarhovena pustí.
Pro pořádek a někteří z nás zapomněli, neví nebo nechtějí vědět: Van Laarhoven není žádné neviňátko! Byl (podle mě zcela oprávněně) odsouzen za praní špinavých peněz v Thajsku a přesně to udělal. Nelze mezi to dostat špendlík.
V Nizozemsku existuje politika tolerance a 1 nebo více (nebo žádné) kavárny na obec smí prodávat omezené množství trávy. Například 500 gramů. Problém je v tom, že kavárny se nezastaví, jakmile se prodá zásoba toho dne. Ale protože to není povoleno, děje se to „pod pultem“ a výtěžek je „černý“. Své nelegálně získané výnosy totiž nemůžete legálně zaúčtovat do účetnictví. Nemusíte být Einstein, abyste pochopili, že s 500 gramy denně (a možná na několika místech) se NIKDY NIKDY nemůžete stát multimilionářem jako van Laarhoven. A pan van Laarhoven také nevyhrál státní loterii, takže je na tom něco podbízivého.
Van Laarhoven pak se svými „černými“ miliony odjel do Thajska a peníze použil na investice a stavbu domu či domů. A to je praní špinavých peněz, a to jak v Nizozemsku, tak v Thajsku! Jeho přesvědčení je oprávněné. Van Laarhoven i (nizozemská) státní zastupitelství velmi dobře vědí, jaká je situace, pouze nizozemská státní zastupitelství má potíže získat přesvědčivé důkazy (že se prodalo více než denní zásoby). Skutečnost, že van Laarhovenův příběh také není vodotěsný, je irelevantní; v našem trestním právu (Nizozemsko) musí státní zastupitelství poskytnout důkaz (trestnou činností je v tomto případě obchodování s drogami, pokud by to šlo do daňového zákona, pak platila zásada, že van Laarhoven musí prokázat, odkud peníze vzal. Ale v té době byl van Laarhoven již v Thajsku).
Pro přehlednost; Ombudsman není o trestním právu. Na základě stížnosti ombudsman rozhodl, že postup nizozemské státní zastupitelství byl nesprávný. To nesoudí (ne)nevinu van Laarhovena, takže bychom neměli dělat takový závěr. S rozhodnutím ombudsmana a časem, který uplynul, si lidé v Haagu museli myslet „dost“. Ministr jede tedy do Thajska. No, je to tak, jak to je. Podle mého názoru je Van Laarhoven jednoduše vinen z obchodování s drogami a udělal chybu, když utratil své peníze za zločin v Thajsku. A pak musíte nést následky.
Milý Dennisi, mám komentář. Nikde není uvedeno, že zásoba plevele k prodeji je 500 gramů denně. Na stránkách ústřední vlády jsem se dočetl, že obchodní zásoby nesmí přesáhnout 500 gramů. To znamená, že pokud je zásoba menší než 500 gramů, lze ji doplnit až do maximálních 500 gramů, a to tak často, jak je potřeba za den. Přečetli jste si, že to je ten problém a že si majitel kavárny něco nechává v záloze kvůli dobrým tržbám a zajištění stálé dostupnosti měkkých drog a nedostatků v zásobě. Jde také o to, že mohou prodávat, ale že nabídka není jasně definována a kdo to dělá. To je šedá zóna, pokud jde o měkké drogy. A že ti, co pěstují trávu, jsou zase trestaní.
Také mi to připadá tak úzkoprsé, že mnoho lidí říká, že dochází k praní špinavých peněz. Kdo rád platí daně? Pokud se naskytne příležitost zaplatit méně, většina se jí chopí, ale většina z nich jsou nebo byli námezdní otroci a neměli s tím nic společného. Sám si myslím mnoho věcí v
s tím se musí vypořádat catering nebo například masážní salony v Nizozemsku. Stačí zatajit obrat nebo nakoupit zboží soukromě např. na tržnicích a pak již není možná kontrola tržeb na základě marží, jakou daňová a celní správa dělá například v restauracích. A nakonec se vydělané peníze, ze kterých nebyla zaplacena daň, utratí, což někteří nazývají praním špinavých peněz. Ano, také pokud si za tyto peníze koupí kroketový chlebíček nebo s ním pojedou na dovolenou.
Podmínky pro kavárny najdete na odkazu nizozemské vlády ohledně obchodování akcií:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/drugs/gedoogbeleid-softdrugs-en-coffeeshops
Ospravedlňujete zločinné jednání Van Laarhovena a uvádíte příklady z pohostinského průmyslu a masážních salonů, které všichni známe a které do našeho demokratického ústavního státu, kde každý musí dodržovat zákony, nepatří.
Těchto 500 gramů akcií nebylo stanoveno bezdůvodně. Obchodník s drogami by to měl dodržovat a není záměrem, aby se stal špinavým boháčem. To je to, co obchodníkům jde o peníze, peníze a další peníze. Zdravá společnost pro ně bude nejhorší.
Jako dobří a pracovití důchodci v Thajsku již nesmíme mít bankovní účet u státní banky ABNAMRO kvůli riziku praní špinavých peněz od zločinců.
S Van Laarhovenem žádný problém, sám ministr přijíždí do Thajska zařídit záležitosti pro pochybnou osobu.
Nizozemská vláda proto uplatňuje dvojí metr.
Zločin se vyplácí.
Pokud se krajan nevinně ocitne v thajském vězení, protože ho tam někdo napálil, nemyslete si, že od Holandska můžete čekat nějakou pomoc.
Jan Beute.
Možná získám lepší informace z Nizozemí, protože mnoho reakcí zdejších „úhledných“ expatů nedává smysl. Ne nadarmo zasáhla 2. komora v reakci na skandální porušování práv tohoto (zatím) odsouzeného majitele kavárny a nařídila ministrovi zasáhnout kvůli chování státního zastupitelství. Ne nadarmo Annie píše o 2 úřednících, kteří byli v té době v Thajsku. Nedivil bych se, kdyby se ve zkorumpovaném Thajsku pralo
miliony zmizely v kapsách thajských a ... dokonce i holandských vysokých úředníků. Ne nadarmo byli kvůli tomuto případu vyhozeni úředníci v Nizozemsku a nikdo nebyl nikdy za toto praní špinavých peněz odsouzen. Tento případ má spoustu pachů.
To nedělá Van Laarhovena nevinným! Byl tam správně odsouzen podle thajského práva, takže se prosím nechovejte trochu pokrytecky z Nizozemska.
Tato vysoká návštěva může vést k tomu, že definitivně dorazí kasační verdikt, který se očekával již v prosinci 2018. V takovém případě může zůstat 20 let na „investování peněz vydělaných drogami“ a L se může vrátit do NL na základě smlouvy. Zda jeho manželka, která je Thajka, může přijít, závisí na prominutí od krále nebo ministra; to bude také na programu Grapperhaus.
Pak je tato smradlavá věc na světě, protože názor národního ombudsmana nelze špatně pochopit. Van L prohraje odvolání proti zabavení jeho majetku v Thajsku, ale to je „vlastní chyba, velká rána“, protože za všechny své peníze si mohl koupit lepší radu, než „jít do Thajska“.
Nezapomínejme, že Van L je nanejvýš podezřelý v NL, protože pokud vím, předvolání proti němu bylo staženo. A jeho manželka také není v NL z ničeho podezřelá.
Opravdu, ministr Grapperhaus nemá nic lepšího na práci,
Myslím, že pak zařídili jeho zatčení z Nizozemska.
Ale pak bude mít ministr napilno, může odejít z mnoha zemí, pokud vidíte z minulého měsíce
1 v Německu
1 v Belgii
2 v Maďarsku
kdo přinesl zprávy
Byl by předložen návrh na vyrovnání v hodnotě 20.000.000 XNUMX XNUMX EUR
Thajci, kteří je trochu znají, tomu neříkají ne. Jen pozor!
Správně, pak by se ti zbabělci neměli schovávat za pravidla OSN a mezitím uznali důležitost pro veřejné zdraví, a proto je tolerovali.
To je skutečné Nizozemsko.
NS deportoval Židy, daňová a celní správa neměla absolutně žádný soucit s lidmi, kteří pomáhali mnoha dalším ve válce přežít, vláda nás nabádala k používání masa, mléka a cukru, protože je prý tak zdravé, ale díky nyní víme, že vláda NL nebyla spolehlivá a stále není.
Jak můžete obhájit, že zpráva s žádostí z Nizozemí byla nesprávně přeložena do angličtiny?
Podívejte se na parlamentní otázky a uvidíte, že žádosti o vyšetřování musí být řešeny velmi opatrně a že podezřelý homosexuál v Saúdské Arábii zůstává sám a že Van Laarhoven měl spoustu frustrace, která ho obtěžovala. Tunelové vidění pro popírače neexistuje.
Je pro mě nepochopitelné, že ministr osobně přijede do Thajska mluvit o „případu Van Laarhoven“. Ať už bude téma rozhovoru jakékoli.
Mluvíme o obchodníkovi s drogami, zločinci z praní špinavých peněz! A ne o někom, kdo je nevinně ve vězení...
Nizozemsko tehdy pouze podalo žádost o právní pomoc.
Skutečnost, že thajská policie sešla na scestí a provedla vlastní vyšetřování a narazila na praktiky praní špinavých peněz, je Van Laarhovenovou vlastní chybou kvůli jeho okázalému okázalému životnímu stylu zde v Thajsku. A není to chyba Nizozemska ani státního zastupitelství!
Už jen to, že ho chce rodina vykoupit za 20 milionů eur, říká dost!
Reakce na zamýšlenou návštěvu ministra Grapperhause u thajského úřadu je nepřiměřená. Zvláštní, protože Nizozemsko v tomto případě udělalo vážné chyby. Výsledek: trest 105 let, z toho 20 let si musí odpykat. K dosažení tohoto počtu let v NL je třeba udělat hodně. Van Laarhoven byl samozřejmě drogový dealer, pral špinavé peníze, daňový podvodník a tak dále. Ale pojďme se nejprve chovat normálně jako farang v Thajsku. O zbytek se postará Thajec. Nikdo nechce ztrácet roky v thajské cele. V té době Van Laarhoven vsadil na to, že je v Thajsku v bezpečí. Ukázalo se, že tomu tak nebylo kvůli jednání zahořklého státního zástupce. Pokud bude Van Laarhoven v příštích letech stále vězněn v Nizozemsku, punčochy by měly být hotové.
Jen si pomysli: co když se v Thajsku dostanete do problémů a oni na vás zapomenou?
Rodina a drahý právník udělali značný pokrok směrem k médiím a vládě.
května samozřejmě. I když ne každý má ty vstupy a potřebné peníze.
A ne každému krajanovi v nouzi (tento podezřelý se chce s vládou NL vyrovnat za miliony) vláda odletí do zahraničí. A to ve mně zanechává následující dojem:
George Orwell – Farma zvířat: „Všechna zvířata jsou si rovna, ale některá zvířata jsou si rovnější než jiná“.
Van Laarhoven v minulosti obdržel velké množství peněz z různých zemí, které šly na bankovní účet v Thajsku, pokud si dobře vzpomínám.
Nedokázal thajské justici vysvětlit, za co tyto peníze byly.
Tak vinen z praní špinavých peněz z drog, které je v Thajsku trestné.
Konec příběhu.
Zajímalo by mě, jestli se „ministr Prankster“ vztahuje pouze na Van Laarhovena nebo také na jeho manželku...a/zda má Van Laarhoven starost o svou ženu.
Objevte několik článků v médiích o jeho ženě…
Tento muž neudělal v Thajsku nic špatného, byl odsouzen na základě doslechu od nizozemské justice. Nikomu neublížil. V Thajsku se dějí věci, které občany trápí. Ať se na to zaměří. Mám na mysli mezinárodní mafii v turistických letoviscích, korupci a další podvody, které se dotýkají občanů a turistů. Kdo žije bez hříchu, první hodí kamenem.
Můžete se také domnívat, že pokud vás soudce shledá vinným z trestného činu, jste vinni i ve společnosti, ve které jste tento trestný čin spáchali.
Nevadí, že stále můžete být nevinní, ale nebyli jste schopni to dokázat.
Thajský soud zatím rozhodl, že van Laarhoven je vinen a TAK je vinen. Je to tak jednoduché.
Argument, který nedává smysl. Tolik lidí bylo uvězněno, protože tak rozhodl soudce, ale jsou vinni? Naštěstí můžeme podat žádosti o revizi prostřednictvím Nejvyššího soudu v Nizozemsku. Následně byla prokázána nevina mnohých.
Tento případ jsem opravdu nezkoumal, ale zdá se mi, že si pamatuji, že při razii v jeho domě v TH byly nalezeny zakázané zbraně a drogy. Oba tyto trestné činy jsou v TH trestné.
To, co tomu předcházelo, nemusí být z NL příliš úhledné, ale také není zcela neopodstatněné.
Opět to ignoruje skutečnost, že NL. činy kriminální činy v Thajsku vyšly najevo z Van Laarhovena a že byl za to odsouzen, ne zvláště za situaci v kavárně, ale to ho nestaví zrovna do dobrého světla u Thajců.
Směrování těchto peněz bez prohlášení, nákup pozemků + domů prostřednictvím třetích stran, protože cizinci nesmí vlastnit thajský pozemek. Byla také nalezena zbraň, možná na Thajské jméno, ale muselo být také zkontrolováno, čí otisky jsou na ní?
Zkrátka pro mě nemusí sedět 20 let v thajské cele, ale není to ani nevinný blbec.
Vadí mi, že když se to stane nějakému bohatému člověku, najednou se v NL dostanou do akce všichni mediální a političtí přátelé. , o které se nepochybně v thajských věznicích nestarají další vinní a možná i nevinní lidé,
Zase nás známe!
Osobně si myslím, že Thajci to budou chápat jako zásah do svého právního procesu a to JVL určitě neprospěje
Davide H, konzultace na ministerské úrovni není nic! Pro to bylo vykonáno mnoho přípravné práce a toto je důležitý krok vpřed. S 'ne' nebo velkou nelibostí z thajské strany by Grapperhaus neodešel.
Rozhovor s Benem Botem dnes zveřejnil rtlnieuws.nl a potvrzuje důležitost ministrovy cesty. Jinak by nic neudělali a čekali na soudce v Thajsku; poté může být Van L v NL do šesti měsíců na základě smlouvy.
Pro ty, kteří chtějí zprávy z NL novin, zde je odkaz na článek v dnešním NRC https://www.nrc.nl/nieuws/2019/08/20/grapperhaus-naar-thailand-in-zaak-coffeeshophouder-ongenoegen-bij-om-a3970628#/next/2019/08/21/
Kdy Nizozemsko pošle ministra financí do Thajska na schůzku s jeho thajským protějškem.
Mohou dohnat placení dvojí daně z našich důchodů AOW a ABP?
Mnoho holandských penzijních boxů je s tím lépe obslouženo.
Strach, že se to nikdy nestane, není tak důležitý jako v případu van Laarhovena.
Jan Beute.
Je smutné vidět, že mnoho lidí zde v TB Van Laarhoven považuje za vážného zločince, který si svůj trest v Thajsku zasloužil. Těžko si dovedu představit, že existují lidé, kteří přejí pobyt v thajském žaláři někomu jinému, tím spíše, že se jedná pouze o dosud neprokázaný případ daňových úniků.
Pokud by nizozemský stát nejprve začal zatýkat naše přátele z bank, byl by to dobrý začátek, místo toho, abychom kádrovali starého nemocného muže a jeho ženu.
Banky jsou největší zločinci na této planetě, okrádají dohromady miliardy a na léta nás uvrhly do recese. Nevidím žádné zatčení, pouze pokuty ve výši pouhých několika procent jejich kořisti.
První výrobce automobilů (Německo) byl konečně také zatčen a první pedo-kardinál (Austrálie), takže přichází trochu akce, ale jde to pomalu, je jasné, proč se mi to zdá, ELITA! síť starých dobrých chlapů, několik jich bylo obětováno, aby udrželi mír.
K hašiši bych rád řekl (sám ho nepoužívám) zatím není znám 1 případ někoho, kdo zemřel po kouření hašiše, ani při dlouhodobém užívání nejsou žádné oběti, to absolutně není totéž jako závislý na cracku nebo narkoman heroinu, jak by si někteří zdejší čtenáři mohli myslet.
Nechápu tedy nenávist některých lidí vůči Van Laarhovenovi zde na blogu. Na světě je už tolik nenávisti a bídy, tak proč být tak zlý?
Mimochodem, Die Grapperhaus je také velmi nespolehlivé téma, kdo sleduje zprávy, ví, co tím myslím, takže kvůli aféře udavačů a zásahu proti novinářům. Ale komu se dá věřit? Raději si dám pivo s van Laarhovenem než s panem Grapperhausem.
KhunKarel
Khun Karle, skoro bych s tebou šel na pivo, ale bohužel ti uniká pointa, co se Van L týče.
Van L si legálně vydělal peníze v Nizozemsku prodejem konopí. A také velké vydělané peníze, ale dodnes se stále neprokázalo, že došlo k podvodu.
Ale koupil nemovitost v Thajsku se zisky z drog. Tomu se v Thajsku říká praní špinavých peněz z drog. Praní špinavých peněz neznamená, že peníze jsou/byly černé. Van Dale říká, že praní špinavých peněz je, cituji, „legální investování a investování (černé peníze)“. V Thajsku je investování peněz vydělaných drogami trestné. I když to bylo legálně vydělané v jiné zemi.
Tvrdí to nejméně dva soudci v Thajsku a je to mezinárodně akceptováno; NL má také legislativu, která trestá pedosexuály, kteří jsou v zahraničí… v NL za to. A nezapomeňte na strýčka Sama s jeho „národní bezpečností“... Doufám, že thajský kasační soudce si myslí opak, ale to by mohlo být marné...
První soudní spor byl veden mimořádně neobratně. Na jednoduché otázky od soudce nebyla žádná odpověď, ale co chcete od právníka, který přijede do Nizozemska a řekne 'Přivezl jsem s sebou Bangkok Post, takže soudce vidí, že jsem tu skutečně byl...' . Nešikovnost v celé své kráse, zatímco Van L si může/mohl dovolit ty nejlepší právníky.
Van L si také mohl zaplatit nejlepší poradce, ale rozhodl se jít do Thajska. Zpětný pohled... ale zpětný pohled je příliš snadný.
Bohužel si myslíte, že abyste vysvětlili svůj příběh (ano, který příběh vlastně…), měli byste dát bankám červenou kartu a také Grapperhausovi. A kardinálové. Banky a pedos, trochu levné, Khun Karel.
Grapperhaus je ministrem a jak dnes píše Ben Bot, ministr létá do Thajska jen když je o čem vyjednávat. Úředníci na obou stranách tedy něco sežvýkali a brzy, po vzájemných zdvořilostech a novinářské chvíli, obě strany podepíší dohodu, ve které se kromě mnoha blabla uvádí, že uvěznění Van L a jeho manželky skončí a že budou podmínky mohou jít do NL. Pak může vypršet platnost všech Van Lových nároků na jeho zabavené miliony v Thajsku a on se může v Nizozemsku bránit proti dosud nepodané obžalobě….
Za 20 let tento selhávající státní úředník z Van Delft tiše obdrží svou „zaslouženou“ stuhu a za 40 let si nikdo nebude pamatovat, kdo byl Van L. Můžeme se bát, ale L je také jen smítko v historii. Ale to místo přece patří do poldru a ne do thajského vepřína.
Celkově vzato je ironické, že Grappenhaus, ministr, který chce méně festivalů v Nizozemsku, aby omezil užívání drog, jede osobně do Thajska osvobodit drogového barona z vězení... 😉
Možná vám to uniklo, ale naše demokraticky zvolená Sněmovna reprezentantů vyzvala ministra, aby přijal opatření, načež slíbil, že se zaváže k přesunu do Nizozemska.
Pěkné a snadné to zahrát na člověka.
Milá Cornelis, jinak stačí vyhledat slovo 'ironie' v libovolném slovníku a pro vaši informaci má určitý význam i ten přiložený mrkací smajlík.
Stále se divím, že přichází samotný Grapperhaus.
Velvyslanec to mohl udělat tak jako tak. Znamená to, že ambasáda v tom nemá žádnou funkci? Vzhledem ke všem reakcím, které jsou zde napsány, se má za to, že van lahoven byl nespravedlivě uvězněn.
Ale jednou ve vězení se vězně zeptejte, jestli jsou vinni. Většina odpoví, že jsou nevinní a nespravedlivě uvězněni.
Pokud jsou Thajci rozumní, prostě toho muže drží. Před pár lety někoho pustili do Holandska. Byl vězněn 9 let. Neznám délku věty. Jeho trest ale ještě neskončil. Když dorazil do Nizozemska, mohl se okamžitě vrátit domů, protože za což byl v Thajsku odsouzen, trest v Nizozemsku byl mnohem nižší, kratší než 9 let. Nemyslím si, že by to bylo vůči Thajcům neuctivé. To bylo ve zprávách v Nizozemsku. Aby lidé nekřičeli: "kde je zdroj?" Doporučuji googlit.
S rostoucím úžasem jsem viděl počet odpovědí a většinu z nich přečetl…
Nebo bude konec světa!
Jen proto, že drogový zločinec, podvodník, daňový podvodník a pračka špinavých peněz je v thajském vězení. A pak pošleme MINISTRA, aby to vyřešil? Neuvěřitelný.
Žádost o právní pomoc byla jednou odeslána do Thajska, protože van Laarhoven byl podezřelý z řady temných věcí. Termín podezřelý je zde tedy plně namístě.
Předpokládám, že většině čtenářů a pisatelů na tomto bloku nikdy nebyla zaslána žádost o právní pomoc? Proč? Protože nejsme podezřelí z pochybných obchodů…
Je thajským rozhodnutím, že thajská policie sama zasáhla a zkontrolovala ho. A ne neprávem. V jeho domech se našly drogy, zbraně a drahá auta a nemohl dokázat, jak peníze do Thajska přivezl. Takže to bylo nelegálně přivezeno do Thajska a zde vypráno. A to je v Thajsku velký zločin, který nemá nic společného s tím, jak vydělal své miliony, ale s tím, jak sem všechny své peníze nelegálně přivezl a propral je.
Následně byl odsouzen v Thajsku! Správně!
Je pro mě nepochopitelné, že je tento případ tak nafouknutý.
Kdo si spálí hýždě, musí sedět na puchýře. Tak to prostě je.
V thajských věznicích je téměř 20 Nizozemců. Bude kolem toho také takový povyk a pošleme kvůli tomu do Thajska i ministra nebo státního tajemníka? Takže ne!
Mohou prostě hnít v thajské cele…
A van Laarhoven se staví do role oběti, podporovaný médii a mnoha jeho přáteli a sympatizanty, také zde na tomto blogu…
A pro něj je učiněna výjimka a posíláme jednoho z nejvyšších vládních úředníků…!
S velkým překvapením jsem si přečetl mnoho komentářů zde na tomto blogu a na vlastní uši
Samozřejmě, že celá návštěva je pro ministra zcela předvařená a dokonce má z nějakého důvodu schůzku s premiérem Thajska! Ale také vědí, že si nikdy nebude muset odsedět svých 20 let v NL, k nimž byl odsouzen. Otázkou tedy je, jak se k tomu postaví thajská vláda.
Ale jsem přesvědčen, že NL nepošle ministra, aby se vrátil s prázdnou…
To by byla velká ztráta tváře pro nizozemskou vládu a Sněmovnu reprezentantů, které na tom trvaly... a zjevně nemají žádné zábrany utratit tisíce eur za tuto ministerskou cestu za propuštění někoho, kdo se v Thajsku dopustil závažného zločinu.
Děkuji za Alexovu odpověď. Velmi přízemní a realistický přístup.
Ti, kteří pociťují takovou lítost nad panem Van L. a vyjadřují svou solidaritu s (nmm pokryteckým a hysterickým) hlukem proti takzvané nespravedlnosti, která se mu stala, by se měli dobře podívat na sebe a pokusit se rozlišovat mezi dobrem a zlem ( naštvaný).
To, že ministr Grapperhaus jede do Thajska, aby udělal maximum pro obyčejného zločince, souvisí s tím, že mu chce lichotit určité kruhy.
V každém případě lidé, kteří si myslí, že pan Van L. je nevinný a milý člověk, nepatří do okruhu mých přátel.
Nizozemská vláda může lépe věnovat svou energii a pozornost problémům, které mají slušní Nizozemci s thajskými vízovými pravidly a bankovními blokádami kvůli držení účtu v Thajsku.
Děkuji Joe za odpověď.
Do okruhu mých přátel také nechci počítat některé lidi, kteří zobrazují vše překroucené a brání vL „ohněm a mečem“…
Nikdy nebyla podána žádost o vydání, ale byla podána žádost o právní pomoc, což se děje pouze v případě, že je někdo podezřelý... Tak to je jasné!
Alexi, tvoje znalosti případu jsou slabé.
Stačí si přečíst verdikt prvního soudního případu, soudce dokázal přesně zjistit, jaké částky, kdy a jak byly zaúčtovány do Thajska a běžným bankovním převodem. Není na tom nic tajemného.
Drahá auta nazýváte trestným činem, ale v thajském právu to nečtu. Drogy a zbraň v domě: o tom informoval thajský tisk a vy to považujete za samozřejmost. Van L za to nebyl odsouzen, možná jeho manželka ano.
Vynesete tvrdý rozsudek ombudsmana; návštěvu ministra vnímáte jako triviální okolnost. No, to nic není! Dnes jsem viděl Grapperhause v televizi po jeho konzultaci na nejvyšší thajské úrovni a jeho prohlášení bylo jasné: ne roky, možná ne měsíce. Tímto může být konečně napraveno nesprávné jednání státního zastupitelství v Nizozemsku.
Ale … v NL je více než 400 kaváren, které prodávají konopí. Pokud majitelé nebo zaměstnanci investují vydělané peníze v Thajsku, dostaneme další případ. Doufám, že to ministerstvo zahraničních věcí dá na své stránky jako varování. A nejen pro Thajsko…
na tvé znalosti souboru není nic špatného, Eriku, ale bohužel v důsledku toho nejsi vítán na kávu u Alexe a Joopa. 🙁
Myslím, že jsou majitelé kaváren, kteří si už ani netroufají jet na dovolenou do Thajska.
Náhodou znám někoho, kdo měl v minulosti kavárnu a ani on si netroufá do Thajska. Než se nadějete, jste v těchto zemích šéfem. „lepší bezpečí než lítost“, jak říkáme.
Výhodou celé této záležitosti je, že vysílá (jasný?) signál thajské vládě, že v demokracii musí zvolená vláda dělat to, co rozhodne většina parlamentu. A že vláda přijímá rozsudek nestranné organizace.
Každá nevýhoda má svou výhodu.
Ale nechápu, že ministra Grapperhause přijal i premiér Prayut. Ruth byla nml. není na tomto jednání přítomen. Pak by vás také mohl přijmout muž (X), který to má v těchto dnech opravdu pod kontrolou.
Grapperhaus může v Bangkoku ukázat, co dokáže
praní špinavých peněz
Komentář
Verze tohoto článku se také objevila v NRC Handelsblad z 23. srpna 2019
Ministr Grapperhaus (CDA, spravedlnost) je ke zjevnému zděšení státního zastupitelství v Bredě na diplomatické misi do Bangkoku. Chce tam povolení, aby mohl nizozemský vězeň pokračovat ve výkonu trestu v Nizozemsku. Důvodem byla usvědčující zpráva národního ombudsmana o způsobu, jakým byli tento majitel brabantské kavárny a jeho thajská manželka vehnáni Nizozemskem do rukou thajské justice. Důsledky byly nepřiměřené, vysvětlení OM „nevěrohodné“. A celý průběh věcí je „nedbalý“. Státní zastupitelství to jednoduše zarámovalo do rámce svého vlastního vyšetřování, v němž bylo dosaženo příliš malého pokroku. Pár dostal tresty odnětí svobody ve výši 103 a 18 let, z nichž si musí odpykat 20 a 12 let.
Samo o sobě je dobře, že se Haag na nejvyšší politické úrovni zajímá o osud nizozemských vězňů v zahraničí. Mohla by to dělat i častěji – Grapperhaus vytváří precedens s touto misí, v jejímž případě tvořila jádro nizozemská justiční chyba. Grapperhaus svým posláním vychází vstříc i výslovnému přání Sněmovny reprezentantů.
Policisté z Breda to však považují za „politické vměšování“ do jednotlivého trestního případu. Ostatně hlavní podezřelý je spolu s dalšími v Nizozemsku stále podezřelý z praní špinavých peněz, daňových úniků a členství ve zločinecké organizaci. Grapperhaus by s nimi mohl ohrozit vyrovnání minimálně 20 milionů eur. A propadnutím nátlakových prostředků, které má státní zástupce – jejich zadržení – čistě z humanitárních důvodů. Zda se chce ministr držet stranou, dokud nedostane těch 20 milionů. Otázka tedy zní: může stát skutečně použít cizí trest odnětí svobody stanovený manipulací k tomu, aby si zde vykoupil trestní stíhání? To je nečestná hra následovaná vydíráním. Zhoršuje dřívější omyl státního zastupitelství, protože stát chce nyní profitovat z dříve zavrženíhodného chování.
Týká se to i vztahu ministra a státního zastupitelství. Je státní zastupitelství součástí nezávislého soudnictví, nad nímž má ministr pouze rozpočtové slovo? Nebo zvláštní výkonná organizace pod demokratickou kontrolou, s ministrem, který může dávat obecné pokyny. A v jednotlivých případech může zasáhnout i právně, přičemž všechny druhy právních záruk musí zabránit politickému vměšování. Tato síla skutečně existuje, ale používá se jen zřídka, pokud vůbec. Grapperhausovo poslání je proto ústavně a politicky choulostivé.
Nespokojenost pochází z pracoviště, státního zastupitelství v Bredě, které mimochodem po rozruchu rychle oznámilo, že se mu vůbec „nelíbí“, navzdory tomu, „co tvrdí některá média“. Skutečnost, že předseda Rady generálních prokurátorů rovněž mlčel, naznačuje, že tato otázka byla rychle utlumena. Debata o tom, jak nezávislá je nebo by měla být státní zastupitelství, je vždy zajímavá, ale potřebuje lepší důvod, než je tento. Grapperhaus je zde silnější a funguje také v rámci zákona. Po ostrém rozsudku veřejného ochránce práv se dal od státního zastupitelství očekávat skromnější přístup. Bylo to tedy narychlo splněno. Grapperhaus nyní může v Bangkoku ukázat, čeho dokáže.
Zdroj: https://www.nrc.nl/nieuws/2019/08/23/grapperhaus-mag-laten-zien-wat-hij-in-bangkok-kan-bereiken-a3970883