Leservoorlegging: Ek is gelukkig!!

Deur Els van Wijlen
gepos in Leser Voorlegging
Tags:
25 Desember 2017

Els van Wijlen woon al meer as 30 jaar saam met haar man 'de Kuuk' in 'n klein dorpie in Brabant. In 2006 het hulle Thailand vir die eerste keer besoek. Indien moontlik gaan hulle twee keer per jaar daar vakansie hou. Hul gunsteling-eiland is Koh Phangan, wat voel soos om huis toe te kom.

Ek is gelukkig!! Ek ry fluitend op 'n gehuurde pienk Mio bromponie deur die pragtige noorde van Thailand. Die uitsig is wonderlik, dit is warm, die son skyn, die pad is perfek, ons kuier lekker bromponies, yay!! My lewe kan nie veel beter word nie. Alhoewel, een (klein) nadeel is my seer onderkant. Maar ja, na 'n dag en 'n half en 250 km op die bromponie...

Dis amper ongelooflik; Verlaat Brussel Sondagmiddag omstreeks twee-uur en ry Maandagoggend om elfuur uit Chiang Mai op jou bromponie. Die bromponies is vooraf via die internet by Tony's Big Bikes bespreek. Hulle was gereed toe ons per taxi vanaf die lughawe in Chiang Mai by ons voorstoep afgelaai is.

Dag 1: Na Mae Chaem

Minder as 'n uur buite Chiang Mai is die snelweg links om na Mae Chaem te gaan. Op dag 1 moes ons 130 km ry, wat goed gegaan het. Aan die einde van die middag het ons reeds die pragtige natuur in Noord-Thailand en daardie wonderlike gevoel van vry wees ten volle geniet.

Mae Chaem is 'n klein dorpie en ons eindig by Navasoum-oord. Pragtig geleë op 'n pragtige heuwel met fantastiese uitsigte. Dit is laagseisoen en ons is die enigste gaste in die oord saam met 'n Duitse motorfietsryer.

Die Finse eienaar ploeter rond en sê vir my, terwyl hy met hartseer oë na my kyk, dat hy sy vrou so mis, dat hy 20 kg verloor het en dat hy die verlies wegdrink met ses halwe liter bier per dag. En dat sy nuwe vrou, 'n baie jong meisie van die buurt, nie baie daarvan hou nie. Maar ja, daar is gee en neem, en met daardie selfde hartseer oë kyk hy vinnig na sy nuwe vrou, wat met haar foon in 'n gemakstoel besig is. Die volgende dag is sy nog daar...

Die atmosfeer is vriendelik, hy sorg dat daar koue biere is (die yskas was leeg, want hy was klaar met sy porsie) en ons eet heerlik. Soos moegheid toesak, drink ons ​​'n drankie saam met die ander ou wat die Mae Hong Song-lus in die teenoorgestelde rigting op 'n motorfiets ry en wat ons aanraai om die kortpad te neem.

Ons gaan slaap vroeg, stap verby die nie te vars en koue swembad nie en slaap in 'n basiese bungalow waar alles is wat jy nodig het na 'n lang vlug en 130 km op die bromponie.

Dag 2: na Mae Hong Son

Soggens na 'n goeie ontbyt vertrek ons ​​met ons trui aan, want dit is bietjie mistig en nog kil. Die kortpad is pragtig, maar die pad is sleg en natuurlik maak ons ​​glad nie vordering nie. Die temperatuur styg vinnig en gou ry ons in ons hemde en word ons verbrand deur die helder son.

Dit is dag 2. Vandag ry ons 165 km na Mae Hong Son. Nou nog net 60 km om te gaan, die pad is perfek en die natuur nog net so oorweldigend, ek is aan die voorpunt want ek ken die pad. Die son skyn intens, die natuur is pragtig, die ry gaan goed; Ek is gelukkig!

Aan die einde van die middag kom ons in Mae Hong Son aan, kry slaapplek en bederf onsself met 'n yskoue Singha na die lang pragtige reis. MHS is 'n toeristedorp met baie hotelle en restaurante, ons kuier lekker, maar moenie te laat gaan slaap nie, want twaalfuur word dit stil in die stad! Môre het ons 'n kort roete van 110 km en dit is 'n goeie ding, want sit maak seer.

Dag 3: van MHS na Pai

Ek word nooit moeg vir die reis nie, hoe mooi Thailand kan wees. Langs die pad sien ons pragtige geel blomme en groen ryslande. As ons by elke pragtige uitsig moes stop, was ons nog nie tuis nie. Ons wyk vir 'n oomblik van die roete af om 'n smal pad deur die oerwoud te vat om na 'n geiser te kyk. Buiten ons word die warmwaterbron ook deur 'n paar Thaise toeriste besoek en eiers word in die water gekook.

Pai is ons volgende stop en dit is besig daar, baie jong mense en 'n baie aangename toeristedorp met 'n baie ontspanne atmosfeer. Daar loop ook ’n afgetrede Viëtnam-veteraan rond wat ons nooi na die parade van lekker mense. Ons bedank ons ​​vir die eer en steek die rivier oor 'n wankelrige brug oor om 'n drankie te drink. Ons kuier ook lekker in Pai in 'n smerige reggae-kroeg langs die rivier, maar die afgelope paar dae se kilometers eis hul tol en ons gaan slaap vroeg.

Dag 4: van Pai na Chiang Mai

Die volgende dag ry ons 140 km wanneer ons die stad binnery, dit raak baie besig op die snelweg en ons moet versigtig wees. Die bromponies word teruggegee en ons beland in 'n hotel in die ou sentrum. Jy kan 'n paar pragtig pasgemaakte hemde in net 'n paar uur aanteken.

Omdat die Loy Kratong-fees op hande is, is dit baie besig in die stad en 'n aantal Thaise ballonne word vrygelaat.

Dag 5: Na Koh Samui

Die volgende oggend het ons direk vanaf Chiang Mai na Koh Samui gevlieg en toe met 'n spoedboot na ons eiland gevat; Halfvyf is ons “huis” op Koh Phangan. Dit reën daar, baie reën, maar dit behoort nie die pret te bederf nie.

Ons koop 'n handwerk vir Loy Kratong by 'n Thaise meisie, wag tot die monnike klaar gesing het en stap saam met die Thaise dorpenaars strand toe. Almal, insluitend ons, kry 'n baie groot Thaise ballon en hulle word op 'n heeltemal ongeorganiseerde manier aangesteek en vrygelaat. Nie heeltemal onskadelik nie, want weens die wind en ongeduld styg sommige ballonne nie behoorlik op nie en kom in groepe mense af. Die konsternasie laat my vergeet om 'n wens te maak, maar hey, ek was klaar gelukkig.

In die aand met die songtaew deur die berge na Haad Rin. Noudat ons hier is, gaan ons natuurlik die Volmaanpartytjie bywoon. Geniet die vuurdansers, musiek en dans in die sand, baie jongmense wat mal word. Ons is verstom, veral as daar 'n geweldige stortreën kom, wat omtrent almal van die strand af dryf en in die kroeë in dryf. ’n Paartjie wat halfnaak op die strand seks het, het net oë vir mekaar. Hulle voel nie die reën nie en sien nie dat hulle in die kollig op 'n donker, leë strand is nie...

Die dae daarna

Die volgende dae is ons besig om Thai vriende in kroeë, restaurante en reisagentskappe te besoek. Besig om Hook, ons Franse vriend en kroegman by die oord waar ons altyd bly, in te haal. Hook woon al 30 jaar op Koh Phangan, het wonderlike stories en berei die lekkerste skemerkelkies baie stadig voor. Gaste wat hom 'n bietjie ken, bestel hul gunsteling-skemerkelkie, stort rustig in hul bungalow en weet hul drankie sal gereed wees die oomblik wat hulle weer by die kroeg gaan sit.

Hook sorg baie stadig vir beide sy kroeg en sy gaste, maar met baie liefde en hy vee sy strandkroeg baie stadig skoon. So lank as wat dit aanhou, want sy kroeg word deur termiete weggevreet. Natuurlik soek hy 'n manier om die stryd teen hierdie plae te wen. Ek vrees dat hy, gegewe sy werktempo, te laat met 'n oplossing vorendag sal kom en in die geveg sal omkom. Maar Hook lyk nie te bekommerd daaroor nie, so ek sal ook nie.

Ons lui, rus en geniet en na 'n paar dae gaan ons weer. Ons vertrek uit Thailand met my rugsak vol mooi herinneringe, en ek is reeds met heimwee voor ek by die huis kom.

Ingesit deur Els van Wijlen

4 antwoorde op “Leservoorlegging: Ek is gelukkig!!”

1. Jan Scheys sê op

dit is die beste vertaal as "maipenrai" in Thai ...
    "what the heck" môre is nog 'n dag. ontspan teen 'n skilpad tempo haha.
    Dis hoe jy leef om 100 jaar oud te wees daar haha>
    Ons in die Weste kan nog baie leer by die Thai in daardie area.
    het eenkeer 'n bespreking gelees deur 'n Duitser wat nie meer die aanskoue van 'n Thai wat op die strand luier kon verduur nie.
    die Thai het elke dag vir 'n paar uur gaan visvang totdat hy genoeg gehad het en vir die res van die dag gerus het haha.
    die Duitser

2. Khunang Karo sê op

Nie twee keer per jaar nie maar 365 dae, gelukkig elke dag in Thailand vir 20 jaar.

3. Mnr Bojangles sê op

Teen hierdie tempo het jy nog niks gesien wat my betref nie. Ongelooflike skande. En dit is jammer dat jy nie die afrit na die CaveLodge by Soppong geneem het nie. http://cavelodge.com/

4. Dirk sê op

Ja, jy moet tog elke dag jou vakansie geniet, want jy het daarvoor gespaar en daarna uitgesien.
    So na 'n strawwe reis, dadelik op die bromponie = motorfiets en geniet 130 km. Sal niks anders wil hê as ek uitgerus is, my Nederlandse motorfietslisensie, 'n internasionale bestuurslisensie, goeie reisversekering, ens gehad het nie. Jy sal dit dalk nodig hê as jy jouself wil aanhou geniet. Maar miskien het jy, so geniet hulle.

Los kommentaar

Thailandblog.nl gebruik koekies

Ons webwerf werk die beste danksy koekies. Op hierdie manier kan ons jou instellings onthou, vir jou 'n persoonlike aanbod maak en jy help ons om die kwaliteit van die webwerf te verbeter. Lees meer

Ja, ek wil 'n goeie webwerf hê