Geagte lesers,

Aangesien die Thaise konsulaat in Amsterdam sedert 15 Augustus 2016 nie meer 'veelvuldige inskrywings'-visums' uitreik nie, het ek na die Thaise ambassade in Den Haag gereis om aansoek te doen vir 'n 'Nie-immigrant O meervoudige inskrywings'-visum.

Ek is ouer as 50 en selfstandig en in Amsterdam het ek altyd sonder enige probleme so 'n visum gekry. Ek moes net bewys dat ek genoeg finansiële hulpbronne het.

In Den Haag het mense egter ook vir bewyse van aftrede gevra. Aangesien ek nog nie afgetree het nie, kon ek nie so 'n verklaring verskaf nie en moes 'veelvuldige inskrywings' verander na 'een inskrywing' op die aansoekvorm.

Toe ek vir hulle sê dat ek nog nooit 'n 'bewys van aftrede' in Amsterdam hoef in te dien nie, is ek meegedeel dat die visumreëls in Amsterdam nie korrek toegepas is nie, wat beteken dat 'meervoudige toegang'-visums nie meer daar toegelaat word nie.

Groet,

Lars

70 antwoorde op "Leservoorlegging: 'Nie-immigrant O veelvuldige inskrywings'-visum by die Thaise ambassade in Den Haag"

  1. Wanneer sê op

    Baie vreemd.
    Wat presies behels bewys van aftrede? 'n Pensioenvoordeel soos AOW?
    Ek glo dit nie.
    Die aftree-ouderdom is om en by 65, mense wat vroeë aftrede neem, is dalk 'n bietjie vroeër, maar dit sal beteken dat enigiemand jonger as 65 nie meer hierdie visum sal kan kry nie.
    Ek vermoed dat dit die ambassade-werknemer se eie interpretasie is.

  2. RonnyLatPhrao sê op

    Wel, mense het die afgelope paar jaar oor die algemeen baie strenger geword.

    Alhoewel Thailand die ouderdom van 50 as 'n verwysingsouderdom gebruik om as afgetrede beskou te word (ook vir jaarlikse uitbreidings as "Afgetree"), is daar meer Thaise ambassades wat 'n ander ouderdom as verwysing gebruik.
    Daardie ouderdom is dan nader aan die aftree-ouderdom van die land waarin hulle geleë is.

    Ek dink oor die algemeen dat 60 jaar vir die meeste ambassades voldoende sal wees (dit kan ook meer wees), maar 'n mens kan ook bykomende bewys vra dat jy nie meer werk nie (bv. as 'n selfstandige persoon), of dat jy 'n pensioenvoordeel geniet vir diegene wat nog nie die amptelike aftree-ouderdom bereik het nie.

    Ook in België,
    Alhoewel die amptelike aftree-ouderdom 65 is, is daar ook mense wat vroeër aftree of wat in vroeë aftrede is (nou genoem werkloosheidstelsel met maatskappytoelaag).
    In België is dit dus nie genoeg om 50 jaar oud te wees om deur die ambassade/konsulaat as afgetree beskou te word nie.

    Dit is nog 'n reël wat by elke ambassade of konsulaat anders kan wees (al is hulle in dieselfde land).
    Dit maak dit nie duideliker nie.

    • willy vissermanne sê op

      In die konsulaat in Berchem (België) gee hulle nie meer nie-immigrant "o" nie, net vir iemand wat met 'n Thaise dame getroud is of kinders het.Ek is 65, ek het 800.000 6 bth in 'n Thai rekening, maar hulle het net gegee my nog 'n toeris meervoudige inskrywing (XNUMX maande) Kan ek dit ook laat omskakel na 'n verlenging van een jaar by immigrasie.

      • RonnyLatPhrao sê op

        Jy kon ook 'n nie-immigrant "O" Enkelinskrywing aangevra het. Blykbaar gee hulle dit steeds.

        Jy kan 'n toeristevisum laat omskakel na 'n nie-immigrant "O" visum by immigrasie.
        Koste 2000 Baht.
        U sal dan eers 90 dae ontvang, wat u dan op grond van Aftrede vir 'n jaar kan verleng.
        Gaan na immigrasie in Thailand. Hulle sal dan vir jou sê wanneer jy vir die omskakeling in aanmerking kom.

        • Cornelis sê op

          So werk dit inderdaad. Ek het in Februarie vertrek met 'n 90-dae enkeltoegangsvisum en het daarna 'n sogenaamde aftrede verlenging in Thailand ontvang - geldig vir een jaar. Wanneer u die aftree-uitbreiding verkry, kry u ook die keuse tussen enkel- en meervoudige inskrywing.

          • steven sê op

            'n Uitbreiding gebaseer op aftrede is net dit, 'n verlenging van verblyf, dit wil sê om jou verblyf te verleng. Jy het ook die keuse om 'n herbetredingspermit te koop of nie, sodat jy weer kan ingaan nadat jy Thailand verlaat het sonder om jou verlenging te verloor/ongeldig indien verblyf. Dit kan 'n enkele of meervoudige inskrywing wees.

      • George sê op

        Liewe Willy

        Jy sal eers jou toeristevisum moet laat omskep in 'n nie-immigrant O-visum by immigrasie, dan kan jy aansoek doen vir die jaar verlenging nadat jy jou nie-immigrant O-visum verkry het.

        groete George

    • Petervz sê op

      In die geval van die skrywer sou ek met 'n enkele inskrywing reis. Verleng die 90 dae by toetrede verder met 1 jaar by immigrasie gebaseer op 'n minimum van 50 jaar en 800,000 XNUMX in die bank, en dan 'n meervoudige herbetredingpermit.

      • RonnyLatPhrao sê op

        Inderdaad Peter, stem heeltemal saam.
        Net soos die meeste ander 50+ mense wat nou bekommerd is dat hulle nie meer Multiple Entry in Nederland sal kan kry nie.

        .

    • Dawid H. sê op

      Wat vroeë aftrede betref, hier is die skakel na die nuwe bepalings rakende... lang afwesighede word nou nie meer toegelaat nie, behalwe vir 'n paar vroeë voëls betyds..., dit is as gevolg van die verandering na werkloosheid met maatskappy toelae ... net 'n bietjie boelie van die regering daar. niemand het werk nie.
      Finansiële maatskappye het 'n oplossing hiervoor gevind, een bank het besluit dat in plaas daarvan om vroeë aftrede te betaal, hulle eenvoudig voortgaan om daardie werknemers in diens te neem, maar hulle hoef nie meer te kom werk nie ... sodat hulle op 'n lang verblyf in die buiteland kan gaan. ..

      http://www.tijd.be/netto/pensioen/Brugpensioen_niet_langer_vrijgeleide_voor_luilekkerleven.9808

      • RonnyLatPhrao sê op

        Dawid,

        Dit is natuurlik korrek, maar ek wou dit meer algemeen as voorbeeld hou, want dit is nie die taak van 'n buitelandse ambassade om dit te ondersoek nie.
        Net soos dit nie die taak van immigrasie is om dit in ag te neem wanneer ’n jaar verlenging op grond van “Afgetrede” toegestaan ​​word nie.

        Dit is die persoon self wat daardie verantwoordelikheid dra en moontlik vir die gevolge betaal.

        Maar jy is natuurlik reg oor die SWT.

  3. Jasper van Der Burgh sê op

    Dit is iets om dop te hou, maar dit is nie onverwags nie. In Engeland is hierdie toestand al vir baie jare die geval. Om die waarheid te sê, hulle doen nou niks anders as om die bestaande reëls strenger te interpreteer nie, dit is van bo af afgedwing, net soos byvoorbeeld dat toegang per land slegs twee keer per jaar met 'n visumvrystelling toegelaat word.
    Die alternatief is natuurlik 'n dubbele toeristevisum, wat by immigrasie met 1 maand op 'n slag verleng kan word.
    Die vraag wat oorbly, is wat bedoel word met bewys van aftrede. In my geval is ek byvoorbeeld gediskwalifiseer ná 'n ongeluk en leef ek van persoonlike beseringsvoordele. Of hierdie dokumentasie by die Thaise ambassade aanvaar word – mits ’n mens dit kan lees – is die vraag.

  4. Peter sê op

    Ek het ook hierdie week die Thaise ambassade bygewoon en uitstekende advies ontvang
    'n visum vir 1 jaar ontvang en op die laaste dag kry jy nog 3 maande, maksimum 15 maande

    • Lars sê op

      Peter, dit is vir jou baie aangenaam, maar jou situasie verskil ongetwyfeld van myne (oor 50, nog nie afgetree nie). Jy is waarskynlik afgetree en kon dit waarskynlik by die ambassade bewys. Ek ken alte goed die voordele van die 'Nie-immigrant O meervoudige inskrywings'-visum. Dit is nie sonder rede dat ek dink dit is so 'n skande dat ek op die oomblik nie meer daarvoor in aanmerking kom nie.

    • George sê op

      Liewe Pieter
      Dit kan nuttiger wees om te sê hoe en/of hoekom jy hierdie visum ontvang het.
      Dit gaan uiteindelik daaroor om ander mense te help met goeie raad en inligting.

      Hopelik sal jy sommige dinge in meer besonderhede verduidelik

      Groetnis

      George

    • RonnyLatPhrao sê op

      Om misverstande te voorkom.

      Jy kry nie 'n ekstra drie maande nie.
      Die geldigheidstydperk van die visum bly altyd 1 jaar.

      Jy moet ten minste elke 90 dae 'n "grenslopie" maak.
      Jy kan natuurlik soveel "grenslopies" maak as wat jy wil binne die geldigheidstydperk van daardie jaar. Jy hoef nie 90 dae te bly nie. Met elke inskrywing sal jy 'n nuwe verblyftydperk van 90 dae ontvang.

      Deur 'n finale "grenslopie" net voor die einde van die geldigheidstydperk te maak, sal jy vir die laaste keer 'n verblyftydperk van 90 dae (nie drie maande nie) verkry.
      In teorie kan jy ’n tydperk van byna 15 maande (“grenslopies” ingesluit) oorbrug. En dit is bloot teoreties. In die praktyk sal jy nooit die volle 15 maande in Thailand kry nie.

      Dit het dus niks met 'n ekstra drie maande te doen nie.

  5. Hans sê op

    In die verlede het ek gereeld verskeie NI-0 deur die Amsterdamse konsulaat ontvang.
    Ouderdom 58. Voldoende inkomste en hulpbronne maar verwerp. Duidelik voor formele aftree-ouderdom. Ek huur 'n woonstel in Thailand. Is daar enige probleme wat verwag kan word vir die veelvoud?

  6. Sylvester Clarisse sê op

    Ek wil graag die opvolg van hierdie geleentheid lees.
    Ek wil in 92 vir 2017 dae Thailand toe gaan.

    • RonnyLatPhrao sê op

      Jy kan dit ook vir jouself moeilik maak en gaan vir 92 in plaas van 90 dae.

      Andersins met 90 dae net 'n nie-immigrant "O" Enkelinskrywing, maar as daardie 2 dae so belangrik is ... wel

      • Sylvester Clarisse sê op

        Die vlug wat ek op 4 Oktober Bangkok toe bespreek het en my vertrek op 6 Januarie na Nieu-Seeland was reeds bespreek voordat ek die dae begin tel het. Ek gaan vir 5 weke Nieu-Seeland toe om familie te besoek en kom dan einde Maart 14 vir 2018 dae terug Bangkok toe om my vriendin by te staan ​​met haar visum na Nederland.

        • TheoB sê op

          Miskien 'n alternatief: 'n Goedkoop retoerkaartjie na 'n buurland van TH waar jy ook met 'n visumvrystelling kan ingaan. Die moeite werd om te oorweeg as daardie reis nie meer tyd/geld/inspanning kos nie.

          • RonnyLatPhrao sê op

            Dit is opvallend dat in daardie geval, op die terugvlug, die lugrederye blykbaar nie 'n probleem by die inklok het om bewys te hê dat jy Thailand binne 30 dae verlaat nie.
            Ten slotte, op jou retoervlug het jy geen bewys dat jy Thailand binne 30 dae sal verlaat nie, want dit is 'n retoerkaartjie. Eintlik kan hulle jou weier. Nie? 😉

      • hy hu sê op

        verleng 7 dae vir 1900 baht 🙂 by immigrasie.

        • sylvester clarisse sê op

          Baie dankie vir die wenk, ek sal die vlug kos 175 euro verander

  7. Marc sê op

    Wat ek verstaan ​​is dat die ambassade in Den Haag ekstra moeilik is. Ek ken reeds vier vriende en myself wat hierdie jaar ligte tot groot probleme ondervind het. Daar is altyd 'n bykomende vraag, sodat hierdie vraag weer opgelos moet word. Boonop het ek gehoor van diegene wat self gegaan het dat dit baie onvriendelik was en dat jy soos 'n klein seuntjie deur een of ander brakkie behandel is. Ek het self twee pogings aangewend via Visa Service Breda (Hazeldonk), met al die vraestelle, maar sonder sukses. Ek het opgegee. So aan die begin van hierdie jaar het ek net op 'n visumvrystelling (maks 30 dae) gereis, dit vir 1900 THB vir 30 dae verleng en toe uit- en weer ingegaan. Dit het alles sonder enige probleme verloop. Dan terug elders binne 30 dae en nou in Nederland.
    Ek oorweeg dit sterk om my woonstel in Jomtien te verkoop (of te verhuur) en Thailand te verlaat vir wat dit is. Die land maak homself dood, nie net as gevolg van die visum-ontmoedigingsbeleid nie, maar ek raak al hoe meer geïrriteerd deur die mentaliteit, die gemors op die strate, die vuil honde, die baie stinkende busse, die baie ongelukke en die persoonlike onsekerheid en aggressiwiteit. Die pragtige klimaat is die enigste waarvan ons nog hou. Ons dink dit is ’n groot skande, want dit was altyd vir ons LOS, maar te veel het die afgelope jare verander. Daar is waarskynlik op die oomblik baie beter alternatiewe, met aantreklike belastingvoordele.

    • Pieter sê op

      Ek woon al sowat 20 jaar in Thailand en het ook baie probleme by die ambassade in Den Haag ervaar, wat dinge elke keer moeilik maak, en toe ek kommentaar gelewer het, is die Nederlandse ambassade ingeroep met die verklaring dat hulle dinge ook moeilik maak vir die Thaise mense! Wel, wat moet jy daarmee doen?
      En dan praat ek van die eerste 10 jaar, daarom het ek ook ander ambassades probeer soos in Brussel, maar dit het ook al hoe moeiliker geword.
      Nou met 'n aftreestempel in kombinasie met my Non-imm. visum tipe -O- nie meer probleme nie, en word elke jaar verleng onder die toepaslike voorwaardes hier in Thailand.
      Maar ek besef wel dat as die aftrede-verlenging verval, ek 'n probleem sal hê en iewers 'n nuwe visum by 'n ambassade buite Thailand moet kry.

      • RonnyLatPhrao sê op

        Ek sou sê maak veral seker dat jy nie daardie “aftreeverlenging” laat verval nie.

        Gestel dit het gebeur, dan is die verkryging van 'n nuwe nie-immigrant "O" Enkel-inskrywing, om weer met 90 dae te begin, redelik maklik om te verkry, dink ek.
        Ek hoor eintlik nie baie probleme daarmee nie (Amsterdam inkl.)
        http://www.royalthaiconsulateamsterdam.nl/index.php/visa-service/visum-aanvragen

        Die probleme is gewoonlik rondom Nie-immigrant "O" Meervoudige inskrywing (as gevolg van aftrede), maar dit is nie net 'n probleem in Nederland nie.

    • ger sê op

      Einstein was 26 toe hy sy algemene relatiwiteitsteorie ontwikkel het. ’n Jong ouderdom geld ook vir baie studente en ander wat op ’n vroeë ouderdom topprestasie behaal. So ek dink om die meneer by die ambassade te beledig is onvanpas.

  8. wervel sê op

    Die reëls het verander, ek reis ook al vir 10 jaar na Thailand met 'n meervoudige nie "O" jaarlikse visum, hierdie maand het ek weer aansoek gedoen by die konsulaat in Antwerpen, maar is meegedeel dat dit slegs toegestaan ​​word aan buitelanders wat getroud is met a Het Thai of Thai kinders. Alle aansoeke word aan BKK gestuur vir goedkeuring en dit neem 10 tot 12 dae. Slegs enkel inskrywing nie "O" vir 90 dae kan nog verkry word of TR toeriste visum. Dit geld vir alle ambassades en konsulate, insluitend die lande rondom Thailand.
    Aangesien ek nie bewus was van hierdie nuwe reël nie, het ek eintlik te laat aansoek gedoen om my visum en hoop om my paspoort terug te hê voor my vertrek.

    • John sê op

      kan nie regtig geklop word nie! Nie O word vir verskeie situasies gebruik. Getroud met 'n Thai is net een van die moontlikhede, meer as 50 is 'n ander en daar is selfs meer redes om Nie O te kry.

      • RonnyLatPhrao sê op

        Ja, dit is inderdaad vir verskeie situasies, insluitend: Om Thai-erkende kinders te hê, gesinshereniging, 'versorger' vir 'n Thaise burger, sportaktiwiteite, ens.)
        maar dit beteken nie dat 'n Meervoudige inskrywing altyd vir daardie "verskeie situasies" gegee sal word nie. Dit sal afhang van die ambassade se oordeel.

        Ten minste vir "Aftrede" is dit duidelik:

        “afgetredenes en/of 60+ sonder verbintenis met Thailand – afskrif van bewys van voordele/inkomste (sien verder onder 'vereistes') –> ontvang slegs enkele (EEN) een inskrywing”

        http://www.thaiconsulate.be/?p=regelgeving.htm&afdeling=nl

  9. Lars sê op

    Jasper, die bestaande reëls word seker nou strenger geïnterpreteer as voorheen. Ek dink dit is 'n skande. As 'n gereelde besoeker aan Thailand, was die 'Ou Style Non-Immigrant O multiple entries'-visum 'n ideale visum vir my. Ek het dit as 'n groot voordeel van ouer as 50 gesien dat ek in aanmerking kom vir hierdie visum. Aangesien ek selfstandig is, kan ek self besluit wanneer ek aftree, en daar is 'n goeie kans dat dit ver voor my 65ste verjaarsdag sal wees, maar ek weet nie hoe ek teen daardie tyd bewys van aftrede sal kry as ek dit doen nie nog nie 'n pensioen/AOW op daardie tydstip ontvang nie.

  10. Alex sê op

    Ek het nog 'n 'probleem'. Ek gaan volgende maand vir die tweede keer vanjaar vir ses weke Thailand toe en gaan vir die derde keer in Oktober minstens so lank. Ek is 44 en het ook vroeg afgetree, maar dit word nêrens erken nie. Ja, miskien deur my bank, maar hulle stel niks op skrif daaroor nie.

    Ek het dus voldoende hulpbronne om aan die vereistes te voldoen, maar ek is nog nie 50 nie. Ek is dus nogal teleurgesteld omdat 'n meervoudige toegangsvisum nie meer moontlik is nie. Ek moet dus glo elke keer Amsterdam toe om 'n visum in my paspoort vas te hê. Ek kan dit ook laat verleng en op 'n toeristevisum reis, maar ongelukkig maak die lugdienste dit al hoe moeiliker om dit te doen...

    As iemand enige wenke het... doen asseblief!

    • RonnyLatPhrao sê op

      As jy 'n toeristevisum het, hoekom moet die lugdienste 'n bohaai maak as jy net vir 6 weke op 'n slag gaan.

      Jy bedoel waarskynlik "Visa-vrystelling", maar dit is die reëls.

      • Alex sê op

        Hallo Ronny

        Deur: 'Ek kan dit ook laat verleng...' Ek het bedoel dat ek eenvoudig sonder 'n visum sal reis (ek het in die verlede). Dan gaan ek op dag 27 van my verblyf na die immigrasiekantoor in die stad, laat 'n verlenging in die paspoort teken vir 1900 bad en voldoen aan die reëls. MAAR, aangesien lugdienste sien dat ek vir >30 dae nie 'n visum het nie, maak hulle dit vir hulle moeilik by die toonbank (ja, ek het al twee keer 'n toestemmingsbrief geteken en is toe toegelaat om by EVA aan te sluit).

        Ek vlieg nou op bystandkaartjies (gratis kaartjies van 'n lugredery, waar ek net £92 vir belasting betaal) en dus wil ek geen gesukkel by die toonbank hê nie. Aangesien dit goedkoper is om Amsterdam toe te gaan as om voor 1900 in Thailand self in die ry aan te sluit, sal dit waarskynlik weer goedkoper wees, maar die vraag wat ek gevra het: is daar nog 'n moontlikheid om 'n meervoudige toegangsvisum te kry as jy onder die I' m 50, maar afgetree, so ek hoef nie my paspoort te laat toemaak die drie of vier keer per jaar wat ek vir 6-8 weke Thailand toe gaan nie...

        🙂

        • RonnyLatPhrao sê op

          Op "Visa Vrystelling" soos ek gesê het.
          Lugrederye kan inderdaad dinge moeilik maak.

          Daar is die Multi Entry Tourist Visa (METV).
          Het 'n geldigheid van 6 maande maar ek weet nie of dit iets vir jou is nie.
          Hang af van hoe gereeld jy na Thailand wil gaan binne daardie 6 maande.
          Kyk daarna en vergelyk dit met jou planne.
          Koste 150 euro.

          http://www.thaiembassy.org/hague/th/services/76467-Tourism,-Medical-Treatment.html

  11. George sê op

    Ek het ook nie lank gelede hier 'n vraag gevra oor hierdie nie-immigrant-O- meervoudige inskrywing.
    En veral die nuwe of verskerpte voorwaardes.
    Ongelukkig het ek toe geen of onvoldoende inligting ontvang nie.
    My vraag wat aan die ambassade in Den Haag gerig is, het my nie veel wyser gemaak nie, net dat die finansiële toestande dieselfde was as dié van 'n nie-immigrant OA-tipe.
    Nadat ek met 'n Visa Service-diens geraadpleeg het, is ek belowe dat die voorwaardes soos vermeld op hul webwerf korrek sou wees (byna dieselfde as Nie-immigrant -O- enkelinskrywing) met 'n paar bykomende vorms soos reisplan en verduideliking van hoekom 'n meervoudige inskrywing verskaf moet word.

    In kort:
    Die korrekte inligting is in elk geval nie altyd korrek nie (hoe teenstrydig is dit nie).

    Ek vermoed dat nie-immigrant -O - meervoudige toegang deesdae nie meer verskaf sal word nie.

    Groetnis

    George

  12. John sê op

    liewe mede-lesers,

    gaan oor Nederland.
    Ek wonder wat “bewys van aftrede” is. Bestaan ​​dit nie in Nederland nie?
    Jy kan dit hoogstens waarskynlik maak deur byvoorbeeld jou ouderdom of byvoorbeeld staatspensioen- of pensioenfondsvoordele, maar dit is nie werklik formele bewys van aftrede nie.
    En as jy ophou werk as 'n selfstandige persoon of as 'n selfstandige persoon, is daar hoegenaamd min opsies om te bewys dat jy afgetree is!!
    Vreemde vereiste eintlik.

  13. John Chiang Rai sê op

    Nie net was dit nie meer moontlik om aansoek te doen vir die Nie-Immigrant O meervoudige inskrywing by die Thaise konsulaat in Amsterdam nie, maar ook in Duitsland kon jy net vir hierdie visum in Berlyn aansoek doen. Ek kan my dus glad nie indink dat dit te doen het met die onkunde van 'n betrokke konsulaat of ambassade, soos die persoon in Den Haag verkondig het nie. Toe ek 'n tyd gelede na die webwerf van die Thaise konsulaat in München gekyk het, was ek verbaas om te sien dat aansoek om 'n nie-immigrant O meervoudige inskrywing skielik weer moontlik was daar. Ek neem aan dat hierdie verandering ook onder die konsep van tipiese Thai val en dat niemand presies weet hoe en hoekom nie. Veranderinge wat net onrus bring in 'n stelsel wat voorheen vir jare funksioneer en wat eintlik niemand dien nie.

    • RonnyLatPhrao sê op

      Natuurlik het dit niks met die konsulaat in Amsterdam self te doen nie

      Dit is 'n algemene reël wat op 15 Augustus 2016 van toepassing geword het en dit vir alle konsulate, insluitend Essen.

      Sedertdien is dit oral plaaslik aangepas. Sommige konsulate word meer toegelaat as ander. Dit is die beste om plaaslik navraag te doen as dit nie duidelik is wat daar toegelaat word en nie.

  14. Leo Th. sê op

    Nogal 'n vreemde verduideliking van die ambassade-werknemer oor die feit dat visums met veelvuldige inskrywings nie meer by die konsulaat in Amsterdam toegelaat word nie. Ek persoonlik sou nie weet of die konsulaat onder die jurisdiksie van die ambassade in Den Haag of onder die owerheid in Bangkok val nie, maar in beide gevalle sou ek dink dat, as daar vasgestel word dat die konsulaat nie die visumreëls korrek sal interpreteer nie, die konsulaat aanspreeklik gehou sal word en dat die implementering van die reëls dieselfde is in Amsterdam en Den Haag. Die spesialis RonnyLatPhrao merk tereg op dat dit nie duideliker word nie. Aan die een kant wil Thailand toerisme bevorder, maar aan die ander kant ervaar 'n groeiende aantal besoekers aan die ambassade/konsulaat 'n al hoe groter struikelblok om die vereiste visums te bekom.

  15. Bob sê op

    Mense wil net van langbly-inwoners ontslae raak. Kortverblyf vakansiegangers lewer eenvoudig meer op.

    • Wanneer sê op

      Stem heeltemal saam Bob.
      Toeriste wat 'n kort vakansie in Thailand deurbring, spandeer gewoonlik meer as langverblyf.
      Die Thaise regering wil natuurlik soveel as moontlik kontant inbetaal en stel dus nie baie belang in langtermynverblyf nie. Miskien sal jy eersdaags eers vinnig jou geld kan oorhandig met aankoms op Suvarnabumi lughawe en dan dadelik terugkeer na die vliegtuig huis toe, ek dink ons ​​sal dit verkies. Ek grap net 😀

      • Pieter V. sê op

        As hulle wil geld, moet hulle bereid wees om beide groepe te huisves.
        Deur die langblyers te weier, sal die kortblyers niks ekstra spandeer nie...
        Persoonlik glo ek eerder dat mense nie belangstel in langtermyn inwoners wat dalk kontak maak met Thais en hulle besmet met -ongefiltreerde- kennis, ens.

  16. Fred sê op

    Sien visuminligting van die ambassade:
    http://www.thaiembassy.org/hague/th/services/76474-Non-Immigrant-Visa-O-(others). Html
    Onder (1) vind u die regulasies (immigrasiewet).
    Onder (4) word vermeld dat 'O' vir bejaardes na aftrede is.
    Onder Dokumente vereis word verklaar dat jy bewys van aftrede/vroeë aftrede moet verskaf.
    Dit is nog altyd in die ambassade se visuminligting vermeld, so dit is nie 'n verandering in die reëls nie, maar die konsulaat in Amsterdam het nie daarvoor gevra nie.
    Jy kan die ambassade e-pos as jy wil weet watter vereistes hulle op die aftreesertifikaat stel. In my ervaring sal jy 'n redelik vinnige en duidelike antwoord kry.
    Terloops, daar word nie op hul webwerf vermeld dat hierdie visum slegs vir buitelanders met 'n Thai-verhouding is nie. Miskien in België??

    • RonnyLatPhrao sê op

      Maklik.

      In België kan jy nie 'n nie-immigrant "O" Meervoudige inskrywing kry gebaseer op "Aftrede nie.
      Nie in die ambassade nie, nie in die konsulaat nie.

      In Antwerpen, as 'n "Afgetrede" kan jy 'n nie-immigrant "O" Enkel-inskrywing kry.
      “afgetredenes en/of 60+ sonder verbintenis met Thailand – afskrif van bewys van voordele/inkomste (sien verder onder 'vereistes') –> ontvang slegs enkele (EEN) een inskrywing”
      http://www.thaiconsulate.be/?p=regelgeving.htm&afdeling=nl
      Nie eers dit in die Ambassade nie.

      Nie-immigrant “O” Meervoudige inskrywing gebaseer op Thaise huwelik/kinders, ens. is moontlik by beide die Konsulaat van Antwerpen en die Ambassade in Brussel.
      Thai verhouding is nie genoeg nie ....

    • RonnyLatPhrao sê op

      fred,

      Die skakel wat jy verskaf sê inderdaad dat 'n "bewys van aftrede/vroeë aftrede" verskaf moet word.

      Dit staan ​​egter nêrens dat as jy dit nie kan indien nie, jy 'n Enkel-inskrywing kan aanvra.
      Dit is wat met die eerste vraesteller, Lars, gebeur het.

      As 'n mens steeds die reëls wil volg, en daar staan ​​onder “(4) dat 'O' vir bejaardes na aftrede is', dan moet 'n mens eintlik nie 'n Enkellopende inskrywing gee nie.
      Laastens word die applikant nie skielik “Afgetree” nie.

      • Lars sê op

        Ná my besoek aan die ambassade was ek inderdaad verbaas dat ek blykbaar 'n 'Non-Immigrant O single entry'-visum kon bekom, aangesien dit nêrens vermeld word dat jy een kan kry sonder bewys van aftrede nie. Die Thai-visumreëls is glo nie duidelik nie.

        • George sê op

          Dit is vreemd dat jy volgens die konsulaat in Amsterdam nie 'n bewys van aftrede nodig het nie.
          In Den Haag by die ambassade, ja.

          Wel wie weet dan?

          George

          • RonnyLatPhrao sê op

            Hulle het die ouderdom van 50 daar gekies, net soos immigrasie in Thailand wanneer 'n verlenging.

      • George sê op

        Liewe Ronnie

        As jy 'n visum in Thailand wil verander na 'n nie-immigrant-O-visum op grond van herhaling; In beginsel geld dieselfde voorwaardes gedeeltelik as vir die aansoek om die sogenaamde aftreevisum.
        As jy 'n inkomstestaat van jou ambassade gebruik, haal ek aan:

        "saam met verwysingsdokumente wat die bron van genoemde maandelikse pensioen toon"

        Ek verstaan ​​nie wat mense hiermee bedoel nie. Moet jy jou betaalstrokies of jaarstaat saambring?
        Miskien weet jy die antwoord.

        Groetnis

        George

        • George sê op

          Liewe Ronnie

          Vir 'n oomblik vergeet.
          Miskien moet dit bankstate wees, miskien met betaling van die inkomste.

        • RonnyLatPhrao sê op

          Liewe George,

          “verwysingsdokumente wat die bron van genoemde maandelikse pensioen aandui” beteken dat mense bewys wil sien van waar daardie pensioeninkomste vandaan kom.

          As jy ’n maandelikse pensioenbedrag ontvang, sal jy ’n betalingsstrokie van die Federale Pensioendiens in België ontvang wat aandui wat die bruto bedrag is, wat die aftrekkings is en wat jy uiteindelik elke maand in jou rekening kan verwag.
          Dit bewys die oorsprong van die geld wat jy ontvang en ook dat jy dit maandeliks ontvang.
          Gewoonlik word so 'n betaalstrokie nie elke maand aan die ontvanger oorgedra nie, maar slegs wanneer daar veranderinge in die syfers is.
          As dit ouer as 3 maande is, is dit die beste om 'n nuwe uittreksel van die Federale Pensioendiens aan te vra. Kan maklik per e-pos gedoen word.
          Ek sê nie dat dit nie andersins aanvaar sal word nie, maar 3 maande is amper 'n standaardperiode vir dokumentgeldigheid in Thailand. Miskien is dit die beste om daarop te reageer.

          Wat immigrasie egter hoofsaaklik wil sien is 'n "Inkomstestaat", dus 'n inkomstestaat wat deur jou ambassade gewettig of onderteken is (in Pattaya kan jy ook na die Oostenrykse konsul gaan, maar ek weet nie waar jy bly nie ), waarop die bedrag van inkomste genoem word.
          Hulle kyk gewoonlik nie na die stawende dokument (betaalstrokie) nie. Hulle stel slegs belang in die bedrag wat op die “Inkomstestaat” staan.
          Dit beteken nie dat 'n mens nie vir hierdie bewys (betalingstrokie) kan vra nie, maar dit is nogal uitsonderlik en as jy twyfel oor iets..
          Ter inligting – Benewens my gewone betaalstrokie wat in Nederlands opgestel is, het ek ook een wat in Engels opgestel is. Ek het dit 'n paar jaar gelede spontaan ontvang toe ek 'n onlangse betaalstrokie aangevra het en toe ek genoem het dat dit vir 'n visumaansoek was.

          • Dawid H. sê op

            Jy kan ook 'n sertifikaat van jou maandelikse pensioenbedrag op aanvraag ontvang, selfs met 'n mooi stempel daarop.Ek het die eerste keer hiervoor aansoek gedoen vir my verlenging of aftrede, en dit saam met die aansoek om beëdigde verklaring na die Ambassade gestuur.

            Dit kan nuttig wees as die ambassade of immigrasie in die toekoms bewys van jou inkomste vra, soos reeds die geval is met sommige ambassades om 'n beëdigde verklaring te bekom, insluitend Australië, wat vanjaar begin het.

            • RonnyLatPhrao sê op

              Dit is eintlik wat ek bedoel het.
              Ek moes eintlik 'n sertifikaat in plaas van 'n betaalstrokie geskryf het, wat seker verwarrend was.
              Ek het nou albei (bo-op die normale betaalstrokie).
              Een met die vermelding “Attest” in Nederlands, en een met die vermelding “Certificate” in Engels.
              Maklik om per e-pos aan te vra. In jou posbus die volgende dag.

  17. Sylvester Clarisse sê op

    Jy kan jou besoek tot 90 dae verleng met 'n O-enkeling.
    By die Thai Immigrasiediens in Thailand.

    • RonnyLatPhrao sê op

      Amptelik kan jy nie 'n verblyf van 90 dae verleng wat verkry is met 'n nie-immigrant "O" nie. Nie eers 7 dae nie.

      Hierdie verlenging van 7 dae bestaan ​​wel, maar dit is eintlik bedoel om die aansoeker die geleentheid te gee om Thailand binne 'n wettige tydperk te verlaat indien 'n verlenging geweier word.
      Enigeen wie se aansoek om verlenging geweier word, sal steeds 7 dae ontvang.

      Natuurlik is dit 'n oplossing. Uiteindelik sal jy daardie 7 dae kry en dit is wat saak maak.
      Dit sal jou 1900 baht kos, maar dit is die prys vir enige uitbreiding.

      Wat jy ook kan doen, is om iewers in die laaste maand 'n "grenslopie" te maak.
      Neem moontlik 'n reis van 'n paar dae na Laos of Kambodja of iets.
      Met jou terugkeer sal jy 'n 30-dae "Visa Vrystelling" ontvang.

      • RonnyLatPhrao sê op

        As 'n aanvulling

        U kan natuurlik die 90-dae-verblyftydperk met een jaar verleng (afgetree of
        Getroud), maar ek dink nie dit is die bedoeling van hierdie vraag nie

        Ek sal dit net noem voordat daar enige antwoorde is.

        • sylvester clarisse sê op

          Dit is nie so 'n slegte idee nie, want ek sal op 14 Maart 2018 terugkeer om my vriendin te help met die aansoek om 'n visum vir Nederland vir 30 dae in Julie 2018 en dan sal ek self terugkeer na Thailand vir 3 maande. Oktober, November en Desember 2018 na Thailand

          • RonnyLatPhrao sê op

            Jy kan ook die eerste periode vra. Jy sal dan dadelik reg wees met jou verblyf. Die jaarlikse verlenging kos ook 1900 XNUMX baht.
            Die jaarlikse verlenging begin onmiddellik na jou verblyfperiode van 90 dae, en jy is dan dadelik goed vir een jaar. Jy kan dit dan jaarliks ​​herhaal (maak seker jy is in Thailand)
            Jy kan die aansoek 30 dae (soms selfs 45 dae) voor die einde van jou 90 dae begin. (Sal iewers vanaf 6 Desember in jou geval wees)

            Neem asseblief kennis dat as jy Thailand tydens jou verlenging verlaat, jy eers 'n herbetreding moet versoek voordat jy Thailand verlaat. Indien nie, sal jou verlenging verval wanneer jy Thailand verlaat. Enkel-hertoegang kos 1000 baht. Meervoudige hertoetredings kos 3800 baht.
            Voorwaardes vir die verkryging van een jaar verlenging kan gevind word in die Thailand-dossier.

            Ek het vinnig na jou eerste tydperk van verblyf gekyk
            Vertrek 4 Oktober (wat waarskynlik aankoms Thailand 5 Oktober is)
            Vertrek vanaf Thailand op 6 Januarie.
            In daardie geval, en as ek reg bereken, is dit 94 dae (27-30-31-6) en nie 92 dae nie.
            Doen beter die wiskunde.

    • Cornelis sê op

      Dit is reeds vir 90 dae geldig...

  18. Sylvester Clarisse sê op

    Miskien 'n dom vraag, maar hoe gereeld kan jy Thailand binnegaan en verlaat?

    • RonnyLatPhrao sê op

      – Met 'n meervoudige toegangsvisum so gereeld as wat u wil, maar binne die geldigheidstydperk van die visum
      – Met 'n enkeltoegangsvisum slegs een keer en dit binne die geldigheidstydperk van die visum

      Met "visumvrystelling"
      – Via 'n landgrenspos – 2 x per kalenderjaar
      – Daar is amptelik geen beperkings deur die lughawe nie. Na 6 keer op "Visa Vrystelling" binne 'n sekere tyd (ek weet nie hoe lank dit is nie), sal die immigrasie beampte 'n waarskuwing ontvang.
      Jy sal waarskynlik opsy geneem word vir sommige vrae. Mense wil gewoonlik weet wat jy so gereeld hier kom doen. Beteken nie dat mense jou sal weier nie, maar hulle sal jou waarskynlik verdink dat jy in Thailand bly vir nie-toeristiese redes.
      Hulle sê dalk dat jy volgende keer vir 'n visum moet aansoek doen.

      NS Daar is geen dom vrae nie. 🙂

  19. Pieter sê op

    Soos dit blyk, bekommer dit baie mense, en ek wonder nou op my beurt ook of ek volgende Dinsdag ook probleme gaan hê by die inboektoonbank op die lughawe in Brussel.
    My aftrede verlenging verstryk naamlik op 29 Junie, ek bly tans in Nederland en neem dus die retoervlug op 27 Junie.
    Is dit moontlik dat die toonbankwerknemer moeilik sal wees? Ten slotte, ek het nie 'n retoerkaartjie nie, want ek gaan terug, aftrede eindig, so...
    Natuurlik kan ek bewys dat ek in Thailand woon met 'n 90 dae kennisgewing, maar tog.

    • RonnyLatPhrao sê op

      As die kantoorklerk weet wat sy doen, behoort jy geen probleme hiermee te hê nie.

      – Jy gaan terug. Dis die retoervlug van 'n retoerkaartjie as ek reg verstaan.
      – Jy het ’n geldige verblyfpermit en dit is geldig tot 29 Junie. (ten minste as jy 'n herinskrywing versoek het).
      Die feit dat jy op 27 Junie teruggaan behoort hier geen verskil te maak nie. Dit is binne die geldige tydperk van jou verblyfpermit.

      Met jou 90 dae kennisgewing demonstreer jy nie eintlik veel nie.
      Dit is gekanselleer wanneer jy Thailand verlaat en sê net iets oor die adres waar jy bly wanneer jy in Thailand is.
      Jou “aftrede verlenging” moet voldoende bewys wees.

      Om dit te vergelyk met iemand wat sonder 'n visum vertrek, is nie regtig hier van toepassing nie.
      In hul geval moet immigrasie steeds verblyf toelaat met aankoms.
      In jou geval is verblyf reeds toegestaan. Jy het dit net vir 'n oomblik onderbreek.

      .

  20. TonyK sê op

    Kan jy land binnegaan met 'n nie-immigrant "O" enkel-inskrywing (met 'n 90-dae visum)? Bly die geldigheidstydperk 90 dae?

    • RonnyLatPhrao sê op

      1. Toegang met visum via 'n landgrenspos.

      As jy Thailand binnekom deur 'n landgrensoorgang en jy is in besit van 'n geldige visum, sal jy 'n verblyftydperk ontvang wat vir daardie tipe en kategorie visum voorsien word.
      (as dit nie die geval was nie, sou "grenslopies" met veelvuldige toegangsvisums via landgrensposte ook nutteloos wees)

      In jou situasie, as jy 'n geldige (let op die geldigheidstydperk) nie-immigrant "O" Enkelinreisvisum het en jy Thailand binnekom via 'n grenspos oor land, sal jy 'n verblyftydperk van 90 dae kry.

      2. Sonder 'n visum via 'n landgrenspos

      As jy Thailand as 'n Nederlander/Belgiër binnekom sonder 'n visum, en jy doen dit via 'n grenspos oor land, sal jy 'n "Visa Vrystelling" van 30 dae ontvang, dit wil sê 'n gratis verblyf van 30 dae.
      Die enigste beperking hier, en van toepassing sedert vanjaar, is dat jy slegs 2 inskrywings op "Visa Vrystelling" per kalenderjaar via 'n landgrenspos kan maak.

      NS Om misverstande te voorkom.
      – Die “geldigheidstydperk of geldigheidstydperk” het slegs betrekking op die visum. Jy kan nie verleng nie.
      In jou geval sal dit 3 maande wees.
      – 90 dae is die “duur van verblyf of verblyftydperk” en jy sal dit met aankoms ontvang.

  21. sylvester clarisse sê op

    Nou het ek nog 'n vraag wat verband hou met hierdie onderwerp.
    TM30 vorm kan iewers afgelaai word ????

    By voorbaat dankie vir enige antwoord.

    • John Chiang Rai sê op

      Beste Sylvester Clarissa, kyk na die skakel hieronder vir die vorm, ek dink jy bedoel hierdie een.
      http://udon-news.com/sites/default/files/files/downloads/tm30.pdf

    • TheoB sê op

      Gevind op https://www.immigration.go.th/download/
      28 แบบการแจ้งรับคนต่างด้าวเข้า rondom าจูเ ้าของ หรือผู้ครอบครองเคหะสถาน (ตู).
      https://www.immigration.go.th/download/1486548460783.doc
      Dit is duidelik dat die nuwe immigrasie-webwerf nog nie klaar is nie.
      Op https://perfecthomes.co.th/tm030-registration-thailand/ 'n PDF-weergawe in 2 dele gevind (voor en agter).
      https://phomes-perfecthomeschia.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/07/tm30.pdf
      https://phomes-perfecthomeschia.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2016/07/tm30.2.pdf

      Ek dink dit sal vir ons nuttig wees as die redakteurs van Thailandblog die mees onlangse weergawes van die vorms wat vir ons relevant is op die webwerf plaas.


Los kommentaar

Thailandblog.nl gebruik koekies

Ons webwerf werk die beste danksy koekies. Op hierdie manier kan ons jou instellings onthou, vir jou 'n persoonlike aanbod maak en jy help ons om die kwaliteit van die webwerf te verbeter. Lees meer

Ja, ek wil 'n goeie webwerf hê