Welkom by Thailandblog.nl
Met 275.000 XNUMX besoeke per maand is Thailandblog die grootste Thailand-gemeenskap in Nederland en België.
Teken in vir ons gratis e-pos nuusbrief en bly op hoogte!
nuusbrief
Taalinstelling
Beoordeel Thaise baht
Borg
Jongste opmerkings
- Rob V.: Ek sou amper dink dat byna alle Westerse skrywers wat 'n roman skryf met Thailand as 'n omgewing, almal dieselfde intrige het
- Rudolf: Aanhaling: Wat is die huidige geraamde koste om 'n huis per m² te bou. Dit hang net af van watter soort vereistes jy voldoen
- Johnny B.G: In die 50's-80's/90's het Hollandse gereeld verboude voedsel ook gif bevat en tog is daar 20% bejaardes in Nederland en dit is ook die geval in TH
- Johnny B.G: Die tolk baseer hom op 'n aantal bronne, maar daar is natuurlik veel meer daaraan. In Isaan sedert 50-60 jaar gelede r
- Rob: Ek bly gemiddeld 6 tot 8 maande per jaar in Thailand en geniet elke dag die kos daar. Mense sal my nooit, ooit, ooit vertel nie
- Eric Kuypers: Robert, weet jy hoe groot die Isaan is? Sê NL drie keer, so dit maak sin as jy 'n bietjie rigting gee soos die pro
- RonnyLatYa: Ja, ek sê dat Kanchanaburi net 'n voorbeeld is en dat jy dit kan verander. Jy kan dit ook op die webblad self doen en dan sien
- william-korat: In die droë tydperk is die lyn onderkant Bangkok en laer en oos daarvan tot net bokant Khao Yai Nasionale Park
- Eric Kuypers: As jy die opdragreël verander, soos https://www.iqair.com/thailand/nong-khai, sal jy 'n ander stad of streek kry. Maar jy
- Cornelis: Wel, GeertP, ek is absoluut nie 'n 'Brusselspruit ondersteuner' of DIE Rooi Brand verslaafde nie, maar dit beteken nie dat ek nie van die Thaise kookkuns hou nie.
- Rudolf: Dit hang af waarna jy in Thailand soek, maar om eerlik te wees, het jy nie veel keuse nie, dink ek nie. Die groot stede val uitmekaar
- RonnyLatYa: Kyk ook hierna. https://www.iqair.com/thailand/kanchanaburi Blaai ook 'n bietjie af en hulle sal jou ook 'n verduideliking gee
- Peter (redakteur): Ek geniet ook die Thaise kos en ja, die prys is baie aantreklik. Maar dis net 'n feit dat Thaise boere ongelooflik is
- Jack: Dit is die beste om in die tydperk November tot Februarie te gaan. Iemand met asma moet absoluut nie van Maart tot Mei hierheen kom nie
- GeertP: Beste Ronald, ek stem heeltemal saam met jou storie, ek geniet ook elke dag Thaise kookkuns en selfs na 45 jaar van Thai
Borg
Bangkok weer
Spyskaart
rekords
onderwerpe
- Achtergrond
- aktiwiteite
- Advertensie
- dagboek
- Belastingvraag
- België vraag
- Besienswaardighede
- Bisar
- Boeddhisme
- Boekresensies
- Kolom
- Corona krisis
- kultuur
- Dagboek
- Uitgaan
- Die week van
- dossier
- Om te duik
- Ekonomieë
- 'n Dag in die lewe van ....
- Eilande
- Kos en drank
- Gebeurtenisse en feeste
- Uitgewekenes en afgetredenes
- AOW
- Motorversekering
- Bankwese
- Belasting in Nederland
- Thailand belasting
- Belgiese ambassade
- Belgiese belastingowerhede
- Bewys van lewe
- DigiD
- Emigreer
- Om 'n huis te huur
- Koop 'n huis
- In memoriam
- Inkomste staat
- Koninklike dag
- Lewenskoste
- Nederlandse ambassade
- Nederlandse regering
- Nederlandse Vereniging
- Nuus
- Heengaan
- Paspoort
- Pensioen
- Bestuurslisensie
- Verspreidings
- Verkiesings
- Versekering in die algemeen
- Sien
- werk
- Hospitaal
- Gesondheidsversekering
- Flora en fauna
- Foto van die week
- Gadgets
- Geld en finansies
- geskiedenis
- Gesondheid
- Liefdadigheidsorganisasies
- Hotels
- Kyk na huise
- Is aan
- Khan Peter
- Koh Mook
- Koning Bhumibol
- Woon in Thailand
- Leser Voorlegging
- Leser oproep
- Leserswenke
- Lesersvraag
- Samelewing
- markplek
- Mediese toerisme
- Milieu
- Naglewe
- Nuus uit Nederland en België
- Nuus uit Thailand
- Entrepreneurs en maatskappye
- onderwys
- Ondersoek
- Ontdek Thailand
- Opinie
- Merkwaardig
- Om tot aksie op te roep
- Oorstromings 2011
- Oorstromings 2012
- Oorstromings 2013
- Oorstromings 2014
- Hiberneer
- Politiek
- Poll
- Reisverhale
- Om te reis
- verhoudings
- shoppen
- social media
- Spa & welstand
- Sport
- stede
- Verklaring van die week
- Strande
- Taal
- Tekoop
- TEV prosedure
- Thailand in die algemeen
- Thailand met kinders
- Thai wenke
- Thaise massering
- Toerisme
- Gaan uit
- Geldeenheid - Thaise baht
- Van die redaksie
- Eiendom
- Verkeer en vervoer
- Visa kort verblyf
- Visum vir lang verblyf
- Visa vraag
- Vliegkaartjies
- Vraag van die week
- Weer en klimaat
Borg
Disclaimer vertalings
Thailandblog gebruik masjienvertalings in verskeie tale. Gebruik van vertaalde inligting is op eie risiko. Ons is nie verantwoordelik vir foute in vertalings nie.
Lees ons volledige hier Disclaimer.
Koningskap
© Kopiereg Thailandblog 2024. Alle regte voorbehou. Tensy anders vermeld, berus alle regte op inligting (teks, beeld, klank, video, ens.) wat jy op hierdie webwerf vind by Thailandblog.nl en sy skrywers (bloggers).
Gehele of gedeeltelike oorname, plasing op ander webwerwe, reproduksie op enige ander manier en/of kommersiële gebruik van hierdie inligting word nie toegelaat nie, tensy uitdruklike skriftelike toestemming deur Thailandblog verleen is.
Skakel en verwysing na die bladsye op hierdie webwerf word toegelaat.
What is This » Lesersvraag » M-verklaringsvorm van die belastingowerhede: berekening van inkomste wat behou moet word?
M-verklaringsvorm van die belastingowerhede: berekening van inkomste wat behou moet word?
gepos in Lesersvraag
Tags: belasting, Belastingdienst, Bewaar inkomste, Emigrasie, M verklaring
Geagte lesers,
Weens emigrasie na Thailand in 2018 het ek 'n M-verklaringsvorm van die belastingowerhede in Nederland ontvang. By vraag 65 (van 'n totaal van 83 vrae op 58 bladsye!) moet die inkomste wat bewaar moet word, ingeskryf word (verpligtend in geval van emigrasie).
Vir vraag 65a is dit die waarde van die opgehoopte pensioenregte ten tyde van emigrasie (indien belasbaar in Nederland) of die totaal van die bydraes wat teruggehou word (indien belasbaar in die land van verblyf). Die verduidelikende notas by die M-vorm meld wel wat voltooi moet word, maar gee geen aanduiding van hoe om hierdie inligting te bekom nie.
Selfs voor ek in 2018 na Thailand emigreer, ontvang ek 'n pensioen van 2 pensioenfondse (ABP en PFZW), maar ek kan nie hierdie inligting vind in die oorsigte wat ek van hierdie pensioenfondse ontvang het nie.
My vraag is: waar kan ek hierdie inligting vind of hoe kan ek bereken dat hierdie inkomste behou word?
Groet,
Gerard
Ek het sopas daardie inligting van die versekeraar aangevra.
Hulle weet alles hiervan, want emigrasie is meer algemeen.
Hierdie inligting word deur jou pensioenfonds verskaf. Jy moet dit by hulle aanvra. Dit kan 'n rukkie neem. In my geval moes ek 4 weke wag daarvoor
Jy moet hulle bel of e-pos en hulle sal dit vir jou bereken. Ek het ook verlede jaar permanent verhuis en moes dit ook versoek.
Ek dink jy kan die belastingfoon bel hiervoor, dit is hulle wat jou vra en kan dus ook vir jou sê hoe om uit te vind.
Ek het dieselfde vraag. Ek het alle ABP-dokumente gehou en kan nie vind wat die opgehoopte pensioenooreenkomste is nie. So jy moet waarskynlik daardie inligting van die pensioenverskaffer aanvra. Die M-vorm is inderdaad uiters gedetailleerd en kompleks.
Dit moet van die pensioenfondse aangevra word.
Ek het wel inligting uit die jaarlikse oorsigte vir daardie vraag ingevul, maar ek het ook genoem dat belasting mettertyd in Thailand op die latere pensioen betaal sal word. Ek kan ook my Thai-belastinginligting as 'n aanhangsel stuur. Dit was omdat ek redelik vroeg in die jaar 2015 geëmigreer het en dus reeds in daardie jaar aan Thai belasting onderhewig was !!!
Beste Timker,
Ek wil graag met jou in aanraking kom oor 'n paar vrae rakende aansoek om 'n belastingnommer, Tin, in Thailand.
Kan jy dalk vir my wenke gee??
Ek het ook 'n rukkie na Thailand geëmigreer, vandaar.
hier is my e-pos adres: [e-pos beskerm]
Jy sal nie die nodige inligting vind in die oorsigte wat jy van die ABP of PFZW ontvang het nie, soos jou Uniform Pensioenoorsig, Gerard.
Die nodige inligting is ook dikwels moeilik om van jou pensioenfonds te bekom. Ingevolge die uitspraak van die Hooggeregshof van 14 Julie 2017 (ECLI:NL:HR:2017:1324), gaan dit om aansprake en bydraes ingevolge 'n pensioenskema wat na 15 Julie 2009 ingevolge Artikel 3:81 van die 2001-inkomste gebruik is. Belastingwet word nie as lone gereken nie en word dus belasting vergemaklik. Alles voor dit is dus nie ingesluit by die inkomste wat gekonsolideer moet word nie.
Wat u ABP-pensioen betref, moet u uself afvra of hierdie pensioen binne 'n staatsposisie opgeloop is, noudat ek lees dat u benewens hierdie pensioen ook 'n pensioen van PFZW geniet. Daar is ook private gesondheidsorginstellings wat by die ABP geaffilieer is. So 'n pensioen val onder Artikel 18 van die Dubbelbelastingverdrag wat tussen Nederland en Thailand gesluit is en word in Thailand belas op grond van hierdie Artikel.
Ek het nou ongeveer 20 Model-M-opgawes en voer gewoonlik geen inkomste in wat behou moet word nie. In baie gevalle doen die Belasting- en Doeane-administrasie nie navraag oor hierdie inkomste nie. As sy dit wel vir jou doen, het jy nog genoeg tyd om die nodige inligting van jou pensioenadministrateurs aan te vra. Maar let op die datum van 15 Julie 2009!
Terloops, die vraag na die inkomste wat bewaar moet word, is nie regtig opwindend nie. Indien jy nie ’n “verbode handeling” verrig nie, sal die aanslag wat op grond van hierdie inkomste opgelê word na 10 jaar kwytgeskeld word. Deur so 'n wet behoort jy die kommutasie van jou pensioen te verstaan. Jy sal dit egter nie kan doen nie, want geen pensioenverskaffer sal hiermee saamwerk nie, aangesien dit strydig is met die Pensioenwet.
Die inkomste wat “gekonsolideer” moet word waarna in die tweede paragraaf verwys word, moet natuurlik die inkomste wees wat “behou” moet word.
Beste Lammert, as jy nie enige inkomste invul wat behou moet word nie, wat gaan die Belasting- en Doeane-administrasie met die opgawe doen, as 'n opvolg? Ek val self onder die skema van 15 Julie 2009 wat jy genoem het, dit wil sê al my pensioen is voor daardie datum opgeloop en daarom het ek niks ingeskryf nie. Nadat ek my M-vorm ingedien het, bly dit egter redelik stil by die Belastingowerhede. Terloops, ek het nog nie 'n pensioenvoordeel nie, maar ek kan dit laat begin wanneer ek wil, al wag ek net 9 jaar hiervoor, so ek kan kies wanneer ek wil hê my pensioen moet begin.
In een geval stuur die Belasting- en Doeane-administrasie 'n versoek om steeds 'n belastingopgawe in te dien van die inkomste wat bewaar moet word, en in 'n ander geval reageer hy nie. Terloops, ek het die indruk dat die Belasting- en Doeane-administrasie 'n bietjie kwaaier is na die uitspraak van die Hooggeregshof.
Vir jou is die saak baie eenvoudig: jy voer € 0 in as inkomste om te bewaar.
As jy vanjaar ’n belastingopgawe ingedien het deur die Model-M te gebruik, hoef jy nie op ’n (voorlopige) aanslag voor Oktober/November te reken nie. Die Belasting- en Doeane-administrasie is nou ten volle besig met die voltooiing van die elektroniese opgawes wat voor 1 April ingedien is om sy verbintenis na te kom om 'n antwoord voor 1 Julie volgende te verskaf.
Maak 'n behoorlike berekening van die verwagte uitkoms van die uitslag van jou belastingopgawe en vergelyk dit met die (voorlopige) aanslag wat daarna ontvang sal word. Ek het nog nie ervaar dat 'n M-vorm in een slag deur die Belasting- en Doeane-administrasie/Kantoor in die buiteland korrek verwerk word nie. Afwykings met my berekeninge beloop dikwels € 2.000 5.000 tot € XNUMX XNUMX of selfs meer. Dit is egter net so dikwels tot voordeel as tot nadeel van die belastingbetaler.
Baie dankie vir die reaksie.
ABP is vir staatsamptenare, dan val die belasting op Nederland en jy versoek jou opgehoopte bates van hulle.
PFWZ is privaat, dus die belasting val op Thailand. Hiervoor benodig jy die premies wat deur die werkgewer en werknemer betaal word. Watter maatskappy dit egter stoor en/of die pensioenorganisasie sal nie of sal nie die premie wat die werkgewer betaal, kan verskaf nie, deels omdat die data te oud is. Ja, wat moet jy op jou M-vorm aandui as jy geen inligting van die pensioenverskaffer of werkgewer(s) ontvang oor premies betaal nie.
'n ABP-pensioen is nie in alle gevalle 'n pensioen wat uit 'n staatsposisie, Ger-Korat, verkry word nie. As jy vir 'n openbare maatskappy gewerk het, word jou ABP-pensioen in Thailand belas (Artikel 18 van die Verdrag). Dink byvoorbeeld aan die ou munisipale gasmaatskappye.
Ons weet ook van die sogenaamde hibriede pensioene, waardeur 'n aanvanklike staatsdiens daarna geprivatiseer is. Maar baie private instellings is ook lede van die ABP. Jy moet veral aan private onderwys- en gesondheidsorginstellings dink. As jy byvoorbeeld vir 'n openbare en 'n spesiale laer/laerskool gewerk het, moet die ABP-pensioen in 'n staats- en 'n private pensioen verdeel word.
Ek het 6 pensioenfondse, ek het die inligting van almal ontvang binne drie weke na my aansoek. so dit is nie so moeilik nie.
Het jou 6 pensioenfondse ook die uitspraak van die Hooggeregshof wat ek vroeër genoem het, Han, in ag geneem?
Met ander woorde, het hulle die bydraes eers ná 15 Julie 2009 aan jou deurgegee? Dit is dikwels waar die grootste probleem lê. Indien nie, is u beskermende aanslag op 'n te hoë bedrag vasgestel.
As ek na die bedrae kyk, dink ek nie, ek is 'n nitwit op hierdie gebied en het dit uitgekontrakteer. Ek het net as 'n kanaal gewerk. Het dit so 'n maand gelede deurgegee en het geen kommentaar terug gehad nie.
Probeer kyk na die teks van wat die Belasting- en Doeane-administrasie vra. As jy, soos ek, 'n maatskappypensioen(e) ontvang en in Thailand, 'n verdragland woon, hoef jy nie die opgehoopte pensioenbates te vermeld soos deur die pensioenfonds gestel nie (dit sal redelik eenvoudig wees), maar die premies wat betaal is. , van jouself as werknemer en van jou werkgewer(s). Probeer dit nou by 'n pensioenfonds aanvra. Lammert de Haan kan dalk verduidelik hoe hy die premies aanvra want ek merk dat pensioenfondse dit nie verskaf nie of verwys na werkgewers wat terugverwys na die pensioenfondse. So ek dink wat die Belasting- en Doeane-administrasie vra, met vermelding van die premies wat vir pensioene betaal word, kan nie gedoen word nie.
Soos ek in my antwoord op Gerard se vraag aangedui het, is dit dikwels moeilik om die korrekte inligting by 'n pensioenverskaffer te bekom. Wat die woonplek in Thailand betref, gaan dit inderdaad oor die bydraes wat na 15 Julie 2009 gemaak is, wat gelei het tot die terughouding van 'n laer betaalstaatbelasting. Dit gaan oor beide die werknemer en die werkgewer se deel. Sien my reaksie op Han se plasing.
Dit is myns insiens pensioene en annuïteite wat nog nie uitbetaal is nie.
As jy reeds die pensioenvoordele ontvang, is daar aan die regulasies voldoen en is daar geen inkomste om terug te hou nie.
As jy inkomste het om te bewaar, kan jy aansoek doen om ontslag sodra die voordele begin het.
Of na 10 jaar.
Liewe Albert,
Dit mis die punt heeltemal. As jy emigreer terwyl jy reeds afgetree is, sal jy inderdaad met 'n beskermende assessering te doen kry. En wat ’n annuïteitsuitbetaling betref, gaan dit ’n stap verder as die Hooggeregshof se beslissing wat ek vroeër genoem het ten opsigte van ’n pensioenuitbetaling. Die insluiting van negatiewe uitgawes by emigrasie ten opsigte van 'n annuïteitseis in 'n beskermende aanslag word toegelaat in soverre die betrokke uitgawes in die tydperk vanaf 1 Januarie 1992 tot 1 Januarie 2001 of in die tydperk na 15 Julie 2009 aangegaan is.
Jy is reg, dit was al 11 jaar gelede.
Dit het toe betrekking op die hersiene rente gehef op annuïteit + pensioen.
“Op grond van die oorgangswet van die Inkomstebelastingwet 1964
die bepalings van die hersiene rente is nie van toepassing op pre-Brede-Herwaardasie annuïteite nie
(Art. I, deel O, Implementeringswet Inkomstebelastingwet 2001 in samewerking met art. 75 Inkomstebelastingwet 1964).”
Dis reg, Albert. Geen beskermende aanslag met hersiene rente kan vir voor-Brede-Herwaardasie-annuïteite opgelê word nie. Aflossing hiervan, wat 'n mens dikwels gedwing word om te doen wanneer jy in die buiteland woon, is nie 'n verbode daad nie.
Met betrekking tot pensioenaanwas, het ek 'n skandering van die oorsig van my drie pensioenversekeraars vanaf mijnpensioenoverzicht.nl gestuur. Dit is aanvaar. So miskien is dit 'n idee om dit te doen.
Terloops, ek het gedink die M-vorm is 'n draak van 'n vorm, nie die minste nie omdat ek die toon van beide die vorm en die verduidelikende aantekeninge uiters onvriendelik gevind het, om dit sagkens te stel. Boonop het ek die uitleg onduidelik gevind en die druk baie vaag. Ek het dit ook in 'n meegaande brief aangedui, maar, soos blykbaar gebruiklik is, geen antwoord gekry nie.
Ongelukkig bevat die UPO nie die inligting wat nodig is om die inkomste wat behou moet word, te verklaar nie. Die inkomste wat op grond van hierdie oorsig bewaar en dan deur middel van lewensverwagting bepaal moet word, sal lei tot 'n aanslag wat veels te hoog is.
As jy nie in die beroep is nie, is dit 'n onverstandige saak om self 'n verklaring deur middel van die M-vorm in te dien. Ek het nog nie ervaar dat 'n daaropvolgende (voorlopige) aanslag in een slag korrek bepaal is nie. Afwykings van € 2.000 5.000 tot € XNUMX XNUMX of selfs meer ten gunste of nadeel van die belastingbetaler is meer die reël as die uitsondering. En as jy nie self ’n behoorlike berekening van die verwagte uitkoms kan maak nie, sal jy gou te veel of te min belasting betaal. En as dit te veel is, is dit belangrik om 'n versoek vir hersiening van die voorlopige aanslag in te dien, met vermelding van die betwiste bedrag. Dien dan ook 'n versoek in vir uitstel van betaling van die betwiste bedrag.
Dankie vir die antwoorde op my vraag! Die reaksies van veral Lammert de Haan bevat nuttige inligting vir my.
Ek het my ABP-pensioen opgedoen deur my werkgewer, wat as 'n B3-instelling (openbare sektor werkgewer onder privaatreg) by die ABP geaffilieer was. My ABP-pensioen is dus belasbaar in die land van verblyf (Thailand) volgens die belastingverdrag tussen Nederland en Thailand en Nederland het geen reg op belasting nie. Gevolglik geld situasie 'P': "premies betaal indien Nederland geen reg het om belasting op die betaling en die enkelbedragbetaling te hef nie". So by vraag 65a moet ek die totaal van die premies wat van die werknemer teruggehou is na 15 Julie 2009 en die premies betaal deur die werkgewer as inkomste inskryf om te bewaar.
Ek het intussen 'n e-pos aan ABP gestuur via die kontakvorm op die ABP webwerf met die versoek om 'n oorsig te stuur van die premies wat betaal is (na 15-Jul-2009). Het byna onmiddellik 'n antwoord van die ABP ontvang:
“Ek het jou boodskap aan die Waarde-oordragafdeling aangestuur. Hulle sal jou versoek verwerk. Dit neem vier tot ses weke voor jy jou staat ontvang. Nadat ons die Belasting- en Doeane-administrasie hieroor gekontak het, het ons 'n ooreenkoms met hulle aangegaan dat jy 'n verlenging van die termyn by die Belasting- en Doeane-administrasie kan versoek. In daardie geval meld jy uitdruklik dat jy jou pensioen by ABP opgeloop het.”
Kortliks, die M-verklaringsvorm vra vir inligting wat jy nie het nie en dus nie kan invul nie, maar wat jy by die pensioenfonds moet aanvra, waarna dit tot 6 weke kan duur voordat jy 'n antwoord kry. Hoekom stel die Belasting- en Doeane-administrasie dit nie dadelik duidelik aan die begin van die verduideliking in plaas daarvan om dit eers duidelik te maak as jy dink jy het dit amper klaar ingevul nie? Na my mening sal dit selfs beter wees as die Belasting- en Doeane-administrasie self hierdie inligting by die betrokke pensioenfonds aanvra!
Ek het nog nie die PFZW gekontak nie. Ek wonder hoe lank dit hulle sal neem om die inligting te verskaf. Hierdie pensioen kom van my voormalige vrou deur middel van omskakeling. Ek het dus nooit self 'n premie vir hierdie pensioen betaal nie!
Ek het dit geniet om dit te doen, Gerard en ek is bly dit was vir jou van nut. Dit is ook die sterkpunt van Thailand Blog: as jy 'n vraag het, vra dit in die Blog en daar is altyd iemand wat goeie inligting kan verskaf.
Ek lees uit jou antwoord dat jy alles reg verstaan het.
Geniet dit om in Thailand te woon en as jy steeds probleme ondervind met die indiening van 'n belastingopgawe of met die afhandeling hiervan deur die Belastingowerhede / Buitelandse Kantoor, kontak my asseblief via: [e-pos beskerm]